Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Sym Hd2 200i Kullanıcılarıı/Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Haziran 2011
    HD2 200i
    Motor Tipi 4 zamanlı, 4 subaplı, elektroliz yöntemiyle kaplanmış seramik silindir
    Motor Hacmi 171.2cc
    Soğutma Sistemi Sıvı
    Maksimum Tork 15.0 Nm / 7000 rpm
    Maksimum Güç 11.4 Kw / 8000 rpm
    Yakıt Sistemi Elektronik Yakıt Enjeksiyon
    Şanzıman C.V.T.
    Emisyon Euro3
    Ön Süspansiyon Teleskopik Çatal
    Arka Süspansiyon Salınım kolu
    Ön Fren 226 mm tek disk
    Arka Fren 220 mm tek disk
    Ön Tekerlek 100/80-16
    Arka Tekerlek 120/80-16
    Boyutlar (UxGxY) mm 2070 x 760 x 1240
    Tekerleklerarası Mesafe (mm) 1380
    Ağırlık (Yakıt ve yağ tankı boş) (kg) 145
    Yakıt tankı kapasitesi (lt) 7.8





    Fiyat: 9,000 TL
    Adem Balkan bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    murat_71 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2006
    Şehir
    ist
    Motosikleti
    F650cs /Scarabeo
    Yok mu hiç kullanan, çok sağlam görünüyor.

  3. #3

    Üyelik
    05 Ekim 2015
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Honda Activa S 125
    Motor şekil olarak ve teknik bakımdan güzel.
    Alıpta 5-10 sene binilecekse iyi tercih.
    Çabuk sıkılan bir yapınız varsa (benim gibi ), ikinci elde çok zarar ettirebilir.

  4. #4
    NoVaRiX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2006
    Şehir
    Istanbul, Tekirdağ
    HD200 modelinin günümüz versiyonu. Konfor olarak çok başarılı. Türkiyede neden tutulmadı anlayamıyorum.

  5. #5
    AurorAbeam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2013
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Kalmadı :(
    Bu sabah gelirken benzin aldım. Daha önce fulleyip tripmetreyi sıfırlamıştım. Git-gel ibre aşağı indi, tekrar fulledim ve çıkan sonuç;

    5,1 lt / 185km trip.

    Yani 2,75 lt / 100 km.

    Kullanım karışık; e5 de var, bol bayırlı mahallemin yollarıda var. İşe git-gel toplam 20km yol yapıyorum, aradada ufak tefek gezmeler. Bu 185km esnasında 2 kişi gittiğimde oldu, e5'te sol şeride geçtiğimde ama 100'ü çok nadir gördüm. Bu yüzden düşük çıkmış olabilir.

  6. #6
    toomuchcc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2006


    Şu yukarıdaki videoyu daha önceden de izlemiştim aslında ancak adamın söyledikleri çok daha mantıklı gelmeye başladı bana şu an. Özellikle köy gibi yerlerde sürülecekse, malzeme taşınacaksa, büyük teker isteniyorsa üst limit bu model sanırım. Bundan daha 'iyi' modeller pratiklikten götürmeye başlıyor ve fazla 'elit'ler. Gelse de alsam diye ben de yeni Honda SH300'ü bekliyorum mesela ama düşününce yani o da karmakarışık bir alet sonuçta ve HD2'nin şu videoda görülen pratikliğine sahip olmasına imkan yok. "Less is more" diye bir tabir var ya hani.. Scooter denen şeyin olayını benimseyen birisi için aslında ekstra anlam taşıyor bu söylem.

    Videoda Yunanistan'da en çok satan modellerden biri olduğu söyleniyor. Burada ise pek ilgi gösterilmemiş bu modele sanırım. HD2 ile ilgili detaylı yorumda bulunabilecek kimseler var mı acaba burada? Forumda başka bir konusu daha var ama oradaki bilgiler de kısıtlı. Benim gördüğüm kadarıyla lastikler kötü. Bir de manifold borusu paslanmaya müsait (ama değiştirilebiliyor ve fiyatı ucuz). "Şu özelliği çok kötü" diyebileceğiniz bir şey var mıdır?

    Bir de elinde enjeksiyonlu modelin servis kitapçığı olan varsa ve paylaşırsa çok makbule geçer.

  7. #7
    AurorAbeam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2013
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Kalmadı :(
    Alıntı toomuchcc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://www.youtube.com/watch?v=AlfcI9EapwQ

    Şu yukarıdaki videoyu daha önceden de izlemiştim aslında ancak adamın söyledikleri çok daha mantıklı gelmeye başladı bana şu an. Özellikle köy gibi yerlerde sürülecekse, malzeme taşınacaksa, büyük teker isteniyorsa üst limit bu model sanırım. Bundan daha 'iyi' modeller pratiklikten götürmeye başlıyor ve fazla 'elit'ler. Gelse de alsam diye ben de yeni Honda SH300'ü bekliyorum mesela ama düşününce yani o da karmakarışık bir alet sonuçta ve HD2'nin şu videoda görülen pratikliğine sahip olmasına imkan yok. "Less is more" diye bir tabir var ya hani.. Scooter denen şeyin olayını benimseyen birisi için aslında ekstra anlam taşıyor bu söylem.

    Videoda Yunanistan'da en çok satan modellerden biri olduğu söyleniyor. Burada ise pek ilgi gösterilmemiş bu modele sanırım. HD2 ile ilgili detaylı yorumda bulunabilecek kimseler var mı acaba burada? Forumda başka bir konusu daha var ama oradaki bilgiler de kısıtlı. Benim gördüğüm kadarıyla lastikler kötü. Bir de manifold borusu paslanmaya müsait (ama değiştirilebiliyor ve fiyatı ucuz). "Şu özelliği çok kötü" diyebileceğiniz bir şey var mıdır?

    Bir de elinde enjeksiyonlu modelin servis kitapçığı olan varsa ve paylaşırsa çok makbule geçer.
    Öncelikle HD2'sini yeni satmış biri olarak; tek şikayetçi olacağım şey kalkıştaki silkeleme ve rölantideki titreşimdi. 20km hızı geçtikten sonra ne titreşim kalıyor ne silkeleme ama beni uyuz etmeye yetmişti. Onun haricinde her şeyiyle oldukça güzel. Sıfır alınır mı tartışılır çünkü müthiş değer kaybediyor ANCAK eli yüzü düzgün, temiz 2.el gönül rahatlığıyla alabilirsiniz, zararınızda min. olacaktır. Yani özetle 2.el alın.

    Lastikleri değiştirmek şart. Takımı 500 lirayı buluyor sanırım; scarabeo ile aynı ölçüdeler.

    Olumlu olarak; yakıt tüketimi 90'ı geçmezseniz 100km'de 3 litreyi zor görüyor veya görmüyor bile. Enjeksiyonlu ve 171cc sonuçta. Dengesi müthiş. Alışınca durduktan sonra bile 1-2sn ayak yere koymadan durabiliyorsunuz o derece. Yol tutuşu, virajları baya güzel. Parçası pahalı sanıyordum ama fiddle 2'den, symphony serisinden daha ucuz çıktı, şaşırmamak elde değil. Bir tek aynalar ve farlar çok pahalı halen.

    Özetle; 2.el alacaksanız ALIN.

    KİTAPÇIK; kullanım kılavuzu diye geçen temel kitapçık var elimde, sitesinden mail atıp istedim ve gönderdiler sağolsunlar. Özelden mail verirseniz sizede ileteyim.
    toomuchcc bunu beğendi.

  8. #8
    toomuchcc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2006
    HD2 200'e hafiften ilgi duymaya başlamıştım bu yaz başında ancak merak ettiğim şeylere cevap bulamadığım için komple kayboldu bu ilgi. Sym-tr.com üzerinden Üniteks'e mesaj attım servis kitapçığı ve elektrik şeması için; içerik olarak hiçbir mesajın olmadığı, sadece kullanım kitapçığı eklenmiş bir emaille geri dönüş yaptılar.. Daha sonra bir bayiye mesaj attım; onlar hiç dönmedi.. Sonra başka bir bayi/servisi denedim; onlar da "bizde de öyle bir şey yok" dediler... En son symforum'da sordum; Amerika'da HD2 yerine eski HD200 sattığından yeni modelle ilgili dökümantasyon yokmuş ellerinde. İnternette de bir şey bulamamıştım zaten kendim. Haliyle benim gibi birisi için kapalı kutu olmuş oluyor HD2 200. Motorun bazı özellikleri oldukça güzel ve kullanıcı dostu aslında; ancak tam olarak hangi detayı nasıldır falan, bunlar tam bir muamma.

    Bu modelin kombineli ve kombinesiz frenli olmak üzere iki versiyonu var anladığım kadarıyla. Yukarıdaki videoda da aynı şey söyleniyor. Kombine frenli versiyonda ön karenaj yanında CBS yazmakta. ŞU linkte kombineli versiyon için 2016 Nisan tarihli Çince bir inceleme mevcut (videosu da BU). Ülkesine göre bu iki modelden biri seçilip satışa sunuluyor sanırım. Sahibinden'de baktığım kadarıyla 0 km 2016 model HD2 200'lerin üstünde CBS yazısı yok zira.

    Bu arada bir ilanda gördüğüm kadarıyla manifold borusu fena paslanıyormuş gerçekten. O boruları neden paslanmaz çelikten üretmiyorlar anlamıyorum zaten. Agility'imde de boyamak zorunda kalıyordum sürekli. Bir güzel yani Agility'deki gibi ara contanın boruya takıldıktan sonra egzoz çıkışına sabitlenmesi. Bundan ötürü manifold takılırken conta kayıp düşmüyor. Ayrıca sanırım karenaj falan sökmeden yapılabiliyor bu işlemler. Bu açıdan çok güzel. Bir de paslanmasa harika olurmuş.

    Üstteki videodaki gibi, özellikle yazlık/köy gibi yerlerde malzeme taşımaya yönelik olarak kullanılacaksa, büyük teker arzulayan birisi için en mantıklı model HD2 200 gibi duruyor; ancak motorla ilgili pek fazla bilgi olmaması can sıkıcı. İleride değişir umarım bu durum.

    Benden bu kadar. Sorunsuz sürüşler dilerim kullanıcılarına :]
    potasyum bunu beğendi.

  9. #9
    AurorAbeam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2013
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Kalmadı :(
    Alıntı toomuchcc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    HD2 200'e hafiften ilgi duymaya başlamıştım bu yaz başında ancak merak ettiğim şeylere cevap bulamadığım için komple kayboldu bu ilgi. Sym-tr.com üzerinden Üniteks'e mesaj attım servis kitapçığı ve elektrik şeması için; içerik olarak hiçbir mesajın olmadığı, sadece kullanım kitapçığı eklenmiş bir emaille geri dönüş yaptılar.. Daha sonra bir bayiye mesaj attım; onlar hiç dönmedi.. Sonra başka bir bayi/servisi denedim; onlar da "bizde de öyle bir şey yok" dediler... En son symforum'da sordum; Amerika'da HD2 yerine eski HD200 sattığından yeni modelle ilgili dökümantasyon yokmuş ellerinde. İnternette de bir şey bulamamıştım zaten kendim. Haliyle benim gibi birisi için kapalı kutu olmuş oluyor HD2 200. Motorun bazı özellikleri oldukça güzel ve kullanıcı dostu aslında; ancak tam olarak hangi detayı nasıldır falan, bunlar tam bir muamma.

    Bu modelin kombineli ve kombinesiz frenli olmak üzere iki versiyonu var anladığım kadarıyla. Yukarıdaki videoda da aynı şey söyleniyor. Kombine frenli versiyonda ön karenaj yanında CBS yazmakta. ŞU linkte kombineli versiyon için 2016 Nisan tarihli Çince bir inceleme mevcut (videosu da BU). Ülkesine göre bu iki modelden biri seçilip satışa sunuluyor sanırım. Sahibinden'de baktığım kadarıyla 0 km 2016 model HD2 200'lerin üstünde CBS yazısı yok zira.

    Bu arada bir ilanda gördüğüm kadarıyla manifold borusu fena paslanıyormuş gerçekten. O boruları neden paslanmaz çelikten üretmiyorlar anlamıyorum zaten. Agility'imde de boyamak zorunda kalıyordum sürekli. Bir güzel yani Agility'deki gibi ara contanın boruya takıldıktan sonra egzoz çıkışına sabitlenmesi. Bundan ötürü manifold takılırken conta kayıp düşmüyor. Ayrıca sanırım karenaj falan sökmeden yapılabiliyor bu işlemler. Bu açıdan çok güzel. Bir de paslanmasa harika olurmuş.

    Üstteki videodaki gibi, özellikle yazlık/köy gibi yerlerde malzeme taşımaya yönelik olarak kullanılacaksa, büyük teker arzulayan birisi için en mantıklı model HD2 200 gibi duruyor; ancak motorla ilgili pek fazla bilgi olmaması can sıkıcı. İleride değişir umarım bu durum.

    Benden bu kadar. Sorunsuz sürüşler dilerim kullanıcılarına :]
    Hocam bütçeyi az daha arttırın veya iyi bir araştırmayla yamaha xenter alın. 150 diyor ama gücü vs. hd2 ile aynı.
    SAZMAN ve HEROCAN35 bunu beğendiler.

  10. #10
    toomuchcc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2006
    Alıntı AurorAbeam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam bütçeyi az daha arttırın veya iyi bir araştırmayla yamaha xenter alın. 150 diyor ama gücü vs. hd2 ile aynı.
    Xenter benim hoşuma giden bir scooter olmadı hiçbir zaman. Arka tekerde çamurluk adına pek bir koruma yok, kampana fren mevcut, sele bir acayip (büyük ihtimalle yolcuyla birlikte sürüldüğünde subframe kırılmasın diye arkaya doğru fazla uzatmamışlar) vs.. Bir şeyler taşıma konusunda yukarı doğru genişliğini koruyabilen ayak zemini güzel, bir de bel bölgesinde sorunu olan kullanıcıların arka amortisör yapısından ötürü daha konforlu şekilde sürüş yapmaları olası; ancak bunların benim için bir önemi yok. Arkadaki kampana fren bu motordan uzak durmam için tek başına yeterli bir neden. Sol manetle gereksiz yere uğraşmak istemiyorum çünkü. Bana "Xenter mi, HD2 mi" diye sorsalar her defasında HD2 derim (iki motoru da kullanmadım/bilmiyorum. sadece dışarıdan bakarak yapıyorum bu yorumu)

    Ben bu yukarıdaki mesajları biraz sesli düşünüyorum gibisinden yazmıştım esasen. Dediğim gibi an itibariyle böyle bir geçiş yapmayı düşünmüyorum artık. Yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim :] İyi akşamlar & sorunsuz sürüşler diliyorum :]
    potasyum bunu beğendi.

  11. #11
    SpiderF - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Temmuz 2014
    Şehir
    Akyurt / ANKARA
    Motosikleti
    Lifan Tay 100 L - Bajaj Pulsar 200 NS 2015
    Düz yoldaki hızı nedir tek kişi ile AurorAbeam birde cbf 150 ile ile karşılaştırırsan hızlanma ve konfor nasıl ?

    şimdiden teşekkürler

  12. #12
    SAZMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2015
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Mondial cub 100. Modelsiz
    Alıntı toomuchcc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Xenter benim hoşuma giden bir scooter olmadı hiçbir zaman. Arka tekerde çamurluk adına pek bir koruma yok, kampana fren mevcut, sele bir acayip (büyük ihtimalle yolcuyla birlikte sürüldüğünde subframe kırılmasın diye arkaya doğru fazla uzatmamışlar) vs.. Bir şeyler taşıma konusunda yukarı doğru genişliğini koruyabilen ayak zemini güzel, bir de bel bölgesinde sorunu olan kullanıcıların arka amortisör yapısından ötürü daha konforlu şekilde sürüş yapmaları olası; ancak bunların benim için bir önemi yok. Arkadaki kampana fren bu motordan uzak durmam için tek başına yeterli bir neden. Sol manetle gereksiz yere uğraşmak istemiyorum çünkü. Bana "Xenter mi, HD2 mi" diye sorsalar her defasında HD2 derim (iki motoru da kullanmadım/bilmiyorum. sadece dışarıdan bakarak yapıyorum bu yorumu)

    Ben bu yukarıdaki mesajları biraz sesli düşünüyorum gibisinden yazmıştım esasen. Dediğim gibi an itibariyle böyle bir geçiş yapmayı düşünmüyorum artık. Yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim :] İyi akşamlar & sorunsuz sürüşler diliyorum :]
    XENTER e binmemişsiniz? Frenleri denemediniz? Virajını gördünüz mü? Alın diye demiyorum ama binmeden kesin konuşmayın. Bu benim 20. motorum falan, satayım diyorum sonra "saçmalama ne alacaksın ?" diyorum. Xenter kombine frenleri, 16 jant çapı ile panik frende çoğu çift diskli motordan üstündür. Tek arka amortisörü (sınıfında görmedim), 15 hp güç, 14,8nm tork, 120 tabanlı arka lastiği ile tam bir asfalt motorudur. Marka fanatikliği yapmıyorum. Hatta sırf Yamaha olduğu için; servislerine kızıyor ve satmayı düşünüyorum. Motoru hep kendi tamircime götürüyorum. Tamirci usta ilk bindiğinde gezdi geldi ve "abi bu çok güzel gidiyor ve nasıl sağlam fren beni gidona yapıştırdı" dedi. Sol manet ile uğraşmak istemiyorum demişsiniz ya; zaten sadece arka freni kullanıyorsunuz. Kesinlikle zımba gibi durur.
    Eksisini ben size söyleyeyim, koltuk altı bagajı yok, çamur sıçramasa da hava filtresi vb. parçalara çamur gelmesin diye küçük bir iç çamurluk olabilirmiş, ben ihtiyaç duymuyorum çünkü o bölge dışına çamur sıçramıyor. Sayfasını okursan kimse yazmıyor artık herhangi bir sorun yok.

    Sadece gerçek kullanıcı bilgisi vermek istedim, sevgiler.

  13. #13
    AurorAbeam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2013
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Kalmadı :(
    Alıntı SpiderF adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Düz yoldaki hızı nedir tek kişi ile AurorAbeam birde cbf 150 ile ile karşılaştırırsan hızlanma ve konfor nasıl ?

    şimdiden teşekkürler
    Düz yolda cbf ile son vites yarım gazda yaptığım hızı hd2 ile sadece çeyrek gazda yapabiliyordum. Hızlanmasi cbf'ten baya iyiydi, fırlıyor demeyeyim ama hakkaten iyiydi. Hele iki kişi binince kalkış nerdeyse hiç değişmedi diyebilirim. Konfor fena değildi ama depo tutma avantajından dolayı bence cbf önde.

  14. #14

    Üyelik
    04 Temmuz 2016
    HD2 200 benimde halen gözdem ama İzmirde yok,Aydın da da yok,fiyatıda 9450 den fazla diye biliyorum,
    Şimdilerde Symphony ST 200i yi düşünüyorum,selesi HD2 kadar rahat değil.
    Aşağı yukarı aynı özelliklerse ST 200i yi alacam gibi duruyor.

  15. #15
    AurorAbeam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2013
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Kalmadı :(
    ST200 ile HD2 motor olarak çok farklılar. ST daha güçsüz.

  16. #16
    MeliksahMELO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2013
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 Hyosung GT250 Comet (Naked)
    - SYM HD2 200i EVO, neden bu kadar az sayıda satış ilanına sahip?

    - Bu motoru almak istesek kötü yönleri neler? Sanırım elden çıkarması çok zor olur. Yedek parça vs. hangi konularda sorun yaşarız?

    - Sahibinden'deki SYM HD2 200i, SYM HD Evo 200 ve SYM HD2 200i EVO modelleri arasındaki fark nedir?

  17. #17
    Tefoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2015
    Şehir
    İstanbul - Memleket: Manisa
    Motosikleti
    Kymco People S200
    ilk benzin tüketimim 100km de 3.48lt oldu. lastikleri city grip ile değiştirdim. takma balans vs hepsi 610 tl tuttu.

    motorun hızlanması çok güzel. dengesi iyi. kombine frene alışmaya çalışıyorum. dururken titreşim çok. kalkışta biraz silkeleme vardı, temizlettim, gider gibi oldu ama trafiğe girince tekrar yapmaya başladı. bi sonraki bakımda daha güzel bir şekilde temizleteceğim debriyaj tasını ve balatasını.
    Aşırı hız ve dikkatsizlik motorcunun en büyük düşmanıdır.

  18. #18
    Tefoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2015
    Şehir
    İstanbul - Memleket: Manisa
    Motosikleti
    Kymco People S200
    başlığı biraz canlandıralım diyeceğim ama hd2 nin kullanıcısı hiç yok.

    bu motorla ortalama benzim tüketimim 3.10 litre en düşük 2.90litreleri gördü ama geneli 3 lt - 3.10 lt arası çıkıyor. kış geldi biraz arttı. 3.25-3.30 litrelerde şuanda.

    toplamda 8200 km oldu. aldığımda 3 bin kmdeydi. şimdilik memnunum, benim beklentilerimi karşılıyor.

    keşke gidonun tutma yerleri bana 5-6cm daha yakın olsaydı. böylece daha dik durulabilir ve sırt daha rahat ederdi.


    170cc motor 17-18 bg olsaydı daha makbule geçerdi.

    servise de kasımpaşadaki artı motora gidiyorum şimdilik gayet ilgililer. inşallah pişman etmezler ilerde.
    Aşırı hız ve dikkatsizlik motorcunun en büyük düşmanıdır.

  19. #19
    HEROCAN35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2012
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Yamaha Xenter
    Arkadaşlar s.a. Bi arkadaşıma ikinci el 2013 model sym hd 200i aldık aldığımız gün yağını değiştirtdik ancak iki hafta sonra yağ degişimi lambası yandı

    Biraz kurcaladıkdan sonra saati ileri alıp sönmesini sağladık ancak tekrar yanıcakmış gibime geliyor

    Yağı değiştirdikden sonra yağ değişimini nasıl sıfırlayabiliriz bilgisi olan varmı

  20. #20
    Tefoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2015
    Şehir
    İstanbul - Memleket: Manisa
    Motosikleti
    Kymco People S200
    Alıntı HEROCAN35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar s.a. Bi arkadaşıma ikinci el 2013 model sym hd 200i aldık aldığımız gün yağını değiştirtdik ancak iki hafta sonra yağ degişimi lambası yandı

    Biraz kurcaladıkdan sonra saati ileri alıp sönmesini sağladık ancak tekrar yanıcakmış gibime geliyor

    Yağı değiştirdikden sonra yağ değişimini nasıl sıfırlayabiliriz bilgisi olan varmı
    merhaba yağ ışığı takribi 1000 kmde bir yanıyor. ben de ilk seferlerinde servise gitmiştim. km saatinde motor alındığından beri yapılan km ile bir de tripmetre yani benzin aldığında sıfırlayabileceğin km sayımı geliyor. genel kmde iken sağdaki tuşa basık tutarsanız yağ ışığı sönüyor. tripmetrede sağdaki tuşa basık tutarsanız tripmetre sıfırlanıyor.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)