Tamamdır dikkate alıcam çok teşekkürler bu arada motorum 20bin km de 10bin km daha gider değil mi ?
Tamamdır dikkate alıcam çok teşekkürler bu arada motorum 20bin km de 10bin km daha gider değil mi ?
Blackmailer hayırlı olsun, hoş geldin aramıza
istanbulun hangi semtindensin?
ertanos hocam, boşver muayeneyi falan kesinlikle değiştir, cok fark ediyor. faydası cok.
muayene zamanı geldiğinde cıkarttığın parçayı takarsın 1 günlük
serkan kayışı nasıl kontrol edebilirim ve nerden değiştirebilirim. bi tarif edermisin?
bi bakim ne durumda.
komşuymuşuz üstad. bende pendik gözdağının dibinde oturuyrum.
ya kerem forumda resimli anlatımı vardı kayış sökme işleminin. daha önce bi yerde rastlamıştım arattım senin için bi türlü bulamadım. ayak marşı bastığımız yerin olduğu kapağı komple çıkartırsan kayışı görebilirsin. saçaklanma başlamamışsa kayışta problem değil diye biliorum. kayışı sökmek zahmetli çünkü varyatör denen elemanı sökmek bayağı bi zor onu biliorum. sen forumu yine bi araştır istersen resimlisi olucaktı.
bu arada sen motor bakımı konusunda ustalık yolunda ilerliyorsun ha yakında motorları bakıma sana getircez gibi geliyor.
farı kesinlikle yapıcam kerem geceleri mahvoluyorum çünkü. sağol.
ertanos hocam getirin valla bakıma zaten işsizim bu aralar.
ben zn servisi açim arka bahçeye en iyisi
far olayına gelince, hiç düşünme yap hocam
bi ara tanışalım görüşelim arkadaşlar.
dün akşam saat 19 civarında mi arkadaş siyah bi zn yada asya tam bilmiyorum önümde durdu minibüs yolunda. kuyubaşı mevkiinde. bizden biri mi değil mi bilemedim gidip konuşucaktım, amaan dedim sonra boşver
bir buluşma ayarlasakda tanışsak ne güzel olur aslında
dostum şuanda bursada yağmur yağdığı için motoru şantiyeye bıraktım yarın yağmur yağmaz ise akşam 11-12 gibi detaylı resimlerini çekip (kayışı kontrol amaçlı açacağım yarın akşam) gösterebilirim ama çok ahım şahım bir olay değil arkadaşlar demiştir belki bu lastikçilerde hava tabancası var ya onunla çok kısa sürüyor ama yok ise lokma takımı ve güçlü çekiç ilede açabilmen mümkün ama zaman alır. ben kaba saba anlatayım gerekli parçalar ;
1- 15 tl civarında bando kayış alman lazım japon diyor ama güvenme
2- 8 lokma
3-isteğe bağlı olarak kayış kapağını ilk açtığında conta vardır biraz zor açılır bu yüzden conta takımı 5 tl motorun bütün contaları var içinde
bunlar gerekli parçalar
yapılması gerekenler ;
ilk önce ayak marşını alyanla sökmelisin sonra hava filtresi kutusunu tutan 2 tane 8lik saplama civata var biri önde biri en arkada amortisörün civatasının olduğu yerde. hava filtresi kutusu söküldükten sonra motorun siyah asya yazan kapağında 6 adet 8lik vidası var birde bu orta sehpahanın takozu var 2li onunla beraber 8 adet 8lik saplama somun oluyor söktün mü belki ayrılmaya bilir. conta kaynaşmıştır orayla ama bir düz tornavida yardımıyla asya yazının sonunun tam altında delik var hava deliği gibi oraya sokup kendine çektiğinde gelir kapak kırılma ihtimali yok. kapağı sağa sola çevirerek çıkartabilirsin ön tarafı granajlar yüzünden zor çıkıyor zaten ilk vidası granajın içinde bu arkada oturan artçı dediğimizin insanın ayak bastığı yerin oralarda ilk vidası yarın resimlerle daha iyi anlatırım . bu arada şuanda yaptığım araştırmaya göre hava tabancasına hiç mi hiç ihtiyac yok . google '' Scooter varyatör kayışını aletsiz değiştirme. '' yazdığında dailymoton diye bir site var orada video var izleyin onu değiştirin kayışınızı iyi akşamlar
selam arkadaşlar ben cukurova üni de öğrenciyim ve bu modeli almayı dusunuyorum ancak ciddi kaygılarım var ve ben motordan hc anlamam ancak dış görünüşü o kadar hoşuma gidiyo ki anlatamam ayrıca kolay kullanımı oldugu icin dusunuyorum bu motoru kaygılarıma gelince bi kac site gezdim arastırdım bu motosikleti ve cogu yorumda olumsuzdu cok yaktıgı ve surekli arıza verdiği yönunde yorumlar okudum mesela km basına 140 bin yakıyormuş bu dogru mu sizden bilgi alabilirsem bu motor hakkında icim biraz rahatlarsa cok mutlu olurum simdiden tesekkurler
valla üstad çeşitli yorumları okudum demişsinya bu topik 2006'dan beri var. yani dört yıldır ve yaklaşık 400 sayfalık yorum var. şimdi ne desem boş sen baştan başla biraz oku. sonra yine konuşalım.
ama güncel bilgi olarak yakıt konusunda şunu söyleyim;
çok hızlı kullanırsam 80-100km hızlarda 110 bin,
uzun yolda 90 küsür bin,
şehir içinde orta şeker kullanırsam 100 bin yakıyor.
kerem hocam şu yağmurlar geçsin haftaya hava açar sanırım senin o taraflara gelicem senle tanışmak için.
evet tanışalım arkadaşlar.. pazartesi günü ataşehir e ehliyet işlemlrini yapmaya gittimde gri asya kullanan biri ile tanıstım oda ehliyet başvurusu yapacktı bnm gibi :D konustuk falan oda uzun süredir kullanıyormus. acaba o kişide buradamıdır :D kırmızı ve gri zn olarak güzel görünüm oldu :D
hoşgeldin dostum;
bu motoru alırken bende görünümünü beğenerek aldım bu şans işi oluyor bilirsin biri motoru alır yıllarca hiç yolda bırakmaz biride alır motoru hiç yola çıkamaz . bu motoru nasıl kullanırsan sana öyle cevap verir anında olur cevabı japonlarda bu süre biraz uzundur. o yüzden hor kullanmazsan pek bir masraf yapmazsın ama öğrenciysen otobüse vereceğin parayı hesapla emin ol bu motorun yaktığı benzini geçer . her zaman bakacağın ve değiştireceğin şeyler ; hava filtresi - buji- motor yağı - kayış bunlar gözünü korkutmasın filtre 5 tl(her 3.5 - 4 binde bir ) , buji kalitesine göre değişir 2- 10 tl arası(her 2 binde bir) , yağıda kredi kartın var ise 4 litrelik büyüklerden alırsın her defasında 1 litre almaktan hesaplı oluyor(yağ her 1 ooo km de değiştirmek önemli ), kayış 10 tl ( her 6-7 binde bir ) bu bakımları yaparsan motorun sana dost olur ama bakımlarını yapmazsan motorun sana düşman olur . lastik havalarında her zman önler 29 arkalar 28 olacak yazın birer değer daha artabilirler öğrenciysen tam senlik motor bende öğrenciyim oradan biliyorum rengi önemli ama
Arkadaşlar yağmur çamur demeden bir ufak organizasyon yapalım o zaman bir pilav yemeye gidelim en olmadı hem tanışmış oluruz
Ertanos evet yakınmışısız denk geliriz inş bundan sonra
Serkan-17 saolasın bilgiler için tekrardan sende yakınlardaysan buluşuruz umarım
dostlar, selamlar herkese.
benim egzostdan gazı bıraktıktan sonra, pat pat diye ses gelmeye başladı.bunun sebebi nedir acaba?
gaza yüklenip bir süre böyle gittiysen ve gazı bir anda bıraktıysan çıkarabilir benzin sıkışması mı oyle bişey diye hatırlıyorum ama yavaş hızda ve normal giderken çıkardıysa bilemem
bu gün michlen sm100 lastik taktırdım motoruma çok farkediyor kayma hiç yok çok beğendim resimleri çekip koyarım buraya
sağol hocam buz motorda taktırdım izmir de 110 tl çifiti 10 tl de taktırma parası verdim siboplarıda değiştirdiler 125 tl para verdim sağolsunar iyi ilgilendiler lastikler çok iyi daha tam deneyemiyorum rodajı bitsin önce
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)