Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123412 ... SonuncuSonuncu

KTM Duke 390 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı Serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende sök tak işlerini çok seviyorum, 3-4 yıl önce eski motorumu komple şaseden ayırmıştım =) Lokma takımından anahtar setine,kaldırma krikosundan prof. boya tabancasına kadar her türlü alet edevatım var =) Hatta garajda 5 litre motul yağ, 6 kutu würth drylube zincir yağı,wd-40,antifiriz, 20 litreye yakın farklı marka yağlar,shell advance bike cleaner,jant temizleyici,contact cleaner,2 litre mazot(parça temizlemek için), balata spreyi,fren hidrolik yağları vs vs ne ararsan var =) Satınalmacı olduğum için şirketin iskonto hakkından faydalanıp yavaş yavaş atolye kuruyorum kendime =)

    Dün arkadaşımda boru bükme makinası olduğunu öğrendim, istersen gel kullan dedi..Biraz vaktim olsaydı deneme yanılma yöntemi ile kendi ara borumu kendim yapmaya çalışacaktım ama malesef vakit yok = / İstanbulda bir egzozcu sadece ara boruyu 450tl ye yapacağını söyledi,hafta içi gelmem gerektiğini söyledi.. Git-gel benzini köprüsü otoyolu işten izin alması vs derken bana 600 tl ye mal oluyor sadece ara boru.. Yurt dışından komple set getirtirim daha iyi hiç değilse uğraşmam.

    Yeni 390 eğer rosso II ve kaydırmalı debriyajla gelecekse biraz daha bekle madem,ben havalar kötü diye hiç binemiyorum.Dün aksiyon kameramı da sattım hevesim kırıldı. Şimdi yeni kamera arayışlarına da girdim. Bu işin sonu - ucu bucağı yok =)

    Parça konusuna gelirsek, uygun fiyatlı ara boru yada komple egzoz seti (direk takılacak şekilde hazır) için fiyat alabileceğin biryer var mı?
    Bak mesala bunun fiyatı çok iyi geldi bana;
    http://www.enduromarket.com/urun/ktm-390-duke-akrapovic-egzoz_1210.aspx?CatId=205 ama stokta kalmamış.
    desene garajlarımız aynı benımde dolapta var oğlu var =))

    duke 200 de irc var evet iyi bir lastik oldugu söylenemez ama ınanırmısın yağmur çamur hep onlaydım ve altındaki o lastiği bilerek kullandığında hiç sorun çıkartmadı bana =) ki kuru zeminde yatırırım motoru virajda falan :D ıslakda dikkat ederim ama. bir kamerada ben alıcam birde spormotoda boyun koruması var onu istiyorum.

    ben bu linkte gösterdiğin egzozu bir sordırıyım. bakalım işçilikle falan ne kadar isticekler. yada sen kocaelinde yaptırcaksan işçiliksiz ne kadar isticekler sadece ürüne.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Bundan önceki 2013 gt250r ımda ön arka michelin pilot power vardı, deli gibi viraja girip yere kazık atar gibi fren yapiyordum millet inanamiyordu hatta youtube a bi video eklemistim yorumlarda bile frenlerin guzelligini fark etmisler lastik candir o yuzden butçenin onemli payini ayirmak gerek.

    Boyun korumasi bende dusunuyorum ama ufacik sey 1.000-1.200 tl.. insan sinir oluyor..hani motora biniyoruz diye bukadar da kirbaç vurmasinlar bize.

    Kameraya gelince sony ile hero4 black arasinda kaldim,karsilastirma videosunda hareketli nesneyi sony daha iyi odakliyor(gopro cok sallaniyor) ama diger tum ozelliklerde hero4 daha iyi.. 5 in çikmasini beklicem sanirim

    Egzoz olayinda işçiliğe gerek yok,uyumlu olduktan sonra kendim takarim yeterki motorun orijinal biyerini delip kesmiyim yada kaynak atmak zorunda kalmiyim.(bu sebepten hondaya komple egzoz yaptirmistim,kesme ve kaynaga karsiyim)
    Tüp olmasa bile olur,kisa tüp bi twobrothers bile ayarlayabilirim 2. El.. daha once 1000rr a 400 tl ye 2. El carbon twobrothers almistim hemde daha cıvataları bile sariydi. Tabi sonuç olarak 500-600 tl gibi fiyatlara ilandaki gibi hem ara boru hem egzoz olursa en makbulu o olur bulamazsam da orjinal egzozu sokup benim ustaya gondericem, ondan ölçü alarak egzoz yaptiricam yani 20 gun yatacak motor.

  3. #23
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı Serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bundan önceki 2013 gt250r ımda ön arka michelin pilot power vardı, deli gibi viraja girip yere kazık atar gibi fren yapiyordum millet inanamiyordu hatta youtube a bi video eklemistim yorumlarda bile frenlerin guzelligini fark etmisler lastik candir o yuzden butçenin onemli payini ayirmak gerek.

    Boyun korumasi bende dusunuyorum ama ufacik sey 1.000-1.200 tl.. insan sinir oluyor..hani motora biniyoruz diye bukadar da kirbaç vurmasinlar bize.

    Kameraya gelince sony ile hero4 black arasinda kaldim,karsilastirma videosunda hareketli nesneyi sony daha iyi odakliyor(gopro cok sallaniyor) ama diger tum ozelliklerde hero4 daha iyi.. 5 in çikmasini beklicem sanirim

    Egzoz olayinda işçiliğe gerek yok,uyumlu olduktan sonra kendim takarim yeterki motorun orijinal biyerini delip kesmiyim yada kaynak atmak zorunda kalmiyim.(bu sebepten hondaya komple egzoz yaptirmistim,kesme ve kaynaga karsiyim)
    Tüp olmasa bile olur,kisa tüp bi twobrothers bile ayarlayabilirim 2. El.. daha once 1000rr a 400 tl ye 2. El carbon twobrothers almistim hemde daha cıvataları bile sariydi. Tabi sonuç olarak 500-600 tl gibi fiyatlara ilandaki gibi hem ara boru hem egzoz olursa en makbulu o olur bulamazsam da orjinal egzozu sokup benim ustaya gondericem, ondan ölçü alarak egzoz yaptiricam yani 20 gun yatacak motor.

    17900 e çekti fiyatı spormoto suan 2014 duke 390 için yarın arıcam 2015 için 7.000 euro onun fiyatı ve evet kaydırmalı debriyaj ile geliyor ama lastikler aynı. selede değişiklik yapmışlar. 1.000- 1250 tl fark için verilebilir bunlar. bakalım yarın bır konusucam ne dıcekler. kaporasını verdıgımde 18600 dü 2014 olandan dusursunler 2015 olana kaydırsınlar onu gercı temmuzda gelıyormus benımde pek acelem yok acıkcası. ayrıca bırde dıcemkı 18600 dü 17900 e dustu banada o fıyatta verıceksınız dıcem :D

  4. #24
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    ben çok alakasız birşey sorucam. 4 yıldır ktm den başka motora binmedim binmeyide pek düşünmüyorum açıkcası fakat kafamda hep su şoru var duke 390 mı yamaha mt07 mi ? şimdi kesinlikle cc olarak kıyaslama yapmıyorum cunku bırısı 400 cc bırısı 700 cc beygır guclerı farklı vs. ben bu kıyaslamayı hangisi daha rahat bir sürüş daha fazla konfor verir bazında yapmak istiyorum mt07 yı 1 kere kullandım ve açıkcası hoşumada gitti. fakat mesela barkın (AEA) mt07 uzerıne yuk bındıgınde şasi esneme yapıyor dedi ben hissetmedim böyle birşey ama oda cok tecrubelı bır ınsan ınanırım yanı dedıgıne. hiç aranızda bununla ilgili bilgisi olan var mı yada denemişliği olan.

  5. #25
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Bence 17900 e al sadece kaydirmalı debriyaj ve koltuk varsa. Ben koltuktan pek sikayetci degilim. Debriyaj komple set olarak tası vs dahil 480 tl idi sanirim. Kaydirmali sette olsun olsun 650 tl olsun. 18.550 ye mal edersin hemde elinde yedek komple debriyajin olur.(+iscilik odeyerek)

    MT7 konusuna gelirsek bence ikisi çoook farkli motorlar. Biri 689cc digeri 373cc.. biri tek digeri cift silindir. Biri 150 kilo digeri 182 kilo.. biri 21.600 tl digeri 17.900tl.. az buz fark yok aralarinda. Bence cok alakasizlar...

    şase konusuna gelcek olursak,agresif kullanimda ortaya cikan bi esneme oldugu soyleniyor, öyle ki yamaha bunun onune gecebilmek adina şaseye ek bi aparat yapmis..eger boyle birsey olmasaydi herhalde o boru gibi parcalari yamaha uretmezdi?

  6. #26
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı Serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence 17900 e al sadece kaydirmalı debriyaj ve koltuk varsa. Ben koltuktan pek sikayetci degilim. Debriyaj komple set olarak tası vs dahil 480 tl idi sanirim. Kaydirmali sette olsun olsun 650 tl olsun. 18.550 ye mal edersin hemde elinde yedek komple debriyajin olur.(+iscilik odeyerek)

    MT7 konusuna gelirsek bence ikisi çoook farkli motorlar. Biri 689cc digeri 373cc.. biri tek digeri cift silindir. Biri 150 kilo digeri 182 kilo.. biri 21.600 tl digeri 17.900tl.. az buz fark yok aralarinda. Bence cok alakasizlar...

    şase konusuna gelcek olursak,agresif kullanimda ortaya cikan bi esneme oldugu soyleniyor, öyle ki yamaha bunun onune gecebilmek adina şaseye ek bi aparat yapmis..eger boyle birsey olmasaydi herhalde o boru gibi parcalari yamaha uretmezdi?

    cc olarak kıyaslama yapmıyorum o yuzden cc leri cok onemlı degıl. bende duke 390 duusunurken bugun şeytan bır durttu mt07 diye. valla 3-4 saattir bakıyorum neler yazılmış haklarında diye. bu arada alırsam 2015 alıcam 19500 fıyatı suan 2014 almıcam o yuzden cok buyuk fark yok arlarında 2.000 tl var şuan. şasi olayını bende daha hala tam öğrenemedim ama senın dedıgınde cok mantıklı o parçaları boşuna üretmezdi

  7. #27
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı berkcigdem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cc olarak kıyaslama yapmıyorum o yuzden cc leri cok onemlı degıl. bende duke 390 duusunurken bugun şeytan bır durttu mt07 diye. valla 3-4 saattir bakıyorum neler yazılmış haklarında diye. bu arada alırsam 2015 alıcam 19500 fıyatı suan 2014 almıcam o yuzden cok buyuk fark yok arlarında 2.000 tl var şuan. şasi olayını bende daha hala tam öğrenemedim ama senın dedıgınde cok mantıklı o parçaları boşuna üretmezdi
    2.000 fark çok fazla değil dedğin gibi, birde o şase ekleri de 600-800 tl civarı vardır sanırım. işçilik vs derken 1,000tl de onlara yazarsak yeni duke ile yaklaşık 3.000 2014 duke ile 4700tl fark var. Gerçi fiyat farkları çokta önemli değil bence, sonuç itibarı ile biri 2 silindir bence bambaşka bir motor. Eğer almak niyetim olsaydı şayet 4700tl yi düşünmez 5.000 tl kredi çeker alırdım =) Bende yeni kasa er6f yada n düşünüyordum kredi çekip alırım diye ama 211 kilo ağırlığında olması, 649cc olması,(1000RR ile aynı bandrol ödeniyor) bambaşka bir motor şehir içi çok harakiri yapamam diye vazgeçtim. işletme maliyeti de cabası.
    Karadeniz - Giresun.

  8. #28
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı Serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2.000 fark çok fazla değil dedğin gibi, birde o şase ekleri de 600-800 tl civarı vardır sanırım. işçilik vs derken 1,000tl de onlara yazarsak yeni duke ile yaklaşık 3.000 2014 duke ile 4700tl fark var. Gerçi fiyat farkları çokta önemli değil bence, sonuç itibarı ile biri 2 silindir bence bambaşka bir motor. Eğer almak niyetim olsaydı şayet 4700tl yi düşünmez 5.000 tl kredi çeker alırdım =) Bende yeni kasa er6f yada n düşünüyordum kredi çekip alırım diye ama 211 kilo ağırlığında olması, 649cc olması,(1000RR ile aynı bandrol ödeniyor) bambaşka bir motor şehir içi çok harakiri yapamam diye vazgeçtim. işletme maliyeti de cabası.
    işte öncelikle acaba benim o şase eklerine ihtiyacım olucak mı ? evet taktırırsak 5000 tl ye yakın fark var 2 silindir motor iyidir mt07 nerdeyse 40-50 kg arası daha agır duke 390 dan. valla bılmıyorum kafa karıştı :D performans olarak degılde acaba dıger avantajları yada eksılerı ne onu arastırıyorum hep.

  9. #29
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı berkcigdem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    işte öncelikle acaba benim o şase eklerine ihtiyacım olucak mı ? evet taktırırsak 5000 tl ye yakın fark var 2 silindir motor iyidir mt07 nerdeyse 40-50 kg arası daha agır duke 390 dan. valla bılmıyorum kafa karıştı :D performans olarak degılde acaba dıger avantajları yada eksılerı ne onu arastırıyorum hep.
    Gönlünde varsa mt yi bir dene derim, o şase eklerini de mutlaka al derim zira okadar tatava boşa yapılmaz kaldı ki yamaha ortada birşey yoksa hayatta üretmezdi o boruları. Bu kendi üretimine b.k atmak oluyor çünkü. Hani yapamadı motoru al bak esniyo kendini bırakıyo gitti çit çubuk yaptı toplamak içni vs diye bir algıyı bedavadan bırakmak isteyeceğini sanmıyorum. Zaten bu saatten sonra çıkıp yemin billah edip yalanlasalar dahi piskolojik olarak o motor savurur kendini =)
    Karadeniz - Giresun.

  10. #30
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı Serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gönlünde varsa mt yi bir dene derim, o şase eklerini de mutlaka al derim zira okadar tatava boşa yapılmaz kaldı ki yamaha ortada birşey yoksa hayatta üretmezdi o boruları. Bu kendi üretimine b.k atmak oluyor çünkü. Hani yapamadı motoru al bak esniyo kendini bırakıyo gitti çit çubuk yaptı toplamak içni vs diye bir algıyı bedavadan bırakmak isteyeceğini sanmıyorum. Zaten bu saatten sonra çıkıp yemin billah edip yalanlasalar dahi piskolojik olarak o motor savurur kendini =)
    Ahmet usta ile birlikteydim bugun (atamotor ) durdu durdu ne dese beğenirsin =) oğlum sen manyakmısın mt07 alınmaz ona verecegın parayı ducatı 696 ya ver dedi bende jeton düştü :D:D:D:D:D mt07 bir anda elendi şuan kafamda :D
    Ucka bunu beğendi.

  11. #31
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Eyvahh senin isin cok zor ne yalan soyliyim bende mt7 ye biraz soguk bakiyorum ama bastan soylemedim migdeni bulandirmamak icin. Baslica sebebi de fuarda millet 16.500 den almıştı ben o zamanlar Rusyadaydım. Netten takip ettim durdum lakin turkiyeye donene kadar fiyat patladi gitti sirf ucuz diye alcaktim en fazla 2.000 km binip saticaktim (maliyetine) 5 kuruş zarar etmeden meshur mt 7 ye kirbaç vurcaktim ama olmadi

  12. #32

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı Serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2.000 fark çok fazla değil dedğin gibi, birde o şase ekleri de 600-800 tl civarı vardır sanırım. işçilik vs derken 1,000tl de onlara yazarsak yeni duke ile yaklaşık 3.000 2014 duke ile 4700tl fark var. Gerçi fiyat farkları çokta önemli değil bence, sonuç itibarı ile biri 2 silindir bence bambaşka bir motor. Eğer almak niyetim olsaydı şayet 4700tl yi düşünmez 5.000 tl kredi çeker alırdım =) Bende yeni kasa er6f yada n düşünüyordum kredi çekip alırım diye ama 211 kilo ağırlığında olması, 649cc olması,(1000RR ile aynı bandrol ödeniyor) bambaşka bir motor şehir içi çok harakiri yapamam diye vazgeçtim. işletme maliyeti de cabası.
    Duke 390 ile ER-6 aynı vergi diliminde.....
    0-100cc vergisiz, 101-250cc, 251-650cc, 651-1200cc, 201cc ve üstü diye gideRR...Er-6n'nin bandrolü 1000rr la aynı değil-600rr la aynı....
    The Power of The Dreams.

  13. #33
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Duke 390 ile ER-6 aynı vergi diliminde.....
    0-100cc vergisiz, 101-250cc, 251-650cc, 651-1200cc, 201cc ve üstü diye gideRR...Er-6n'nin bandrolü 1000rr la aynı değil-600rr la aynı....
    Aynen pardon yine aklim nc 700, mt7 , z800 lere gitti her seferinde tabloya bakiyorum ama yinede 251-600 cc ayni vergiyi oduyor diye kaliyor aklimda

  14. #34
    ozanghost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Temmuz 2013
    Motosikleti
    KTM 390 Duke
    Eksi olarak artçı selesinin biraz sert ve nispeten yüzeyinin küçük olduğunu ve uzun yola pek elverişli olmadığını söyleyebilirim. Lastiklerin performansı muhteşem, virajlarda yapışıyor asfalta resmen. Keşke fiyatı biraz daha da düşseydi. Ama yine de tam bir performans canavarı, teknolojik olarak muhteşem, hafif ve canlı bir motor

  15. #35
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı ozanghost adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eksi olarak artçı selesinin biraz sert ve nispeten yüzeyinin küçük olduğunu ve uzun yola pek elverişli olmadığını söyleyebilirim. Lastiklerin performansı muhteşem, virajlarda yapışıyor asfalta resmen. Keşke fiyatı biraz daha da düşseydi. Ama yine de tam bir performans canavarı, teknolojik olarak muhteşem, hafif ve canlı bir motor
    Bence bu piyasada fiyatı çok makul =) lastikler gerçekten virajda artçı varken basakları asfalta sürtecek kadar iyi.. Uzun yola artçılı olarak bende uygun bulmuyorum fakat artçısız olarak keyifli bence.


    Koltuk sert kullanımda öne itiyor beni, normal sürüşlerde sıkıntı yaşamıyorum. Bacakların depoyu muhteşem kavraması sayesinde olsa gerek =) Ön cam takılırsa güzel olur, cam aldım müsait zamanımda montajını yapıcam.


    Bu arada sakin kullanımda 3.2 litre yaktırıyorum. Bence mükemmel bir değer.. Şu sıralar egzoz arayışındayım.
    Karadeniz - Giresun.

  16. #36
    vladimir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Motosikleti
    Honda Cbr500r
    Suzuki drz400 sm 'den sonra bunu alsam eski motorumu ararmıyım çok düşünüyorum. Fren kaliperleri ,ön - arka amortisör , gidonu.. bilumum parça kalitesi konusunda soru işaretlerim gitmiyor. Jantlar mukavemetsiz, jant kırılma sorunları sıklıkla belirtiliyor. Jantlardaki boyalarda kabarcıklar var, boya kalitesini beğenmedim, kullanılan civatalar iyi kalite değil, elciklerin kalitesi , butonlar .... emin olamıyorum bir türlü. Motoru konusunda hiçbir şikayet yok çok canlı verimli bir tek silindir olduğu belirtiliyor. İDğer taraftan Hindistan fiyatı da 2800 dolar olunca daha bir işkilleniyorum. Aynı hususu rc 390 forumunda da dile getirdim. Satın alma gücü, motorun Hindistan üretimi olması gibi sebeplerle fiyat farkı izah ediliyor ancak 2800 USD satış fiyatı dile kolay, nasıl bir maliyet var ki bu fiyata satılabiliyor.

  17. #37
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı vladimir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Suzuki drz400 sm 'den sonra bunu alsam eski motorumu ararmıyım çok düşünüyorum. Fren kaliperleri ,ön - arka amortisör , gidonu.. bilumum parça kalitesi konusunda soru işaretlerim gitmiyor. Jantlar mukavemetsiz, jant kırılma sorunları sıklıkla belirtiliyor. Jantlardaki boyalarda kabarcıklar var, boya kalitesini beğenmedim, kullanılan civatalar iyi kalite değil, elciklerin kalitesi , butonlar .... emin olamıyorum bir türlü. Motoru konusunda hiçbir şikayet yok çok canlı verimli bir tek silindir olduğu belirtiliyor. İDğer taraftan Hindistan fiyatı da 2800 dolar olunca daha bir işkilleniyorum. Aynı hususu rc 390 forumunda da dile getirdim. Satın alma gücü, motorun Hindistan üretimi olması gibi sebeplerle fiyat farkı izah ediliyor ancak 2800 USD satış fiyatı dile kolay, nasıl bir maliyet var ki bu fiyata satılabiliyor.
    Bildiğim kadarı ile cıvatalar aleminyum(hafif olması sebebi ile) kalitesini neden beğenmediniz merak ettim? Ayrıca beğenmediğiniz WP amortisörler 390 ın en çok konuşulan özelliklerinden. Forumda ABS fren tartışması var girip okursanız orada suzukisinden tutun bir çok farklı motosiklet sahipleri Duke390 ın frenlerinin ne kadar mükemmel olduğundan bahsediyorlar.. Yani suzukisi olan adam hayran kalmış siz onu da beğenmemişsiniz =)

    Bu arada benim jantlarda kabarcık fln da yok? Siz acaba duke390 diye gidip megelli 250r a falan mı baktınız? 2 adet DRZ 400sm sahibi olmuş arkadaşım 390 ımı inceledi hayran kaldı.. Tek söylediği ''tel jant olsaymış keşke'' oldu.
    Karadeniz - Giresun.

  18. #38
    vladimir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Motosikleti
    Honda Cbr500r
    Hocam yanlış anlamazsan ben malımda şöyle eksiklikler var diyen birisiyle karşılaşmadım Türkiye forumlarında. Farklı açılardan yaklaşmaya çalışıyorum, mağazada inceledim jant kalitesi ve boyası zayıf, tırtıklı tırtıklı yüzeyi,kabloları şasiye turuncu cırt kablo bağı ile bağlamışlar, motorda maliyet kısma kaygıları hissediliyor. DRZ ile bu makina çok karşılaştırılamaz zaten, DRZ ön amörtisör hareket mesafesinin yarısı yoktur 390'da , Drz ile arazziye de girersin şasi müsait, bunun değil.

    Hiç eleştirmeyelim mi , gördüğümüzü söylemeyelim mi? Almak isteyen göz önünde bulundursun diye yazıyorum. 44 bg güç muazzam, kilosu da hafif bunlar da beni cezbeden, motoru radarıma sokan özellikleri. Ancak detaylara inildiğinde zayıf ve özensiz işçilik göze batıyor. Duke 125, 200, 390 serisi Ktm 'yi olmadığı pazarlara sokan akıllı hamleler, bu pazardaki alıcıların fiyat duyarlılığı yüksek dolayısıyla maliyet kısıtı nedeniyle alıştığımız KTM kalitesi bu seride yok, ayrıca bu serinin mühendisliği ve üretiminde KTM'nin %47'sine sahip Hintli Bajajın ağırlığı olduğuna inanıyorum.

  19. #39
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı vladimir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam yanlış anlamazsan ben malımda şöyle eksiklikler var diyen birisiyle karşılaşmadım Türkiye forumlarında. Farklı açılardan yaklaşmaya çalışıyorum, mağazada inceledim jant kalitesi ve boyası zayıf, tırtıklı tırtıklı yüzeyi,kabloları şasiye turuncu cırt kablo bağı ile bağlamışlar, motorda maliyet kısma kaygıları hissediliyor. DRZ ile bu makina çok karşılaştırılamaz zaten, DRZ ön amörtisör hareket mesafesinin yarısı yoktur 390'da , Drz ile arazziye de girersin şasi müsait, bunun değil.

    Hiç eleştirmeyelim mi , gördüğümüzü söylemeyelim mi? Almak isteyen göz önünde bulundursun diye yazıyorum. 44 bg güç muazzam, kilosu da hafif bunlar da beni cezbeden, motoru radarıma sokan özellikleri. Ancak detaylara inildiğinde zayıf ve özensiz işçilik göze batıyor. Duke 125, 200, 390 serisi Ktm 'yi olmadığı pazarlara sokan akıllı hamleler, bu pazardaki alıcıların fiyat duyarlılığı yüksek dolayısıyla maliyet kısıtı nedeniyle alıştığımız KTM kalitesi bu seride yok, ayrıca bu serinin mühendisliği ve üretiminde KTM'nin %47'sine sahip Hintli Bajajın ağırlığı olduğuna inanıyorum.
    HAyır yanlış anlamadım,sadece yazdıklarınızda mantık hataları var ve tek tek bunları dile getiriyorum. Malı hakkında kötü yorum yapan görmediyseniz forumda beni hiç tanımıyorsunuz demektir. Aracımda en ufak bir problem yaşarsam ortalığı karıştırırım. Mesela şuan Spormoto hakkında bir yazı yazmak üzere hazırlıklar yapıyorum..Bazı şeylerin netleşmesini bkeliyorum, en ince detayına kadar burada paylaşacağım yaşadıklarımı.

    Bu arada bak bu benim şikayetim, araba hala bende ama her sorana sakın alma diyorum,tek sebebi OPEL firmasının malının zerre kadar arkasında durmaması, buyur dikkatli oku bakılım malım için neler demişim; https://www.sikayetvar.com/sikayet/d...oyuluyor/601kr


    Şimdi jant boyası ile ilgili benim motosikletimde sorun olmadığını zaten yazdım, jant kalitesini de nasıl bir arge yaptın,nasıl inceledin? rontgenini mi çektin? darbe testi mi yaptın? Jant kalitesinin kötü olduğunu nasıl anladıysan yazarsan bizde öğrenir teşekkür ederiz..


    O turuncu kablo bağlarına gelecek olursak,ben ilk gördüğümde power parts sandım ve ne kadar gereksiz masraf diye düşündüm fakat orjinalmiş. Her gören işi bilen motorcu arkadaşlarımın tepkisi de benzer oluyor, ''ulan adamlar klipsleri bile şaseyle aynı renk takmış'' diye tepki veriyorlar lakin sen onları da beğenmedin =)

    Motorda maliyet kısma kaygılarını da yazarsan sevinirim? Şayet standart çok iyi bir ABS sistemi koyarak baya bir maliyet kısmışlar haklısın =) Veeeee üzerinde yine standart gelen MADE İN GERMANY Metzeler Sportec M5 interact lastikler ile de baya bir maliyetten ksımışlar =) Bak standart gelen X-ring zincirden bahsetmiyorum bile =) yol bilgisayarı? konusunu dahi açmıyorum, led sinyaller??? =)


    DRZ ile 390 ın karşılaştırılamayacağını söylemişsin,yazdığın mesajlardaki en doğru cümlen olmuş, mt7 ile 390 karşılaştıranlar, 2001 model r6 ile karşılaştıranlar, 390 mı yoksa vstrom mu? diyenlerden ayrılmana sevindim.


    Eleştirme demiyorum, yine eleştir ama hakkaniyetli ol..Bak şu videoyu izle, eleman videonun başında bu güne kadar yapılmış en iyi,en detaylı inceleme olduğunu söylüyor.. Videoyu izlersen haline üzülür,onun adına sen utanırsın. Bütün bilgileri yanlış veriyor. Aluminyum şase,Seramik silindir,Arkada tek onde cift kaliper,servisi ucuz,yakit ortalamasi vs hepsi yanlış =) resmen dötünden uydurmuş rezil etmiş kendini..

    Gelelim amortisorlere, yahu en beğenilen yeri yahu,sen nasıl fok atabiliyosun? sert diyorsun tabiki sert olacak ne bekliyorsun? Biliyormusun o beğenmediğin süspanyion Moto 3 dünya şampiyonasından direk duke390 a uyarlanmış? Şimdi sen böyle güzel olan şeylere futursuzca fok atarsan çok çok sert cevaplar alman gerekirdi.. Ben çok sakin makul biriyim sana tek tek detaylıca yazıyorum ama sen hala '' jant kalitesi zayıf,cırtlar turuncu'' diyorsun =) bak o videodaki elemana yapılan yorumları bir oku =)

    Yazdıklarımı da yanlış anlama bak, yakın arkadaşımda SYM wolf250 var, emin ol bir çok parçası duke390 dan pahalı.. Adam sürekli isyan ediyor ben ise duruma seviniyorum. Çok araştırdım zaten almadna önce, bu fiyata bana bu özellikleri veren başka motosiklet yok.. Bana sakın çıkıpta Atatürkün silah arkadaşı bindokuyüz bilmemkaç model motosikletler önerme =) 1 yaşından yaşlı motosiklet almıyorum ve genelde garantisi biten motosikletimi satıyorum.. Model yılı ve garanti benim için en önemli etkenlerden.
    Karadeniz - Giresun.

  20. #40
    ahmetkorkmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2014
    Şehir
    Bursa / İçinden
    Motosikleti
    V-Strom
    Arkadaşlar kafayı yemek üzereyim, geçende bir konu açtım ikinci motor tavsiyesi için.

    O konuda Duke 390 da karar kılmıştım, fakat çok güçlü makine bir yerden sonra şehir içi trafiğinde beni yorar mı diye de düşünmüyor değilim.

    Şimdi acaba Duke 200 mü alsam diye düşünüyorum. Duke 200 alırsam 3 5 ay sonra bu bana yetmiyor diye düşünür müyüm bilmiyorum.

    Ne yapacağım bilmiyorum resmen sıyırmak üzereyim. Bu arada GS2 aldım, tecrübe olarak ta 5700 km civarı 125 cc kullandım.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123412 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)