Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #5921

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    Alıntı RoDida adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hiç.kurcalama hocam benimde öyle eğer onun altına inerse o zman sorun var demektir bu motorun yapısı bu bnde kaç kere fulledim hep minde kalıyo hatta ya yemeyelim motpru bi bakıyım suyuna dedim 1gün hiç çalıştırmamıştım bakım yapıyım dedim aöktüm radyatör full ee antifriz burdaysa nasıl olur dedim ama problem yok bnun yapısı bu
    evet ben de anladım artık teşekkürler
    RoDida ve bursalıali bunu beğendiler.
    Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5922

    Üyelik
    24 Kasım 2016
    Şehir
    Kırklareli
    Motosikleti
    Rx3i EVO
    Alıntı Mertcan39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet ben de anladım artık teşekkürler
    Rica ederim bu arada toprağızda bende kıyıköylüyüm
    bursalıali bunu beğendi.

  3. #5923

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    Üst kapaktaki yağ kaçağı için komple motor söküldü nasıl bir tadarım yaptıllarsa üst kapakla şasi arasında 1 cm mesafe var kapağı alamıyoruz :(





    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:26 ----------

    Alıntı RoDida adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rica ederim bu arada toprağızda bende kıyıköylüyüm
    tanıştığıma memnun oldum birgün yüzyüzede görüşürüz inşallah
    Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...

  4. #5924

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı Mertcan39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Üst kapaktaki yağ kaçağı için komple motor söküldü nasıl bir tadarım yaptıllarsa üst kapakla şasi arasında 1 cm mesafe var kapağı alamıyoruz :(

    https://i.hizliresim.com/r5B58P.jpg

    https://i.hizliresim.com/jgPgVD.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:26 ----------



    tanıştığıma memnun oldum birgün yüzyüzede görüşürüz inşallah
    Kaç km'de motosikletin , komple ciğerini sökmüşsünüz!!!...
    bursalıali bunu beğendi.
    The Power of The Dreams.

  5. #5925

    Üyelik
    24 Kasım 2016
    Şehir
    Kırklareli
    Motosikleti
    Rx3i EVO
    Bende memnun oldum inş hocam
    bursalıali bunu beğendi.

  6. #5926

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kaç km'de motosikletin , komple ciğerini sökmüşsünüz!!!...
    5bin hararetle aıra gelen yağ kaçağım vardı sağolsun üat kapağı sökülmeyecek gibi tasarlamışlar şasi ile 1 cm pay var bloğu almak zorunda kaldık
    dyavol-77 bunu beğendi.
    Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...

  7. #5927
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Mertcan39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    5bin hararetle aıra gelen yağ kaçağım vardı sağolsun üat kapağı sökülmeyecek gibi tasarlamışlar şasi ile 1 cm pay var bloğu almak zorunda kaldık
    vay arkadas o kadar ugras soy motoru..1cm icin..cidden adami deli eder..sacmaliktan baska birsey degil..servisten yolumuzu bulalim hesaplari olabilir..

    Gecmis olsun.masraf ne yazdi?
    bursalıali bunu beğendi.

  8. #5928

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    vay arkadas o kadar ugras soy motoru..1cm icin..cidden adami deli eder..sacmaliktan baska birsey degil..servisten yolumuzu bulalim hesaplari olabilir..

    Gecmis olsun.masraf ne yazdi?
    200 tl 1lt antriz dahil
    bursalıali bunu beğendi.
    Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...

  9. #5929

    Üyelik
    18 Ağustos 2018
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Rx3i evo (2016), xtreme max 200 (2018)
    Alıntı Mertcan39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    200 tl 1lt antriz dahil
    Senin motor 2018 di ve hala garantisi vardı bildiğim kadarı ile ??? Neden ödeme yapman gerektiğini analayamadım ben. Bu tür arızalar garantiden tamir edilmiyor mu ?
    bursalıali bunu beğendi.

  10. #5930

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    Alıntı Kazım TOKMAK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Senin motor 2018 di ve hala garantisi vardı bildiğim kadarı ile ??? Neden ödeme yapman gerektiğini analayamadım ben. Bu tür arızalar garantiden tamir edilmiyor mu ?
    conta garantiye girmiyormuş malesef
    bursalıali bunu beğendi.
    Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...

  11. #5931

    Üyelik
    10 Mayıs 2018
    Şehir
    İstanbul-Van
    Motosikleti
    honda cm125t ve kuba dragon 110cc
    Alıntı Mertcan39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Üst kapaktaki yağ kaçağı için komple motor söküldü nasıl bir tadarım yaptıllarsa üst kapakla şasi arasında 1 cm mesafe var kapağı alamıyoruz :(

    https://i.hizliresim.com/r5B58P.jpg

    https://i.hizliresim.com/jgPgVD.jpg
    sıfır motoru soymak indirmek insanın içi gider be
    Mertcan39 ve bursalıali bunu beğendiler.

  12. #5932

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    Alıntı Sadistic adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sıfır motoru soymak indirmek insanın içi gider be
    gitti ama mecbur kaldık yağ kaçağını hiç sevmem az ama gövde batırıyor
    Sadistic ve bursalıali bunu beğendiler.
    Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...

  13. #5933

    Üyelik
    10 Mayıs 2018
    Şehir
    İstanbul-Van
    Motosikleti
    honda cm125t ve kuba dragon 110cc
    Alıntı Mertcan39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gitti ama mecbur kaldık yağ kaçağını hiç sevmem az ama gövde batırıyor
    neyse bununla geçmiş olsun allah kaza bela vermesin, ben de rx3i evo ve xtreme 250 enduro arasında gidip gelmekteyim

    bulduğum rx3i ler hep 2015 model kronik sorunlu, 2018 absli modellerde bütçeyi aşıyor. xtreme 250 alacak gibiyim
    bursalıali bunu beğendi.

  14. #5934

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    conta nasıl garantiden sayılmazmış onun kullanıcı hatası olabilicek bir yanı varmıki hata sayılmasın.. hakkını arasan garantiden yaparlardı aslında.. contanın kullanıcı hatası olmasına imkanı yok orası öyle vurup kırabiliceğin oynıyabiliceğin elle ulaşabiliceğin bir yer değil..

    siz bile ulaşabilmek için komple motoru sökmüşsünüz.. bellki işçilik yada montaj hatası..

    neyse sağlık olsun güle güle kullan..

    işe iyi yanından bak motor sökülmüşken sende ustada motorun komple her yerini bağlantı noktalarını perçinlerini vidalarını elektrik hatlarını kontrol edin yanlış montajlanmış gevşek bir vida yada kablo bir şeyler varsa komple elden geçirin..
    bursalıali bunu beğendi.

  15. #5935
    bursalıali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2015
    Şehir
    Bursa Osmangazi
    Motosikleti
    mondial RX3İ EVO-Honda Falcon NX4- FYM 250
    Sevgili Efraim stop problemi hem 2015 hem 2016 da ikisinde birden az miktarda yaşandı. Bazen de, devirsiz kullanım + anlamayan servis elemanları , yanlış süpap ayarı , kirli benzin gibi hiç yapılmaması gereken hatalar yüzünden bu aletin ismi çıktı dokuza inmiyo sekize. Örneğin motorumu 3.5 senedir
    18000 km de problemsiz kullanıyorum. Ama aynı sorunu ben de her an yaşayabileceğim konusunda hazırlıklıyım. Evo da doğru kanallara ulaşabildiğin müddetçe
    her problemin çözülür. Gelelim contanın garanti dışı olmasına. Ben onu yalnız ve yalnız ticari bir ayıp olarak görürüm. O conta yerine doğru monte edilmediyse ya da malzeme hatalıysa bunda benim suçum günahım ne. 2018 model sıfır motosiklet alacam . Daha 3 ay geçmeden motorun sağından solundan yağ terlemesi olacak . Ve benden 200 lira para istenecek. Bana göre en hafif ifadeyle ticari ahlaka uymaz. Hatta antifrizin bile UMA tarafından karşılanması gerekir. Selamlarla.
    Sadistic ve Kazım TOKMAK bunu beğendiler.

  16. #5936

    Üyelik
    18 Ağustos 2018
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Rx3i evo (2016), xtreme max 200 (2018)
    Alıntı bursalıali adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sevgili Efraim stop problemi hem 2015 hem 2016 da ikisinde birden az miktarda yaşandı. Bazen de, devirsiz kullanım + anlamayan servis elemanları , yanlış süpap ayarı , kirli benzin gibi hiç yapılmaması gereken hatalar yüzünden bu aletin ismi çıktı dokuza inmiyo sekize. Örneğin motorumu 3.5 senedir
    18000 km de problemsiz kullanıyorum. Ama aynı sorunu ben de her an yaşayabileceğim konusunda hazırlıklıyım. Evo da doğru kanallara ulaşabildiğin müddetçe
    her problemin çözülür. Gelelim contanın garanti dışı olmasına. Ben onu yalnız ve yalnız ticari bir ayıp olarak görürüm. O conta yerine doğru monte edilmediyse ya da malzeme hatalıysa bunda benim suçum günahım ne. 2018 model sıfır motosiklet alacam . Daha 3 ay geçmeden motorun sağından solundan yağ terlemesi olacak . Ve benden 200 lira para istenecek. Bana göre en hafif ifadeyle ticari ahlaka uymaz. Hatta antifrizin bile UMA tarafından karşılanması gerekir. Selamlarla.
    Doğru söze ne denir... Ağzına sağlık Ali abimm. Ama buna hafif ifade falan kullanılmaz. Bunun adı bildiğin sahtekarlıktır. Sen benim motorumun kapak contası arızasını garantiden yapmayacaksan neyini yapacaksın acaba ? Afedersiniz ama ben bu motora dünyanın parasını vermişim. Yere düşürüp yada kaza yapıp kırmadığım sürece garanti süresi içinde her arızasını seve seve!! yapacaksın. Hatta ve hatta tüm malzemeleri (kapağı contayı vs vs ) yerine düzgün takmış bile olsan. Hatta ben o motorun sürekli redline çizgisini zorluyor bile olsam o motor arıza verdiği zaman yapacaksın. Çünkü motoru en zor şartlar altında çalışmaya göre tasarlamış olmalısın bu garantiyi oraya yazıyorsan. Ha bunu beceremiyor musun? O zaman garanti vermiyorum kardeşim motosikletimin motor kısmına de bana. 18 e satma 13 e sat. Biz de ona göre bunu göze alarak alalım.
    bursalıali bunu beğendi.

  17. #5937

    Üyelik
    21 Şubat 2015
    Öncelikle orijinal logoları karşılık beklemeden gönderen Rodida kardeşime teşekkürlerimi sunuyorum. Gerçekten contanın garanti dışı bırakılması hoş olmamış. Belki de bu fikir servisin işgüzarlığıdır. En büyük ve tek sorununuz bu olur umarım. Kazasız belasız güzel günlerde kullanın. Şimdi gelelim kendi sorunuma. Daha önce bahsetmiştim. Nurtopu gibi 0563 Sistem Yüksek Voltaj hata koduna sahibim. Fakat bu arıza ışığı sürekli yanmıyor. Tutarsız bir şekilde bazen yanıyor bazen sönüyor. Servise götürdüğümde şans eseri yanmadı. Servis uzun denemeler sonucunda da yanmadığını, cihaza bağlayıp hata kodunu görmediğini iddaa etti. Kontektör ve statörden ölçüm aldığını ve değerlerin normal aralıkta olduğunu söyledi. Neyse kullanmaya devam ettim ertesi gün yeniden arıza ışığı yandı. Eski sahibi orijinal aküyü değiştirip 14ah'lik bir akü taktırmış. Başka bi ustayla görüştüm(bajaj servisi) kesinlikle aküdendir denildi ve 9ah'lik bir akü aldım ve montajını kendim yaptım. Sonuç olarak ara ara yine hata kodu aldım. Akü değişimini yapmadan önce ölçüm aletiyle konjektör çıkışından ölçüm yaptım kendim. Voltaj farklı devirlerde sabit olarak 14V civarındaydı. Şimdi sorun aküden değil, konjektörden ya da statörden değil. Peki sorun neyden kaynaklanabilir? Bu arada orijinal donanım dışında motorda ekstra bir donanım bulunmamaktadır.
    bursalıali bunu beğendi.

  18. #5938

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    p0563 dür elektrik kaçak kodu genelde statör yada akü kaynaklıdır ama ölçüm yaptırdım demişsin.. motorun önceki sahibi bir şey söküp takmışmı bir yerde bir kablo kesmişmi birde motoru sürerken böyle dere tarzı motoru bir yere sokmuşmu.. akü değişiminden sonra beyinden kodları sildirdinmi bazen geri çağırır kodları çünkü sistem sana hatırlatma amaçlı..

    Eğer çözemessen bu iş motorisklet ustasının işi değildir iyi bir sanayide özellikle obd kodlarından anlayan bir elektrik ustası bul o bir kaçak kontrolü yapsın o anlar yakalar bir yerden .. kendi sisteme bilerek yüksek akım falan yollatır sınama yapar falan..
    bursalıali bunu beğendi.

  19. #5939

    Üyelik
    21 Şubat 2015
    Eski sahibinden 2800 kmde aldım motoru. Şuan 4500 kmde. Eski sahibin herhangi bir ekleme yaptığını sanmıyorum. Sorun yaklaşık 4000 kmde falan başladı. Daha öncesinde yoktu. Sanırım söyledikleriniz doğru. En iyisi iyi bir elektrik ustasına götürmek.
    bursalıali bunu beğendi.

  20. #5940

    Üyelik
    21 Temmuz 2017
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    Mondial RX3i Evo
    Alıntı mstf01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle orijinal logoları karşılık beklemeden gönderen Rodida kardeşime teşekkürlerimi sunuyorum. Gerçekten contanın garanti dışı bırakılması hoş olmamış. Belki de bu fikir servisin işgüzarlığıdır. En büyük ve tek sorununuz bu olur umarım. Kazasız belasız güzel günlerde kullanın. Şimdi gelelim kendi sorunuma. Daha önce bahsetmiştim. Nurtopu gibi 0563 Sistem Yüksek Voltaj hata koduna sahibim. Fakat bu arıza ışığı sürekli yanmıyor. Tutarsız bir şekilde bazen yanıyor bazen sönüyor. Servise götürdüğümde şans eseri yanmadı. Servis uzun denemeler sonucunda da yanmadığını, cihaza bağlayıp hata kodunu görmediğini iddaa etti. Kontektör ve statörden ölçüm aldığını ve değerlerin normal aralıkta olduğunu söyledi. Neyse kullanmaya devam ettim ertesi gün yeniden arıza ışığı yandı. Eski sahibi orijinal aküyü değiştirip 14ah'lik bir akü taktırmış. Başka bi ustayla görüştüm(bajaj servisi) kesinlikle aküdendir denildi ve 9ah'lik bir akü aldım ve montajını kendim yaptım. Sonuç olarak ara ara yine hata kodu aldım. Akü değişimini yapmadan önce ölçüm aletiyle konjektör çıkışından ölçüm yaptım kendim. Voltaj farklı devirlerde sabit olarak 14V civarındaydı. Şimdi sorun aküden değil, konjektörden ya da statörden değil. Peki sorun neyden kaynaklanabilir? Bu arada orijinal donanım dışında motorda ekstra bir donanım bulunmamaktadır.
    Daha önce bu sorunu bende yaşadım. önceki sayfalarda konu hakkında açıklama yapmıştım.

    İlk önce sistem voltage high uyarısı verdi. bahsettiğiniz gibi sürekli yanmıyordu. hatta deneme amaçlı arıza ışığı yandığında motoru durdurup bir süre beklerdim. akabinde marş basınca 1-2 km boyunca bazen bütün gün arıza ışığı yakmazdı.

    sonra o2 sersör arızası yanmaya başladı. o2 sersör arızası verip de değişen ender evolardan biri de benimkisidir. genelde stop sorunu ile alakalıdır.

    1-2 aylık bir süre bu şekilde kullandım. sonrasında akü öldü. aküyü değiştirdikten sonra bir daha bu konuda sorun yaşamadım.

    değişim yaptığım akü 12v 14 amp orbus jel akü. 14 amp dan kaynaklı herhangi bir sorun yaşamadım.

    kolay gelsin.
    bursalıali bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)