bende kayaşehirdeyim aynı şekilde beşiktaş'a gidip gelmek için pcx düşünüyorum ama 125 mi 150 mi?karar veremiyorum tem sabah aksam tıkalı oldugu için 125lık de yeterlı olur düşüncesindeyim
bende kayaşehirdeyim aynı şekilde beşiktaş'a gidip gelmek için pcx düşünüyorum ama 125 mi 150 mi?karar veremiyorum tem sabah aksam tıkalı oldugu için 125lık de yeterlı olur düşüncesindeyim
Slm hemşehrim bende gazi mahallesinden etilere işe gidip geliyorum 3 yıldır. benim motorum tvs apache yeni kasa bu güne kadar bu motorla hiç sorun yaşamadım. senin soruna gelecek olursak almayı çok istediğim için çok araştırma yaptım pcx 150 ile ilgili kayaşehirden levente gidip gelebileceğin en seri(trafikte aralardan gidebilen) ve en az yakan motordur pcx150 fiyatı biraz tuzludur ama bakımını düzenli yap senelerce sana motorluk yapar. durumumu düzelteyim bende inşallah almayı düşünüyorum.
teşekkür ederim.
allah sanada nasip eder inşallah.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:41 ----------
merhaba,
bu gün itibarı ile sıfır bir pcx 150 sahibi oldum.
ben çok araştırdım 125 ile 150 arasında 2 bg farkın haricinde birde fiyat farkı var çok gidip geldim ama 150 lik de karar kıldım.
darısı tüm isteyenlerin başına
Merhaba bende eski kasa pcx ımı yenisi ile değiştirdim.Fakat,onun bagajına sığan kask buna sığmıyor biraz daha küçük sanırım bagajı yeni alacak arkadaşlara fikir olsun.
36 tl benzin ile 338 km yol
bu motor harika,dostum.
motorum şuan 872 km. de almış olduğum benzin 89 tl
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:56 ----------
km'de 10.2 kuruş
tek eksiğim city grip
yağmurlu havalarda korkarak biniyorum korkumdan virajlarda yatmıyorum.
gerçekten üzerindeki lastikler çokmu kötü ?
değiştirmelimiyim
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:10 ----------
bu arada almadan önce sigortacıma yeni kayıt olarak poliçe fiyatı çıkarttırdım 500 tl üzeri fiyat çıktığını söyledi.
giresun plakalı araştırdığında 170 tl çıktı bende babamın üzerine fatura kestirip 28 plaka çıkartırdım.
aradaki farka bakarmısınız.
Honda pcx 150 artı ve eksileri.
3 motor eskittikten sonra 2.el pcx 125 aldım fakat honda servisinin yaptığı hata yüzünden motor yatak sardı, arıza giderildi bu seferde karbiratör delindi ve hemen gidip aldığım fiyata verip üzerine biraz para koyup pcx 150 almış oldum. iyi de oldu çünkü o 1,5 - 2 beygirlik güç kendini çok fark ettiriyor.
Eksileri ;
Led far olduğu için uzunlar bana yetersiz geldi ve eminim benimle aynı fikirde olanlar vardır. Harici satılan sis farları bu sorunu çözer mi acaba ?
Lastik konusunda eskitmeden değiştirmemek gibi bir kararım vardı fakat bugün fren yapmadan fazla bir gaz vermediğim halde kaymalar yaşadım ve önümüz kış, lastiklerin değişmesi gerekiyor. ( ne kadar dikkatli kullansanda asfaltı öpme riskin fazla ve lastik parasından kaçayım derken daha fazla masraf yapmamak lazım )
Artcıyla çukur veya tümseklerden geçerken amatisörler kapanıyor.
Artıları;
Yakıt tüketimi çok iyi.
Hızlanma ve yokuşlarda çok başarılı. Maksimum sürat için konulan limiter doğru tercih olmuş.
Malzeme kalitesi iyi.
Servis ücreti ekonomik. Yağ değişimi, hava filtresi temizliği,wd40, lastik kontrol = 25tl
Bagaj emsallerine göre gayet iyi.
Full led olması ampül patlama derdinden kurtarıyor.
Xmax 250 ile kıyasladığınızda kesinlikle tercih Pcx olacaktır. Paranız çok, yakıt tüketimi önemli değil, servis ücreti dert değil diyorsanız Xmax 400 tercih edin.
bende lastikler konusunda form da yazılanlardan dolayı değiştirecektim yağışlı havada boş yolda kendi çapımda test edeyim dedim
orijinal lastikler denildiği kadar problemli gelmedi bana
ani fren ve ani kalkışlarda kaydırma yapmadığı için değiştirmekten vaz geçtim.
Irc oyle bir lastik ki, bir gun noldugunu anlamadan asfaltla opusturuverir. 300-400 lira icin degmez.
Allah korusun demekle olmuyor iste. Uzun zaman pcx ve irc kullandim. Ne zamanki city grip taktirdim o gun pisman oldum. Pismanligimin sebebiyse, neden daha once takmadim diye hayiflanmam oldu.
Ben değiştirmeyeceğim dün sıfır km pcx aldım tüm aksesuarları da taktırdım. Lastik almayacağım. Bu kadar mühendis bu kadar kötü bir lastik üretemez üretse satamaz, satsa Honda kullanmaz. 200 km istanbul şehir içi ve otobanda ani fren yaparak, kavşaklara yatarak, sertçe arka freni kazıklatarak, mazgallara çapraz girerek denemeler yaptım. Hiç bir sıkıntı görmedim. Kesinlikle IRC ile devam edeceğim. 5000 km sonra 120 arka teker olacak şekilde michelin city grip alacağım. Yıllarca çin malı çeşitli motorsiklet ve lastik kullanan birisi olarak, hondanın kalitesi ve frenleri düzgün kullanımda bu lastikler hiç sıkıntı çıkarmaz. 21 senedir motorsiklete biniyorum. Yazık kazandığınız paralara, yepyeni malzemeyi çöpe mi atacaksın yazık. Tamam keske michelin ile gelse Türkiyeye ama maalesef bu şekilde geliyor.
Sevgiler.
hayırlı olsun. city grip + balans geciktirilmemeli !
Konfor ve stilden ödün vermek istemiyorsan tam sana göre bir motosiklet. Özellikle Türkiye'de scooter modelleri arasında açık ara dikkat çekiyor.
Şehir içi kullanımının yanında hafta sonu gezilerinde de kolaylıkla kullanabilirsin. Aksesuar bakımından da oldukça alternatifi bulunanan bir modeldir.
Bence güzel seçim
Lastikler arasında Fark yok demiyorum. Öncelikle Pcx bir motorsiklet değil scooter. Sonuçta yarışa gitmeyecek. Sakin ve tedbirli kullanarak bu lastikler 3000 5000 arası gider. Sonrasında tabiiki michelin. 350 tl ye mont girer. Ki ben 900 tl verip orjinal honda tur camı ve 39 lt honda çanta aldım. Lastik te alabilirim. Fakat lastiklere ince Zımpara ile müdahale ettim. Mumlu kısmını aldım ve cok farketti. Tabii çok paran varsa sorun yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:15 ----------
Kesinlikle katılıyorum hiç sıkıntı yok. sonuçta bu bir scooter , bir Racing motorsiklet değil. ben ilk aldığımda ince bir Zımpara vurdum 10 numara oldu.
Trafikten sıyrılmak için harika bir motor. Ekonomik ve güvenli olması da cabası https://honda.com.tr/motosiklet/scooter/pcx-150-2015
Merhaba arkadaşlar, bende geçtiğimiz hafta başı pcx 150 mi aldım, ilk uzun yolumu da yaptım 280 km civarı konforu güzeldi yormadı diyebilirim fakat yol bilgisayarı 2.9/100km yi gösterdi. Hep tam gaz geldim. 112 km/h da hız kesici devreye giriyor bazen ihtiyaç duyuyorsunuz 120-130 lu hızlara araç sollarken sol şeriti uzun süre işgal etmemek adına. Herkeze hayırlı sürüşler dilerim.
bence 125 kesinlikle yeterli olur derim
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)