Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
22. sayfa BirinciBirinci ... 122021222324 ... SonuncuSonuncu

Yamaha MT 125 - Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #421
    Faen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    NC 700X
    Alıntı mt_burak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba değerli arkadaşlar,

    MT-125 alma arifesinde sizlere sormak istediğim bir kaç sorum var yardımcı olursanız çok sevinirim. Ben motoru şehir içinde ve her gün çevre yolunda toplam 100 km kullanacağım,

    1- 110 km sabit hızla gitme konusunda sıkıntı yaşar mıyım ?
    2- Bu hız motora zarar verir mi ve bu hızda giderken 6. viteste motor kaç bin devirde döner ?
    3- Ve son olarak bu hızlarda (100 km/s - 110 km/s ) motor ne kadar yakıt tüketir (litre/100 km).


    Kullanan arkadaşlar bizzat tecrübeleriyle cevaplarlarsa çok sevinirim. Şimdiden çok teşekkür ederim.


    Not: İlk motosikletim olmayacak 4 bin km vitesli tecrübem var.
    Sorularına kendi tecrübelerimce cevap vermeye çalışayım.

    1- 110 KM sabit hızla düz yolda çok rahat gidersin. Sıkıntı yaşamazsın. Son hız olarak düzlükte 127 rampa aşağı 137 gördüm
    2- Bu hız motora zarar vermez çünkü 6000-8000 devir arası seyredersin.
    3- Yakıt tüketimin yol durumuna bağlı olarak(eğim ve rüzgara göre) değişir ama düz yol sıfır rüzgarda, 100 km hızda, 2.0-2.4 arası yakıyorum ben.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #422

    Üyelik
    05 Şubat 2015
    Şehir
    Marmaris
    Motosikleti
    Yamaha MT-125
    bugun 1000 bakımına gırdım 135 tl tutu
    50 tl işcilik yazmıslar 15 dk sını alan seye garip rodaj bıtınce motor cok guzel oldu ama=)
    bıde bu msx kitle 156 felan yapıor bu kıt bızım motor ıcınde gecerlımı hız deıl derdım sadece meraktan soruyorum kendım daha 6 vıtese atmadım moturumu=)

  3. #423

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı s.e.c adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O zaman kısaca zengin motoru desek, özetlesek olabilir sanki
    Şu an Tr Motosiklet piyasasında satılan en kaliteli,en albenili 2 motordan biri MT-125,diğeri Duke 125...
    Pahalıymış-bimem ne , yok o paraya adında meymelet olmayan 200cc bilmem kaç sübaplı
    bilmem kaç bujili motor varmış...(Face'de ve forumda hergün 10'larca sorun/şikayet)--Çok kaliteli ise bu 200'lük neden Avrupada satışta yok???...Adamlar yapmış usta: ters çatal,alüm.şase,alüm arka maşa,full dijital yol bilgisayarı,süet sele,standart Michelin lastikler vs.vs. Bu segmentte (125cc) bi bunda birde Duke'de var...Var mı ''O''markada veya başka si...ndirik markada bu özellikler???Yok tabii ki
    Mt-125 sahipleri motosikletlerinizi keyifle ve gururla binmenizi dilerim...Saygılar.
    grytamay ve Faen bunu beğendiler.
    The Power of The Dreams.

  4. #424

    Üyelik
    05 Şubat 2015
    Şehir
    Marmaris
    Motosikleti
    Yamaha MT-125
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şu an Tr Motosiklet piyasasında satılan en kaliteli,en albenili 2 motordan biri MT-125,diğeri Duke 125...
    Pahalıymış-bimem ne , yok o paraya adında meymelet olmayan 200cc bilmem kaç sübaplı
    bilmem kaç bujili motor varmış...(Face'de ve forumda hergün 10'larca sorun/şikayet)--Çok kaliteli ise bu 200'lük neden Avrupada satışta yok???...Adamlar yapmış usta: ters çatal,alüm.şase,alüm arka maşa,full dijital yol bilgisayarı,süet sele,standart Michelin lastikler vs.vs. Bu segmentte (125cc) bi bunda birde Duke'de var...Var mı ''O''markada veya başka si...ndirik markada bu özellikler???Yok tabii ki
    Mt-125 sahipleri motosikletlerinizi keyifle ve gururla binmenizi dilerim...Saygılar.
    anlıyan bilen biliyor yamahada bakımda abı dalga gecıyolar dedım bu paraya bu motor cok dıye dedım motordan anlıyan kesınlıke bole bısı demez emın ol dedı bana abı takma onları sen dedı
    dyavol-77 bunu beğendi.

  5. #425

    Üyelik
    14 Ocak 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT 125
    Alıntı MELİH adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    düşük cc motorları her zaman tutmuşumdur. 125 cc den 15 beygir güç almak ve 6 vitesli oluşu çok iyi. fiyat fena değil 7500 - 8000 lerde olsaydı daha iyi olabilirdi. yine fiyatan dolayı takılır derim.oturuş pozisyonu uzun yola göre tasarlanmamış belli ki şehir içi ve yakın mesafeler için düşünülmüş. bu da 125 cc ye uzun yolda hala güvenilmediğinin göstergesi. düşük devirli 125-150 cc motorlarla uzun yollar yapabilecek motor seçenekleri iş yapar. bence sonu yzf ile aynı olur düşüncesindeyim. abartılacak bir model değil..Not: su soğutmalı oluşu avantaj gibi görünse de değil. Gücünü mili kısaltarak yüksek devirden elde etmişler belli ki. Aşırı ısınmayı su ile çözmüşler. bu da motor ömrünün az olacağının göstergesi..
    İlk önce konuyu biraz hortlatıyorum ama uzun zamandır takip etme imkanım olmadı. Kaldığım yerden devam etmem gerekirse...
    Uzun yolda problem çıkartan bir motor değil. İstanbul - İzmir - İstanbul yaptım. Oturuş pozisyonu uzun yolda sıkıntı yaratmıyor. Hatta öne doğru sportif olmadığı için sırt ağrısı çekmiyorsunuz. Selesi gayet rahat. Yaklaşık 190 boyunda 103 kg bir sürücüyüm. Sele 2 saat sürekli oturmadan sonra ağrı yapmaya başlıyor ama zaten full dipgaz kullanıyorsanız 1-1.5 saat sonra kısa bir ara vermek zorunda kalıyorsunuz. Ben zaten sigara için bu sürede ara vermem gerektiğinden sıkıntı yaratmıyor. Yine aynı şekilde full dipgaz giderseniz 1.5 saat gibi bir sürede titreşimden dolayı rahatsızlık yaşamaya başlıyorsunuz ancak dipgaz yapmaz 100 km civarında hız işinizi görecek olursa titreşim hiç rahatsız etmiyor. Yokuş aşağı 137 km/sa gördüm ancak karşı sert rüzgarda 108km/sa'tede sabit kaldığına şahit oldum. Motorda ısınma ile ilgili hiçbir sorun bulunmuyor. Motor ömrü olarak şu ana kadar hiçbir japon motor bloğunda bir sorun duymadım...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:12 ----------

    Alıntı yosemite adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dün akşam motorumu ikinci defa çıkardım. Evden işe gitme demoları yaptım. Otoparka gittiğimde gri bir MT125 in de otoparkta yerini aldığını gördüm. 19 mayıs mahallesindeki ispark otoparkına bırakan gri MT 125 sahibi aramızda mı acaba? belki bakımları esnasında birbirimize yardım ederiz. Dün akşamki gezimde motorun ne kadar dengeli olduğunu, şehir içinde ataklığının ne kadar önemli olduğunu anladım.Muhtemelen lastik ebatlarından dolayı yoldaki devasa çukurlara (kar sonrası oluşan keskin kenarlı ve derin ) kaç defa girmeme rağmen herhangi bir rahatsızlık veya düşme tehlikesi yaşamadım. Motorun sesine alışamadım hala, arada tizlemeler ve cızırtı gibi ses oluyor sanki. Rodajda olduğu için mi? yoksa bir sıkıntı mı var, zaman içinde anlayacağım artık.



    Ben de bu iki konuyu merak ediyorum, çamur atma işini nasıl önleyebiliriz? jant şeridi veya sticker kullanan var mı ?

    Dark side stickerlarını nasıl yapıştıracağımızı biliyor musunuz?

    Şöyle yapıştırdım ama asıl pozisyonları böyle mi bilemedim:
    https://imageshack.com/i/eykfCVT2j
    https://imageshack.com/i/exV6ZFTcj
    Bende aynı şekilde yaptım. Benim pantalonun koruyucuları depoyu çizdiği için yan sticklerı o şekilde koydum ancak tankın sol tarafında yinede benim koruyucular en son ağva yolunda bozuk zeminde hoplayınca boyayı çizdi :(

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:14 ----------

    Alıntı caprice adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar şu Yamahanın kazıklama politikasına hepiniz alet oluyorsunuz. Bu motor için 10 bin biraz fazlamı diye düşünürken. 3-4 ay sonra 12 bin tl ye çıkmış fiyat. 10 bin tl yken bayileri arıyordum hepsi anlaşmış gibi motor yok satıldı dedi. Yeni yıla 2015 e girildi motorun fiyatı 12 bin oldu. Ve nedense aradığım bayilerde motor yok diyenler 2014 model satmaya başladı. Bayiye diyorum neden 2015 değil de 2014 satıyorsunuz? Motor gümrükte kalmışta daha yeni gelmişte yerseniz tabi. Tüm bayiler bu motoru stoklarında sakladı. Zam gelince hepsi stoklara dahil etti. Ayrıca bu motora 10 bin tl fazla diye çok kişi düşündü ama Yamaha dedik motor kaliteli dedik değerbilir diye yorum yaptık. Şimdi 12 bin tl. Zaten 10 bin tl ye alanlarda 11 bin tl ye satışa koymuşlar : )) Bu motora o para verilmez istediği kadar kaliteli olsun. Bende almayı düşünüyordum ama bu olanlardan sonra ve bu fiyatlardan sonra daha işim olmaz. Zaten dikkat ta edersiniz motoru satanların hiç biri km yapmamış. Motorun görünümü duruşu kalitesi 250 cc gibi ama buna aladanıp almayın derim. Bakın piyasa 12 13 bine ne motorlar var. 10 bin plaka ruhsatla 10.600 alan arkadaşlarda ilana koyuyorsanız madem motorun ederi olan 9.000 den koyarsanız motorlarınız satılır yoksa öyle ilanda bekler.
    Tüm bayiler bu motoru stoklarında sakladı demek haksızlık olur. Ben motoru Ocak 2015 tarihinde 2014 fiyatı ile aldım. Zaten şubat 2015 te yeni fiyatı lanse edildi. Hiçbir bağlantım yok ne Yamah ile nede bayiler ile ama boşuna haksız yere milletin günahını almak ayıp olur. Motorsiklet'te herşey cc demek değil.
    Türkiye'de sanırım motorlu taşıt sektörüne yabancısın. Hiçbir mal alındığı dönemin fiyatına dayalı kalmaz çünkü ülkemizde enflasyon var ve bütün mallar döviz kuruna dayalı fiyatlandırılıyor. Adam 9950tl ye aldı diye bütün motorlar en az 2bin tl zamlanmışken sen motor sahibi olasın diye 8500 - 9000 tl den satacak hali yok... 2nci el arz talep meselesidir. Bütün alıcıları organize et 11bine satılmadığı sürece fiyatı düşer istediğin rakama alırsınız. İlanları koyan birçok arkadaş kısa süredede satışını gerçekleştirmekte, yani alan mutlu satan mutlu.

    MT125 duruş ve kalitesi olarak 250 cc değil bildiğiniz 600+ cc kalitesinde. Arada motor bloğu farkı olmasa mt07 ile yan yana koy mt 125 için daha büyük cc dersin.
    Motorda satanlar için km yapmamış demişsin. Alanların çoğu zaten başlangıç motoru olarak alıyor. 2bin - 3bin km'den sonra daha güçlü bir motora geçip devam etmek istiyor. Zaten bu hevesi olmayan kişiler hala kullanıyor neden satsınlar Ben 3000+ km deyim bu motorda ve imkanım olsa uzun yolda daha rahat sollamak ve köy yollarında bile konforlu gitmek için Tenere almak için satarım.
    Piyasada 12-13bine bu konforda bu ebatlarda ne yazık ki başka motor yok.
    KTM duke 125 veya 200 hiç fark etmez yanında ufak kalıyor. Oturuş pozisyonu hiç rahat değil. Naked değil nerdeyse racing pozisyonu var.
    z250sl aynı keza hatta yanında ufacık kalıyor. Rakip olarak yakın fiyat olarak sadece inazuma gösterebilirsiniz ki o fiyatın üstüne daha birde lastik fiyatı eklemeyi unutmayın. IRC lastik ile geliyor ;) Buda fiyat farkı olarak size 2bin tl gibi bir rakama mal oluyor... Yani yine MT125 fiyat kategorisinin üstüne çıkıyor. Bu parayı vermeye hazırsanız ve hatta naked değil racingte olabilir diyorsanız zaten r25 sizi bekliyor olacaktır...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:31 ----------

    Alıntı newmoto76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yamaha Türkiye fazlasıyla uyanık!! bir distributor.. Her zaman yaptığı şey budur. MT125 in fiyatı gerçekten saçma sapan. Ducati motor yapsaydı anca bu fiyata satardı diyorum.

    Satış sonrası ve servise gelince o da berbat Yamahada. Motor yeni olduğu için vs demiş servis. Ancak Yamahada hiçbir zaman hiçbir dönem YBR 125 harici yedek parça bulunmaz. Siparş verirler beklersiniz artık 2 ay 3 ay.

    Evet Duke 125 te ucuz değil ancak Spormoto yedek parçayı max.1-2 hafta içinde tedarik edebiliyor. Bu konuda kimseyi mağdur etmiş değil. Ama bu forum Yamaha yüzünden aylarca yedek parça bekleyen mağdurlarla dolu.

    Bu nedenle bu fiyat MT125 e verilmez. Fiyat skalasına bak MT125 12 bin lira R25 14.500 ??!!! anlayabilen varsa izah etsin..
    Valla 2 - 3 ay bekleme nerde gerçekleşmiş? Tüketici mahkemeleri bu yüzden var 30 günden fazla sürerse hakkınızı arayın alırsınız bu kadar basit motor fiyatı cc ile hesaplanmaz. Yurtdışı fiyatlarına bakın aradaki fark zaten o kadar. Ancak 250 cc üstüne çıkarsanız ülkemizde fiyatlar bir anda hoplar bunun nedenide artan ötv ve vergilerdir

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:34 ----------

    Alıntı Majeonline adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkasaslar oncelikle bir problemim var bu konuda yardiminiza ihtiyacim var. Dun trafikte ilerlerken birden motor saati sifirladi ve 800 km den beri 1.8 L olan yakit ortalamasida sifirlandi. Sadece trafikte isiklarda motoru vitesde stop etirdim ve vitesde calistirdim. Sebebi ne olabilir servise gitmem gerekiyor mu?

    Simdi gelelim motor hakkindaki dusuncelerime. Motoru yaklasik 800km dir her turlu yol kosulunda kullandim ve sunu soylemek istiyorum yakit olarak enfes bir sehir ici motoru. İse motorla gidip geliyorum. Bazen yagmurdan dolayi 4-5 gun binmedigim gunler oldu ama tek marsda calisti arkadasimin mondiali calistirirken gaz vermesine ragmen genellikle stop eder. Motorun pek artciya musait olmadigi konusuna katiliyorum ancak arkada ufak tefek bir bayan rahat edebilir. Vites dusururken vurma konusuna katilmiyorum eger dogru vites degistirmesini biliyorsaniz vurma falan yok ve takir takır geciyor.. Selesi cok rahat v ferah avadanligina 2 adet disk kilidi ve ruhsati aliyor. Lasikler guven veriyor. Hizlanmalari diger 125 liklerle kiyaslanmayacak dercede iyi. Sekli 10 numara herks bakiyor. Uzun yol konusunda evet kimi kullaniciyi tatmin etmeyebilir.. Ama sehir ici icin bundan daha estetik ve kalitli bir motor yok bana gore.. Amatisorler bana gore tam kararinda ne cok sert ne cok yumusak olmasi gerektigi gibi gidisi cok oturakli bu konudaki olumsuz goruslere katilmiyorum motoru faal kullanan birisi olarak..

    Telefondan yazdigim icin bazi imla hatalari olmus olabilir
    Selenin altında bağlantıları kontrol edin. Yeşilimsi korumalı bir kablo var onun bağlantısı gevşemiş olabilir veya yağmurlu bir havada kullandıysanız veya ıslak kaldıysa kendini korumak amaçlı resetlemiş olabilir. Reset tuşuna basılı tutarsanız benzer sıfırlamayı yapabilirsiniz. Sıkııntılı bir süreç değil rahat olun

  6. #426

    Üyelik
    13 Mart 2008
    Şehir
    SAMSUN
    Motosikleti
    KTM DUKE 200 ABS
    Alıntı huzursuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    KTM duke 125 veya 200 hiç fark etmez yanında ufak kalıyor. Oturuş pozisyonu hiç rahat değil. Naked değil nerdeyse racing pozisyonu var.
    z250sl aynı keza hatta yanında ufacık kalıyor.
    .Yazınızı yanlış anlamış olabilir miyim? Çünkü ,bildiğim kadarıyla Duruş Pozisyonu en rahat KTM DUKE 125 VE 200 'dür

  7. #427
    Faen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    NC 700X
    Alıntı ugurahmi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    .Yazınızı yanlış anlamış olabilir miyim? Çünkü ,bildiğim kadarıyla Duruş Pozisyonu en rahat KTM DUKE 125 VE 200 'dür
    KTM Duke'ü hiç sürmediğini düşünüyorum. Binsen böyle demezdin. Duke 125 ve 200'ün selesi de oturuş pozisyonu da MT'den rahat değil. Hatta selesi kazık gibi, 30 dakika sürdükten sonra kalçan ağrıyor. Duke 390 rahat ama o da bambaşka bir dünya
    dyavol-77 bunu beğendi.

  8. #428

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı Faen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    KTM Duke'ü hiç sürmediğini düşünüyorum. Binsen böyle demezdin. Duke 125 ve 200'ün selesi de oturuş pozisyonu da MT'den rahat değil. Hatta selesi kazık gibi, 30 dakika sürdükten sonra kalçan ağrıyor. Duke 390 rahat ama o da bambaşka bir dünya
    Geçen hafta Duke 200'ümle İstanbul-İzmir-İstanbul yaptım 2 günde (1370km)...benzin alımı hariç hiç mola vermedim(feribotu saymazsak)...hiç ağrı-sızı yapmadı hayvan....90-110km/h arası kullandım....
    The Power of The Dreams.

  9. #429

    Üyelik
    13 Mart 2008
    Şehir
    SAMSUN
    Motosikleti
    KTM DUKE 200 ABS
    O halde ayrımı şöyle yapmak gerekiyor.Duruş Pozisyonu ( Dik duruş) olarak Duke daha iyi ancak Sele yönünden Yamaha Mt 125 daha rahat.

    MT 125 Selesine oturdum ancak Test etme şansım olmadı.Samsun'da KTM bayisi açılırken mukayese edebilirim.

  10. #430

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı Faen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    KTM Duke'ü hiç sürmediğini düşünüyorum. Binsen böyle demezdin. Duke 125 ve 200'ün selesi de oturuş pozisyonu da MT'den rahat değil. Hatta selesi kazık gibi, 30 dakika sürdükten sonra kalçan ağrıyor. Duke 390 rahat ama o da bambaşka bir dünya
    Duke 125,200,390 motor Blok'u hariç tamamen aynı aletler...(sele,süspansiyon,şase,frenler vs....390'da lastikler Metzeler M5 olarak farlılık gösterir...(yeni 2105 390'da Pirelli diablo Rooso2 olacakmış)...geri kalan herşey Aynı..
    The Power of The Dreams.

  11. #431

    Üyelik
    05 Şubat 2015
    Şehir
    Marmaris
    Motosikleti
    Yamaha MT-125
    MT-250 ne zman gelcek umarım aynı motor olur sadece 250 cc olur şekili bozmasınlar

  12. #432
    Faen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    NC 700X
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Duke 125,200,390 motor Blok'u hariç tamamen aynı aletler...(sele,süspansiyon,şase,frenler vs....390'da lastikler Metzeler M5 olarak farlılık gösterir...(yeni 2105 390'da Pirelli diablo Rooso2 olacakmış)...geri kalan herşey Aynı..
    Ben hiç Duke 390'a binmedim ama bir arkadaş denemiş, selesinin 125 ve 200 den farklı olduğunu daha yumuşak ve oturulabilir durumda olduğunu söylemişti. Ama 125 ve 200 çok rahatsız. Tecrübe ile sabittir

  13. #433

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı Faen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben hiç Duke 390'a binmedim ama bir arkadaş denemiş, selesinin 125 ve 200 den farklı olduğunu daha yumuşak ve oturulabilir durumda olduğunu söylemişti. Ama 125 ve 200 çok rahatsız. Tecrübe ile sabittir
    Sana bu konuda katılamayacağım....
    The Power of The Dreams.

  14. #434
    tunapn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM DUKE 250
    istanbul içi satan var mı ?

  15. #435

    Üyelik
    13 Mart 2008
    Şehir
    SAMSUN
    Motosikleti
    KTM DUKE 200 ABS
    Abs olsa bir dakika düşünmeden alırdım.

  16. #436
    iduzen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2014
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Yamaha MT-03
    @ugurahmi ABS çok önemli bir donanım kuşkusuz, ama motorun frenleri oldukça iyi, o yüzden ABS olmasa da rahatlıkla kontrol edilebiliyor. bilgin olsun..

  17. #437

    Üyelik
    13 Mart 2008
    Şehir
    SAMSUN
    Motosikleti
    KTM DUKE 200 ABS
    @iduzen Frenlerinden yana kuşkum yok ancak Samsun gibi Karadeniz Bölgesinde bol yağış alan bir kentte ve de Acemi bir sürücü için hayati önem arz ettiğini düşünüyorum.

    Ktm Duke 200 Abs
    Yamaha Mt 125
    Ktm RC 200

    arasında kalmış durumdayım.
    iduzen bunu beğendi.

  18. #438
    iduzen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2014
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Yamaha MT-03
    haklısın @ugurahmi, aslına bakarsan Türkiye'de nerede yaşadığının bir önemi yok, yolların durumu ve trafikteki insanların tavrı o kadar berbat ki, ABS her motora şart.

    3'üde birbirinden güzel motorlar. eğer fırsatın varsa şöyle bi otur üzerine motorların hepsinin, hangisine gönlün kayarsa onu alırsın. pek bahsi geçmese de kullandığın motoru sevmek, teknik özelliklerden daha önemli bence.

  19. #439

    Üyelik
    06 Nisan 2015
    2.elde fiyatlar çok şişik 10000 e alan adamlar 11 ılan koyuyor , fiyat düşermeyen satamaz herkes 200 250 cc kovalıyor doğal olarak o fiyata

  20. #440

    Üyelik
    05 Şubat 2015
    Şehir
    Marmaris
    Motosikleti
    Yamaha MT-125
    performansı bir tık atmam için ne yapmam lazım ?


    REKLAM ALANI
22. sayfa BirinciBirinci ... 122021222324 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)