[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
Triumph’ın 1993 yılında Tiger 955i adıyla üretmeye başladığı motosikletin günümüz versiyonudur. 1050 cc’lik üç silindirli motor 125 HP ve 104 NM tork üretmekte. 4.300 dakika/devir’den itibaren 104 NM tork elde ediliyor. Islak ağırlığı 235 kg olan motosikletin sele yüksekliği 830 mm. 0–100 km/h hızlanmasını 3,4 saniyede tamalayan TİGER 1050 SPORT ara hızlanmalarda son derece başarılı. 60–100 km/h hızlanması 3,5 saniye iken, 100–140 km/h hızlanması 3,9 saniye. Bu değerler DUCATİ MULTİSTRADA 1200 S için 4,1 ve 4,3 saniye. Bu performansla birlikte sunduğu bir depo ile 385 km’lik menzil gayet iyi. ABS donanımına standart olarak sahip olan TİGER 1050 SPORT da istenirse ABS devre dışı bırakılabiliyor.
1- Hem sürücü hem de yolcu için son derece rahat bir seleye sahip.
2- Heybetli bir motor ve sıkışık trafikte az da olsa ağırlığını hissettiriyor.
3- Sele yüksekliği, 1.80 den kısa sürücüler için sıkıntı yaratabilir.
4- Vites göstergesinin olmaması bu seviyedeki bir motor için çok anlaşılabilir değil.
5- Ön cam biraz daha uzun olabilirdi.
6- Motor elinizin altında muazzam bir güç olduğunu hissettiriyor. 6. viteste 50 km/h hızda giderken vites düşürmeden ivmelenebiyor TİGER 1050 SPORT hem de hiç nazlanmadan.
7- Farlar gece yolculuğu için yeterli.
8- Son derece iyi bir işçilik var motorun üzerinde.
9- Gösterge tablosu son derece güzel ve sürücüye ortalama yakıt tüketimi, menzil, anlık yakıt tüketimi gibi pek çok bilgiyi sunuyor.
10- Kumandaların hepsi doğru yerde. Hiç zorlanmadan hepsine ulaşılabiliyor.
11- Neredeyse hiç titreşim yok.
12- Harika bir sesi var.
13- Rodaj sürecinde şehir içinde 100 km'de 5,8 lt yakıt tüketti.