selam herkese. illa ki yazılmıştır da, pek vaktim olmuyor okumaya, direk sorayım dedim kusura bakmayın.
benim motor sadece yokuş aşağı inerken, vites düşürürken stop ediyor.
yok mudur şunun çözümü?
teşekkürler.
(2016 200 ns)
büyük ihtimal motor soğuk iken bu durumu yaşıyorsunuz, debriyaj ve frene basarken rampa inişte hafif gaz verin stop etmez veya motorun ısınmasını bekleyin veya arkadaşın dediği gibi yazılım yüklemesi yaptırabilirsiniz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:57 ----------
ne erken nede geç kavrasın yoksa devamlı stop etme yaşarsınız gaz kolunu da tam kavratamadığınız için, rampa çıkışında kalkış yaparken arka değil ön fren ile daha rahat kalkış yaparsınız.
Yok mu öneri?
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:46 ----------
CBR 125 2012-2013 modelleri de var aklımda onu da belirteyim
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:03 ----------
Kafayı yiyeceğim her baktığım motorun bir - si mi olur arkadaş :/
Bana max 8000 liraya kadar öneri yaparmısınız lütfen
Size cevap veren olmaz konuyu bajaja açıp Honda CBR 125 soruyorsun
Ayrıca scooter alsammı demişsin..
Şehir içi scooter dur kalk ani yavaşlama hızlanma iyi ama 10.000 TL altı sıfır kaliteli bulmak zor .. almışken 200-250cc Su soğutmalı tekerlekleri yüksek (13-14-15) modellere bakın derim
SYM-Kymco- gibi
Buraya sormamın nedeni gönlümde 200ns olmasıdır. İlk motorum olacağından birçok kişi scooter öneriyor bu yüzden sordum.
Zincir ayarını ne kadar km sonra yapıyorsunuz?
Benim motorum 13 bine yaklaştı. 10binde yaptırdım sonra 2bin km gezi yaptım geldiğimde ben ayarladım ilk kez; sonrasında bin km yaptım şimdi yine ses yapmaya başladı. Debriyajı da olabildiğince yumuşak kullanmaya özen gösteriyorum. Sorun bende mi, ya da zincir mi kalitesiz, yoksa normal mi böyle olması?
Zincirin bu kadar süre içerisinde tekrar ses yapması normal değil.Ben motoru ilk aldığımda ayarlanmıştı zinciri 2500-km oldu hala aynı şekilde duruyor herhangi bir ayar yapılmadı.
Yeni euro 4 200ns lerin elektrik tertibatları çok farklı,eski modellerle aynı değil.Bajaj eski modellerde yaşadığı sorunların hepsini yeni modelde düzeltmiş.2017 pulsar 200 ns alacaksanız tavsiye ederim.Eğer 80km hızı geçmesseniz yakıtı çok çok iyi.80km üzerine çıkarsanız yakıyor.
Eski model ile yeni model arasında firenlemede çok fark var.Hala fabrika lastiği var üzerinde 1 kere abs çalıştı haricinde arka fren ön firen çok çok iyi.Benim eski model pulsarlarımda tek şikayetim çabuk kilitleyen arka frenlerdi haricinde dişe dokunur sorun yaşamamıştım.Onlarda stop etmeler birkaçkez rampa aşşağı inerken motoru boşa almamdan kaynaklanmıştı ve ben o sorunun debriyajı çektiğim için olduğunu sanmıştım.
Motorumdan çok memnunum ama bana artık küçük geldiğine kanaat ediyorum.Daha büyük bir motora ihtiyacım var.Garajım olsa pulsarın yanına kardeş almak isterdim.Garajım olmadığı için açıkda bekleyen 2 motor istemiyorum açıkcası.Yağmur öldürüyor motorları brandada sert rüzgarda açılıyor dışarda korumak gerçektende zor.
Netice olarak bu segmentte pulsar alınabilecek en iyi motor şayet öyle olmasaydı ben üçüncü pulsarı almazdım,hero veya cf motoyada bakardım.Bajaj bu işi gerçekten biliyor.Bir çinli asla değil keza bir japonda değil ama japonu alamıyorsan bajaj ondan sonraki tercih.
yzf r1 göz kırptığım motor bu ama beni çok yorar gibi geliyor alışık olmadığım bir sürüş tarzı var.Bana büyük gelir heralde bu motor bunu zaptedebilirmiyim bilmiyorum.Pulsarda yaptığım hataları kesinlikle bunda tolore edemem.400 cc tecrübesinden sonra yönelsem benim için daha iyi olur.
cbr125 2.el alacaksın sanırsam, eğer tanıyorsan sahibini al veya iyi bir ustaya götür, 8000tl pulsarı da 2. el alacaksın sanırsam onu da servislerde baktır her şey ortaya çıkıyor zaten, skoter kullanmadım bir şey diyemem, istediğiniz motorları bayilerde test edebilirsiniz tabi varsa ve olduğunuz yerde varsa ona göre zaten kararınızı az çok vermiş olursunuz, skoter,cbr ve ns200 farklı kulvar önce siz ne istediğinize karar verin.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
Hocam haklısın da da'sı şu yazdığım 3 model de ilk motorum olacak. Motosikletle daha önceden alakam yoktu. 1 aydır araştırıyorum, öğreniciyim. Elime toplu para geçme ihtimali var geçerse alabileceğim zaten. Ama motosiklet sevdam başladı çoktan işimi elime alsam da çok param olsa da büyük ihtimal motosiklet alacağım.
o zaman scoter ile başlayın ama cc yüksek olmasın en azından rahat kumanda edebilesiniz ilerde vitesliye geçerim dersen ybr,cbf veya 150ns veya çinli mondial drift ile başlayın alın 2.el vursanız da kırsanız da düşse de kalksa da acımazsınız direk 200cc pulsar ile başlamayın, ha ben kendimi tutarım gaz koluna yüklenmem derseniz 2.el pulsar alın devam edin, cbr veya scoter kullanmadım bir fikrim bilgim de yok ama servise gösterin sıkıntı yoksa alabilirsiniz, ben 14 model pulsarı 31000km kullandım arkadaşlarım yüzünden sattım, mt25 aldım yakıt ve modifiye yapamadığım için aldığım fiyata arkadaşa sattım ve tekrar 16 model pulsar aldım, uygun fiyata tanıdıktan dominar buldum o yüzden 16 model pulsarı satıp dominarı aldım, 16 modelini 7000km kullandım. hiç bir marka motor sorunsuz sıkıntısız değildir ve beklemeyin, bazen motordan bazen kullanıcıdan bazen de üretim kaynaklı sıkıntılar çıkacaktır ve çıkmaya da devam edecektir, ben genelde alın veya almayın demem sonuçta ben aldım kullanıyorum, ben alın desem yarın öbürügün sen al dedin ben aldım senin yüzünden uğraşıyorum diyebilirsin o yüzden ne istediğine karar ver ondan sanra test etme şansın varsa test et kararını ver, pulsar yerden yüksek bir motor amortisörler biraz sert ve seleye işlem yapman gerekebilir o yüzden test yapmanı istiyorum ve tüm farkları anlayacaksın.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
Merhaba arkadaşlar.bende aranıza katıldım.siyah ns200 2017.motoru cuma veya pazartesi teslim alacağım.tavsiyelerinizi ve tecrübelerinizi bekliyorum.teşekkürler
Motorun yağını 2000 km değiştiriyorum. kullanım aralığım 90-100 km arası bazen 110 km ye sık olmasada çıkıyorum. trafiği yoğun olmayan yani çok dur kalk olmayan sürüş (işe gidiş geliş ve hafta sonu çevreyi geziyorum. Bugün aldığım benzin 53,24 TL/363 km=14,66 kuruş/km ve yine 363 KM/10,14 Litre=35,79 km 1 litre ile gittiği km. Durum bu motor 25.000 km de bütün yaptığım bu: Ha bu arada benzini bu kilometreyi yapmadan önce Shell Nitro olanı ile doldurtmuştum.
Ben de Hep shell nitro kullanıyordum psikolojik olarak daha performanslı olduğunu düşündüğümden şimdilerde opetten alıyorum. Dün benzin aldım tek diş kalmıştı 251 km'de aldım. aramızda 100 km gibi bi fark var...ben de senin gibi her gün kadıköy-mecidiyeköy arası yol yapıyorum, haftasonu da turluyorum. 360 larda gözüm yok da bari 280-300 arası görseydim ya daha sakin kullanmayı deneyeyim bi de bakalım ne değişecek
Bu arada dün 46 tl benzin aldım aramızda da 1 lt fark var gibi aslında?
Şu an bu konu içerisinde 22 kullanıcı var. (0 üye ve 22 misafir)