Teşekkür ederim
Teşekkür ederim
kafa gfrenajından gelen sesi kestim beyler .
nasılmı ?
tur camını söktüm 6 cm lik vidayı bajaj logosunun üstünden aşağıya doğru attım . geri tur camını taktım . mis gibi oldu artık zırıldamıyor ses yapmıyor ve gözükmüyorda vida .tavsiye ederim .
Akemre, Selçuk beyin dediği gibi zemin düz motor da düz ise normal, birazcık fazla ama sıkıntı yapmaz için rahat olsun.
Koruma demirini servis gelecek diyorsa gelir, dışardan değil de burda yapılıp o şekil gönderim yapıyor olabilir orta ayaklığı. Ön cam 2016 modellerde şeffaf. Başka bir değişiklik varmı bilmiyorum, bugün on cam dikkatimi çekti.
Arkadaşlar iyi akşamlar.35000 Km dir 2yıllık 200NS kullanıcısı bir arkadaşın, motorumuzla ilgili tavsiyelrini yazdığı bir yazı okudum. Sizlerle de paylaşmak istedim.Selamlar.
https://www.quora.com/What-all-can-I...ell-maintained
Roshan Nair, 45K kms and running strong on a 3 year young mustard yellow P200NS
10.5k Views • Roshan is a Most Viewed Writer in Bajaj Pulsar.
Few things can be done to peep your P200NS well maintained.
Never rev the bike past 4k RPM for the 1st 1000 kms and 5k RPM for the next 1000kms(ie total 2000kms).
Clean and Lube your bike's chain every 400/500 kms.
Change Engine oil every 3K/4K kms
With every Engine oil change, make sure that you are changing the Oil Filter too.
Ditch the Bajaj standard oil and go for something like Motul 5100 SS or Motul 7100 FS, however make sure that it is 20W50, else you would void the Bajaj warranty.
Change Air Filter every 5K kms.
Change Chain Sprocket kit, Spark Plugs every 15K kms.
Check/maintain the tyre pressure at 25PSI front and 28-30PSI rear.
Clean the vehicle every week or according to your usage.
Oil the moving parts, ie, footpegs, nuts and bolts.
These are the few things I follow with my 2year 1 month, 35,000 kms young mustard yellow P200NS
Pazartesi plakaya gidiyorum. Haftasonu olunca beklemek zorunda kaldım. İlk fırsatta yazarım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:30 ----------
Çok teşekkürler.
Bekliyoruz gelince yazarım ben buraya
200 lük motorların arasına yeni bir hintli kardeşimiz katılıyor
https://m.youtube.com/watch?v=K7LpaeUmJWU
Çift eksoz- kaliteli lastikler- ABS
Fiyat 9300
Haziran 2016 da gelebilir...
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:09 ----------
Yorumlarınızı daha da açıklayıcı şekilde anlatırsanız sevinirim
1 öncedeki motoruma diye titreşimi fazla demişsiniz çinliler gibi mi bu konuda bir kaç motor örnek verebilir misiniz?
2 yağ kaçırma ne derecede ne kadar yağ kaçırıyor?
3 kesik kesik gaz yeme olayını servise danıştınız mı?
4 stop etme olayından bahsetmişiniz kışın çok soğuk havalarda motor ısıtmadan stop ediyor muydu?
Cevaplarsanız sevinirim
İyi forumlar
Selam herkese fuardayim şuan lastik bakıyorum sava mc32 375 diyorlar Michlean de 575 tl pilot street. Metzeller göremedim. Mc32 ler yeterli gelirmi yoksa paraya kıyıp pilot street mi alayım
Metzeler iyidir. Sağnak yağmurda yerde 3-4 santim su varken bile makasa girebiliyorum. Suda kızaklama asla yapmıyor. Michelin ıslak yolda çok sorun çıkarmasa da yeteri kadar dişli olmadığından yağmurda su kızaklaması yapacaktır. Sava mc32 dişli lastikse Michelin yerine onu al daha iyi.
1 titreşim yine aynı motor üzerinden konuştum pulsar 200 ns 2 aynı motor arasındaki fark olarak
2 yağ kaçırma contaların olduğu yerden var bakımda halledicez
3 kesik kesik gaz yeme olayını istanbulda sormadığım servis kalmadı ve hepsinden aldığım yanıt aaaa o da neee ilk defa duyduk kirli benzindir o dediler ( ilk motorumdaki arıza ile ilgilide birçok servis ilk defa duyduk demişti sanki ilk defa bana denk geliyormuş gibi )uzun zamandır yapmıyor ilk başlarda çok yapıyordu
4 stop etme olayı bende 2 motorda olmadı ne motor sogukken ne debriyajı cekince bende kendi tabirimle beyin resetlemesi oluyor ve hemen çalışmıyordu akü arzası diyorlar fakat birçok videoda göstergeye kod gelirken marş yapınca çalışıyordu bende hiç olmuyordu 5 dakka bekleyip çalıştırıyordum
5 dk beklemek büyük eziyet servisiniz ilgilenmesi gerek
Kesik kesik gaz yeme olayı servisin ilgilenmemesi büyük bir ihmal
Yağ kaçırma olayı için dize şunu tavsiye edebilirim bende %100 işe yaradı
Eski arabam şanzıman yağ kaçırıyordu yağın kaçırdığı yeri buldum şanzımanda
Sonra gittim sıvı conta ve şanzıman yağı aldım ustaya durumu anlattım şurasını açıp sıvı contayı sürüp kapatıcaksın dedim tam 1 gün kuruması lazım sonra şanzıman yağını koydu
Şanzıman hiç yağ kaçırmadı (benim şanzımanda kaçıran yer conta vida yeri değildi yan kapaktı
O yüzden conta vida yerleri için kesin net konuşamam benim yüzey kapaktı %100 işe yaradı
Sordum haziranda gelecekmiş fuara getirmişler bi arada güzel duruyor yapılı bir motor olmuş egzostu biraz uzun geldi bana birde yağ ve hava sogutmalymis
Lastik işinide metzeller lazertech alicam 550 tl yarın sipariş veriyorum
Motoru aldigim gunden beri michelin ile kullaniyorum ve gecen gece izmirde saganak yagis vardi 3 saate yakin yagdi simdi ben aliagada calisiyorum izmir merkeze donerken bardaktan bosalircasina derler ya o sekilde yagiyordu yolu gormuyorum sisten allahtan vizor pinlocklu da oradan kurtardik neyse lastikler freneajda guven verdi durduk kalktik kazasiz belasiz geldik ama michelin 800 kusur fiyati var takma dahil sava kullanan herkes cok memnun kalkip rosso alan adam da bu ziftli parlak asfaltta sacmalik zaten.
Bana kalirsa ilk sirada metzeller ikinci savayi dusun.
Bu arada izmirde bulunan arkadaslarla zamanlari olursa yuz yuze de gorusmek isterim bu civarda olan pulsarcilar benmle irtibata gecerse memnun olurum.
Hadi selametle...
Forumu uzun zamandır takip ediyorum ve çarşamba günü itibariyle bende pulsarımı teslim aldım.2014te İlk parti sonrası 2. Partiyi bekleyip, teslimat sorunundan ötürü kaporamı alıp x max almıştım. X maximi satıp vitesli kullanmaya karar verip düşük cc olması dolayısıyla pulsarımı aldım. Daha evvel eş dost vasıtasıyla mahalle arasında manuel motor kullandığımdan pulsarı Kartal'dan Bostancı'ya getirmek biraz tedirgin etmişti beni. Manuel acemisi olmama rağmen oldukça rahat şekilde kazadan beladan uzak iş yerime geldim. (Arabamda manuel olduğu için prensibin de aynı olması, yalnızca el ve ayağın yer değiştirmesinden ötürü Muhtemelen) forumu takip etmemden ötürü kronik sorunlardan kısmende olsa haberdardım. Bayideki sorumluyada yeni modeldeki sıkıntıların durumunu sordum. 2016nın iyileştirildiğini, stop etme sorunu, selenin sertliği, lastiklerin yumuşaması ve akünün değişimiyle çözüldüğünü söyledi. Çok uzatmadan acemi gözüyle olan biteni söyleyeyim. Manuel'e yeni geçmeme rağmen çok keyif aldım. Vites geçişlerinde o acemi ayakla dahil sıkıntı yaşamadım. Gaz tepkisini beğendim ( ki rodaj da olduğu için 6000i geçmemem gerektiğini söylediler) fakat acemi debriyajı meselesinden ötürü kavşaklarda durup vitesi 1 E düşürüp tekrar kalkarken stop etme durumum oldu. Ardından marşa basıp 2. Kez tekrar stop edip gösterge gitti ve saat sıfırladı. Bunu durumu 3 kez yaşadım. Ama bunun dışında herhangi bi sorun yok diyebilirim. (Amatörce tabi) Fiyatına göre oldukça tatmin edici bi motor olduğunu düşünüyorum. Kullandıkça yaşayıp göreceğiz. Rabbim hepimizi kazadan beladan korusun inşallah.
Arkadaşlar forumda yeniyim konu açtım fakat admin kontrolünden sonra açılcakmış 1 gün civarı oldu açılmadı.. Şöyle söyliyim. Yaklaşım 5 6 bin tl civarı bütçem var rtr 150 ve ybr yi eledim yedek parça pahalı olduğu için cbf desek senelerdir aynı motor görünüş sıfır 4. Olaral pulsar çıktı işte fakat asıl konu ne yapmalıyım, SİZ OLSAYDINIZ SIFIR BAJAJ PULSAR 150NS Mİ ALIRDINIZ? YOKSA 2. El 200NS mi. Bir türlü karar veremiyorum hocam. NOT:yorumlarınız benim için çok önemli
2. el pulsar alsan 7500-8000 i bulacak tabi uyguna bulursanız az km li, sıfır 150ns alsanız yine 2. el aldığınız fiyata çıkacak, 2. eline alacağınız motoru servise gösterin veya güvenilir tanıdığınız varsa alabilirsinz. sonuçta sıfır olacağı için motor sizinle trafiğe çıkacaktır ve rodajını kendiniz yapacaksınız. 17 beygir az değil ne amaçla kullanacaksınız onu bilmiyorum ama işnizi görür, deneme şansınız varsa her iki motoru da deneyin ona göre bir nebze de olsa size fikir verir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:13 ----------
Steker yapıştırmalarım, jantlara da fosforlu şerit döşedim bakalım daha ne kaldı yapacağım.
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
05.03.2016 cumartesi günü Kadıköy Bay-Moto da 20000km bakımına gireceğim, teferruatlı bir bakım olacak, 06.03.2016 Pazar günü Oktay Motorun yeni showrum açılışı var herkes davetlidir.
İNSTAGRAM = sakalliesnaf - MAİlL = mehmetmerickekec@gmail.com
MOTOSİKLET = CBF 600 ABS 2007 102K +
TECRUBE = 250K +
Arkadaşlar konuşulduysa kusura bakmayın ama ben rastlayamadım. Malum 2016 model pulsar 200 ns ler çıktı. inceleyebilen oldu mu. 2014 den 2015 geçerken yanılmıyorsam sele konforu biraz iyileştirilmiş bi de orta sehpa eklenmişti sanırım. 2016 larda da bu gibi değişiklikler var mı yoksa 2015 modellerin aynısı mı?
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)