Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
18 Şubat 2016, 22:39
#10401
İzmire taşınıyorum. İzmir civarında düzgün servis önerebilecek var mı?
Reklamlar
-
19 Şubat 2016, 12:41
#10402
Sanırım 2016 model fiyatı fuar sonuna kadar 8290tl devam edicek.İstanbul da 22 şubat haftası Bursa da ise Mart'ın ilk haftası teslimat yapılacakmıs. 2016 modelde yazılım güncellemesinin yapılmış olması bekleniyormuş.kredi kartına 9 taksit imkanı ile sunulucakmış.
-
19 Şubat 2016, 13:04
#10403
mo180402 adlı üyeden alıntı
Sanırım 2016 model fiyatı fuar sonuna kadar 8290tl devam edicek.İstanbul da 22 şubat haftası Bursa da ise Mart'ın ilk haftası teslimat yapılacakmıs. 2016 modelde yazılım güncellemesinin yapılmış olması bekleniyormuş.kredi kartına 9 taksit imkanı ile sunulucakmış.
Yazılım güncellemesi olunca motor stop etmiyor ama motor freni ile yavaşlarken düşük devirlerde zıplaya zıplaya gidiyor.
-
19 Şubat 2016, 18:50
#10404
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Ben Pulsar'ı çevreyolunda 72km hızla sürdüm 1 litre benzin ile 35km'den fazla yol yapamadı yine.
6. viteste mi sürdünüz?
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:48 ----------
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Yazılım güncellemesi olunca motor stop etmiyor ama motor freni ile yavaşlarken düşük devirlerde zıplaya zıplaya gidiyor.
o zaman güncellemeyi isteğe bağlı yapsınlar
bu nedir ya millet traktör gibi zıplayarak mı gidecek
-
19 Şubat 2016, 22:30
#10405
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Ben Pulsar'ı çevreyolunda 72km hızla sürdüm 1 litre benzin ile 35km'den fazla yol yapamadı yine.
hava ve derece hocam.kaç sayfadır gözlemliyorum sıcak şehirlerde kullananlar daha uzun km ler yapıyor.30 km tapa gaz sürdüm karma kullandım 150kmh bastım bi önceki depo kullanımım 260 km 39 lirayla.biraz şaşırdım açıkcası çünkü 3 diş gitmişti benzin o gün.fulledim şu an daha yarısına gelmedim 175km de bakalım 300ü geçebilicekmiyim.motor yeni olduğundan henüz rekor kıracak durumu yok 1700 kmde.antalyada kullanan varsa yorum yaparsa iyi olur.
-
20 Şubat 2016, 00:33
#10406
matrix506xx adlı üyeden alıntı
6. viteste mi sürdünüz?
Evet
burak burk adlı üyeden alıntı
hava ve derece hocam.kaç sayfadır gözlemliyorum sıcak şehirlerde kullananlar daha uzun km ler yapıyor.30 km tapa gaz sürdüm karma kullandım 150kmh bastım bi önceki depo kullanımım 260 km 39 lirayla.biraz şaşırdım açıkcası çünkü 3 diş gitmişti benzin o gün.fulledim şu an daha yarısına gelmedim 175km de bakalım 300ü geçebilicekmiyim.motor yeni olduğundan henüz rekor kıracak durumu yok 1700 kmde.antalyada kullanan varsa yorum yaparsa iyi olur.
Yazın 30 derece havada kullanırken de az yakmıyodu. Soğuktan dolayı yakıt artışı sadece kar yağdığı hafta oldu, eksi 10 derecede. Motor saçmasapan çalışıyo zaten o soğukta. Trafikte stop ederse çalıştıramıyosun bi türlü. Servise de sordum -10 derece motorun çalışma sıcaklığının dışındaymış.
-
20 Şubat 2016, 06:28
#10407
merhabalar pulsar 200ns i alalı 7 gün oldu ve motordan seyir halindeyken sensör sesi geliyor.bu ses genellikle motor sogukken geliyor 2 gün önce yaklaşık 180 km yi 6 bin deviri geçmemek sartıyla kullandıgımda böyle bir ses duymadım.Servise gittiğimde motorunda bı sıkıntı yok deyıp geri gönderdiler.Bu sesi genelde şehir içinde kısa mesafe yolculuklarda duyuyorum.Bu sorunu yaşayan arkadaşlarım varsa bana yardımcı olabılırler mi acaba
-
20 Şubat 2016, 10:31
#10408
emrh48 adlı üyeden alıntı
merhabalar pulsar 200ns i alalı 7 gün oldu ve motordan seyir halindeyken sensör sesi geliyor.bu ses genellikle motor sogukken geliyor 2 gün önce yaklaşık 180 km yi 6 bin deviri geçmemek sartıyla kullandıgımda böyle bir ses duymadım.Servise gittiğimde motorunda bı sıkıntı yok deyıp geri gönderdiler.Bu sesi genelde şehir içinde kısa mesafe yolculuklarda duyuyorum.Bu sorunu yaşayan arkadaşlarım varsa bana yardımcı olabılırler mi acaba
Bu sorunu ben de yaşıyorum 2500 devir civarı başlayıp devir kesiciye kadar artarak çıkıyor bu ses. Motorun yeniyse fazla ses yapmaz ama 3-4 bin km kullandıktan sonra sürekli bu sesi duyuyorsun.
-
20 Şubat 2016, 20:59
#10409
Lastik basınçlarınız ne durumda kaç ps ?
-
21 Şubat 2016, 00:12
#10410
Pulsar sahibi arkadaş denge sensörü yüzünden kaza yaptığını söyledi.
Viraja girdiği sırada sensör kendini kapatmış. Çot patlamış sonra.
Bu sensörün aslı-astarı nedir ?
-
21 Şubat 2016, 00:14
#10411
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Lastik basınçlarınız ne durumda kaç ps ?
Degisiyor motorda 1-2 psi bile cok farkediyor on 30 arka 34 kullaniuorum ben 62 kilo oldugum icin arka bu yuzden biraz fazla on tarafi 30 dan uste cikarsin motor slaloma daha musait oluyor ama on tarafta surtinme azaliyor on frende yuzey alani azaldigi icin fren mesafen uzar bu yuzden 30 dan uste cikmamaya calisin arka lastik basincini arka cantaniza yukunuze ve tabi en onemlisi artcinin kilosunu hesaba katarak hesaplayin ben artciyla 28-36/38 basiyorum..
Bu arada pilot street kullaniuorum ondan bahsetmedim fabrika ayarlarindaki degerlede. Motor duz gitmiyor benm icin en uygunu bu sekilde isliyor..
Kesinlikle benzinlikciye havaya guvenmeyin hicbirinde arizalanmadikca bakim yapilmiyor yapilsada kalibrasyonu duzgun yapilmiuor 12 Voltluk celik govdeli hava komp var bunlardan kullaniyorum 2 aydir dogru olcum aliyorum umarim uzun sure boyle devam eder..
Herkese hayirli aksamlar dilerim..
-
21 Şubat 2016, 00:32
#10412
tr_select adlı üyeden alıntı
Pulsar sahibi arkadaş denge sensörü yüzünden kaza yaptığını söyledi.
Viraja girdiği sırada sensör kendini kapatmış. Çot patlamış sonra.
Bu sensörün aslı-astarı nedir ?
Kendi hatasını motora maletmeye çalışmış senin o arkadaş emin olabilirsin.
Nerden bilelim gazı ani kesmediğini?
Nerden bilelim frene abanmadığını?
Nerden bilelim kaygan bi zemine yağ vs. Denk gelmediğini lastiğin?
Hepsini geçtim senin arkadaş kaskı yere sürtmesi lazım denge sensörünün devreye girmesi için ama pek sanmıyorum koruma demirlerinin buna izin vereceğini
-
21 Şubat 2016, 00:49
#10413
Arkadaşlarım iyi akşamlar.Yağda ilk numara yağın kalınlığıdır.Sağında W harfi vardır.winter kış demektirki ilk çalıştırma yada oda sıcaklığında yağın akışkanlık(viskosite) yani kalınlığını belirtir.
Örnek 10w40 derse 10 numara kalınlıkta yada akışkanlıkta yağın sıcaklık altında 40 akıkanlık derecesine kadar ki 100 dereceye yaklaşık tekamül eder.
Şimdi ben Ankaradayım bundan sonra Ankara da çok ısınıyor.Ben diyorumki yazın sıcakta bu motora motulun 20w50 7100 koyalım,bence yaz için 20 kalınlık çok iyi,50 sıcaklık akışkanlığı 120 dereceye tekamül eder oda yazın bizim motorun ısınmasına uygundur.Kitabıda 20w50 diyor.Dediğim yağ biraz pahalı fakat full sentetik yüksek performanslı motorlar için tasarlanmıştır.Inanmıyorsanız motula sorun sizin motorunuza bunu tavsiye edecektir.20w50 kamyon yağı deyip geçmeyelim.Selamlar.
-
21 Şubat 2016, 00:54
#10414
asuvara adlı üyeden alıntı
Arkadaşlarım iyi akşamlar.Yağda ilk numara yağın kalınlığıdır.Sağında W harfi vardır.winter kış demektirki ilk çalıştırma yada oda sıcaklığında yağın akışkanlık(viskosite) yani kalınlığını belirtir.
Örnek 10w40 derse 10 numara kalınlıkta yada akışkanlıkta yağın sıcaklık altında 40 akıkanlık derecesine kadar ki 100 dereceye yaklaşık tekamül eder.
Şimdi ben Ankaradayım bundan sonra Ankara da çok ısınıyor.Ben diyorumki yazın sıcakta bu motora motulun 20w50 7100 koyalım,bence yaz için 20 kalınlık çok iyi,50 sıcaklık akışkanlığı 120 dereceye tekamül eder oda yazın bizim motorun ısınmasına uygundur.Kitabıda 20w50 diyor.Dediğim yağ biraz pahalı fakat full sentetik yüksek performanslı motorlar için tasarlanmıştır.Inanmıyorsanız motula sorun sizin motorunuza bunu tavsiye edecektir.20w50 kamyon yağı deyip geçmeyelim.Selamlar.
Tam sentetik yağ debriyajda kaçırma yapabilir bunu göz önüne alarak mı yazdın?
-
21 Şubat 2016, 01:05
#10415
msthack adlı üyeden alıntı
Kendi hatasını motora maletmeye çalışmış senin o arkadaş emin olabilirsin.
Nerden bilelim gazı ani kesmediğini?
Nerden bilelim frene abanmadığını?
Nerden bilelim kaygan bi zemine yağ vs. Denk gelmediğini lastiğin?
Hepsini geçtim senin arkadaş kaskı yere sürtmesi lazım denge sensörünün devreye girmesi için ama pek sanmıyorum koruma demirlerinin buna izin vereceğini
sherlock holmes?
-
21 Şubat 2016, 01:06
#10416
msthack adlı üyeden alıntı
Tam sentetik yağ debriyajda kaçırma yapabilir bunu göz önüne alarak mı yazdın?
Teşekkürler,,YBR de böyle bir risk vardı.Pulsarda açıkçası o konuyu düşünmedim ancak debriyejının daha kuvvetli olduğunu düşünüyorum. Tartışalım.Hhindistanda birisi bu yağla ilgili olumlu yorumlarını yazmış.selamlar
http://www.bikesindia.org/reviews/mo...rm-review.html
-
21 Şubat 2016, 01:12
#10417
-
21 Şubat 2016, 01:25
#10418
msthack adlı üyeden alıntı
O kadarda değil
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:08 ----------
Motul pahalı bi yağ ve sırf denemek için 100 lira çöpe atmak istemediğimden 130 lira verip 5100 ester 15W50 4 lt olanını aldım
ybr ile pulsarda kullanılan debriyağ sistemi aynı yani çoklu plakalı disk
denemek lazım ama
Verdiğin linkteki siteyi ziyaret etmiştim ben güvenemedim açıkçası 2000 kmde bi yağ değiştirdiğimden paracıklarla zincir yağlamak gelmedi içimden açıkçası
Deneyimlarimizi paylaşalım.Şu anda motorda ilk yağ 10w40 650 kmden beri duruyor.Ben 4500kmde değiştiricem.
-
21 Şubat 2016, 01:29
#10419
asuvara adlı üyeden alıntı
Deneyimlarimizi paylaşalım.Şu anda motorda ilk yağ 10w40 650 kmden beri duruyor.Ben 4500kmde değiştiricem.
Beni dinlersen ki dinlemen senin cebine ve motorunun yararına olacaktır en fazla 3000 km ondan sonrası ömründen yer bence
-
21 Şubat 2016, 02:04
#10420
tr_select adlı üyeden alıntı
Pulsar sahibi arkadaş denge sensörü yüzünden kaza yaptığını söyledi.
Viraja girdiği sırada sensör kendini kapatmış. Çot patlamış sonra.
Bu sensörün aslı-astarı nedir ?
genelde virajlarda kendini kapatıyor motor.banada denk geldi 130la falan dönerken bile kapatabiliyor.reflexlerim iyi olduğundan anında marş debriyaj yapıyorum kendini kitlemesin diye.denge sensöründen ölen çok arkadaşım var.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)