Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
20 Ekim 2015, 21:27
#9001
Anahtar işaretini kendiniz de silebilirsiniz, trip 2 yapın aynı anda iki düğmeye birlikte basın işaret sönecektir bunu kontak açık fakat motor çalışmıyorken yapın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:22 ----------
HakanŞahin benzin kokusu motoru sürerken de geliyor mu, geliyorsa kesin şamandıra, benzin pompası oringi yırtık olduğu için olabilir, bende de vardı depo plastiğini söktüm benzinin nerde iz yaptığına baktım ve sökünce şamandıra somunlarını, oringin yırtık olduğunu gördüm, bende oring vardı taktım şimdi kokudan eser yok.
Reklamlar
-
20 Ekim 2015, 21:28
#9002
Rodaj 500km bakimindan sonra bitiyor mu yoksa 1000km kadar devam mı ?
-
20 Ekim 2015, 22:00
#9003
BlackNaked adlı üyeden alıntı
Rodaj 500km bakimindan sonra bitiyor mu yoksa 1000km kadar devam mı ?
Bence motoru 1500e kadar zorlama.
-
20 Ekim 2015, 22:03
#9004
Elcik koruma kullananlar nerden alıyor bende takayım diyorum
-
20 Ekim 2015, 22:12
#9005
Bende öyle düşünüyorum redline felan sokmayacam hiç
TR_96 adlı üyeden alıntı
Bence motoru 1500e kadar zorlama.
-
20 Ekim 2015, 22:23
#9006
kdiner adlı üyeden alıntı
Anahtar işaretini kendiniz de silebilirsiniz, trip 2 yapın aynı anda iki düğmeye birlikte basın işaret sönecektir bunu kontak açık fakat motor çalışmıyorken yapın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:22 ----------
HakanŞahin benzin kokusu motoru sürerken de geliyor mu, geliyorsa kesin şamandıra, benzin pompası oringi yırtık olduğu için olabilir, bende de vardı depo plastiğini söktüm benzinin nerde iz yaptığına baktım ve sökünce şamandıra somunlarını, oringin yırtık olduğunu gördüm, bende oring vardı taktım şimdi kokudan eser yok.
Aksam cikmadan baktim sizdiriyor
Tam yazilarin ordan bir ince benzin geliuor fena koku yapti
-
20 Ekim 2015, 22:24
#9007
Tİme_shİft42 istanbulda baymoto ve kayalarla iletişime geçin onlar size gönderir olmadı kalyoncu motor var arama yaparsanız onlarda da var, sorun yaşamadan alıp kullanabilirsiniz. HakanŞahin dediğim gibi şamandıra oringi yırtık büyük oranda servise gidin kontrol edip değiştirsinler.
-
20 Ekim 2015, 22:29
#9008
Teşekkürler @kdiner
Eğer mümkünse camın ve bağlantı şeklinin detaylı resimlerini paylaşabilir misiniz?
-
20 Ekim 2015, 22:33
#9009
EQULIBRIUM
Motor arkadaşın, ben ne zaman karşıya geçer resim çekerim orası faili meçhul arkadaşa söylerim bir kaç resim çeker burda paylaşır.
-
20 Ekim 2015, 22:41
#9010
Arkadaşlar,iyi akşamlar deneyimlerimizi paylaşalım istiyorum.Ben ilk yağı 600 km de değiştirdim.İkinci yağı 4500 km de değiştirmemiz gerekiyor.Kitapçığa baktım 20 50 kullanmamız tavsiye ediliyor .Bulunamazsa diğerlerinin kullanılması tavsiye edilmiş.İlk değişimde 10 40 castrol konulmuştu. Şimdi sizler ne yağ kullandınız.Servisler hangi yağı koyuyor.Motulunn 20 50 tam sentetik yağları var.Bunları kullananınız yada farklı yağ kullananınız varmı.Şimdiden bütün arkadaş ve dostlarıma saygılar selamlar.
-
20 Ekim 2015, 23:06
#9011
kdiner adlı üyeden alıntı
EQULIBRIUM
Motor arkadaşın, ben ne zaman karşıya geçer resim çekerim orası faili meçhul arkadaşa söylerim bir kaç resim çeker burda paylaşır.
Teşekkürler. Merakla bekliyorum.
-
20 Ekim 2015, 23:08
#9012
Bulunduğunuz bölgeye göre yağ seçimi yaparsanız daha iyi olur önümüz kış 10/40 kullanmanızda fayda var. Ben şu ana kadar castrol 10/50-15/50 kullandım, ara bakımda 10/40 yağ koyacağım.
-
20 Ekim 2015, 23:15
#9013
kdiner adlı üyeden alıntı
Bulunduğunuz bölgeye göre yağ seçimi yaparsanız daha iyi olur önümüz kış 10/40 kullanmanızda fayda var. Ben şu ana kadar castrol 10/50-15/50 kullandım, ara bakımda 10/40 yağ koyacağım.
Bende Ankaradayım fakat bizim araç -10 kadar 2050 kullanılmasını yazmış.Olmazsa diğerleri demiş.
-
21 Ekim 2015, 08:29
#9014
asuvara adlı üyeden alıntı
Bende Ankaradayım fakat bizim araç -10 kadar 2050 kullanılmasını yazmış.Olmazsa diğerleri demiş.
kullanabilirsiniz bir sıkıntı olmaz, ama ankara gibi bir yerde 10/40 kullanmanız daha iyi olur kış ayında orda ki soğuk burda ki gibi değil, size kalmış bir durum deneyerek bunu öğrenirsiniz ona göre hareket edersiniz.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
21 Ekim 2015, 16:19
#9015
pulsar 200 kullanan-satın alan arkadaşlara söylüyorum , araştırdğım kadarıyla;
- son sürati 140-150 arasında
- konforu olmayan
- şehir içinde kullanımı pek rahat olmayan
- ve 200 lük motora göre çok çok pahalı olan
- üzerine biraz daha koyulsa daha güçlü bi motor alınabilen
- türkiye de pek duyulmamış veya yeni bir marka oluşundan
- ikinci el piyasasının henüz tam olarak oluşmadğından
- satmyaya kalktığınızda size zarar ettirecek bir motoru
sadece şeklim veya tarzım olsun diye 10 bin lira verip , 200 lük makinaya binip 600 lük gibi göstermeye çalışmak hangi kafanın ürünü acaba ??
türkiyede 8-10 bin liraya aldğınız motor (ki 8-10 da etmez benim gözümde) hindistanda ne kadara satılıyor bileniniz var mı ?
kusura bakmayında ya sizin paranız bol yada kazık yemeyi seviyorsunuz.
-
21 Ekim 2015, 16:41
#9016
mzhastası adlı üyeden alıntı
pulsar 200 kullanan-satın alan arkadaşlara söylüyorum , araştırdğım kadarıyla;
- son sürati 140-150 arasında
- konforu olmayan
- şehir içinde kullanımı pek rahat olmayan
- ve 200 lük motora göre çok çok pahalı olan
- üzerine biraz daha koyulsa daha güçlü bi motor alınabilen
- türkiye de pek duyulmamış veya yeni bir marka oluşundan
- ikinci el piyasasının henüz tam olarak oluşmadğından
- satmyaya kalktığınızda size zarar ettirecek bir motoru
sadece şeklim veya tarzım olsun diye 10 bin lira verip , 200 lük makinaya binip 600 lük gibi göstermeye çalışmak hangi kafanın ürünü acaba ??
türkiyede 8-10 bin liraya aldğınız motor (ki 8-10 da etmez benim gözümde) hindistanda ne kadara satılıyor bileniniz var mı ?
kusura bakmayında ya sizin paranız bol yada kazık yemeyi seviyorsunuz.
Satın almış ve kullanalar ne tür bir araç kullandığını eminim biliyordur. Aynı zamanda, eminim ki yoktan var olmuş, zembille inmiş yorumlarınızı kaale alıp üzerinde tartışmayacak ve hatta yazdıklarınızı "wow bu arkadaş herşeyi yemiş yutmuş, biz ne kadar cahilmişiz." şeklinde yorumlamayacaklardır. Bununla birlikte eminim, sizin yazdığınız bu konular, buradaki 450 sayfada tartışılmış ve sonuca bağlanmıştır. Yazdığınız konularda bilgi almak için buradaki 450 sayfayı incelemenizi tavsiye eder, bir sonraki cevaplarınız da, araç sahiplerine, kullanıcılarına ve tercihlerine daha saygılı yaklaşmanızı dilerim.
-
21 Ekim 2015, 17:11
#9017
Üstteki abiye katılıyorum ve gümrük vergisinden haberi olmayıp marsda yaşadığı içinde hayıflıyorum
-
21 Ekim 2015, 17:53
#9018
mzhastası adlı üyeden alıntı
pulsar 200 kullanan-satın alan arkadaşlara söylüyorum , araştırdğım kadarıyla;
- son sürati 140-150 arasında
- konforu olmayan
- şehir içinde kullanımı pek rahat olmayan
- ve 200 lük motora göre çok çok pahalı olan
- üzerine biraz daha koyulsa daha güçlü bi motor alınabilen
- türkiye de pek duyulmamış veya yeni bir marka oluşundan
- ikinci el piyasasının henüz tam olarak oluşmadğından
- satmyaya kalktığınızda size zarar ettirecek bir motoru
sadece şeklim veya tarzım olsun diye 10 bin lira verip , 200 lük makinaya binip 600 lük gibi göstermeye çalışmak hangi kafanın ürünü acaba ??
türkiyede 8-10 bin liraya aldğınız motor (ki 8-10 da etmez benim gözümde) hindistanda ne kadara satılıyor bileniniz var mı ?
kusura bakmayında ya sizin paranız bol yada kazık yemeyi seviyorsunuz.
Bu tartışmaları yapalı bir buçuk yıl oldu ama yine de cevap yazayım eksik kalmasın :
- Evet son sürati o kadar. 200 cc için gayet iyi...
- Doğrudur konforu yok
- Aksine şehir içinde kullanımı son derece kolay. Zaten yapılış amacı bu...
- Üzerine biraz daha koyulursa turşusu çıkmış daha güçlü bir motor alınabiliyor. Tercih meselesi...
- Türkiye'de şu anda gayet tanınır durumda
- ikinci el piyasası oturdu
- Aksine ikinci el piyasası olması gerekenden de yüksek
Şimdi bu yazdıklarıma göre ikimizden biri tamamen yanılıyor. Bu motora 600'lük gibi gösterilen 200 cc motor diyorsak, CBR125 ve YZF-R125'e ne demek lazım acaba ? Hatta tüm 250 cc modeller için de aynısını söyleyebiliriz. Evet motor Hindistan'da 3000 TL ama orada Duke 390 da 8000 TL.
-
21 Ekim 2015, 20:22
#9019
Bi bitmediler arkadaş, bi bitmediler. Tamam hah, artık gelmezler sevinçle motorumuzun keyfini paylaşırız diyoruz bir tanesi daha damlıyor muhabbete limon sıkmaya. Ya sabır!
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
-
21 Ekim 2015, 21:42
#9020
Zaman kaybetmeyelim yağ konusuna dönelim.Yağ deneyimlerini bakliyorum.Biliyorum kışın ince (1040)yağ konulur fakat şimdi tam sentetik 2050 yağlar var.Deneyeniniz varmı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:22 ----------
We all know engine oil hold a great importance for our bike’s functioning. The entire ECG (Engine, Clutch & Gear) of the bike is dependent on this very liquid. Hence a good engine oil is really important for proper, smooth and efficient functioning of your bike.
Being an ardent biker myself, I was on the hunt for the best engine oil for my bike. I own a Bajaj Pulsar 200NS UG1 and hence finding the right engine oil for my bike was really hard. Bajaj recommends using their own Bajaj DTSi 10000 oil which is nothing much but a HP produced mineral oil. The claimed 10000 kms drain interval is not up to the mark and hence after the initial running of the bike of 5000 kms on the stock Bajaj oil, it was time to get a change. After loads of research on which is the best oil for my bike, I finally narrowed down to the Motul 7100 Fully Synthetic Oil. The grade for my bike is 20W50, so it was not that difficult to lay my hands on the oil as Bajaj also sell it in their Authorized Service center here in Mumbai.
First Impression:
After my bike sipped in about 1.25 litres of this cherry coloured liquid, the initial impression of the bike’s performance was not much really. It was still behaving like it would on the initial Bajaj Mineral oil and my journey back home did not really make me feel any difference on the bike’s performance. It made me question exactly how much of a difference this oil is going to make on my engine and that was it really.
A Comprehensive Review:
After churning the oil in the engine for over 100 kms, I could steadily feel the effects of the oil come into its own. The sound of the engine changed completely all of a sudden. One could actually feel the vibes reducing by as much as 25-30% and the sound of the engine being a clear throaty sound than the one having a sore throat. Guess this Benadryl was the one it needed after all.
The gear shifts which earlier used to be a real work with loud clicks and thuds and the tendency to stick suddenly came in its own. The shifts became so smooth that I had to actually double check if the gear really had shifted. The feedback though reduced by up to 60% due to the excessive smoothness of the gear shifts, it sometimes scared me making me think that the lever has broken off and is moving freely. Over time I got used to it and then realized that my gearbox was a really harsh one before.
After over 1000 kms of riding in the summer heat, you can easily find the difference Motul 7100 makes to your bike’s engine. After rides to Pune, Lonavala and many other in city usage and quick highway rides, I can easily claim that the overall stress on the engine has reduced quite a lot. The bike mileage has not made much of a difference, hardly a 2-3 kms hike over the previous oil, but then again that would make a big difference to some. On other parts the engine runs a lot cooler than it would usually have had. The liquid cooling mechanism does not get that much of a load on it.
I remember that after a 160 kms dash on a winter morning, my bike’s radiator fan was buzzing with all its might at 11 am in the morning after the completion. Whereas now with the Motul 7100, a 2 pm in the summer afternoon 160 kms dash on this bike resulted in a much cooler engine and the radiator fan hardly ever came on through the entire journey. That is one very big difference that needs to be noted.
Also for all our friends who do not ride much and have their bike parked for most of the time, being fully synthetic oil it does not degrade with time. Hence you can very well be assured that even if you start up your bike after over a week or even a month, the oil will be very much into its own to protect your engine and give the performance that it will feel like just yesterday you had ridden your bike.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)