Kuba Motor Çita 100/150 - R / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
simdiki yorumlarini ve fotograflarini bekliyoruz
Reklamlar
-
09 Haziran 2014, 23:26
#22
arkadaşlar bende yeni aldım bu motoru daha 200 km de şuan yakıtını ölçmedim ama depoyu tam bitirdim 9 litre benzin aldı motorcu da 1 litre hep içinde tutar dedi yani toplam 10 litre alıyo herhalde benim en hayal kırıklığına uğratan şey gösterge saati yanlış km gösteriyor resmen mileti kandırıyorlar telefondan gps ile ölçtüm motor 110 km gösteriyor gps 90 20 km fazla gösteriyor motorun ibresi bizde sanıyoz ki motor uçuyo şimdiye kadar çok zorlamadım 140 km ye öıktı bide ben ağırım 95 kilo yani 120 km hız yaptı fena hız sayılmaz ama yanlış göstermesi resmen insanları kandırmak için yapılmışş
-
11 Temmuz 2014, 08:14
#23
Valla ben aldım sıfır beyazından aldım motor çok güzel çok memlunum 100lük deyip geçmeyin performansı çok iyi
-
16 Ağustos 2014, 23:02
#24
beyler bır sorum olcak vites küçültüp buyutme bu çita 150 r nasıl oluyo acıl anlatın önemlı
-
Çıtacılar 100 lük çıta km de kaç litre yakıyor?
Euzü billahi mine'ş-Şeytani'r-racîm Bismillahirrahmanirrahim
-
06 Aralık 2014, 17:20
#26
Merhaba Çita'cılar foruma yeni katıldım
Bendede Çita150-R var, sürekli baskı balata sorunu yaşıyorum, 3 ayda bir baskı balata değişiyorum, bu sorunu yaşayan var mı aranızda, 6lı baskı balata ve 200lük karbüratör yapmayı düşünüyorum, önerenler ?
-
11 Aralık 2014, 11:12
#27
Çita 150r hakkında bir sey sorucam bu motorların rodaj nasıl yapılır yani motor nasıl açılır detaylı bilgi veriseniz sevinirim.
-
arkadaşlar bende 100r modeli var motoru aldım ve anahtar vurdurmadım ilk bakımını yaptırdım şu an 1000 kilomtrede ama şöyle bir sıkıntım var motor güzel hızlanıyo ama 100- 105 dedigi zaman devir bitiyor kesiciye düşecek 5. viteste sizde nasıl acaba bu durum
-
-
LeoRenux adlı üyeden alıntı
Güzel bir tanıtım videosu olmuş ellerine sağlık.
-
beyaban adlı üyeden alıntı
Güzel bir tanıtım videosu olmuş ellerine sağlık.
Teşekkür ederim kardeşim ..
-
Ellerine sağlık. Videoların devamını bekliyoruz
-
Merhaba arkadaşlar Çita 150r rodaj dönemi hakkında bir kaç sorum olacak. Motoru nasıl açmalıyım.Bazıları bas diyor bazıları basma diyor. Yüksek hızda kullanmak için rodaj döneminde nasıl davranmalıyım. Teşekkürler.
-
EpiC adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar Çita 150r rodaj dönemi hakkında bir kaç sorum olacak. Motoru nasıl açmalıyım.Bazıları bas diyor bazıları basma diyor. Yüksek hızda kullanmak için rodaj döneminde nasıl davranmalıyım. Teşekkürler.
Kardeşim bendede çita 180fc var. Benim de kafama çok takıldı sonra yaptığım araştırmalarda şu sonuca vardım.
Motor neden ilk basta düşük performanssızda sonradan acılıyor ? açılmaktan kastı ne ? sonuçta bu bir makina. yani canlı bir valık değil ki kullandıkca güclensin.
Bu mantık üzerinden vardıgım sonuc şudur. Rodajda fabrikadan kalan gözle görülemeyecek kadar küçük bütün motor aksamı içerisindeki metal yüzeyler sürtünme etkisiyle pürüzsüzleşmeye başlar. Eğerki sen motoru alır almaz tam gaz hayvan gibi sürersen bu metal parçaları motora zarar verir. Performanslı olsun diyorsan benim sana önereceğim rodaj şu şekildedir ( benim yaptığım )
1. İlk yağ değişimine kadar motoru Max 6 bin devirle kullan oda sollama felan yaparken.
2. ilk yağ değişiminde yumuşak yağ kullan Ax3 Shell öneriyorum.
3. Motorun 400 km de ilk yağını değiştir ve diğer yağı koyduktan sonra devirlerini biraz daha artır. ( 7-8 bin max )
4. Motor 2. yağ değişimine geldiğinde yani 1200-1300 km olduğunda normal yağını koy ve istediğin devire cık. ( süreklide redline 9-10 bin kullanma )
5. ve bence en önemlisi motorun dişlilerini rodaj bitene kadar değiştirme. Fabrika çıkışı 15-38 le devam et ki motor çok aşınmasın.
-
13 Haziran 2016, 16:34
#35
LeoRenux adlı üyeden alıntı
Kardeşim bendede çita 180fc var. Benim de kafama çok takıldı sonra yaptığım araştırmalarda şu sonuca vardım.
Motor neden ilk basta düşük performanssızda sonradan acılıyor ? açılmaktan kastı ne ? sonuçta bu bir makina. yani canlı bir valık değil ki kullandıkca güclensin.
Bu mantık üzerinden vardıgım sonuc şudur. Rodajda fabrikadan kalan gözle görülemeyecek kadar küçük bütün motor aksamı içerisindeki metal yüzeyler sürtünme etkisiyle pürüzsüzleşmeye başlar. Eğerki sen motoru alır almaz tam gaz hayvan gibi sürersen bu metal parçaları motora zarar verir. Performanslı olsun diyorsan benim sana önereceğim rodaj şu şekildedir ( benim yaptığım )
1. İlk yağ değişimine kadar motoru Max 6 bin devirle kullan oda sollama felan yaparken.
2. ilk yağ değişiminde yumuşak yağ kullan Ax3 Shell öneriyorum.
3. Motorun 400 km de ilk yağını değiştir ve diğer yağı koyduktan sonra devirlerini biraz daha artır. ( 7-8 bin max )
4. Motor 2. yağ değişimine geldiğinde yani 1200-1300 km olduğunda normal yağını koy ve istediğin devire cık. ( süreklide redline 9-10 bin kullanma )
5. ve bence en önemlisi motorun dişlilerini rodaj bitene kadar değiştirme. Fabrika çıkışı 15-38 le devam et ki motor çok aşınmasın.
Güzel yazmışsın ellerine sağlık İkinci yağ değişimi için km erken değil mi ?
-
21 Haziran 2016, 15:30
#36
Facebook'taki Kuba Fan Club sayfası çıta kullanıcıları ile dolu ama forumda bilgi verecek bir Allah'ın kulu yok
-
21 Haziran 2016, 15:32
#37
durocan adlı üyeden alıntı
bende aldım 150 r çok fena ama zincir ayar somunu şimdiden laçka servise götürcem artık zinciri gevşek sıkamıyorum iki somunda boşa dönüp duruyor
Arka teker milinle pul gibi 22-23 tutan anahtarla sokulen civatayi gevsetip öyle sıksaydın laçka olmazdi bence
-
21 Haziran 2016, 17:29
#38
iskender123 adlı üyeden alıntı
Arka teker milinle pul gibi 22-23 tutan anahtarla sokulen civatayi gevsetip öyle sıksaydın laçka olmazdi bence
Ola olmuş bu defa servise git değiştir değiştirince bul takmasını da iste yoksa yine aynısı olur.
-
09 Temmuz 2016, 17:27
#39
LeoRenux adlı üyeden alıntı
Kardeşim bendede çita 180fc var. Benim de kafama çok takıldı sonra yaptığım araştırmalarda şu sonuca vardım.
Motor neden ilk basta düşük performanssızda sonradan acılıyor ? açılmaktan kastı ne ? sonuçta bu bir makina. yani canlı bir valık değil ki kullandıkca güclensin.
Bu mantık üzerinden vardıgım sonuc şudur. Rodajda fabrikadan kalan gözle görülemeyecek kadar küçük bütün motor aksamı içerisindeki metal yüzeyler sürtünme etkisiyle pürüzsüzleşmeye başlar. Eğerki sen motoru alır almaz tam gaz hayvan gibi sürersen bu metal parçaları motora zarar verir. Performanslı olsun diyorsan benim sana önereceğim rodaj şu şekildedir ( benim yaptığım )
1. İlk yağ değişimine kadar motoru Max 6 bin devirle kullan oda sollama felan yaparken.
2. ilk yağ değişiminde yumuşak yağ kullan Ax3 Shell öneriyorum.
3. Motorun 400 km de ilk yağını değiştir ve diğer yağı koyduktan sonra devirlerini biraz daha artır. ( 7-8 bin max )
4. Motor 2. yağ değişimine geldiğinde yani 1200-1300 km olduğunda normal yağını koy ve istediğin devire cık. ( süreklide redline 9-10 bin kullanma )
5. ve bence en önemlisi motorun dişlilerini rodaj bitene kadar değiştirme. Fabrika çıkışı 15-38 le devam et ki motor çok aşınmasın.
Güzel bilgi ellerine sağlık. pdf dosyası halinde getirip forumda kullanırsak daha verimli olur çıta kullanıcıları için
-
11 Temmuz 2016, 17:24
#40
Çıta 150r ile son hız kaç olur arkadaşlar bilgi verebilir misinz ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler