Ben Castrol Power1 Racing 10W50 kullanıyorum. Motulda kullandım ama öyle ahım şahım bir fark hissetmedim. Castrol koy geç. Fiyat Performans açısından en iyi yağdır.
Ben Castrol Power1 Racing 10W50 kullanıyorum. Motulda kullandım ama öyle ahım şahım bir fark hissetmedim. Castrol koy geç. Fiyat Performans açısından en iyi yağdır.
bu videodan sonra ince ayarı yapıp vites düşürmeyi de ayarladım daha dogrusu alışma sürecindeyim daha. sizin dedigini düşük devirde iken shiftersiz de vites düşüyor yüksek devirde de vites yükseltiliyor zaten ama bu bazaz gaz acıkken aktif hale geliyor daha ince detay ayarları kurcalamadim su an mukemmel.
Degerli arkadaşlar;
Motorumun resimde göründüğü gibi işaretli olan yerindeki tapa gibi bişey düşmüş. Yamahaya gittim bizde yok dedi istiyorsan komple gidonu değiştiririz dedi komiğime gitti. Neyse bunun adı nedir nerede bulunur acaba. şimdiden teşekkürler. bu arada resmini çekmemiştim bende internetten net bir gidon resmi bulup onu paylaşıyorum.
Bakın buraya yazıyorum bu adam bu makinanın şanzımanı nı dağıtacak.ecu flash yok bir şey yok.Gitmiş bir de en kaliteli quikshifterı aldım diyor.Adam acemiliğini bu motorla yapıyor,makinaya yazık başka bir şey değil.Ecu flash yaptırmak isteyenlere söyleyeyim ecu flash herkese göre değil,makina ecu flashtan sonra daha da akıcı oluyor,motor freni nerdeyse yok gibi bir şey.
Ecu flash yaptırmak isteyenlere yardımcı olurum.fiyat 100$(bunu yazılımı yapan firma alıyor)+250 tl dir.
sadece ilk videoda deneme amaclı ogrenme amaclı yaptım o hareketi ve sonrasinda o dedigin hata asla olmadi ve anladım ki vites yükseltirken veya düşürürken 5000 devir altında yapmak senin dedigin gibi motor freni oldugu için sıkıntılı onda hemfikirim ve sana şu videoyu atayım izle ve gör..
sıkıntısız bu şekilde çalişiyor.. 2:38 den sonra izlemeni tavsiye ederim senin dedigin olay artık yok tabi artık düşük devirde shifter kullanmıyorum ^^
gaz açıkken downshifter kullanılmaz arkadaşım??? cidden dağıtacaksın o şanzımanı. quickshifter ı devre dışı bırak hiç bir fark göremeyeceksin, çünkü cidden çalışmıyor gibi gözüküyor. herşeyi geçtim böyle bi vites düşürme şekli olamaz. 2 den 3 e atıyosun gaz açık hop gaz açık bi şekilde 2 ye geri atıyosun. aman aman gözlerim kanadı yemin ediyorum.
ya cok bilmişlik tasliyorsunuz servis manuelinde adamın gaz acıkken sadece shifter devrede yaziyor siz ne ayaksınız ecu flash bile olsa cok az gaz vermek gerekiyor üzerindeki sensor gaz kapali iken ne yukari ne aşagi çalişiyor. sizin dediginiz olayda shifter yokken düşük devirde iken aşagi basarsan vites geçer ama şak diye ses gelir bunda vites yükseltirken veya alçaltirken hic bir vites şıkırdısı artık gelmiyor. downshifter gaz açıkken aşagi kullanılmaz demişşiniz ona baya bir güldüm :D youtube super biker racer denen elemanın videolarını izleyin aşagi basacagı zaman ara gazi verip oyle downshifteri kullanıyor. özellikle suzuki gsxr1000 kullandıgı videolari iyice dikkatli izleyin. sizin kullandıgınız shifterleri cok merak ettim dogrusu
bak şimdi de Türkçe ögretmeni kesilmiş :D:D:D:D tamam kardeşim yakında ben şanzimanı elime alacam yapacak bir şey yok kendine iyi bak kardeşim cahilligime ver :D
lan kandıra çomarı, ne anlatıyosun sen kredi mt7 xj6 falan? sana adam akilli tavsiye veriyoruz, yapma etme bozma diye. sen kalkmışsın tırrek gibi konuşuyosun bana. ne yazilani anliyosun ne de yazdiğin anlasiliyor. git egitim al biraz konuşma ve anlama üzerine. öyle videolarda "SOLOMON OLEYKUM ORKODOSLOR BUGUN SİZE TOK TOKOR EDOCOGOOMM" diye fuzuli konuşmayla olmuyo o işler. vakti zamaninda iki motor arasinda kalip konu acmisim, kredi mantiklimidir gunumuz turkiyesinde diye sormusum. bunlarla ne akakasi var bilgili olmanin? sen kimsin ki kredi cekip motor almami kucumseyeceksin ayrica. çomar seni..
1. cisi ben selamın aleyküm arkadaşlar dedim ama sizlere teker ögretecegim dedigimi hatirlamiyorum ben teker yapmasini bilmiyorum kardeşim 1 2 saniye kaldırıp indiririm o kadar.. ha birine akil vericeksen once kendi bilgini bir ölç ondan sonra tavsiye ver yoksa cok gülerler ;)
Nebi Abi Selam,
Mayısta MT-09 alma planında olduğum için ayarlardır araştırıyorum MT09u.
Videolarının çoğunu izledim.(Eğlenceli videoların var. Şehir içi egzoz sesi için çektiğin videoların favorim.)
Dikkatimi çeken bir konu var.
Quickshifter takmadan önce çoğu sürüşlerinde motoru devir kesiciye sokmadan vites atmıyorsun.
Bu uzun vadede motora zarar vermez mi ?
Aleyküm selam öncelikle ben akil verecek usta biri degilim ama yagını normalde 10 bin demişler mt 09 icin eger yuksek devir kullanıyorsan 3 binde bir degişmesi gerekiyor yağ inceliyor. ki sen yagını bakımını yapiyorsan redline zaten bir kısıtlamadir bu redlineyi +100 rpm arttiranlar ve limitor iptal etmek zararli limitor iptali derken yazilim sonucda bu tüm karakteri degişiyor motorun.. boşta iken redline sokmak ve motor sogukken gazlamak cok zararli.. Yola cıkıcaksın motor ısınmış ve yüksek devir kullanıyorsan hem motor iyi acilir hemde tork her zaman altında :D ben 20 bin km de motor aldim adam hep düşük devir kullanmış motor daha acılmamış. sanada kazasiz belasiz sürüşler tcs siz ve abs siz kesinlikle mt 09 alma
Beyler 1000 bakimi yaklasiyor mecburen yamalube kullanacağım için full sentetik 4r (15-50) veya full sentetik (10-40)veya (15-50) kasimda motoru kilitler Mart nisan gibi kiliti çözerm Apache kullanamam ön kaldırmayı bilmem redline bazen görürüm ortalama 120-200 arası hız yaparım yer ist.bu tarz kullanım mevsim şehir açısından yağ yamalubenin hangisi olmalı
19 bin km 09 kullandim. iyi ki motorum calindi dedim sizin gibi barzo bir kitleyi gordukten sonra. Bastan sona tum mesajlari okudum. 09lari size verenlere yaziklar olsun =p
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)