Hyosung X5 - GD250N Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
29 Haziran 2015, 17:30
#381
PUDGE adlı üyeden alıntı
foruma uzun süredir üyeyim ancak uzun süre hep okuyucu olarak kalmışımdır. O nedenle üyelik şifremi vs unuttum her neyse
buraya sıkılmadan yazıyorsun tebrik ederim insanları bilgilendiriyorsun,egzoz değişimini merak ediyorum,tekerine taş değmesin iyi sürüşler
Pudge Teşekkür ederim. Dotadaki en sevdiğim karakterdir aynı zamanda Pudge . Bilgi paylaşmayı ve yazmayı seven bir yapım var. Okuyup zaman ayırdığın için ben teşekkür ederim. Rodajı bitirdikten sonra herşeye detaylı olarak eğileceğim. Fotoğraflar ve videolar ile yeni halini motorla ilgilenen ve almayı düşününlere fikir olması için paylaşmaya devam edeceğim sevgilerle.
Reklamlar
-
30 Haziran 2015, 10:58
#382
Green Arrow adlı üyeden alıntı
Daha önceki notlarımda belirttiğim direksiyon kilidi problemini ilginç bir şekilde aştım. Kullanım kitapçığında direksiyonu tamamen sola kırdıktan sonra kilitleyin dediği için her zaman olmuyordu ancak hafiften sağa itip denediğimde her seferinde oluyor.
Gördüğüm tüm motosiklerde aynı durum var. Kitapçık yanlış yazmış.
-
01 Temmuz 2015, 19:26
#383
-
01 Temmuz 2015, 20:23
#384
Green Arrow adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar. Depoda kılcak çizikler başlamıştı malum fermuarlar ve sürtünmeden ötürü. Daha fazla ilerleyip kötü durmaması adına tankpad ile kapatmaya karar verdim benim baya hoşuma gitti siz de beğenirsiniz umarım sevgilerle.
http://<a href="http://hizliresim.co...GV.jpg</a></a>
http://i.hizliresim.com/Pqm0G8.jpg
http://i.hizliresim.com/7k5qQl.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:33 ----------
Bugün yoğun bir trafiğe denk geldim. Debriyaj yoğun trafikte çok yoruyor. Biraz sert ve elcik ile mesafesi pekte yakın değil öyle olunca elde inanılmaz bir kasılma ve ağrı oluşuyor belli bir süre sonra. Rodaj bakımında bunun bir çözümü var ise baktırmaya çalışacağım debriyajı yumuşatma veya mesafeyi yaklaştırma konusunda. Birde bugün ilk panik frenimi yapmak zorunda kaldım. Aldığım eğitim neticesinde panik freni yaparken refleks olarak arka frenide kombinelemem sanırım doğru yolda olduğumu gösteriyor çok şükür motorda da çizgiden çıkma veya teker kitlenme gibi bir durum olmadı sevgilerle.
Renk uyumu güzel ama-depoya simetrik yapıştıramamışsın(üstü sola kaymış)...
-
01 Temmuz 2015, 21:00
#385
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
Renk uyumu güzel ama-depoya simetrik yapıştıramamışsın(üstü sola kaymış)...
Evet biraz yamuk oldu. Birde kenarlar deponun yapısı gereği heralde hafiften kalkıyorlar. Rötüş yapmam gerekicek
-
03 Temmuz 2015, 10:17
#386
Grenn arrow 2 gündür sesin cıkmıyor. ne yaptın rodaj bittimi. servis secebildinmi. servis durumları nasıl. makina rodaj sonrası nasıl? cvp vermen gereken cok soru var hadi bekliyoruz.
-
03 Temmuz 2015, 10:33
#387
Tankpad çok iyiymiş ya. Ben genelde sevmem tankpadleri ama bu kabartmalı falan, baya hoşmuş
-
03 Temmuz 2015, 11:07
#388
Ufuk ARSLAN adlı üyeden alıntı
Grenn arrow 2 gündür sesin cıkmıyor. ne yaptın rodaj bittimi. servis secebildinmi. servis durumları nasıl. makina rodaj sonrası nasıl? cvp vermen gereken cok soru var hadi bekliyoruz.
Merhaba . Rodaj henüz bitmedi 950 km'deyim. Yarın bakıma götüreceğim. Bakım sonrası değişiklikleri belirteceğim. Zaten rodaj sonrası hızlı olmasa da büyük çaplı değişikliklere gideceğim adım adım egzoz, lastik, koruma topuzu gibi önceden belirttiğim hususlar ile uğraşacağım. İşler biraz yoğun çok fazla motorla vakit geçiremiyorum Servis konusunda ise İstanbul Motor ile Beşiktaştaki Demirtaş Motor arasında kararsız kaldım bakalım yarın gideceğim birine.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:05 ----------
Syanur adlı üyeden alıntı
Tankpad çok iyiymiş ya. Ben genelde sevmem tankpadleri ama bu kabartmalı falan, baya hoşmuş
Bende çok sevmiyorum tankpadleri ancak bir arkadaşım hediye etti. Gerçekten çok hoşuma gitti benimde
-
04 Temmuz 2015, 17:04
#389
Bugün motorun rodaj bakımını yaptırdım. Önce yolum o tarafa düştüğü için İstanbul Motora uğradım ancak müsait olmadıklarını belirttiler. Bende Beşiktaştaki Demirtaş Motor'da yani Ali ustada yaptırdım bakımı. Regal Raptorcuların meşhur ustasıymış bende yeni öğrendim oradaki motor sahiplerinden. İşin ilginci Daytona gibi oda bayiliği bıraktığını söyledi ancak sağolsun aradı ve Uniteks müşteri geldiyse servis verebilirsin dedi. Ali Bey ve diğer müşterilerde dükkana Hyosung girdiği için şaşırdılar gibi geldi bana her yer chopper motor olduğu için :D İyi bir insana benziyordu hemen işimi güzelce halletti, eksik gedik var mı diye sordu işim 1 saat bile sürmeden bitti. Rodaj bakımı ücretsiz olduğu için sadece 50 lira yağ parası ödedim (1200g Castrol birde bahşiş verdim gücümün yettiği kadar başından savmayıp kabul ettiği için. Servis öncesi çok da kötü bir badire atlattım. Servisi ararken yanlış bir yola girdim ve dimdik asfalt atılmak üzere kazınmış mıcırın olduğu bir sokaktan inmek zorunda kaldım. İnerken allahtan önümdeki arabaya mesafe bıraktım , arkamdakilerde öyleydi vitesi 1'e düşürdüm motor freni için ancak fren yapmam gerekti. Ön frene gram dokunduğum anda lastik kaymaya başladı ve kaya kaya yokuşu indim. Yokuş bittiğinde motor devrildi ayağımdaki kaymaz tabanlı bot sayesinde ve motorun çok hafif olmasının verdiği huzurla ayağımı yere vurmamla motoru yere değmeden ve bana zarar vermedentopladım. Arkamdaki araç servisti ve şöför dikkatli çıktığı için başıma bir şey gelmedi adam da sağolsun ben topladıktan sonra var mı birşey gibilerinden sordu. Çok şükür ucuz atlattık verilmiş sadakamız varmış. İyi bir lastik olsaydı da aynı şeyi yaşar mıydı onu merak ediyorum sanırım lastikleri değiştirmem gerekli...
-
05 Temmuz 2015, 16:24
#390
Geçmiş olsun Allah beterinden saklasın,takipteyiz
-
07 Temmuz 2015, 09:22
#391
geçiş olsun mıcır hepimizin düşmanı en azından sen mıcırlı yolda gittigini bile bile tın tın iniyordun rampayı. ya bir viraja girdiginde virajın içinin böyle oldugunu görseydin. saolsun belediyelerimiz ve karayollarımız inanılmaz calışıyorlar. insana sıfır saygı prensibi ile
rodaj bakımı bittigine göre bu günden sonra motor hakkında yorumlarını bekliyor olacagız. hadi bakalım cevir kolu
-
07 Temmuz 2015, 21:08
#392
Ufuk ARSLAN adlı üyeden alıntı
geçiş olsun mıcır hepimizin düşmanı en azından sen mıcırlı yolda gittigini bile bile tın tın iniyordun rampayı. ya bir viraja girdiginde virajın içinin böyle oldugunu görseydin. saolsun belediyelerimiz ve karayollarımız inanılmaz calışıyorlar. insana sıfır saygı prensibi ile
rodaj bakımı bittigine göre bu günden sonra motor hakkında yorumlarını bekliyor olacagız. hadi bakalım cevir kolu
Virajlarda ve ucunu görmediğim yollarda oldukça temkinli gidiyorum. Viraja girmeden hızımı ayarlamış ve frene ihtiyaç duymayacağım hızlarda giriş yapmaya çalışıyorum. Ancak yokuş aşağı trafiğin olduğu o durumda bir çok insan benim düştüğüm duruma düşerdi gibime geliyor. Ben motorumun hafif olması ve ayaklarımın fazlasıyla yere değebilmesiyle kurtardığımı düşünüyorum. Ağır bir motor ve ucu ucuna değen ayaklarla o durum kesinlikle hoş olmayan sonuçlar doğururdu gibi geliyor. Rodajın üstünden neredeyse 200km geçti ve durumdan oldukça memnunum. Önceden de belirttiğim gibi motor başlamak için, temel ihtiyaçları gidermek için oldukça güzel bir motor. Kilosu ve torku itibarıyla bastığınız anda oldukça iyi ivmeleniyor. Üst devirlerde titreşim hissedilir hale gelebiliyor ayaklarda ve aynalarda. Gerçi benim ayağımda hayvan gibi bot olduğu için onuda hissetmiyorum :D. Selesi ne rahat ne de rahatsız. Süspansiyonlar da sert olduğu için çokda fazla bu motordan konfor beklememek lazım. Yol tutuşu konusunda bu lastiğin bir çok lastikten iyi olduğunu söylesemde motorun hakkını verebilen bir lastik değil. Önümüzdeki haftalarda Diablo Rosso 2 ile değiştireceğim. Onunla beraber egzozuda takıp ses ve yol tutuşu anlamında daha tutarlı şeyler söylemek mümkün. Şuan ki egzozu hızlı girilen kasislerde egzoz korumasını sürtüyor sert bir çarpmada egzozu patlatabilir. Birde adam gibi bir koruma demiri veya slider ayarlayabilirsem uygun fiyata çok uzun süre hizmet edecek bir motor olacağını düşünüyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:36 ----------
Geçen gün forumda gördüğüm ön arka fren konusunu gördükten sonra ve orada verilen makaleleri okuduktan sonra frenlemeye biraz daha önem vermeye karar verdim. Bugün otobanda geniş bulduğum alanlarda ön ve arka freni farklı dozajlarda denedim. Arka fren kitlemeden güzel oranda dozlanabiliyor ve ciddi fren katkısı sağlıyor doğru kullanımlarda ancak şöyle bir sıkıntı ortaya çıktı. Ayağın arka frenin üstünde mi yoksa pegde mi hazır beklemesi konusunda ki tartışmada ben mecburen peg üstünde tutmak zorunda kalıyorum çünkü frenin üstünde tutarsam dizim kasılıyor ve rahatsız bir pozisyon ortaya çıkıyor sanki bu birazda 1.82 gibi bir boya sahip olmakla alakalı. Sanırım peglerin pozisyonunu değiştirmek gerekli bu konuda çünkü bir çok profesyonelin de belirttiği gibi acil durumda ayak freni bulamayabilir...
-
13 Temmuz 2015, 21:57
#393
-
14 Temmuz 2015, 08:45
#394
zincir bakımı yaptıgın yer kapalı bir alansa ve sen bakım yaparken coluk cocuk etrafında dolaşmıyorsa
http://www.hepsiburada.com/scissor-jack-makasli-mekaniik-kriko-ton-67085-p-OTEV60085 böyle bir kriko al motor blogunun altından arka tarafı havaya hafif kaldırdınmı tüm işini halledebiliyorsun. şahsen ben bu şekilde yapıyorum.
-
14 Temmuz 2015, 09:46
#395
-
15 Temmuz 2015, 08:42
#396
günaydın. ne demek her alternatif çözüme benimde senin kadar ihtiyacım olabiliyor. bu forumun amacıda bu degilmi.
hımm hiç resim cekmek aklıma gelmedi acıkcası zincir bakımında gt250 lerde alt sakal vs olmadıgı için arka tekere yakın motorun sol tarafından krikoyu yerleştirip kaldırıyorum tabi yan ayaklık acık vaziyette yan ayak ile kriko yu dengeliyorum arka tekeri boşa cıkartmak için. resim cekip gönderirim işallah akşama olmazsa yarın sabah a
istanbul daydın sanırım ramazandan sonra birgün garaj a cay içmeyede bekleriz (hoş undocab ın garaj ama olsun ben davet edeyim.)
-
15 Temmuz 2015, 09:17
#397
Ufuk ARSLAN adlı üyeden alıntı
günaydın. ne demek her alternatif çözüme benimde senin kadar ihtiyacım olabiliyor. bu forumun amacıda bu degilmi.
hımm hiç resim cekmek aklıma gelmedi acıkcası zincir bakımında gt250 lerde alt sakal vs olmadıgı için arka tekere yakın motorun sol tarafından krikoyu yerleştirip kaldırıyorum tabi yan ayaklık acık vaziyette
yan ayak ile kriko yu dengeliyorum arka tekeri boşa cıkartmak için. resim cekip gönderirim işallah akşama olmazsa yarın sabah a
istanbul daydın sanırım ramazandan sonra birgün garaj a cay içmeyede bekleriz (hoş undocab ın garaj ama
olsun ben davet edeyim.)
Bende öyle düşündüm konumlandırma açısından. Alt tarafa baktım sabah çıkmadan oraya yerleştirebileceğim pek yer yok ancak arka tekerde havaya kaldırılabilecek bir kaç nokta var. Şu düz olanlardan almaya niyetliyim. Davetin için çok teşekkür ederim Bayramdan sonra memnuniyetle görüşüp tanışmak isterim sizinle
http://www.hepsiburada.com/modacar-2...95-p-OTM840895
-
22 Temmuz 2015, 16:29
#398
Ufuk hocamın önerdiği krikodan aldım ve de gayet güzel duruyor. Henüz deneme şansım ve ihtiyacım olmadı ancak isteklerimi karşılayacak gibi duruyor.
Önceden zincir yağlamasında üste yağlayıp bırakıyordum ancak geçen hafta yaptığım komple temizlik ve üste MOTUL C2 sıkmamdan sonra motorun vites geçişlerinde ve gidişinde garip bir rahatlama oldu. Debriyajın sertliğide yavaş yavaş gitmeye ve daha katlanılır hale gelmeye başladı. Bu haftasonu da vakit bulabilirsem koruma demiri ve egzoz taktırma işini halletmeye çalışacağım kımsetse.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:30 ----------
Birde bu dişli neye yarıyor acaba orjinali mi yoksa daha küçük veya daha mı büyük bilgisi olan var mıdır ?
http://hyosungwholesale.com/collecti...small-gear-15t
-
27 Temmuz 2015, 13:18
#399
kriko fikri işini gördüyse ne mutlu bize.
koruma demiri işini hallettinmi. motorda nasıl duracak acıkcası merak ediyorum. şeklini bozmaz umarım.
-
27 Temmuz 2015, 14:12
#400
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler