GSF 1200 Bandit S Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
Reklamlar
-
Lifeisgood adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bu motoru nasıl bilirsiniz?Bugün bi tane ikinci el denk geldi.Üzerine oturdum.Oturuş pozisyonu ve 4 silindir sesi mükemmel.Tam bir uzun yol motoru.Hava yağ soğutmalı ve karbüratörlüymüş.Kullanan veya bilen arkadaşlar tavsiye bulunursa sevinirim.Yakıt tüketimi nedir?Kronik sorunları var mıdır?
İyi bilirdik.. Gömün !!!
Korkarak yaşıyorsan eğer sende hayatı seyredenlerdensin..
-
Taner YILMAZ adlı üyeden alıntı
İyi bilirdik.. Gömün !!!
Dur gömmeyelim yaw.İyi motora benziyo.Su soğutmalı olmadığından diğer motorlar gibi şehir içinde hararet yapıp fan açmıyomuş.
-
Safety: See our safety campaign with the high safety rated bikes in this category.
Güvenlik konusunda baya iddialı galiba.
-
Lifeisgood adlı üyeden alıntı
Dur gömmeyelim yaw.İyi motora benziyo.Su soğutmalı olmadığından diğer motorlar gibi şehir içinde hararet yapıp fan açmıyomuş.
bu yorumunda isabetsizlik var. evet bandit su soğutmalı değildir, dolayısıyla radyatörü, fan motoru ve pervanesi ve hararet müşürü yoktur dolayısıyla ısınınca fan açmaz.
ama su soğutmalı motorlar da hararet yapıp fan açmaz tam tersine hararet belli bir seviyey gelince fan devreye girer ve soğutma verimli bi şekilde sağlanır asla da belli bir derecenin üzerine çıkmaz.
bandit 1200 harika bi yol motoru, şu an kullandığım motoru almadan önce 2004 model bir 1200 le el sıkışma noktasına gelmiştik, ufak bir test sürüşü de yaptım, çok dengeli keyifli tork delisi bi alet.
uzun yolda da çok rahat olacağı gözüküyordu ancak sıkışık trafikte ısınma faktötü nasıl olur bilemiyorum hep de aklımda soru işareti.
uzun zaman hava soğutmalı gs500 kullandım hararet sorunum olmadı ama bu sonuçta 1200 cc ve 4 silindir bir alet biraz daha temkinli davranmak gerek.
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
chopperrider adlı üyeden alıntı
bu yorumunda isabetsizlik var. evet bandit su soğutmalı değildir, dolayısıyla radyatörü, fan motoru ve pervanesi ve hararet müşürü yoktur dolayısıyla ısınınca fan açmaz.
ama su soğutmalı motorlar da hararet yapıp fan açmaz tam tersine hararet belli bir seviyey gelince fan devreye girer ve soğutma verimli bi şekilde sağlanır asla da belli bir derecenin üzerine çıkmaz.
bandit 1200 harika bi yol motoru, şu an kullandığım motoru almadan önce 2004 model bir 1200 le el sıkışma noktasına gelmiştik, ufak bir test sürüşü de yaptım, çok dengeli keyifli tork delisi bi alet.
uzun yolda da çok rahat olacağı gözüküyordu ancak sıkışık trafikte ısınma faktötü nasıl olur bilemiyorum hep de aklımda soru işareti.
uzun zaman hava soğutmalı gs500 kullandım hararet sorunum olmadı ama bu sonuçta 1200 cc ve 4 silindir bir alet biraz daha temkinli davranmak gerek.
aynı teknik özelliklerde hava/yağ soğutmalı xjr1200 kullanıyorum .... bu tip motorlarda hararet konusunda en küçük sıkıntı yaşanmaz , öyleki adamlar hararet göstergesi bile koymamışlar
-
ufuktan adlı üyeden alıntı
aynı teknik özelliklerde hava/yağ soğutmalı xjr1200 kullanıyorum .... bu tip motorlarda hararet konusunda en küçük sıkıntı yaşanmaz , öyleki adamlar hararet göstergesi bile koymamışlar
ufuktan;
peki motor rölantide kaldığı zaman mesela aşırı yoğun bir trafikte bazen dakikalarca kıpırdayamadan kalırız, sonuçta ufak bi alet de deil bunlar aralardan geçip gidesin. o zaman ısınma olmuyor mu?
mesela benim motor su soğutmalı ve ısı göstergesi de var, dediğim trafik şartlarında hararet 104 civarına geliyor fan açılıyor ve o derecelerde sabitleniyor acaba fan olmasa ne olur diye hep merak ederim de
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç
orta sehpalı supersport gördün mü.....
-
chopperrider adlı üyeden alıntı
ufuktan;
peki motor rölantide kaldığı zaman mesela aşırı yoğun bir trafikte bazen dakikalarca kıpırdayamadan kalırız, sonuçta ufak bi alet de deil bunlar aralardan geçip gidesin. o zaman ısınma olmuyor mu?
mesela benim motor su soğutmalı ve ısı göstergesi de var, dediğim trafik şartlarında hararet 104 civarına geliyor fan açılıyor ve o derecelerde sabitleniyor acaba fan olmasa ne olur diye hep merak ederim de
samimi olarak söylüyorum en küçük sıkıntı olmuyor ... arkadaşların su soğtmalı makinalarında derece çıkarken sen normal vaziyet bekliyorsun
tabiki bu tip makinalarda dizlerine ısı gelir ( ama 600 lük ve 1000 lik race kadar gelir )
aralardan sıyrılma meselesine gelince sıkıntı yaşamıyorsun çünkü grenajlı makinalardan daha kıvraklar ( sadece salt ağırlığına alışmak 10-15 gün zaman alıyor )
-
Hava soğutma her zaman avantaj bence.Tabiki motorun bunu kaldırabilecek özelliklerde olması lazım.Dikkat edilirse şehir içinde hararet yaptığından bahsedilen motorlar genelde şu dopingli motorlar.Bu motor 1.200 cc ve 98 beygir.Ancak bunun yarı hacmine sahip fazerde aynı beygir gücünü üretiyo.Hatta cbr600 daha fazla güce sahip.Demekki adamlar ona göre yapıyo.Sıkıştırma oranlarıyla , motor yapısıyla oynanarak doping yapıyolar.Küçük hacime çok güç koyunca soğutma problemleri ortaya çıkıyo.Tamam uzun yolda 1.000 km gitsen sorun çıkarmaz ancak şehir içinde dolaşırken hararet yükseldi , şöyle çevre yolunda biraz uzayayım da hararet düşsün diyeceksem öyle motor zevkinin içine edeyim.
Adamlar bu motoru hava soğutmalı yapmışlarsa bir sürü testten geçirmişlerdir.Benim çinde üretilen cbf150'nin fincan kadar pistonu ağustos sıcağında benim gibi 90 kiloluk adamı saatlerce dinlenmeden götürebiliyosa banditin de sorun çıkaracağını sanmam.
-
Suzuki Bandit 1250
DAğlım : double ACT, 4 subap/cyl.
Silindir : 1 255 cm3
Refroidissement : liquide (sıvı soğutma)
besleme : injection électronique (diam. 36 mm)
vites : 6 vites
ABS opsiyonel
lastik : 120/70 x 17 ; arrière : 180/55 x 17
depo : 19 litre
dingil aralığı : 1 480 mm
Sele yüksekliği: 790/810 mm
ağırlık : 222 kg
Bandit torkla yuruyen bır makınadır..Sınıfının en ıyısıdır...Aynı kasada 1250 cc oldu ve enjeksıyon sıstemıne gecti..Buna artı olarak yag sogutmanın harıcınde sıvı sogutma eklendı ama kasa da degısıklık yok..2007 model sonrası enjeksiyonlu.
Resimleride harika…
[URL=http://imageshack.us][/
[URL=http://imageshack.us][/
Ölçüm değerlerinde sapmanın minimum olmasıda efsaneyi doğruluyor.
[URL=http://imageshack.us][/
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
+1 aynen katılıyorum 600cc lik bir makina da 98hp olabilir ama tork faktörünü unutmamak lazım ....
-
chopperrider adlı üyeden alıntı
ufuktan;
peki motor rölantide kaldığı zaman mesela aşırı yoğun bir trafikte bazen dakikalarca kıpırdayamadan kalırız, sonuçta ufak bi alet de deil bunlar aralardan geçip gidesin. o zaman ısınma olmuyor mu?
mesela benim motor su soğutmalı ve ısı göstergesi de var, dediğim trafik şartlarında hararet 104 civarına geliyor fan açılıyor ve o derecelerde sabitleniyor acaba fan olmasa ne olur diye hep merak ederim de
Race motorlara rüzgarı göstermek lazım,fan açmasına açıyor da,bir gün açmazsa motor hoşaf olur.R6 ya da benzeri su soğutmalı race motorlar acemi sürücülerin elinde sıkışık trafikte düdüklü tencereden farksız bence...
Bandit gibi hava-yağ soğutmalı motorlar da iyi güzel ama onlarda yazları filan trafikte çok bekleyince kıllı bacakların kıllarını bi güzel yakıp,parlatıyor.
DoN'T ArGuE WiTH Me...JuST MaKe LoVe...!
-
herkese merhaba bende dün itibariyle bandit 1200 sahibi oldum.dün bütün gün izmir trafiğinde dur kalk dur kalk gitmek zorunda kaldım fakat en küçük bir hararet sorunu yada ısınma problemi yaşamadım .
makina biraz ağır fakat inanın çok dengeli ve adapte olması çok kolay.tabikide şehir içinde bir scooter ın rahatlığı olamaz ama kullanıcısını üzmez büyüklüğü heybeti ve ağırlığı sadece kağıt üzerinde diyebilirim.
yakıt tüketimi konusunda pek bir tecrübe edinemedim ve ölçüm yapma fırsatım olmadı.şimdilik benden bu kadar makinayı tanıdıkça yorumlarımı paylaşacağım.
-
biz de yeni aldık bakalımmm
-
Hayırlı olsun arkadaşlar.Şehir içi ve şehir dışı yakıt tüketimlerini merakla bekliyoruz.İzlenimlerinizi bizimle paylaşırsanız seviniriz.
-
tbii ki.daha sürüş kısmet olmadı.gokhan kardeşimle gittik.kendisine de teşekkürleri borç biliriz.en kısa zamanda izlenimler burada...
-
O zaman herkeze hayırlı olsun diliyorum.
İllaki yakıt tüketiminde değil bence bandit hakkında edindiğimiz her bilgi ve tecrübeyi burada paylaşırsak herkez için güzel bir bilgi paylaşımı olucaktır.
Çünkü internetten yaptığım araştırmalarda bandit hakkında düzenli bilgi paylaşımı yapılan bir forum bulamadım.bu konuda öncü olabiliriz.
-
hayırlı uğurlu olsun
** yakıt konusunda , karbürator ayarlarının biraz kısılması ile çok büyük bir yakıt tüketim farkı yaşayacaksınız !!!! servis ustanızla görüşün ( sadece 0-100 km hızlanma 1 - 1,5 saniye gecicektir )
*** hala üzerine basa basa söylüyorum hiçbir babayiğit bu motorlara hararet yaptıramaz !!!
*** heybeti dolayısıyla trafikte bir otomobil kadar saygı göreceğinide _____ şimdiden söyleyeyim
tekrar tekrar hayırlı olsun........
-
Merhabalar,
2000 model bir adet Bandit 1200 SA ( ABS ) yı 2001 yılında sıfır km. de aldım ve 2007 yılına kadar sadece her yıl yağ değişimi zincir ayar ve kontrolü yapmak kaydı ile tepe tepe kullandım.
Endişenize konu olan hararet vb. şeyleri bir kez dahi yaşamadım.Özellikle yolcu ve yüklü olarak uzun yol kullanımındaki konforu bir çok makinada görmedim.Şehir içinde yapısı nedeni ile gayet dengeli ve kıvraktır.Sattığım dostum halen çok memnun bir şekilde kullanmakta.1200 lük bir 4 silindirli için çok kibar kasalı bir makinadır.
Alırsanız memnun kalırsınız derim.Ama tabii ki zevk meselesi.
Kazasız sürüşler dilerim.
-
Bu motorları kullanırken tabi daha çok sıcak yaz günleri arada bir vitesi abartmadan uygun şekilde düşürüp motoru komp. sokmakda faydalı diye bilirim çok emin olmasamda , çoğu sürücü düşük devir kullanınca motor daha az ısınır diye bilirler ama bunlar biraz farklı çalışma prensibinde olunca düşük devirde çok kullanınca sıcak egsoz gazı subaplardan daha yavaş çıktığı için motor daha çok ısınıyo o yüzden boşluğu bulunca motoru rahatlatmak için devirli yürürsün
Tekerlekli sandalyede olsan yanında olurmuydu fiyakalı...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler