Ben kendi joymax ımı kendım tamır edıyorum çünkü tamirciyim hatta baska motorlarıda tamir ediyorum bilmiyorsanız lütfen ellemeyin arkadaşlar daha büyük sorun çıkmasın basit işler değildir.Kazasız belasız.
Ben kendi joymax ımı kendım tamır edıyorum çünkü tamirciyim hatta baska motorlarıda tamir ediyorum bilmiyorsanız lütfen ellemeyin arkadaşlar daha büyük sorun çıkmasın basit işler değildir.Kazasız belasız.
Ön far aydınlatma gurubunda kodlar h olarak tam olarak nedir? Teşekkürler
takviye et hala şarj etmediysen , biraz gezince toparlar
İyi günler Joymax'imi ara ara çalıştırırken şu durumlar karşılaşıyorum;
Kontağı açıyorum ekrandaki sarı enjeksiyon ışığının sönmesini bekliyorum söndükten birkaç saniye sonra enjeksiyon seside kesiliyor ve ateşleme yapıyorum ve çalıştırıyorum. Buraya kadar sorun yok.
Arada sırada ise şu durum söz konusu;
Kontağı açıyorum enjeksiyon lambasının sönmesini bekliyorum. Daha sonra Ateşlemeyi gerçekleştiriyorum (Ateşleme + Arka Frene Basarak).
Bu sırada yani ateşleme sırasında enjeksiyon ışığı tekrardan yanıyor. Sizde sorun ne olabilir hatalı ateşleme mi yapıyor olabilirim ya da buji kaynaklı ateşlemede gecikmeler sorunlar mı olabilir ?
Kısacası enjeksiyon ışığı yanarken ateşlemiş (çalıştırmış) oluyorum motosikletimi...
motorsiklette herhangi bir sıkıntı olduğu zaman bu ışık uyarı amaçlı yanar. Yakın zamanda servise götürmende fayda var.
bir süre önce benim dikkatsizliğim nedeniyle başımdan şöyle bir durum oluştu, seyir halindeyken sarı ışığın yandığını ve hararetin yükseldiğini farkettim. Doğal olarak sağ çektim ve bir süre rolantide bırakıp stop ettim. Sonra farkettim ki suyu azalmış. İlave edip yoluma devam ettim. sonrasında bir sıkıntı olmadı.
konuyla alakası yok ama;
bakım zamanı gelmişti (24.800 km), kayış (orjinal ve ilk kez değiştirldi), şanzuman yağı, motor yağı, fren hidrolik yağları ve debriyaj bakımı yapıldı.
600 tl
Teşekkür ederim bilgilendirme için uygun bir zamanda bir servise uğrayayım o zaman.
Bence bakım fiyatı gayet uygun olmuş. Orjinal kayış 400 TL civarıydı en son yağlarıda işin içine katınca 500 TL civarı bir malzeme parası tutuyor işçiliğede aman aman bir para almamış. Burası yetkili servisimi herhangi bir usta mı yoksa ?
Kaza Anında Seni Korur !
antalya bajaj ve sym yetkili servisi tayfun usta, işcilik ve ilgi saolsunlar çok memnunum...
Merhabalar arkadaşlar, ben 2. el bir joymax alarak aranıza katıldım. Birkaç konuda sorularım var. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
ilk olarak ön varyatörü değiştirmem gerekiyor. Ben de J Costa varyatör bakayım dedim ama baya bi fiyat farkı çıkıyor.
J Costa Varyatör: 1.487,03 TL
Orjinal ön varyatör seti: 447TL
1- Arada 1040tl fark var. Sizce bu farkı ödemeye değer mi? Ya da yurtdışından getirebilir miyiz? Önerebileceğiniz bir site var mı?
2- Ekspertiz raporunda şanzıman rulmanlarında ses var dendi. Bu ciddi bir sorun mu, yoksa 50bin km'de normal mi?
3- Isı sensörü hata kodu vermiş. Bu da antifriz koyarken hava kalmasından kaynaklanır dediler.
Bu yüzden radyatör suyunun değişmesi gerekiyormuş. Bunu kendimiz yapsak hangi tip antifriz kullanabiliriz?
4- Ayrıca "arka varyatör" rulmanda ses var denmiş. tüm bunların (ön varyatör/şanzıman rulmanları/arka varyatör rulmanı/artifriz değişimi)
tamiri için 1500-1700tl arası bir fatura çıkardılar serviste. arka varyatör rulmanları (140TL+50TL) 190TL gibi bir şey tutuyor.
Şanzıman rulmanları da 320TL civarı gibi gözüküyor. ön varyatör 450tl diyelim. antifrize de 40tl desek, toplamda 1000TL gibi bir şey tutuyor.
Geriye kalan işçilik ise çok değil mi? Yoksa arka varyatörü komple mi değiştireceklerdir acaba?
5- Son olarak da en önemlisi "İstanbul'da tavsiye edebileceğiniz usta var mı?"
Şimdiden teşekkürler.
Joymax'e topcase yapıtracağım. Givi sr7502m ile Givi Sr232 arasında ki fark nedir. 7502'deki arka stop lambalarının üzerinden geçen demirler hoş görünmüyor. Sr232 yaptırmayı düşünüyorum. Topcase olarak givi B47NML düşünüyorum. Fikirlerinizi alabilir miyim ? sr232 ile 7502 arasındaki fark nedir ? sr232 yaptırsam sorun yaşar mıyım ? Tşekkürler.
resim yüklemeyi beceremedim, yardımcı olursanız buraya atarım.
ben bu modeli kullanıyorum (givi B47NML serisi) sonrasında led ışık döşedim. çantanın orjinalinde de led için yuvası bulunuyor. motorda da şık durduğunu düşünüyorum. givi güvenilir bir marka hiçbir sıkıntı yaşamadım...
[IMG]1234.jpg[/IMG]
bildiğim kadarı ile cevap yazayım ;
@angelus55
1- jcosta uzun süre kullandım (90.000 km üzeridir muhtemelen), etkisi var ama o fiyata değeceğini düşünmüyorum, bağaları çok pahalı oldu. en son motolizden almıştım. bence değmez.
2- rulman kırılabilir, daha büyük soruna sebep olabilir,
3- geçenlerde aldım, sıradan antifriz koydum, yaz bakımında gerekirse komple değişebilir, ısınma ya da soğuma şu an stabil görünüyor.
4- hangi servisten fiyat aldığını bilemiyorum, fiyatları motopit.com.tr den kontrol edebilirsin,
5- uzun zamandır kartal altan motora giderim, işlerini iyi yaparlar, fiyat alabilirsin. onun dışında istanbuldaki servisleri pek bilmiyorum.
topcase givi blade kullanıyorum, aldığımda motorun üzerinde idi, bir problem yaşamadım, led eklemedim.
topcase yükleme limitleri bellidir, riayet etmekte fayda var.
smooth ridings amigos ...
can't be worried about that shit. life goes on man.
hızlı cevap kısmında mektup simgesinin yanındaki simge " insert image" yazabilir.
onu basıp açılan pencereden fotoğrafın linkini yapıştırın.
gelişmiş cevap seçeneğinden de kontrol edebilirsiniz.
resimler görünüyor mu bilmiyorum ama!?
[IMG]20180227_175005.jpg[/IMG]
[IMG]1234.jpg[/IMG]
[IMG]20180628_235701.jpg[/IMG]
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:15 ----------
teşekkürler...
Cevap için teşekkürler.
Avrupa yakasında usta önerebilecek kimse var mı?
hararet göstergesi ile ilgili sorun devam ediyor.
sanırım hava yapmış.
havanın nasıl alınacağını tecrübe etmiş olanımız var mı ?
(buradaki servis hakkında soru işaretlerim var )
can't be worried about that shit. life goes on man.
**orjinal varyatör her zaman iyidir motorun canını almaz performans ürünleri size bişey verirken bir yerden de alır götürür bilginiz olsun.
**antifiriz olayını siz yapmayın servise başvurun kolay olmuyor zira motora zarar verebilirsiniz.
** şanzıman sesi ciddi bir problemdir benimde 48bin de olmuştu counter dişlişinin başı aşınıyor pul iç gövdeye baskı yapınca ses oluşuyor bence fabrikasyon tasarım hatası tamirat işçiliğini kendim yapmama rağmen 400 lirayı buldu iç rulmanları ve dişliyi değiştirdim.
motorun gövdesinin en üst noktasından hava almanız gerek alamazsanız gövdede (silindirde soğutma sıvısı olup olmadığını kontrol edin) en üst nokta zaten radyatör alt nokta devirdaim pompası hava yaptırıp o şekilde kullanırsanız motora zarar verebilirsiniz yetkili servisde çözdürün işi bence
merhabalar akünüz zayıf o sebeple uyarı veriyor, çok bilen arkadaşlarımız ne alakası var diye atlama yapmasınlar ama
akü zayıflığınız zaman zaman rölanti kararsızlıklarına da sebep olabilir bilginiz olsun .
2006BWS100-2007CBF150-2010CBF150-2007FZ6SFAZER-2006CBF600-2012CBF150-2012AGİLİTYCİTY125-2005CBF600-2006Z750S-2008GSXR600-2014CRF250L-2014JOYMAX 250-2013İNAZUMA250-2018S3 250-2014TGBX-MOTİON250
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)