Ee Arkadaşlar napıyorsunuz hiç sesiniz çıkmıyor yahu
Beyler benimde açe motorun var ve bi de küçük bi sorunum var.Bazen motorla giderken zııırrr diye ses geliyor motor kismindan sizce neyden kaynaklanabilir bu durum ilginiz için sagolun
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:56 ----------
Ve ayrıca motorla giderken gazı kestiğimde de bazen ses geliyor
Bilen yok mu
"zırıltı motordan değildir" diyemem ancak belli devir aralığında bir zırıltı varsa bunun gevşeyen bir vida ya da aksesuar olması daha büyük ihtimal. kadran, varsa çanta demiri veya çanta, pegler vb gevşemiş olabilir. bunları kontrol edin derim. ses motor durduğu yerde gaz verince de geliyor mu ? öyleyse bir arkadaşınız zırıltı başlayana kadar gaz versin, siz de gevşeyebilecek yerleri tutarak sesin kesilip kesilmediğine bakın. Sesin nereden geldiğini böyle bulabilirsiniz. bunlar değilse sizin dediğiniz gibi motor veya egzos da olabilir. öyleyse bunu servise gösterin bence, garantisi devam ediyordur.
gaz kesince gelen ses konusunda bir fikrim yok açıkçası.
Sagolun deneyecegim
Egzoz muhafazasına bir bak.
2006 MONERO ANGEL 150/2013 ARORA KARTAL 100/2013 MONDİAL 100 MG PRİNCE/2014 BAJAJ BOXER BM 150
Dün korumaligi cikamak için yan kapaklari actim kornanin korumaligin demirine temas ettigini gördüm ve kornayi ters taktim ama hala ses geliyor acaba motorunda mi bir şey var anlamis degilim
ARKADAŞLAR BİR ARKADAŞIMA MOTOR ALACAĞIZ.
ÖNCELİKLE CB 125 İLE CB 125E ARASINDAKİ FARK NEDİR..
CB 125 ACE MODELİ VAR SİZCE CB125 YADA CB 125E NOADİL OLABİLİRMİ..
ACE 4 VİTES O BİRAZ DÜŞÜNDÜRÜCÜ GÖRÜŞ VE ÖNERİLERİNİZİ BEKLİYORUM..
ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM..
CB 125 E biraz daha hizli ace den
Ortak özellik olaraksa ikiside yakmiyor fazla.
ben de 125 e ile 125 ace arasında kaldım gittim ace aldım çok da memnunum. Başlangıç motorum öncelikle belirteyim
4 vitesmiş umrumda değil, benzin göstergesi yokmuş yine umrumda değil (ne yaktığını biliyorum daha 350 de km de), tipi 125 e den daha güzel ayrıca 125 e yi ptt posta aracı tutturmuş bi defa
zevk belirler modeli ama şunu söyliyiyim 125 e nin üretimini erkenden durdurdu zaten honda
Ben motorumla geçtiğimiz ramazan bayramında Eskişehir'deki köyümüze gittim Ankara'dan. Toplam 210 km yol yaptım 85'i geçmeden. Her 1 saat sonunda yarım saat mola verdim. Hiçbir sorun çıkarmadı çok şükür. Depoyu fulledikten 140km sonra 15 tl'lik benzin daha aldı. 10-11 kuruş arası yaktı maşallah. Evet bunlar güzel şeyler ama neticede bu motosiklet bu iş için yapılmamış onu da tasdik etmiş oluyoruz. Param olsaydı sanırım uzun yolda yüksek devire çıkmadan 100-110 kmh rahat bir şekilde gidebileceğim CBR125R gibi bir şey alırdım. Ama ayda yılda bir yapacağım uzun yolculuklar için motosikletim bana yetmiyor da diyemem. Bütçem doğrultusunda şehir içinde fıtı fıtı takılmak için çok güzel bir motosiklet seçmişim. Allah dileyen herkese daha iyilerini nasip etsin.
Cb 125 Ace kullanıyorum, Ramazan-I Şerif'in 3. günü aldım, şu an 1900 km de. Önceden 2006 model Yamaha Ybr 125 kullanıyordum. 2006 ybr ve Ace arasındaki en belirgin fark Ace yüksek devirlerde biraz titreşimli. Fakat rahatsız edici boyutta değil. Şehiriçi de kullanıyorum, uzun yola da çıktım. 125 cc bir motosiklet, 70 - 80 km sabit hız bana bir ömür yeter diyen bir sürücüyüm. Allah ömür verdikçe, motorum eskiyip beni sürekli yolda bırakmaya başlayana kadar kullanmayı düşünüyorum. Büyütmek yada değiştirmek niyetim yok. Frenleri yeterli. Sürmeden, test etmeden "kampana fren alınmaz!, 4 vites alınmaz!" şeklindeki yorumları şaşkınlıkla okuyorum. Ya arkadaş, tahmin edip kafadan atarak hüküm verilirmi? Bir sürü insanı yanıltıyorsun.
Benzin göstergesi olmayışına gelince, ortalama 110 - 120 kr yaktığını hesap ederek toplam km üzerinden ne kadar benzin kaldığını takip edebilirsiniz. Ayrıca yedek depo 1.44 lt, yani benzin bittiğinde rahat 40 - 50 km götürür.
Devir göstergesi yok fakat kadran üzerinde hangi viteste redline'a girdiğini gösteren vites ibareleri var, az çok motor tecrübesi olan herkes devri tahmin edebilir.
Bütçesi kısıtlı arkadaşlara tavsiye ederim. Honda iyi ki bu modeli getirmiş.
Hocam şu cümlenizi anlayamadım ? " Devir göstergesi yok fakat kadran üzerinde hangi viteste redline'a girdiğini gösteren vites ibareleri var,"
Benim bildiğim kadarıyla direksiyonda göstergelerde hız, boş vites "N" , uzun kısa ve sinyal i belirten göstergeler mevcut.
Redline sokmak ace yi zaten zor değil bi kere ybr gibi kesicisi yok
Bende ilk başlarda öyleydim fakat ona göre değil bence devirler
dediğiniz gibi motorun sesinden anlaşılıyo
Yamaha 125esd mi yoksa honda cb125 ace mi.
Arkadaslar buradaki tüm yazıları okudum.öncelikle belirteyim motoran 125 wind scoter kullanıcısıyım.Gecenlerde bir araba hatalı kullandı ve önüme çıktı.Bende refleks olarak frenlere yüklendim ve sonuç olarak motor devrildi.Çok hızlıda değildim aslında taş çatlasın 50km hızla.ama tabi bunlarda teker küçük olunca hemen kayıyor.sonuç olarak kol kırık her taraf sıyrık.Siz tecrübeli kullanıcıların samimi görüşleri benim için çok değerli olacak.Kazadan sonra büyük tekerli yamaha 125 esd veya honda cb 125 ace almak istiyorum.Benim için en önemlisi motorun dengeli olması motor konusunda çok yeniyim,acemiyim.o yüzden en önemlisi dengeli olmalı motor, yani hemen küçüçük frende savrulmamalı.Hız açısından hiç bir beklentim yok genelde şehir içi kullanacağım belki iki ayda bir max 100 kmlik uzun yol giderim.O yüzden 70-80 km lik hız bana çok çok yeter.Benzin göstergesi falanda çok önemli değil açıkçası.Yamaha 125 esd nin iyi bir motor olduğunu biliyorum.fakat arada 2000tl lik bir fark var.Sizce hangi motoru almalıyım.Eğer güvenlik anlamında 125esd iyi ise 2000tl lik farkıda vermek isterim.Sizce hangi motoru almalıyım.Yardımlarınız için şimdiden çok teşekkürler.
YBR tabiki
2006 MONERO ANGEL 150/2013 ARORA KARTAL 100/2013 MONDİAL 100 MG PRİNCE/2014 BAJAJ BOXER BM 150
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)