Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
5. sayfa BirinciBirinci ... 3456715 ... SonuncuSonuncu

Honda CB 125 Ace Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #81
    haojin2005 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2012
    Şehir
    Arnavutköy/İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125 2006/Lada Samara 1500i 2001
    Alıntı adem80 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kalite yok. Güç yok, görsellik sıfır, bazıları hala vıdı vıdı ediyor. Honda en ezik modelleri getiriyor, hala yok carttı curttu. Kampana frenmi kaldı be? En ucuz çinlilere bakın. Onların bile ön frenleri disk. Honda örnek alsın. Herhalde honda bunlara para verip övdürtüyo motorunu
    Abi keşke Honda Titan motoru koysalardı o zaman iş değişirdi.8 hp nedir ya?
    Bir insanın gerçek zenginliği, onun bu dünyada yaptığı iyilikleridir. (Hz. Muhammed(s.a.v))Bizim dinimiz, akla en uygun ve en doğal bir dindir. Ve ancak bu nedenledir ki son din olmuştur.(M.K.Atatürk)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    honda her getirdiği yeni modelle kendi itibarını düşürüyor. Bana ne yav. Alacak değilim. Hele şu çindem getirdiği teneke parçalarını. Sadece arkadaslar neyin ne oldugunu görsün istedim.

  3. #83
    platipus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2012
    Şehir
    VAZGEÇTİM
    Motosikleti
    İKİ TEKER OLSUN DA
    Alıntı adem80 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kalite yok. Güç yok, görsellik sıfır, bazıları hala vıdı vıdı ediyor. Honda en ezik modelleri getiriyor, hala yok carttı curttu. Kampana frenmi kaldı be? En ucuz çinlilere bakın. Onların bile ön frenleri disk. Honda örnek alsın. Herhalde honda bunlara para verip övdürtüyo motorunu
    söylenenleri övgü olarak algılamak da çok zorlama olmuş ya da algı sorunu var diye düşünüyorum. üslup arkadaşım, önemlidir.

  4. #84
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    ne yazılırsa yazılsın gözümde 5 para etmez. Bi benim değil, çoğunluğun. 5 sayfada 5 kişi övmüş, veya beğenmiş, geri kalan 50 kişi beğenmemiş. Anket yapın görün bakalım kim ne diyecek.bu motoru biz haketmiyoruz. Beğenen gidip alsın. Görecez bakalım ne kadar satacak. Yazdıklarım hondanın çin den getirdikleri modeller içindir.

  5. #85
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Alıntı viper17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda fanboy Motor çalışmasın ne gerek var benzin olmuş 5 tl ayaklarımızla itekleriz
    Yok abi okadarda değil, İl/İlçe içi maksimum sürat limitlerini 50/60 neyse görsün yine

    Marka takıntım belli sebeplerden var Viper Malının değerini bilen biri olarak, çocukluğumdan beri markası olmayıp beğenip aldığım hiçbişey şuan hayatımda yok diğerleri hala tıkır tıkır çalışıyor.

    Honda Fanlığım falan hakkaten yok. Hem ihtiyaçlarıma cevap vermesi lazım, hem içinde bulunduğum imkanlarla diğerlerinden ayrılan bi özelliği olması lazım

    Yani boş yere bi Honda beğenmem. Zaten ACE yi de beğenmedim. Sadece " alınabilir/alınamaz kılan sebepleri " kendimce tarttım. Şahsi fikrim olsa da genel baktım duruma, yoksa ilgilenmiyorum deyip çıkardım sayfadan zaten.

    CBF150, 5000 liranın üzerinde satılırken bence fiyat/performansı ACE' den bile kötüydü, aşırı pahalıydı şuan 4350 alan var... Yani ozaman alınması saçmayken, bugün gayet alınabilir bi motosiklet

    Piyasada yer etmiş markaların modellerini hiçbirşey gözetmeksizin listelesem, herhalde sayıca beğendiğim en çok modeli bana sunan Yamaha dır. Hayatın gerçeklerini de listeye eklediğimde işler malesef değişiyor

    Bu arada ACE bana hitap etmiyor, Adem' e veya sana da hitap etmiyor ama emin ol bi marka böyle bişey çıkartsa ve 3 liraya satsa diye bekleyen bile vardır

    Tekrar edeyim Fanatikliği hiç sevmem, takım bile tutmam. Yalnız çok kolay yanlış anlaşılabiliyorum, bu yaştan sonra çözebilirmiyim bilmiyorum

    Ademin dediği gibi anket yapılsa "beğenen/beğenmeyen" diye "Beğenmedim" işaretlerim, "alınabilirmi/alınamazmı" yapılsa "Alınabilir" işaretlerim
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  6. #86
    gazo0202 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ocak 2013
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    2015 BMW 1.16d
    Sonuçta cb 125 e de olsa cb 125 ace de olsa ybr 125 esd de olsa mondial küba vb. de olsa sonuçta bunlar commuter 2000tl ile 4000tl arası para ödüyoruz.

    Bu ölçüde motorları kullanıp japon markalarını yüceltip çin markalarını yerin dibine sokmanın bir manası var mı ?

    Bu fiyat aralığında ki motorların ne kadar artısı ne kadar eksisi olabilir . (her yeri eksi olsa edeceğin zarar belli)

    Bu motorları kullanıpta hondanın kalitesinden bahsetmek ne kadar doğru ? :D

    Ben cumartesi günü rks titanic 150 aldım. Param olmadığından değil yamahanın satıcısı çok ilgisizdi ilk motorum olduğundan dolayı çok soru sorarım satıcı benle ilgilenmez diye düşündüm ilerki zamanlarda.

    Hondada devir saati yoktu bazıları için önemli olmayabilir ama ben araba kullanırken hızdan çok devire bakarım.

    Bende gittim çinlilerden bir tane aldım normalde araba kullandığım ve yarın ilk defa motor üzerine oturacağımdan dolayı pahalı birşey olsun istemedim.

    Motorda aradığım her özellik var mesela az yakıt tüketiyor 150cc ne bilim selesi rahat elektronik gösterge var vites göstergesi var şekli güzel kurye motoru değil herkeste yok.

    Ben motoru 3200 tl ye aldım şimdi ben hem ucuz hemde güzel bu motor yerine sırf üstünde honda yazıyor diye bunu mu alacaktım :D

    Burada bahsettiğimiz motorlar markalarının en dandik motorları tamam 20.000 tl verip mondial alınmaz honda yamaha alınır.

    Ama verdiğimiz 3 kuruş para içinde honda nın servis ağından yedek parça deposunun varlığından bahsetmeye gerek yok en ucuza hangisi işini görüyorsa onu al

    Bu arada commuter demek banliyö de yaşayan kimse demek translate ye göre commuter alıpta marka kıyaslamak saçma
    htmetin bunu beğendi.

  7. #87
    kalyoncumotor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2006
    Şehir
    Çorum
    Motosikleti
    Honda Titan, CF NK 250
    Hondanın niyeti zaten rekabet etmek ben bir yıldır duyuyorum honda bayi ağını genişletecek be ucuz motor getirecek diye geçen sene 125 e ile giriş yaptılar bu sene ace ti getirdi ucuz olması için herşeyini çalmışlar sadece motoru iş görür. Bu sene Yada seneye de büyük ihtimal daha ucuz bi model muhtemelen cg125 getirebilirler. Aldığım duyumlar bu şekilde bu seride en sağlam honda Türkiye'de 96 2000 arası üretilen honda titandır Japon titan dahil dünyanın en sağlam cg si istanbullu titandır

  8. #88
    komançi1478 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2012
    Motosikleti
    kanuni leopart 150
    kalitesi hakında yorum yapmak istemem ama ,honda bu tipsiz motorla türklere siz buna layıksınızmı demek istiyor
    cesaretin yoksa!!!!!seyret

  9. #89
    oralet07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mayıs 2011
    Kötülemenin bir manası yok. Ucuz motor kapsamında çok satma hedeflediği için honda bunu piyasaya sunmuş. Geçtiğimiz sene honda fizy geldi son derece çirkin bir scooter olmasına rağmen bu kadar eleştirdiniz mi bilmiyorum. Ya da scooter ile motosikleti çok farklı iki tür gibi düşünüyorsunuz. Bu fiyatlandırma ve kullanım şekli itibariyle ikiside aynı tür motor. Ama vitesli deyince sizin aklınıza yarış-apaçilik-hava atma geliyor olabilir mi? 125 mh 150 mr ybr tvs cbf bu ccdeki bir motorlarla zaten hava atamazsınız boşuna uğraşmayın.

    Şekil arayan 125cc için gitsin yzf r125 alsın super sport sanarlar bari bakarlar size.

    ybr cb cbf kullananlar bu motora tipsiz diyor

  10. #90
    DünküÇocuK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    R 25 2019
    Alıntı oralet07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kötülemenin bir manası yok. Ucuz motor kapsamında çok satma hedeflediği için honda bunu piyasaya sunmuş. Geçtiğimiz sene honda fizy geldi son derece çirkin bir scooter olmasına rağmen bu kadar eleştirdiniz mi bilmiyorum. Ya da scooter ile motosikleti çok farklı iki tür gibi düşünüyorsunuz. Bu fiyatlandırma ve kullanım şekli itibariyle ikiside aynı tür motor. Ama vitesli deyince sizin aklınıza yarış-apaçilik-hava atma geliyor olabilir mi? 125 mh 150 mr ybr tvs cbf bu ccdeki bir motorlarla zaten hava atamazsınız boşuna uğraşmayın.

    Şekil arayan 125cc için gitsin yzf r125 alsın super sport sanarlar bari bakarlar size.

    ybr cb cbf kullananlar bu motora tipsiz diyor
    motoru begenmedeki tek amac hava atmak degil ki abi ben tipini begenmedgim motora neden biniyim gecenseneki fizy icinde scooter kullananlar daha az oldgundan daha az elestiri gelmistir ama vitesli 125 lik bir makine honda urettignde bir beklentiye giriyor insan

  11. #91
    p356spt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mart 2013
    Motosikleti
    2005 Suzuki GSX 1400
    1 - ) 100 kg motor, yüksek hız da yapmıyor, disk fren olsa ne, olmasa ne. Sevene bisikletler için de var disk fren, bilmem hava kaçtı, hdirolik boşaldı bir ton sıkıntı - kendin tamir edebilmen için özet alet edavat disk fren lazım. Fren kablosunda küçük bir delik seni yolda bırakır. Halbuki tabur fren sıfır bakım ve süper uzun ömürlü. Başlangıç seviyesinde biri bile baştan sona kendisi söküp takabilir. Memletkette var mı bunlarla uğraşan, usta usta motor gezdir, sonra dünyanın en çok motorsiklet üreten ( hem de en uzun ömürlü motorsikletlerini) firmasına laf giydirmek oluyor mu? Olur ama motorsikleti test etmeden yanlış olur, lütfen yapmayalım.

    2 -) Kick starter, şahane hem de elektrikli marş motoruna ek olarak. Kışın garajda kalan motrsiklerler yazın ilk iş ne yapıyor? Kaçınmızda akü doldurma aleti var? Ya yoksa ve dağda bayırda köydeyse ne olacak? Ustamı arayacağız? Motorsikleti ustaya kadar nasıl götüreceğiz? Yoksa her sezon başında yeni bir akü mü almalı?

    3 -) Retro dizayna laf etmeyelim, ülkemizde darbeler sağolsun motorsiklet kültürü kesik kesik ilerlediğinden 70'lerden ve 80'lerden motosikletler çok sınırlı, dolayısıyla gözümüz alışık değil. Ben cbf150 ve cb125 dizayından daha çok beğendim.

    4 -) Honda Monkey'deki teknoloji bundan iyi miydi? Bugün hala efsane...

    5 -) Afrika'da satılan model'le bunun arasında fark var. benim gördüğüm motor farklı, elektrik marşı var, çelik jant ve 5 vites. Bakım ve parça geliri çok sınırlı olacağı için Honda bu modelde biraz daha fazla kar ediyor olabilir...

    6 -) Türkiye'ye bu modeli getirdikleri için ben çok memnun oldum. İhtiyacım olmadığı halde sırf az bakım gerektirmesi ve retro dizayn (yuvarlak far olsa ben daha çok beğenirdim) olması nedeniyle (test sürüşünde debeğenirsem) alarak garaja koymak istiyorum. Honda bu, evladiyelik nede olsa, bekleyerek zamanı geçecek bir motorda değil...

    7 -) Bence insanlar ilk motorsikletini çin malı alarak motorsiklet konseptinden soğuyorlar. Bunun için de sektör biraz zor gelişiyor. Bunu aşmak için hem ucuz hem de sorun yaratmayacak, gerekirse de kolay tamir edilebilecek motorsikletlerin çoğalıp, piyasayı süpürmesi lazım. Benzeri hareketleri diğer Japon markalarından da bekliyoruz.

    8 -) "Motorsiklet bir yerden bir yere gitmenin en özgür hali", Rus motoruyla da olur Gold Wing'le de. Honda'ya bize daha çok özgürlük seçeneğini getirdiği için teşekkürler!
    platipus bunu beğendi.
    Motosiklet A noktasından B noktasına gitmenin en özgür hali

  12. #92
    sbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki v-strom DL650 XT
    Alıntı p356spt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1 - ) 100 kg motor, yüksek hız da yapmıyor, disk fren olsa ne, olmasa ne. Sevene bisikletler için de var disk fren, bilmem hava kaçtı, hdirolik boşaldı bir ton sıkıntı - kendin tamir edebilmen için özet alet edavat disk fren lazım. Fren kablosunda küçük bir delik seni yolda bırakır. Halbuki tabur fren sıfır bakım ve süper uzun ömürlü. Başlangıç seviyesinde biri bile baştan sona kendisi söküp takabilir. Memletkette var mı bunlarla uğraşan, usta usta motor gezdir, sonra dünyanın en çok motorsiklet üreten ( hem de en uzun ömürlü motorsikletlerini) firmasına laf giydirmek oluyor mu? Olur ama motorsikleti test etmeden yanlış olur, lütfen yapmayalım.

    2 -) Kick starter, şahane hem de elektrikli marş motoruna ek olarak. Kışın garajda kalan motrsiklerler yazın ilk iş ne yapıyor? Kaçınmızda akü doldurma aleti var? Ya yoksa ve dağda bayırda köydeyse ne olacak? Ustamı arayacağız? Motorsikleti ustaya kadar nasıl götüreceğiz? Yoksa her sezon başında yeni bir akü mü almalı?

    3 -) Retro dizayna laf etmeyelim, ülkemizde darbeler sağolsun motorsiklet kültürü kesik kesik ilerlediğinden 70'lerden ve 80'lerden motosikletler çok sınırlı, dolayısıyla gözümüz alışık değil. Ben cbf150 ve cb125 dizayından daha çok beğendim.

    4 -) Honda Monkey'deki teknoloji bundan iyi miydi? Bugün hala efsane...

    5 -) Afrika'da satılan model'le bunun arasında fark var. benim gördüğüm motor farklı, elektrik marşı var, çelik jant ve 5 vites. Bakım ve parça geliri çok sınırlı olacağı için Honda bu modelde biraz daha fazla kar ediyor olabilir...

    6 -) Türkiye'ye bu modeli getirdikleri için ben çok memnun oldum. İhtiyacım olmadığı halde sırf az bakım gerektirmesi ve retro dizayn (yuvarlak far olsa ben daha çok beğenirdim) olması nedeniyle (test sürüşünde debeğenirsem) alarak garaja koymak istiyorum. Honda bu, evladiyelik nede olsa, bekleyerek zamanı geçecek bir motorda değil...

    7 -) Bence insanlar ilk motorsikletini çin malı alarak motorsiklet konseptinden soğuyorlar. Bunun için de sektör biraz zor gelişiyor. Bunu aşmak için hem ucuz hem de sorun yaratmayacak, gerekirse de kolay tamir edilebilecek motorsikletlerin çoğalıp, piyasayı süpürmesi lazım. Benzeri hareketleri diğer Japon markalarından da bekliyoruz.

    8 -) "Motorsiklet bir yerden bir yere gitmenin en özgür hali", Rus motoruyla da olur Gold Wing'le de. Honda'ya bize daha çok özgürlük seçeneğini getirdiği için teşekkürler!
    affınıza sığınarak düşüncelerimi söylemek istiyorum.

    yani bir olaya sadece bu kadar taraflı bakılır. honda müdürü falanmısınız diye aklımdan geçirmedim değil.

    1-bugün sorsak kaç kişi kampana freni disk frene tercih eder?? kampana frenin üstünlüğünü nasıl savunursunuz anlamadım? hangisinin performansı daha iyidir herkes bilir .kaç kişinin fren hortumu delinipte yolda kalmış? kaldıki başlangıç seviyesindeki bir çok insan,bırakın fren sökmeyi, hava filtresinin yerini bile bilmez.

    2- kick starter gerçekten çok gerekli

    3-emin olun honda bu motosikleti yaparken, retro tarzda bir motor yapalım diye tasarım muhendıslerıne mesai yaptırmamıştır. tamamen malıyetler dusunulerek, 3. dünya ülkelerine pazarlayalım düşüncesiyle ortaya böyle bir ürün çıkmıştır. tasarımını beğenip beğenmemek zevk işi tabii.

    4-honda monkey'nin efsane olması teknolojisi değil; tarzı,kültürüdür. yoksa o yıllarda aynı teknolojiyle üreetilen bir çok motor vardır.

    5- bunu yazarken bile tereddütünüz var.bence honda biraz değil çooooooooooooook daha fazla kar ediyor.

    6-bu konuda size katılmıyorum. umarım motoru beğenip alırsınız ve bı zaman sonra yanıldığınızı anlarsınız. o motor evladınıza kalırsa size hayabusa alıcam

    7-bu konuda güzel düşünmüşsünüz ama fiyat politikaları maalesef

    8- hondaya ace motoru getirdiği için teşekkür etmem ben. yakışmadı.
    TRANSALP XL700

  13. #93
    ramizan83 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2009
    Şehir
    BOZKIR/KONYA
    Motosikleti
    speed150 mc150 kuba125-12d wolf125 yenidenMC-X
    5 vites değil diyenler bilmiyor heralde bakın sayalım 1,n,2,3,4,5 yani n ile bir daha sıralayalım,,,,
    1,n,3,4,5 bakın şimdi beş vites hondanın türkiyeye soktuğu 5 viteslerin 5 yılında herkeze hayırlı olsun bahar kokulu ace,,,,
    Bana göre en iyi Köpek: Isırmayan Köpek.

  14. #94

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Türkiye'ye getirilen her ucuz motoru kendimize hakaret olarak görmek, ne kadar kompleksli bir millet olduğumuzu bir kez daha ispatlıyor. Adam piyasaya ucuz bir alternatif sunmuş daha ne istiyorsunuz ? Motosikletten anlamayanlara, "Gidip kafanızda binbir tereddütle Çin malı motor alacağınıza Honda alın" diyorlar. Bu motorun önceliği fiyatının ucuz olması, güzel veya hızlı olması değil. CB125E'nin biraz daha kırpılmış hali. Zaten üzerindeki motor da CB125E'nin mekanik olarak aynısı sadece gücünü biraz daha düşürmüşler. Motor meraklılarının değil, daha çok motosikletle işini görenlerin satın alacağı bir motor. Oturup didik didik edip üzerinde felsefe yapmanın, tartışmanın bir gereği yok. Öylesine bir motor işte...

    Birilerine giydirecekseniz firmalara değil, motosiklette Euro3 standartı arayan, anormal vergiler toplayan devlete giydirin. Onların yüzünden memlekete adam gibi motor gelmiyor.
    platipus, NoVaRiX ve serdar07 bunu beğendiler.

  15. #95
    NoVaRiX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2006
    Şehir
    Istanbul, Tekirdağ
    Motorun ön freni HONDA'nın sitesinde DİSK olarak görülüyor.
    ~ Bütün mesele yolda olmak... ~

  16. #96
    TATLIHIZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2012
    Şehir
    MaNiSa
    Motosikleti
    (14) Yamaha Ybr (16) Yamaha Ybr
    Yalan olmus onlar GANDIRMISLAR
    Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift

  17. #97

    Üyelik
    09 Ekim 2010
    bu tip motorların ülkemize gelmesi bence problem değil. beğenmeyen almasın. kısıtlı bütçeyle motosiklet alacak adam da hondanın servis ve garantisinden faydalansın ne var bunda. fakat cb125e 3500TL iken bunun 3100TL olması saçma, bu motorun hakkı taş çatlasa 2750. cb bile 3500ü haketmiyorken buna ne oluyor.

  18. #98
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Türkiye'ye getirilen her ucuz motoru kendimize hakaret olarak görmek, ne kadar kompleksli bir millet olduğumuzu bir kez daha ispatlıyor. Adam piyasaya ucuz bir alternatif sunmuş daha ne istiyorsunuz ? Motosikletten anlamayanlara, "Gidip kafanızda binbir tereddütle Çin malı motor alacağınıza Honda alın" diyorlar. Bu motorun önceliği fiyatının ucuz olması, güzel veya hızlı olması değil. CB125E'nin biraz daha kırpılmış hali. Zaten üzerindeki motor da CB125E'nin mekanik olarak aynısı sadece gücünü biraz daha düşürmüşler. Motor meraklılarının değil, daha çok motosikletle işini görenlerin satın alacağı bir motor. Oturup didik didik edip üzerinde felsefe yapmanın, tartışmanın bir gereği yok. Öylesine bir motor işte...

    Birilerine giydirecekseniz firmalara değil, motosiklette Euro3 standartı arayan, anormal vergiler toplayan devlete giydirin. Onların yüzünden memlekete adam gibi motor gelmiyor.
    Bir çok ülkede satılan ileri teknolojiye sahip motorları Türkiye'de görmek istemeyi, vatandaşlarımızın buna layık olduğunu düşünmeyi bir kompleks olarak değerlendirebilmek sağlıklı bir yaklaşım değil ne yazık ki. Motosiklet meraklıları bu konuda bir kamuoyu oluşturup baskı yapmadıkça, "Bunlar önüne ne koysak yer" muamelesine de layık olacaktır. Vergiler nedeniyle "devlete giydirin" demişsiniz. Vatandaşlar üstüne düşeni yapmalı, hataları eleştirmeli, kamuoyu oluşturmalı. Yöneticileri doğru kararlar almaya teşvik etmeli, baskı yapmalı. "Armut piş ağzıma düş" halinden kurtulmalı. Yani sadece devlete değil vatandaşa da "giydirmek" gerekiyor. Bulgaristan'da bu döküntüyü satmıyor HONDA. Onun yerine CBF125'i satıyor. Bulgaristan'da bize göre kat kat az yapılan zamlardan sonra vatandaşın tepkisi onların ne kadar uyanık olduklarını gösterdi. Helal olsun. Onlar CBF125 kullansın. Bize hoş kokulu ACE yeter.

  19. #99

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Kompleks olan şey iyisinin istenmesi değil, kötüsü için "bize bunu layık görüyorlar" demek. İyisinin gelebilmesi için beğenmediklerinizi almayacaksınız. Bakın TVS yıllardır aynı motorlu Apache'yi getirip duruyor ve hala kimsenin gıkı çıkmadan almaya devam ediyorlar. 6 ay motor satamasalar kuzu gibi enjeksiyonlu modelleri getirirler. Millet CBF150'yi CB125'i almasa CBF125 de gelir. Tabi CBF125 gelip de fiyatı 6000 TL civarı olduğunda bu kez ona da pahalı denilecek, o da ayrı bir konu...

    Baskı lafla olmaz malesef, icraata da dökmek lazım. Türkiye'da hala, satarken değeri düşmesin mantığıyla motor alınıyor.

  20. #100
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Amerikanın ortadoğu ülkelerine özgürlük getirmeye çalıştığı ne kadar gerçekse, HondaTR'nin bu modellerle motosiklet kullanıcılarına özgürlük getirmesi o kadar gerçek


    REKLAM ALANI
5. sayfa BirinciBirinci ... 3456715 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)