Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1501

    Üyelik
    21 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250R
    emrreeee gt250r siyah 2006
    34 ef 2238


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1502
    aiqa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul/Göztepe
    Motosikleti
    Hyosung GT250R
    bende de vites geçirme problemi pek yok. Biraz sert viteş değiştirdiğimde tak diye ses geliyor ama yavaşça geçirirsemde ses çıkmıyor. Boş almak genelde kolay. Gerçi başka motor kullanmadığım için karşılaştırma yapamıyorum ama viteslerde beni üzecek bir şeye rastlamadım.

    800 km`ye yaklaştım, 1000 olmadan yağı değiştireceğim. Bazı sitelerde rodaj döneminin gerçekte ilk 50 km`de bitttiğini ve yağın hemen değişmesi gerektiğini okumuştum, şimdi içim içimi yiyor.

    Sonunda ehliyeti aldım. Dün akşam üstü güzel güzel dolaştım motorla. Oh içim nasıl rahattı. Neymiş o stress eskiden. Yaşam sevinci doldu içim resmen. Güvenim geldi, sanki arabalar daha bir saygılı olmaya başladılar ;) Gelişim Sürücü kursuna teşekkür ediyorum. Şans eseri kuradan bedava kurs kazanmış olmamın yanısıra, her zaman iligili ve sıcak davranmaları çok hoşuma gitti.

    Birde dün bostancı sahilde saat 17:00 gibi sarı gt250r gördüm. Buradan bir arkadaşın mı acaba?
    Life, in itself is just a fraction of being, a game of time on the material.

  3. #1503
    Huckle - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Şimdilik yok
    "Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı" altında bu Karion 125'i olan yok mu hiç? Hazır MT indirimini de kaçırmadan alayım istiyorum ama yorumlar önemli? En azından rodaj dönemini atlatan yok mu?

  4. #1504
    misfit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2006
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    Yamaha FZ6
    Bende 1000 bakımına urlaya sabri ustaya götürdüm vites geçmeme problemim azalmıştı zaten,servisten sonra tamamen kesildi.Mehmet usta çok ilgilendi motor acaip rahatladı ve vites yumuşadı ben çok memnun kaldım.Söylemeyi unuttuğum ayarları bile yaptılar.Turgut bey VFR800ü gördüm çok hoş makina.Sabri usta bide Rebel250 kullanıyor.

  5. #1505
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris

    Hyo gt 250 1000 km bakımı (resimli)

    1000 km bakımında neler yapılıyo resimledim ..

    saat 11:00 gibi bayiye gittim motoru teslim aldılar..





    daha sonra servis bölümünde motor için 1000 de neler yapılıyo bana anlatıldı...



    İlk olartak yağı boşaltıldı ...iyice süzülüp tamamen akması için yaklaşık bi 15 dakka tıpa açık bırakıldı



    Yağ filtreside değişti...




    Motora servisin tavsiye ettiği magnatek koyduk 1500 cc




    motor komple bi yoklandı tüm civata ve vidalar tek tek kontrolden geçti zincirim yağlandı..Bu arada soğuk ayran ikram edttiler , çay ikram ettiler ...Bayi aynı zamanda suziki bayisi ben bu işlemleri takip ederken onlarda bi burgman 600 için el sıkışıyolardı...

    Motoru güzelce bi temizleyip Araç teslim bölümüne getirdiler...Şansa bakki seneye alacağım motorda ordaydı gv 650




    iş bittikten sonra bayi sahibi Erdoğan KAZAZİ ile biraz muhabbet ettik ...Bu muhabbet bana biraz pahalıya patladı 2 adet CABERG flip-up kask aldım ...Peşin fiyatı 165 € idi biz iki tane alınca 160 € dan saydılar ...



    Ben hep dedim hiç saklamadım , şehir içinde kask takmam ... Ama baktımki takmak lazım benim kaskım kapalı kasktı bu yüzden sıcakta çok sıkıyodu..flip up kaskı şehir içinde ..kapalı kaskımı şehir dışında kullanırım artık ...eeee 22 senelik motorcuya şehir içinde kask taktıran MT ye teşekkür ederim hiç bi şey kazanmadım burdan desem ...ki yalan olur....şehir içinde kask takma alışkanlığını kazanacam ..bu yüzden iyi bi kask aldımki zevkle takiyim ..






    Motorum ve kaskımla şöle yakışıklı bi poz vereyim dimi ...solumda ki bilader kaskın diğeri onaydı... sağımda kide kuzen ...




    En son olarak 1000 bakımında neler yapıldı ne kadar ödedim

    1) Motor yağı değişti
    2) Yağ filtresi değişti
    3) Tüm motor kontrol edildi ...özellikle debriyaj
    4) motorum temizlendi
    5) Zincirim yağlandı ve sıkılığı kontrol edildi


    motor yağı magnatek 1,5 lt 25 ytl yağ filtresi 8€ =15 ytl hepsi 40 ytl tuttu ..Ayran , çay motorun temizliği ve zincirin yağlanması şirketten
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  6. #1506
    aiqa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul/Göztepe
    Motosikleti
    Hyosung GT250R
    Hyosung`un motoru dağıtıp toplamışlar ilginç...

    http://www.endurocu.com/modules.php?...ewtopic&t=3204

    Keşke orada olup bizzat yaşasaydık olayı
    Life, in itself is just a fraction of being, a game of time on the material.

  7. #1507
    cuneytovuc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul / Kadıköy
    Motosikleti
    Yamaha FZ6 Fazer (kırmızı)

    Nasıl nerden alırım ???

    Arkadaşlar bende 250lik hyosung düşünüyorum,taksitle alım gücüm var ama ne o kadar yüksek limitli kredi kartım nede öğrenci olduğum için kendi kendime kredi alma imkanım var ! Yarısını falan nakit verip gerisini 8-10 taksit alabileceğim bi yol,yer,dükkan varmı ? müşteri için kendi kredi alan yada senet falan yapan ?

  8. #1508
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    BBRR motosikletinin vitesinde boşa geçme sorunu vardı. o ne oldu yaptılarmı???
    yaptılarsa sorun tam olarak neymiş ve bütün 250 cometlerde aynı kronik sorun varmı??
    bu konuda bizi bilgilendirirsen sevinirim
    saygılar

  9. #1509
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    Alıntı aiqa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hyosung`un motoru dağıtıp toplamışlar ilginç...

    http://www.endurocu.com/modules.php?...ewtopic&t=3204

    Keşke orada olup bizzat yaşasaydık olayı
    Resimlerden gördüğüm kadarıyla egzantrik mili yataklarındada rulman var yanlış görmüyorum umarım,çünkü resmin içinde zincir ve mil üzerinde kam çıkıntıları var bu resmen egzantrik mili Hep motor özelliği farklılığı olarak krank yataklarındaki rulmanlardan bahsediliyordu ben bu resimde o rulmanları göremedim tabi zemine yataklı olup çıkarmamışta olabilirler...Bir soru daha benim çalıştığım işletmede yüksek ısı olan noktalardaki rulmanlardan pek verim alamıyoruz nedenide bilyelerdeki yağın gresin ısıdan kuruması çok sık yağlama ve bakım istiyor olması...Bizim mevcut motorlarımızdaki rulmanlar bildiğimiz motor yağına maruz kalıyor yani sürekli bir yağlama var bildiğim kadarıyla daha doğrusu duyduğum kadarıyla bana bu tip motor kullanan başka bir firma yok demişlerdi...Ben bunun varsa dezavantaj ve avantajlarını bilmek isterdim sonuçta sistem yenide olabilir eski ise tercih edilememe nedeni nedir?

  10. #1510
    aiqa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul/Göztepe
    Motosikleti
    Hyosung GT250R
    Alıntı aytskal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Resimlerden gördüğüm kadarıyla egzantrik mili yataklarındada rulman var yanlış görmüyorum umarım,çünkü resmin içinde zincir ve mil üzerinde kam çıkıntıları var bu resmen egzantrik mili Hep motor özelliği farklılığı olarak krank yataklarındaki rulmanlardan bahsediliyordu ben bu resimde o rulmanları göremedim tabi zemine yataklı olup çıkarmamışta olabilirler..
    anlayan neler görüyor, ben sadece dağılmış bir sürü parça görüyorum
    Life, in itself is just a fraction of being, a game of time on the material.

  11. #1511
    sahilkentli007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2006
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    GT 250R
    Alıntı aiqa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    anlayan neler görüyor, ben sadece dağılmış bir sürü parça görüyorum
    bencede....
    [B]^^ Akdeniz Akşamları ^^[/B]

  12. #1512
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    ELINT
    bu kadar uzun ve resimli mesajlardan alıntı yapmayın ...gereksiz yere yer işgal ediliyor direk BBRR diye sorarsan ben anlarım ...

    vites sorunu ..yağ deişiminden sonra hafiflesede devam ediyor..Buna tam çözüm ancak global tarafından bulunur ..onlarda sorunun tam çözümü hakkında çaba sarfediyo...yalnız dediğim gibi bende sorun hafifledi rahatsızlık verecek düzeyde değil 4000 den sonra sorunun kalacağını zannetmiyorum bakacaz görecez...
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  13. #1513
    chiron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GT250 Siyah
    Alıntı BBRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şimdi, hep iyi yanlarını sölüyoz birazda kötü yanınını söliim şu an makine yaklaşık 700 km civarı ama vites mümkün değil boşa geçmiyo ileri hareket yapıyon falan banamısın demiyo çoğu zaman viteste bırakıyorum ...1000 bakımında buna bi çözüm bulacaz

    bu güne kadar kullandığım en zor vitesi boşa geçen motor ünvanını bu motor aldı
    benim comet de 250 km de ve boşa geçme problemi bende de var. sorun bende mi aletdemi bilmiyorum. ilk vitesli motorum. kıyaslamada yapamıyorum o yüzden.

    motoru ilk çalıştırdığımda 1. vitese zor geçiyor, çoğunluklada sesli geçiyor. (tak diye bir ses) o yüzden genelde 1. vitesde durduruyorum motoru. Motor soğukken boşa çok zor geçiriyorum. ısınınca en fazla 2 veya 3 denemede geçiyor boşa. hareket halinde bazen 1. vitesden 2. vitese geçirirken boşta kalıyor. (bunu nasıl becerdiğimi anlamadığım için boşa ben geçiremiyorum diyordum bu güne kadar.)

    BBRR motorun resmini isteyen arkadaşlara senin resimlerden yolluyorum. telif hakkı filan problem olmaz demi

    yakında burada bir anket yapacaz zaten en güzeli hangisiydi gibi bişey.

  14. #1514
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    Ertuğrul_Öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Dışı büyük içi küçük sarı şey
    Alıntı aiqa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hyosung`un motoru dağıtıp toplamışlar ilginç...

    http://www.endurocu.com/modules.php?...ewtopic&t=3204

    Keşke orada olup bizzat yaşasaydık olayı
    O dağıtılan motorbenim eski Hyoydu. Malum kazadan sonra alan arkadaş motoru topladı ama bir süre sonra yağlama sisteminden olduğu tahmin edilen bir sebepten krank dağıttı.

    Tabi gerekli parçalar garantiden değişti ve motoru kendisi (motor tamircisidir) topladı. Motoru bizzat 2 günlüğüne kullandım. performansında herhangibir değişme yok. İşin ilginç tarafı benim de bu fotolardan haberim yoktu.
    [COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]

  15. #1515
    Moderatör (forrap) Tuncer Sezen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2005
    Şehir
    İzmir
    Bende neden acaba motor krank kollarını bozdu diye soracaktım,kazayla da bir alakası olabilir o zaman,yanlış giden birşey sebep olmuştur heralde...

  16. #1516
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    BBRR...
    Zaten parça malesef 4000 km sonrası dişlilere sürte sürte kendiliğinden tornalanmış olacak
    aiqa sahilkentli...
    Aslında bende çok anlamıyorum sadece parçaları tanıyorum işim gereği yanlız öğrenmek bir şeyler edinmek için forum yardımıyla çaba sarfediyorum...
    Arkadaşlar yatak saran krank yada piston dağıtan Hyosung'lar ortak olarak kartelde yağsız kaldıkları için bu hale geliyorlar (kaynak serviste gördüğüm makineler).İlk aldığım zamanlarda motor soğuk iken gaz vermiştim yaklaşık 4000-5000 devir çevirmişti (100 km de idi motor)motosikletin motorunun üst kısmındaki yağ tahliye hortumundan(bu hortum alt kısma iniyor) tam bir U dönüşü ile bir miktar yağ atmıştı bilginize...

  17. #1517
    snrtrt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2005
    Şehir
    istanbul/içerenköy
    Motosikleti
    keeway sl 150 / hyosung gv 650
    selamlar frenden gelen cır sesinin sebebini söyleyipte içimi rahatlatan arkadaşlara teşekkürler...

    2 kere başıma gelen bi olayı yazııyım. yolda gidiyorum 2. vitesde iken birden boşa geçti ve bunu 2 kere yaptı...

    sizde böle bi durumla karşılaştınız mı.. farkında olmadan yapmadığıma eminim
    koluna taktığın kask kafanı korumaz

  18. #1518
    richy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2006
    beyler gt250 ile gt250r ın oturuş pozisyonları birebir aynı mı? yada şöyle sorayım bu iki motorun arasındaki tek fark grenaj mıdır?
    ==============================
    ==============================

  19. #1519
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    grenaj + gidonun seviyesi
    gt 250 r da gidon daha aşağıda ...yanılmıyosam arada 10-12 cm bi fark var..motor aynı motor ...
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  20. #1520
    Forumdan Uzaklaştırıldı giallorosso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2006
    Şehir
    kozyatağı
    Motosikleti
    hyosung gt250 sarı
    grenaj ve direksiyon yüksekliği
    ikisine de bindim ama kullanmadım
    comet daha rahat gibi sarısı güzel geldi gözüme


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler