Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #8861
    draggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Dragstar 650
    Alıntı Orko_ye adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Canan haberim oldu benimde bugün Topicte de önceki sayfada RR soran arkadaş bir topic açıp benim motoru sormuştu. Bende elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışmıştım ama bu sabah öğrendimki arkadaş bakmaya gidemeden motoru satmış Semir. Alana da satana da hayırlı uğurlu olsun İlk motorum ilk gözağrımdı benim, nakit param olsaydı ben geri alırdım vallahi. Ama mecburen kredi kartına taksitli motor alıyorum şimdi.
    90 model Goldwing te vardı opsiyonlar arasında, 6,000€ istiyorlardı Orhan, hayalim hep bir goldwingti biliyorsun.. Sağolsunyöneticilerimiz temettüyü az verince benim o rüyada yattı
    İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #8862
    Orko_ye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2008
    Şehir
    Austin / Texas, USA
    Motosikleti
    -
    Alıntı draggy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    90 model Goldwing te vardı opsiyonlar arasında, 6,000€ istiyorlardı Orhan, hayalim hep bir goldwingti biliyorsun.. Sağolsunyöneticilerimiz temettüyü az verince benim o rüyada yattı
    Sağlık olsun Devrimcim kapitalist düzen ne olacak işte Goldwing alırsan gelmem seninle ben geziye felan, arkanda sırıtmak istemem
    ..::.. GO ..::..

  3. #8863
    timoti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2010
    Şehir
    Çorum
    Motosikleti
    Hyosung GV250 idi, Honda VT750 oldu
    Arkadaşlar merhaba; hafta sonu Çorum’dan Ankara’ya gidip döndüm. Süre olarak kısa ama bol maceralı gezimi sizlerle paylaşmak isterim.

    Cuma öğleden sonra bir iki saat izin alıp üç gibi yola çıktım. Yağmur yağmasa da inanılmaz rüzgar vardı. Bir iki saat yol aldıktan sonra motor birden gaz yemedi ve hızım 100 den 80 e düştü. Hemen dördüncü vitese alıp tekrar gaz verdim ama yine gaz yemedi. Üçüncü vitese geçtiğimde ise tekrar motor kendine geldi ve aynı şeyi aralıklarla üç kez yaptı. Uzun yolda böyle bir şeyin insanı nasıl strese soktuğunu ise takdir edersiniz.

    Cumartesi günü bir arkadaşımın araştırmaları sonucu Ankara’daki en iyi Hyosung servisinin 4.44 Motor olduğunu öğrenip oraya gittik. Gerçekten kibar ve işini bilen arkadaşlardı, hepsi ayrı ayrı takdirlerimi topladı. Servisle ilgilenen abi durumu anlattığımda pis benzin yüzünden olmuştur, korkacak bir şey yok gönül rahatlığıyla yola çıkabilirsin dedi ve beni rahatlattı.

    Pazar günü dönüş yoluna başlamadan önce Ankara’da depodaki benzini baya azaltıp yola çıkarken yeni benzin aldım. Yolda tekrar gaz yememe problemi olmadı.

    Havanın yağmurlu olacağı tahminlerinden yola çıkarak giyim kuşamımı ayarladım. Fakat havanın tahminlerin ve hayallerin ötesinde sürprizlere gebe olduğundan bihaberdim. Çaşıtlığım ilçeye, kestirme bir dağ yolundan gitmeye karar vermiştim ve o dağ yoluna girmeden önce mola verdim. Yağmur yağabilir diye de motoru korunaklı bir yere çektim. İki bardak çaydan sonra bardaktan boşanırcasına yağmur başladı. Yağmur biraz azalınca motorun yanına gidip ek bir çorap ve üzerime de bir pijama giydikten sonra çantadaki tatlılarla hem enerjimi hem de dikkatimi toplamaya çalıştım.

    Dağ yoluna saptıktan bir süre sonra yağmur başladı. Ben yeni aldığım lastiklerin de verdiği güvenle yağmura aldırmadan virajlı yolun tadını çıkarıyordum ki beyaz bir şeyler düşmeye başladı havadan. Önce ne olduklarını anlamadım, daha doğrusu anlamak istemedim. Fakat acı gerçekten kaçamıyor, bilakis tam üzerine doğru gidiyordum. Beyaz taneler çoğaldıkça çoğaldı ve benim de gerçeği kabullenme vaktim geldi, lapa lapa kar yağıyordu.

    Motosikletle gezerken benim birinci amacım zevk almak oluyor hep. Dolayısıyla ne olursa olsun motor üzerinde olmanın keyfini çıkarıyorum. Kar yağarken de öyle yaptım. Durup çektiğim bazı fotoğrafları sizlerle paylaşıyorum. Kendinize iyi bakın ve motorlarınızın değerini bilin gerçekten kaliteli makineler.



    Yukleresim.com



    Yukleresim.com



    Yukleresim.com


    Yukleresim.com



    Yukleresim.com



    Yukleresim.com


    Not: Michelin bu gezide her türlü yol koşulunda kendini kanıtladı.
    En umutsuz köle, köle olduğunu bilmeyendir.

  4. #8864
    mitmuallim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2005
    Şehir
    İzmit /Kocaeli
    Motosikleti
    Mondial RX3i EVO
    Hakan (dı değilmi?değilse özür) ilk resmi gördüğümde hemen tarihe baktım güncel olunca karda motor sürmek ayrı bir zevktir diye düşündüm..
    Selenin üzerindeki aır hawk mı yoksa öylesine bir ped mi? ve faydası ne ?
    Birde bizde öncamı koreden getirttik ama aguile yazısı yoktuüzerinde oldukça sade yani,
    Birde bu ön cam ile kullanırken yüksek hızda (80 km ve üzeri) rüzgar kaskınızı tokatlıyor gibi oluyor mu ? yoksa ben boydan mı kaybediyorum (booy 1,78)
    Tüm rüzgar sanki kafamd toplanıyor gibi geliyor bana.
    Vesselam...
    "Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi

  5. #8865
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Karla kaplı bir ön cam. Güzel fotoğraflar olmuş ama karda sürmek soğuktan dolayı zor olur sanırım.

    Alıntı mitmuallim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selenin üzerindeki aır hawk mı yoksa öylesine bir ped mi? ve faydası ne ?
    Sanıyorum ki selenin üzerindeki şu; http://www.hyosungsource.com/index.p...roducts_id=644

  6. #8866
    timoti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2010
    Şehir
    Çorum
    Motosikleti
    Hyosung GV250 idi, Honda VT750 oldu
    Alıntı mitmuallim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hakan (dı değilmi?değilse özür) ilk resmi gördüğümde hemen tarihe baktım güncel olunca karda motor sürmek ayrı bir zevktir diye düşündüm..
    Selenin üzerindeki aır hawk mı yoksa öylesine bir ped mi? ve faydası ne ?
    Birde bizde öncamı koreden getirttik ama aguile yazısı yoktuüzerinde oldukça sade yani,
    Birde bu ön cam ile kullanırken yüksek hızda (80 km ve üzeri) rüzgar kaskınızı tokatlıyor gibi oluyor mu ? yoksa ben boydan mı kaybediyorum (booy 1,78)
    Tüm rüzgar sanki kafamd toplanıyor gibi geliyor bana.
    Vesselam...
    İsmimi doğru hatırlamışsınız Selenin üzerindekini sele yıpranmasın diye Hyosungsource dan aldım. Biraz rahatlık da sağlıyor.

    Benim boyum da 1.78 bende öyle bir sorun olmuyor. Belki oturuş pozisyonuyla ilgisi vardır. Ben genelde uzun yolda arkama çanta bağlayıp ona yaslanıyorum, yani biraz yayılarak oturuyorum.
    En umutsuz köle, köle olduğunu bilmeyendir.

  7. #8867

    Üyelik
    08 Ocak 2009
    Şehir
    Tekirdağ - Çorlu
    Motosikleti
    Suzuki VL800 Volusia
    Kesinlikle oturu§ poziisyonu ile alakali! Aslina bakacak olursaniz on camin daha uzun olmasi gerekir! Bir arkadasim pratik bir cozum uretmisti; orjinal oncamin uzerine boyunu uzatacak kaliteli pleksiglasdan ek parca yaptirmisti, yaklasik 20 cm kadar. O parcayi da paslanmaz civata ve kapali basli somun ile orjinal cama tutturmustu! Bence iyi bir fikir, denenebilir. Arkadasin ruzgar problemi cozulmustu!
    [B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
    [B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]

  8. #8868
    TAYFUNBORA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2011
    Şehir
    Samanyolu Galaksisi
    Motosikleti
    Ktm 690 Sm
    Alıntı draggy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Başka başlıkta dacevap ayzmıştım, ne kadar sıfır olsa da, Çinin en iyisi de olsa onun bir çinli olduğu gerçeği değişmiyor, kronik titreşim ve yaşatacağı adi malzeme parça sorunu sıkıntı yaratabilir, motor zevkini de öldürebilir...
    Haklisin dostum katiliyorum . Butcem yok diye boyle dusundum . Kredi kartlarindan nakit ceksem bu seferde 5000 tl lik motor gelecek 6500 tl ye . 5 yasinda hyosung gv 250 mantikli gorunmuyor bana yinede .

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:15 ----------

    Alıntı canantas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim de tavsiyem, alabiliyorsam GV250 ya da Kymco Venox al derim.
    GV250, piyasada tutulan ve ikinci eli rahat satılan bir motor, Venox ise daha çok kupon motor konumunda, zor çıkartırsın elinden.
    GV250 de titreşim problemi (problemli bir makina almadığın sürece) yaşamazsın. Malzeme kalitesizliği de yaşamazsın (A kalite malzeme değil ama türkiye şartlarına uygun kalitede).
    Kısacası, fiyat performans oranı en iyi makinadır!
    Fiyatı, kalitesine - görüntüsüne - sürüş zevkine göre çok uygun!
    Umarım kararın GV250 olur

    Bu arada Orhan, senin eski motor da satıldı bugün!
    Cok tesekkurler benim icin cok degerli bir tavsiye . SU magazanin kredi kartina taksit yapiyor olmasi benim kafami karistirdi .
    https://www.youtube.com/user/funtay34
    http://instagram.com/tayfunboralegend/
    https://www.facebook.com/tayfun.bora

  9. #8869
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    iyi geceler arkadaşlar.yaw çook uzun zaman oldu yazamadım kusura bakmayın aranızda olamadım bu arada hemen takip ettiğim kadarı ile yazayım:

    canan abi yeni motorun hayırlı olsun,kazasız belasız kullanmak nasip olur inşallah.

    mithat hocam resimler hoş,yüzünüzü de görmüş olduk iyi oldu teşekkürler..

    hakan hocam karda hiç binmemiştim motora valla çok ilginç resimler..teşekkürler paylaşımlarınız için..

    orhan abi sana da iyi geceler diliyorum.cbf yi aldın mı?

    bu arada tam 2 haftadır taşınmakla uğraşıyorum.eşim hakkariden gelip iskenderunda işe başlayınca izne ayrılıp taşınma işleri ile uğraşmaya başladık.eve yerleştik,birkaç eksiğimiz kaldı.bu arada kafamda motorla seyir yaparak iskenderuna gelmek vardı ama hazır kamyon gidince ve bende madden iice daralınca kamyona yükleyip getirdim motoru.şuan brandası çekili vaziyette iş yerindeki otoparka koydum ve mesaiye başlayınca sezonu açacağız inşallah.ilk işim şu aldığım sis farlarını takmak olacak..bakalım iş bitince resimleri paylaşırım..

    bu arada aramıza yeni katılan ve gv'lenen arkadaşlar da hoş geldiniz.gv250 ile yolların ve keyfinizin tadını çıkarın.bakımları zamanında yapılan bir gv250 nin hayatta üzmeyeceğini düşünüyorum..

    bu arada hyosource'dan gelen camlar tip olarak orjinal ama aquila yazısı yok.halbuki netteki resimlerinde yazı görünüyor gibiydi.neyse cam olsunda çok faydalı şiddetle tavsiye ederim..

    mithat hocam cam varken rüzgarın oldukça dikkat çeken kısmı hissedilmiyor yani en azından bende öyle oluyor.camın boyutu ile ilgili olabilir söylediğiniz,canan abinin dediği gibi parça ekletmek mantıklı olabilir zira enduro sınıflı motorların camlarında eklenti parçalar görmüştüm.demekki faydası var ki takılıyor.

    neyse herkese iyi geceler.daha sık aranızda olmam dileğilye saygılar sevgiler..
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!

  10. #8870

    Üyelik
    05 Ağustos 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    hoysong gv 250 2006
    Alıntı mitmuallim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hakan (dı değilmi?değilse özür) ilk resmi gördüğümde hemen tarihe baktım güncel olunca karda motor sürmek ayrı bir zevktir diye düşündüm..
    Selenin üzerindeki aır hawk mı yoksa öylesine bir ped mi? ve faydası ne ?
    Birde bizde öncamı koreden getirttik ama aguile yazısı yoktuüzerinde oldukça sade yani,
    Birde bu ön cam ile kullanırken yüksek hızda (80 km ve üzeri) rüzgar kaskınızı tokatlıyor gibi oluyor mu ? yoksa ben boydan mı kaybediyorum (booy 1,78)
    Tüm rüzgar sanki kafamd toplanıyor gibi geliyor bana.
    Vesselam...
    merhaba mithat hocam size tavsiyem ön cami L seklindeki aparata baglarken öncamı hafif yukarıya kaldırıp camın önündeki vidaları öle sıkın ben aynen böleyaptım benim boyum 1.84cm ve şimdi problem yaşamıyorum size tavsiyem hocam

  11. #8871
    Orko_ye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2008
    Şehir
    Austin / Texas, USA
    Motosikleti
    -
    Günaydın arkadaşlar,

    Hakan gezin her ne koşulda olursa olsun senin için eğlenceli geçmiş anlaşılan Fotolar için teşekkürler, bizim GV endurocu edasıyla karlar arasında çok hoş olmuş.

    İlkercim daha alamadım Mayıs ayının ilk haftasını bekliyorum, bakalım kısmet artık. Ara ara aklım başka motorlara da kaymıyor değil, dün bir tane Hyosung rx 125 gördüm gidip baktımda motora, kafam karıştı birazcık.
    ..::.. GO ..::..

  12. #8872
    TAYFUNBORA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2011
    Şehir
    Samanyolu Galaksisi
    Motosikleti
    Ktm 690 Sm
    2009 model 26500 km de Gv 250 var birtane.6000 tl fiyat yazıyor.Nasıl sizce....

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...u-gv-250/detay
    https://www.youtube.com/user/funtay34
    http://instagram.com/tayfunboralegend/
    https://www.facebook.com/tayfun.bora

  13. #8873
    mitmuallim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2005
    Şehir
    İzmit /Kocaeli
    Motosikleti
    Mondial RX3i EVO
    Cam ile bilgili bilgi veren arkadaşlara teşkkürler,Önerilerinizi deneyeceğim öncelikle Hakan beyin (floy) önerisini bir deneyeyim bakalım sonuç nasıl olacak,
    Birde benim garanti bu ayın 1. de bitti , bitmeden şöyle bir genel bakım yaptırayımda bir sorun varsa garantiden değişiriz diye düşündüm, Arka silindirde hafiften bir yağ terlemesi vardı, usta önce silindir üst kapağını açtı daha derine inmek bize bayağı iş çıkarır dedi,kapattı ve silindirin alt tarafındaki vidalardan yağ geri dönüşüm vidası dedi sanki sıktı ki bir iki tur vida döndü demek ki bayağı gevşekmiş ve diğer bakımlar yağ,teker ,balata vs. buraya kadar sorun yok fakat
    geçen motoru temizlerken arka tekeri döndürürken zincirin bir noktada gerildiğini ve daha sonra gevşediğini fark ettim, ilk önce aklıma zincir gerdirme vidalarında bir dengesizlik mi var diye düşündüm,baktım aunu çizgide heriki tarafta ,
    Servise getirdim, usta önemli değil her motorda az yada çok olur dedi, pek kafama yatmadı ama sürmeye devam ediyorum
    Umarım bir sorunla karşılaşmam..
    Uzun mu oldu yaa...Yazıyoruz işte..
    Vesselam...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:03 ----------

    Bu arada ilker bey, hoşgeldin diyelim .. kendi kendime ilker beyde sessiz sedasız siteden taşındı diye düşünmeye başlamıştım...
    "Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi

  14. #8874
    timoti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2010
    Şehir
    Çorum
    Motosikleti
    Hyosung GV250 idi, Honda VT750 oldu
    Alıntı mitmuallim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cam ile bilgili bilgi veren arkadaşlara teşkkürler,Önerilerinizi deneyeceğim öncelikle Hakan beyin (floy) önerisini bir deneyeyim bakalım sonuç nasıl olacak,
    Birde benim garanti bu ayın 1. de bitti , bitmeden şöyle bir genel bakım yaptırayımda bir sorun varsa garantiden değişiriz diye düşündüm, Arka silindirde hafiften bir yağ terlemesi vardı, usta önce silindir üst kapağını açtı daha derine inmek bize bayağı iş çıkarır dedi,kapattı ve silindirin alt tarafındaki vidalardan yağ geri dönüşüm vidası dedi sanki sıktı ki bir iki tur vida döndü demek ki bayağı gevşekmiş ve diğer bakımlar yağ,teker ,balata vs. buraya kadar sorun yok fakat
    geçen motoru temizlerken arka tekeri döndürürken zincirin bir noktada gerildiğini ve daha sonra gevşediğini fark ettim, ilk önce aklıma zincir gerdirme vidalarında bir dengesizlik mi var diye düşündüm,baktım aunu çizgide heriki tarafta ,
    Servise getirdim, usta önemli değil her motorda az yada çok olur dedi, pek kafama yatmadı ama sürmeye devam ediyorum
    Umarım bir sorunla karşılaşmam..
    Uzun mu oldu yaa...Yazıyoruz işte..
    Vesselam...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:03 ----------

    Bu arada ilker bey, hoşgeldin diyelim .. kendi kendime ilker beyde sessiz sedasız siteden taşındı diye düşünmeye başlamıştım...

    Hocam tekeri çevirirken zincirin daralıp gevşemesi ustanızın dediği gibi her motorda olur. Hatta zinciri gererken bunu hesaba katarak ortalama bir ayar tutturmak gerekir.
    En umutsuz köle, köle olduğunu bilmeyendir.

  15. #8875
    mitmuallim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2005
    Şehir
    İzmit /Kocaeli
    Motosikleti
    Mondial RX3i EVO
    Teşekkür ederim hakan bey , biraz daha rahatladım açıkcası kafamda soru işareti idi, malum ustama güvenmekle birlikte aynı bilgiyi teyid ettirmek de istiyorum başka kişilerle..) tesekkurler(^_^)
    Vesselam...
    "Yolculuk bir fersahda olsa cehennemden bir parçadır" ..... seyyah pirimiz Evliya Çelebi

  16. #8876
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    Alıntı Orko_ye adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlkercim daha alamadım Mayıs ayının ilk haftasını bekliyorum, bakalım kısmet artık. Ara ara aklım başka motorlara da kaymıyor değil, dün bir tane Hyosung rx 125 gördüm gidip baktımda motora, kafam karıştı birazcık.
    abi kros değil mi rx?ya o değilde şu koca ayak dedikleri var ya ona bayılıyom ben ya 125 lik olan diğer modeli.ondan bulursan al valla hem arazi hem asfalt tipi de çok dikkat çekici.

    mithat hocam arayı uzattık baya ama fırsat buldukça takip etmeye çalıştım edemediklerimi de dün okudum işte.öyle yani..buralardayım birlikteyiz,saygılar.yalnız bahsettiğiniz olayı kafamda canlandıramadım.bir daha okuyayım yavaş yavaş..
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!

  17. #8877
    Orko_ye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2008
    Şehir
    Austin / Texas, USA
    Motosikleti
    -
    Alıntı YÖRÜK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi kros değil mi rx?ya o değilde şu koca ayak dedikleri var ya ona bayılıyom ben ya 125 lik olan diğer modeli.ondan bulursan al valla hem arazi hem asfalt tipi de çok dikkat çekici.
    İlkercim evet cross, senin dediğin modelde RT 125, ona da bakındım ama lastik değiştirmek istersen o arka lastikten bulunabilir mi onu düşünüyorum. Hatta evimin yakınlarında birisi satıyormuş fiyatı da uygun ama CBF'i bekleyeyim diyorum önce. Sonuçta piyasası olan motor CBF ileride satmak istediğimde kolay satabileceğim bir motor. Ama olurda Mayıs ayında da problem çıkarsa bekleyemeyeceğim artık. Bakalım hayırlısı kardeş.
    ..::.. GO ..::..

  18. #8878
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    hayırlısı o zaman cbf tabiki elinden kolay çıkar.hem dayanıklı motor çok uzun km ler yapanlar var.tekrar hayırlısı diyelim o zaman
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!

  19. #8879

    Üyelik
    02 Nisan 2010
    Şehir
    MUGLA Ortaca
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250
    Alıntı floy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşım kaskın hayırlı olsun buji ile ilgili bişiy sorucam yeni aldıgın bujilerin üzerindeki numaralar neydi acaba hatırlıyormusun

    slm floy aldigim buji CR8E STANDART BUJI NGK Buji marketnden aldim adreside su:

    https://www.ngkbujimarket.com/produc...id_product=416

  20. #8880

    Üyelik
    05 Ağustos 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    hoysong gv 250 2006
    Alıntı wolverineGV adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm floy aldigim buji CR8E STANDART BUJI NGK Buji marketnden aldim adreside su:

    https://www.ngkbujimarket.com/produc...id_product=416
    teşekkür ederim arkadaşım saol


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)

Bu Konudaki Etiketler