Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

CB 125 ACE Motoru hakkında yorumlarınız nelerdir ? Başlangıç motoru olacak.

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    29 Haziran 2015
    Merhabalar,

    4,500 bütçem var, CB 125 ACE almayı düşünüyorum. Bu motor avantajlarını ve dezavantajlarını belirtmenizi istiyorum. Başlangıç motoru olarak alınmalı mı acaba ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    10 Ocak 2016
    Şehir
    Adana
    Şimdiye kadar kimse bu muhteşem soruyu sormamıştı! Arama butonunu öğretmek lazım..
    http://www.motosiklet.net/forum/moto...m-basligi.html
    metecel ve Ertugyigit bunu beğendiler.

  3. #3
    BalkanRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha YZF-R25
    Motor Bloğu;

    125 cc,Hava soğutmalı, 4-zamanlı, OHC, tek silindirli Honda Cb 125 Ace, 7500 devirde maksimum gücünü 6,5 kw (8,7) hp olarak sunuyor.

    Maksimum torkunu ise 5000 devirde 9,8 Nm olarak veriyor.

    125 cc bir commuter için maksimum güç biraz daha iyi olabilirdi ancak tork olarak yeterli diyebiliriz.

    Ayrıca motosiklet 4 vites.



    Gösterge Paneli;

    Oldukça sade hemde çok sade

    Km göstergesi,Boş vites gösterge ışığı,sinyal göstergesi,uzun far gösterge lambası mevcut.

    Devir saatini bırakın,benzin göstergesi bile yok.



    Gidon Kumandaları;

    Sağ tarafta sadece marş butonu mevcut.



    Sol tarafta ise Far anahatarı,far reosta anahtarı (uzun-kısa far),sinyal anahtarı ve korna mevcut.



    Sele;

    Kısa mesafeli sürüşlerde rahatsız eden bir yapısı yok,rahat. Ancak uzun yolda biraz daha durum farklı olabilir.



    Benzin Deposu;

    Kapasitesi 10 litre,yedek dahil.Yedek depodaki belirtilen yakıt miktarı ise 1.44 litre.



    Motorda ayak marşı mevcut.



    Egzoz son derece sessiz.



    Arka stop lambası ve sinyallerin tasarımı sade.




    Arka amörtisörler oldukça rahat bir sürüş sağlıyor,5 farklı kademede ayarlanabiliyor,bozuk yolda rahatsızlık vermyen bir sürüş sağlaması açısından beğendim.




    Lastikler;

    Ön lastik boyutu 80/100-18
    Arka lastik boyutu 90/100-18
    Lastikler iç lastikli ve kuru zeminde idare eden ama ıslağı görünce sürüşü zorlaştıran kalitesiz lastiklerden. Tıpkı diğer commuterlarda olduğu gibi. Limitlerini bilen bir sürücü için sorun teşkil etmeyebilir ancak yeni başlayanların değiştirmesi gerek diye düşünüyorum.



    ARKADASLAR ALINTIDIR.
    YOU DONT NEED A THERAPIST IF YOU OWN A MOTORCYCLE-Anonymous

  4. #4
    harun27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2012
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    2023 Vespa Primavera 150
    Alıntı BalkanRider adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor Bloğu;

    125 cc,Hava soğutmalı, 4-zamanlı, OHC, tek silindirli Honda Cb 125 Ace, 7500 devirde maksimum gücünü 6,5 kw (8,7) hp olarak sunuyor.

    Maksimum torkunu ise 5000 devirde 9,8 Nm olarak veriyor.

    125 cc bir commuter için maksimum güç biraz daha iyi olabilirdi ancak tork olarak yeterli diyebiliriz.

    Ayrıca motosiklet 4 vites.

    http://s105.photobucket.com/user/ugu...861b0.jpg.html

    Gösterge Paneli;

    Oldukça sade hemde çok sade

    Km göstergesi,Boş vites gösterge ışığı,sinyal göstergesi,uzun far gösterge lambası mevcut.

    Devir saatini bırakın,benzin göstergesi bile yok.

    http://s105.photobucket.com/user/ugu...0cc1f.jpg.html

    Gidon Kumandaları;

    Sağ tarafta sadece marş butonu mevcut.

    http://s105.photobucket.com/user/ugu...7df9a.jpg.html

    Sol tarafta ise Far anahatarı,far reosta anahtarı (uzun-kısa far),sinyal anahtarı ve korna mevcut.

    http://s105.photobucket.com/user/ugu...eb611.jpg.html

    Sele;

    Kısa mesafeli sürüşlerde rahatsız eden bir yapısı yok,rahat. Ancak uzun yolda biraz daha durum farklı olabilir.

    http://s105.photobucket.com/user/ugu...ef4e7.jpg.html

    Benzin Deposu;

    Kapasitesi 10 litre,yedek dahil.Yedek depodaki belirtilen yakıt miktarı ise 1.44 litre.

    http://s105.photobucket.com/user/ugu...269cb.jpg.html

    Motorda ayak marşı mevcut.

    http://s105.photobucket.com/user/ugu...eb4c5.jpg.html

    Egzoz son derece sessiz.

    http://s105.photobucket.com/user/ugu...22488.jpg.html

    Arka stop lambası ve sinyallerin tasarımı sade.

    http://s105.photobucket.com/user/ugu...b8e44.jpg.html


    Arka amörtisörler oldukça rahat bir sürüş sağlıyor,5 farklı kademede ayarlanabiliyor,bozuk yolda rahatsızlık vermyen bir sürüş sağlaması açısından beğendim.

    http://s105.photobucket.com/user/ugu...da91f.jpg.html


    Lastikler;

    Ön lastik boyutu 80/100-18
    Arka lastik boyutu 90/100-18
    Lastikler iç lastikli ve kuru zeminde idare eden ama ıslağı görünce sürüşü zorlaştıran kalitesiz lastiklerden. Tıpkı diğer commuterlarda olduğu gibi. Limitlerini bilen bir sürücü için sorun teşkil etmeyebilir ancak yeni başlayanların değiştirmesi gerek diye düşünüyorum.

    http://s105.photobucket.com/user/ugu...23c6f.jpg.html

    ARKADASLAR ALINTIDIR.
    Hocam resimler görünmüyor

  5. #5

    Üyelik
    29 Haziran 2015
    Alıntı EmreKocyigit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdiye kadar kimse bu muhteşem soruyu sormamıştı! Arama butonunu öğretmek lazım..
    http://www.motosiklet.net/forum/moto...m-basligi.html
    Boş yapmasak da direk konu linkini atsak da yeterli olabilecekti.
    Forum herkese hizmet sunuyor ve herkes sistemi iyi bilecek diye birşey de yok!
    Size bu tür bir siteyi tasarlayıp programlamam 1 ay sürer.
    Ben güncel yorumlar istiyorum, ne yapayım kaç senelik konuyu.
    Teşekkürler yorum için, kazasız belasız...

    Alıntı BalkanRider adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor Bloğu;

    125 cc,Hava soğutmalı, 4-zamanlı, OHC, tek silindirli Honda Cb 125 Ace, 7500 devirde maksimum gücünü 6,5 kw (8,7) hp olarak sunuyor.

    Maksimum torkunu ise 5000 devirde 9,8 Nm olarak veriyor.

    125 cc bir commuter için maksimum güç biraz daha iyi olabilirdi ancak tork olarak yeterli diyebiliriz.

    Ayrıca motosiklet 4 vites.

    http://s105.photobucket.com/user/ugu...861b0.jpg.html

    Gösterge Paneli;

    Oldukça sade hemde çok sade

    Km göstergesi,Boş vites gösterge ışığı,sinyal göstergesi,uzun far gösterge lambası mevcut.

    Devir saatini bırakın,benzin göstergesi bile yok.

    http://s105.photobucket.com/user/ugu...0cc1f.jpg.html

    Gidon Kumandaları;

    Sağ tarafta sadece marş butonu mevcut.

    http://s105.photobucket.com/user/ugu...7df9a.jpg.html

    Sol tarafta ise Far anahatarı,far reosta anahtarı (uzun-kısa far),sinyal anahtarı ve korna mevcut.

    http://s105.photobucket.com/user/ugu...eb611.jpg.html

    Sele;

    Kısa mesafeli sürüşlerde rahatsız eden bir yapısı yok,rahat. Ancak uzun yolda biraz daha durum farklı olabilir.

    http://s105.photobucket.com/user/ugu...ef4e7.jpg.html

    Benzin Deposu;

    Kapasitesi 10 litre,yedek dahil.Yedek depodaki belirtilen yakıt miktarı ise 1.44 litre.

    http://s105.photobucket.com/user/ugu...269cb.jpg.html

    Motorda ayak marşı mevcut.

    http://s105.photobucket.com/user/ugu...eb4c5.jpg.html

    Egzoz son derece sessiz.

    http://s105.photobucket.com/user/ugu...22488.jpg.html

    Arka stop lambası ve sinyallerin tasarımı sade.

    http://s105.photobucket.com/user/ugu...b8e44.jpg.html


    Arka amörtisörler oldukça rahat bir sürüş sağlıyor,5 farklı kademede ayarlanabiliyor,bozuk yolda rahatsızlık vermyen bir sürüş sağlaması açısından beğendim.

    http://s105.photobucket.com/user/ugu...da91f.jpg.html


    Lastikler;

    Ön lastik boyutu 80/100-18
    Arka lastik boyutu 90/100-18
    Lastikler iç lastikli ve kuru zeminde idare eden ama ıslağı görünce sürüşü zorlaştıran kalitesiz lastiklerden. Tıpkı diğer commuterlarda olduğu gibi. Limitlerini bilen bir sürücü için sorun teşkil etmeyebilir ancak yeni başlayanların değiştirmesi gerek diye düşünüyorum.

    http://s105.photobucket.com/user/ugu...23c6f.jpg.html

    ARKADASLAR ALINTIDIR.

    Detaylı bilgiler için teşekkürler..

  6. #6
    metecel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    TVS
    1. Ehliyetin var mı?
    2. Ekipmanları aldın mı, almadıysan, 4.500'ün içinde ne kadarı ekipman parası?
    3. Bunlara yeterli cevap alınca, senin asıl soruna geçebiliriz
    Ertugyigit bunu beğendi.
    “Dava adamı olmak için, önce adam olmak lazım. Dava öğretilir ama adamlık öğretilmez. “ Alparslan Türkeş

  7. #7

    Üyelik
    19 Mart 2016
    Motosikleti
    Bajaj - Pulsar 200NS
    Merhaba,
    125 ACE ilk vitesli motorumdu tam olarak 11.000km kullandım.Bu km yi 10 ayda yaptım kara kış dahil.
    Lastikler harici beni hiç üzmedi zaten aldıktan kısa bir süre sonra değiştirdim(michelin pilot street)
    Motor hafif olduğu için (boş 98 kg + 10 lt benzin deposu + 800cl yag karteri) kampana frenler kesinlikle yetiyor aksini iddia eden varsa zaten boş insandır çok dikkate almamak lazım.
    9 beygir gücü var ve şehir içinde ideal.Zorlasanız 2,5LT yakıyor.
    11k kmde hiçbir şekilde sorunla karşılaşmadım ve soran tüm arkadaşlarıma önerdim.
    ilk motor olmalı çünkü dikkat dağıtacak hiçbir şeyi yok.Konsolda hız ve sinyal ışıkları var.Zaten 4 vites ve dolu dolu yetiyor.
    Ben macera olsun diye uzun yola da çıktım yeterince sabrınız varsa her yola gidiyor.Ayrıca titreşimi makul ve sele çok rahat
    Gönül rahatlığıyla alınız.

  8. #8

    Üyelik
    29 Haziran 2015
    Alıntı metecel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1. Ehliyetin var mı?
    2. Ekipmanları aldın mı, almadıysan, 4.500'ün içinde ne kadarı ekipman parası?
    3. Bunlara yeterli cevap alınca, senin asıl soruna geçebiliriz
    1-) Ehliyet işlemleri başladı. / Yeni kanuna göre A1 (125 cc kadar) (Bakiyeden hariç)
    2-) 4,500 e ek olarak 500 TL daha ekleyebilirim. Tüm işlemler dahil. Ekipmanlar + motor 5,000TL
    3-) Buyrun hocam.

    Alıntı Ben Vahit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba,
    125 ACE ilk vitesli motorumdu tam olarak 11.000km kullandım.Bu km yi 10 ayda yaptım kara kış dahil.
    Lastikler harici beni hiç üzmedi zaten aldıktan kısa bir süre sonra değiştirdim(michelin pilot street)
    Motor hafif olduğu için (boş 98 kg + 10 lt benzin deposu + 800cl yag karteri) kampana frenler kesinlikle yetiyor aksini iddia eden varsa zaten boş insandır çok dikkate almamak lazım.
    9 beygir gücü var ve şehir içinde ideal.Zorlasanız 2,5LT yakıyor.
    11k kmde hiçbir şekilde sorunla karşılaşmadım ve soran tüm arkadaşlarıma önerdim.
    ilk motor olmalı çünkü dikkat dağıtacak hiçbir şeyi yok.Konsolda hız ve sinyal ışıkları var.Zaten 4 vites ve dolu dolu yetiyor.
    Ben macera olsun diye uzun yola da çıktım yeterince sabrınız varsa her yola gidiyor.Ayrıca titreşimi makul ve sele çok rahat
    Gönül rahatlığıyla alınız.
    Anladım hocam, devir göstergesinin bulunmamasının sorunlarını yaşadınız mı acaba ?
    Okula gidip geleceğim motor ile. Fatih'te oturuyorum ve okul Kadıköy'de. İstanbul Avrupa'dan İstanbul Anadolu'ya geçeceğim her gün. Yakıt buna paralel kaç gün gider sizce?

  9. #9
    Draconian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2015
    Şehir
    Beylikdüzü/İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Boxer
    Üzerinde benzin göstergesi bile yok. Yokuşlarda bayılır filan. Frenler fena olmasa da gidişi çok sıkıntılı bir alet. 60'ı geçmem dersen al. Onun dışında çok yanlış, boş bir motor almış olursun.
    Ertugyigit bunu beğendi.

  10. #10

    Üyelik
    27 Mart 2016
    Şehir
    istanbul
    O motor o kadar etmiyor maalesef gözümde kampana fren tipide bana hitap etmiyor göreceli bir kavram tabi neyse ben Honda olsun çamurdan olsun sözüyle bağdaştırıyorum ki kendimde Honda kullanıcısıyım bajaj 125 discovery bakabilirsin bence bajaj sağlamlığını kanıtladı hep kuryelerde görüyorum kendim cbr 125 almasaydım onu alacaktım yinede tercih sizin

  11. #11

    Üyelik
    19 Mart 2016
    Motosikleti
    Bajaj - Pulsar 200NS
    Devir saatinin olmaması sorun değil zaten konsola değil yola bakman lazım
    Makinanın zorlanma durumuna göre hangi vitese geçeceğini anlarsın bu oto kontoldür kullandıkça edinilecek bir alışkanlık.
    Unutma hareket halindeyken en doğru vites gazı verdiğinde motoru zorlamadan hareket ettiren vitestir.
    Ortalama 1 km de 0,09 krş yakıyor yapacağın yol ile çarp bir de köprü geçiş ücreti ekle sonuca ulaşırsın.

  12. #12

    Üyelik
    29 Haziran 2015
    Alıntı Ben Vahit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Devir saatinin olmaması sorun değil zaten konsola değil yola bakman lazım
    Makinanın zorlanma durumuna göre hangi vitese geçeceğini anlarsın bu oto kontoldür kullandıkça edinilecek bir alışkanlık.
    Unutma hareket halindeyken en doğru vites gazı verdiğinde motoru zorlamadan hareket ettiren vitestir.
    Ortalama 1 km de 0,09 krş yakıyor yapacağın yol ile çarp bir de köprü geçiş ücreti ekle sonuca ulaşırsın.
    Hocam motorun ikinci elini almak peki ne kadar mantıklı ?

  13. #13
    eren3736 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ağustos 2015
    Şehir
    Ümraniye/İST
    Motosikleti
    Mondial Drift - TVS APACHE 150(çalındı) - Cbr 125
    Azıcık da olsa motordan keyif alıyım dersen bunu bırak o paraya tertemiz bi apache alırsın taş gibi motordur, az yakar, deli gibi gider, şekli çok iyidir, dijital gösterge var daha ne oldun. Sırf honda diye (oda tartışılır) o motora o kadar para vermeyin..

    Veya bu saydıklarım umrunda değilse aceye alternatif olarak boxer var 3.000 e onu al kalan paraya ekipman, lastik felan alırsın.

  14. #14

    Üyelik
    19 Mart 2016
    Motosikleti
    Bajaj - Pulsar 200NS
    Mantıklı tabi ama temizini bulmak lazım yoksa da sıfırı alınır kmlerce de binilir.
    Japondan şaşma kardeşim Marka takıntısı değil rüşt ispatıdır bu dediğim.
    Paran boşa gitmez merak etme.
    2500 - 3500 TL arasında tertemiz motorlar var al kafan rahat olsun.
    Yarın yedek parça lazım olduğunda ne üdüğü bilinmeyen servislerle muhattap olmak zorunda kalmazsın.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)