hem benzinli hem elektrikli scooter yuki den
-
YUKI firması Elektrikli ve Benzinli çalışabilen Hibrit bir scooteri satışa sundu. İlk Hareketi Elektrikle başlatıp hızınız belli bir sürai aşınca Benzinli motor devreye giriyor. Benzinli moda geçtiğinizde yol yaparken araç aynı zamanda Aküsünüde şarj ediyor. YUKI Kral serisi Uranüs Hybrit markasıyla satışta.
Üzerinde Çift Motor var. 150 cc 9.5 Hp Benzinli ve 48 V 1200 Watt Elektrikli motorlara sahip motorlar otomatik olarak hız geçişlerinde sürüş görevini birbirlerine aktarıyorlar. Benzinli Motor ile maksimum 100 Km hız yapan araç Elektrikli motoru ile 50 Km hız yapıyor.
Gösterge panelinde çift gösterge. Gösterge panelinde Benzin göstergesi ve Elektrik Şarj oranını gösteren iki ayrı gösterge bulunuyor
fiyat 6000 tl.sizce tutarmı ??
[IMG][/IMG]
Reklamlar
-
O fiyata kimse almaz ama güzel bir adım olmuş tebrik etmek lazım
-
çinli diye olaya başlamak istemiyorum ama böyle teferruatı fazla bi motorda japon olmasına dikkat ederim ki şu anda çinli kullanıyorum.elektrik aksamıdır ,motordur derken hem de yeni üretilen bişeyin sorunu fazla olur gibime geliyo.kendime göre alternatifim:alırım bi tane kymco agility 125 3500 tl ye ,taş gibi senelerce binerim, aradaki fiyat farkına da kaç km bedava giderim sen hesapla artık...
-
yakittan tasarruf yok ki? 2.7litreden az yakan dolu elektriksiz scooter varken 6000 verilmez, tutmaz, ancak 1litre civarlarina inerse ve fiyat 4000lerde olursa o da BELKI alinabilir, cinli olmasindan degil, karli olmamasindan alinmaz
-
Kabloları çok çobuk ısınıyor, çabuk şase yapıyor, aküler şişiyor..... bence saçmalığın daniskası..
Nefesime gücü bahşet mevlâ , bir kuç daha atsam olur evvel Allah.
-
kursattekin adlı üyeden alıntı
yakittan tasarruf yok ki? 2.7litreden az yakan dolu elektriksiz scooter varken 6000 verilmez, tutmaz, ancak 1litre civarlarina inerse ve fiyat 4000lerde olursa o da BELKI alinabilir, cinli olmasindan degil, karli olmamasindan alinmaz
Benzinlisi 2.7 litre sarfediyormuş daha dikkatli bak.
-
bu motorlara para verenin zekası kıt tır.
-
evet fiyat olarak çok pahallı ama düşünce fikir olarak çok güzel ...bataryalarını kendinin sarz etmesi çok iyi..fiyat konusunda abartmışlar ama düser ilgi görmeyince+
-
2 kat tamir masrafı Düşünce güzel ama
-
çöker elektrik aksamı 2 gün sonra, binersin normal scooter gibi
-
yuki nin elektrikli bisikletine 1,5 yıl kullandım
Tek şarjla 100km gidenlerinden almıştım. Açıkçası 70 80 km yapsa kabulümdü ancak kullandıkça anladım ki 90 95km rahat götürüyor ve tek şarjla 1 hafta okul ev dersane (ki günlük toplamı 12 /15 km) arasını çook rahat çıkardı. Masraf olarak da ufak tefek her motosiklette olabilecek şeyleri çıkardı. Bir sefer yıkarken su kaçırdım kornayı ve gösterge ışıklarını değiştirdim bir seferde fren balatalarını yeniledim onun haricinde motorunda tesisatında hiç bir sıkıntı yaşamadım. çevremde ise çokca diğer markalardan gördüğüm elektrikli bisikletler ise gaz kolu çıkan mı dersin 8 çizen arka teker mi dersin bi ton sıkıntı çıkaranlarıda vardı elbette.
Şahsen motosiklet olsun elektrikli bisiklet olsun illa çinli alacaksam yuki alırım. He 2.eli mondial gibi değil belki ama mondialden daha sağlam yaptıklarını düşünüyorum
Konuda bahsi geçen motosikletin fiyatını biraz daha aşağı çekmeleri ve elektrik motorunun süratini en az 70 km/h yapmaları lazım. Yoksa şu haliyle pek alıcısı olmaz doğrusu.
-
Tropiksera adlı üyeden alıntı
Kabloları çok çobuk ısınıyor, çabuk şase yapıyor, aküler şişiyor..... bence saçmalığın daniskası..
altyapısı hazır olduktan sonra bunlar halledilebilir sorunlar. yük taşıyıcı kabloların daha kalın kesitli ve kaliteli seçilmesi, izolasyonun elden geçirilmesi, daha kaliteli akü grubu ile bunlar aşılabilir.
burda asıl mesele, ilk alım fiyatının, bu motorun potansiyel müşteri gurubu için yüksek olması. ama objektif ve pozitif bir bakış açısıyla düşünülürse, bugün için fiyat ve teknik aksaklıklar sorun olarak dursa da, gelecek için bir adım olması anlamında umut verici...
müşteri bilinci oluşursa talep de artar. artan taleple birlikte rekabet de artar. sonuçta üretim artar ve hem kalite yükselir, hem de fiyatlar düşer (umarım)...
-
arkadaşlar ben anlayamadım yani 2.7lt benzinle 100km gidiyor elektiriklede 50 kendi şarj ettiği için masrafsız diyelim yani 2.7lt=150 km mi
2.7*4.55=12.29tl yapar oda 1kmde=82kr ozaman çok iyi
-
öle kafanızdan matematik ciziyosunuz ama önec bi otur düşün
1 çin malı
2 düz mantık benzinli sistemle elektrikli sistem geçişlerini nası ayarlamış kesin sorun çıkarır
3 fiyata bak kim nası niye alsın
ya mantık güzelde uygulamada nası olcak kafam bi türlü almadı akü doldur boşalt nası desteklicek böle yapana kadar lpg döşerim hiç deilse başım agrımaz 1 saatlik iş döşemesi benim için elektrik motoru fln kesin sorunları bitmez bunun
-
kursattekin adlı üyeden alıntı
yakittan tasarruf yok ki? 2.7litreden az yakan dolu elektriksiz scooter varken 6000 verilmez, tutmaz, ancak 1litre civarlarina inerse ve fiyat 4000lerde olursa o da BELKI alinabilir, cinli olmasindan degil, karli olmamasindan alinmaz
Biraz önce bir mail geldi yuki'den.
Sana ulaşmaya çalışmışlar ama ulaşamamışlar bir türlü.
Mailde diyor ki; kürşat'a söyle hazırlansın, evinden almaya gidiyoruz. Notere gidip fabrikayı onun üstüne yapacaz. Bizide artık şirkette müdür, müdür yardımcısı falan yapar...
Diyooorrr
Motosikletli Kaplumbağa...
-
sakinseytan adlı üyeden alıntı
öle kafanızdan matematik ciziyosunuz ama önec bi otur düşün
1 çin malı
2 düz mantık benzinli sistemle elektrikli sistem geçişlerini nası ayarlamış kesin sorun çıkarır
3 fiyata bak kim nası niye alsın
ya mantık güzelde uygulamada nası olcak kafam bi türlü almadı akü doldur boşalt nası desteklicek böle yapana kadar lpg döşerim hiç deilse başım agrımaz 1 saatlik iş döşemesi benim için elektrik motoru fln kesin sorunları bitmez bunun
tamamda çinlilerde artık eski çinliler diil şimdiye kadarki çinliler ne kadar ekmek o kadar köfte tipi motorlardı tabi bi italyan vs daha
güven verir ama bu firmanın politikasına bağlı bi şey kullananlar o kadarda şikayetçi diil ama kullanmadım sonuçta duyduğumuzla konuşuyoruz
geçişleri ayarlamak çok dert diildir nasıl sıralı otogaz önce benzin daha sonra otomatik gaza geçiyorsa o mantık milyarlarca dolarlık fabrika istemez bence
fiyatta doğrusun bencede çok ama türkiyenin birazda kaderi ilk ya mutlaka geçirecekler hayırlısı diyelim
-
Düşünce güzel ama fiyat problem
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)