Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

CBR250R Yakından Gördüm İnceledim Test Ettim :/

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    21 Haziran 2010
    Şehir
    Iraq Ebabil...
    Motosikleti
    Scoo AngeL...
    Arkadaş yeni bir motor arayışına girdim 2-3 gündür gidip bayilerde motor felan araştırıyorum neyse dün bi arkadaş cbr250r almış motoru biraz inceleyim dedim size de görüşlerimi aktaraym öncelikle olarak motorun ön taraftan bakıldıgında taaa motor bloguna kadar göre bileceğiniz şekilde ön maşaların arasında aacayip bi boşluk var ben anlam veremedim ön taraf fazlasıyla yüksek kalmış 2.olarak motorun deposu çok alakasız bi biçimde şekilsiz duruyor yakından bakıldıgında yada bana öyle geliyor eksoz olayına gelince eksoz tamamiyle sanki sonradan bi eksoz koyalım dmeişler gibi duruyor kocaman bir eksoz bir o kadarda tipsiz bir eksoz koymuşlar üzerine oturuş pozisyonuna gelince tam anlamıyla SUPER SPORT değil hatta bna göre hiç değil biraz daha touring bi oturuş tarzına sahip gibi ve motora 2 kişi bindiğiniz zaman arkaya 70-80kg bi arkadaş oturdugu zaman ön lastik resmen boşluğa çıkıyor gibi oluyor motorun önü şahlanıyor kontrolda biraz sıkıntı yaratıyor bunlar benim şahsi görüşüm alıcak arkadaşlar öyle internetten göründüğü gibi kocaman bişey değil yanına gidince ufak tefek bişey kalıyo internette ki resimlere göre kıyaslayınca son olarak fiyat olarak in ideal 250lik olsada bence hayla kawasaki ninja250r sıfının en ideal motoru sürüş sürat,oturuş konforu açısından bu arada SS merakı olan arkadaşlar emin olun 2 motorunda oturuş pozisyonu TAM OLARAK SS oturuş pozisyonuna sahip değil.

    Konu tartışmaya dönmesin CBR250R Alan arkadaşlara hayırlı ugurlu olsun Allah kaza bela vermesin.Bunlar benim şahsi fikrim neticede.
    [COLOR="Red"][B]Motosiklet bir özgürlük ve keyif aracıdır. Bu özgürlük ve keyfin en önemli ve öncelikli koşuluysa kask kullanımıdır.
    Kask, motosiklet sürüş güvenliğinin en önemli ve olmazsa olmaz koşuludur.[/B][/COLOR]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    _pLay_06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2009
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Honda CBR 250R - Citroen C5 SX PK
    hocam ıyıde o motor SS degılkı Sadece Sport. Super sport bır motorla kıyaslanamaz bence =)

  3. #3
    karayılan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2008
    Şehir
    GAZİANTEP
    evet tespitlerin doğru zaten Honda cbr 250 süper sport racing bir motosiklet değil sadece spor bir motor hatta Nakedin grenajlısı denilebilir Honda mühendisleri öncelikle bu motorun rahat bir oturuş pozisyonu olsun demiş yeni başlayanlar ve uzun yola çıkanları yormaması için
    gerçekleri tarih yazar tarihide GALATASARAY

  4. #4
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    Eğer tam bir SS 250 cc replikası arıyorsanız GT 250 R dan başka tam olarak bunu yansıtabilen yok. Gerek oturuş gerek görünüm bakımından. Cbr ve Ninja sport touringdir benim gözümde.
    2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125

  5. #5
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı karayılan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet tespitlerin doğru zaten Honda cbr 250 süper sport racing bir motosiklet değil sadece spor bir motor hatta Nakedin grenajlısı denilebilir Honda mühendisleri öncelikle bu motorun rahat bir oturuş pozisyonu olsun demiş yeni başlayanlar ve uzun yola çıkanları yormaması için
    Onu iyi dedin işte. Ben bu MOTORUN GRENAJSIZ HALİni düşünüyorum kaç gündür. Nasıl olur ki? Var mı o şekil bir resim...??
    #sürenadam

  6. #6
    mehmet tufan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2010
    Şehir
    BEŞİKTAŞ / istanbul
    Motosikleti
    BURGMAN
    ninjada tek olamaz bence,
    hyo gt250 ile ninja 250 aynı.
    yan yana inceledim
    hatta gt250 ağır bile basıyor.
    What goes around, Comes back arround...

  7. #7
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    gt250r ın grenajlarını çıkartınca çok güzel bi naked oluyor
    Baksanıza şu güzelliğe ducati monster halt yemiş yanında :D



    ben bu şekilde 1-2 hafta kullandım,çok fena rüzgar yiyo insan ama hızı daha iyi hissediyosun.naked kullanıcılarını daha iyi anlamıştım o günlerde
    acaba ninja ve cbr ın grenajlar sökülse nasıl olur
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  8. #8
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı AzRaİL42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...ve motora 2 kişi bindiğiniz zaman arkaya 70-80kg bi arkadaş oturdugu zaman ön lastik resmen boşluğa çıkıyor gibi oluyor motorun önü şahlanıyor kontrolda biraz sıkıntı yaratıyor
    Arka amortisörün ön yük ayarı yapılırsa bu durum ortadan kalkar diye düşünüyorum. Ninja'da da aynı şey söz konusu. 75kg'lik iki kişi bindiği zaman ninja'nın da arkası çöküyor. bu durumda ön yük ayarını doğru şekilde yaparak sürüş konforunu artırmak mümkün.

    söylediğin diğer her şeye katılıyorum cbr'ın makyajı bence güzel ama egzost ve depo kapağı eksi yönleri. yine de 250cc'de fiyat olarak en uygun ve ekonomik model.

    250cc'de oturuş pozisyonu ss olan tek model ise hyosung gt250r.

    bence kawasaki ile honda amcalar 250cc'de kullanım kolaylığı, kıvraklık ve sürüş konforunun sürücü için daha rahat olmasını hedefleyerek naked / sport touring'e yakın bir gidon tasarlamışlar.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  9. #9
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gt250r ın grenajlarını çıkartınca çok güzel bi naked oluyor
    Baksanıza şu güzelliğe ducati monster halt yemiş yanında :D
    http://p1.bikepics.com/2011/07/30/bi...248354-800.jpg


    ben bu şekilde 1-2 hafta kullandım,çok fena rüzgar yiyo insan ama hızı daha iyi hissediyosun.naked kullanıcılarını daha iyi anlamıştım o günlerde
    acaba ninja ve cbr ın grenajlar sökülse nasıl olur

    aaa bu motorun bu yönünü hiç görmemiştim
    peki gidonu yukarı dikilebilir mi böyle kullanmaya kalkılsa?
    başka gidion uydurmak kastım
    Mustafa Kemal Atatürk

  10. #10
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    ninja'nın grenajsız hali aşağı yukar şöyle:

















    kafa grenajı çıktığında göstergelerin etrafındaki siyah panzotlar (siyah kıvrılan grenajlar) orda kalıyor. bunları sökmek içinde göstergeyi söküp panzotları çıkardıktan sonra göstergeyi geri takmak gerekiyor. anlayacağınız çooook uzun iş )
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  11. #11
    yashukawa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2011
    Şehir
    gaziantep
    Motosikleti
    Honda CBR 250r
    bana resimdekilerden daha büyük gelmişti sanki

  12. #12

    Üyelik
    21 Haziran 2010
    Şehir
    Iraq Ebabil...
    Motosikleti
    Scoo AngeL...
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arka amortisörün ön yük ayarı yapılırsa bu durum ortadan kalkar diye düşünüyorum. Ninja'da da aynı şey söz konusu. 75kg'lik iki kişi bindiği zaman ninja'nın da arkası çöküyor. bu durumda ön yük ayarını doğru şekilde yaparak sürüş konforunu artırmak mümkün.

    söylediğin diğer her şeye katılıyorum cbr'ın makyajı bence güzel ama egzost ve depo kapağı eksi yönleri. yine de 250cc'de fiyat olarak en uygun ve ekonomik model.

    250cc'de oturuş pozisyonu ss olan tek model ise hyosung gt250r.

    bence kawasaki ile honda amcalar 250cc'de kullanım kolaylığı, kıvraklık ve sürüş konforunun sürücü için daha rahat olmasını hedefleyerek naked / sport touring'e yakın bir gidon tasarlamışlar.
    Kesinliklee

    ---------- Post added at 15:05 ---------- Previous post was at 14:58 ----------

    Alıntı yashukawa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bana resimdekilerden daha büyük gelmişti sanki
    Evet internetten araştırıp resimlere bakıp motoru almaya gittiğinizde motorun yanına vardığınızda herşey değişiyor ve insan birazda olsa o gördüğü heybetli makinayı karşısında göremeyince biraz burukluk yaşıyor :/

    Ama malzeme kalitesi olarak kullanılan malzeme hakketen güzel insana güven veriyor yani 2 gün sonra düğmeler elinizde kalmaz yada herhangi başka bişey olcağını sanmıyorum malzeme açısından.
    [COLOR="Red"][B]Motosiklet bir özgürlük ve keyif aracıdır. Bu özgürlük ve keyfin en önemli ve öncelikli koşuluysa kask kullanımıdır.
    Kask, motosiklet sürüş güvenliğinin en önemli ve olmazsa olmaz koşuludur.[/B][/COLOR]

  13. #13
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı AzRaİL42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet internetten araştırıp resimlere bakıp motoru almaya gittiğinizde motorun yanına vardığınızda herşey değişiyor ve insan birazda olsa o gördüğü heybetli makinayı karşısında göremeyince biraz burukluk yaşıyor :/ .
    Arkadaş tam tersini kastetmiş sanırım...
    #sürenadam

  14. #14
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ninja'nın grenajsız hali aşağı yukar şöyle:

    http://img684.imageshack.us/img684/1262/image0676.jpg



    http://img215.imageshack.us/img215/7111/image0467w.jpg


    http://img707.imageshack.us/img707/5655/image0465.jpg

    http://img809.imageshack.us/img809/6912/image0463.jpg

    http://img94.imageshack.us/img94/843/image0462.jpg

    http://img708.imageshack.us/img708/963/image0466.jpg


    kafa grenajı çıktığında göstergelerin etrafındaki siyah panzotlar (siyah kıvrılan grenajlar) orda kalıyor. bunları sökmek içinde göstergeyi söküp panzotları çıkardıktan sonra göstergeyi geri takmak gerekiyor. anlayacağınız çooook uzun iş )
    motor sıvı soğutmalı olduğundan o su haznesi falan ortada kalmış ninjalar çıplakken baya çirkin oluyomuş
    Aslında 600ve 1000lik motorların çıplak halleride güzel oluyor, onlarda böyle dışarda kalan bişe olmuyo ama vardır kawanın bi bildiği
    Zaten ninja ve cbr daha ince bi şaseye sahip olduğundan çıplak olmak hertürlü yakışmaz.(inceden kastım genişlik)
    Cbr da buna benzer bi görüntü sunacaktır.
    Kıssadan hisse güzele herşey yakışır diyorum, Gt250r diyorum.
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  15. #15
    Volkan Serezli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    gereksiz konu olmuş zaten hepsi var cbr başlığında

  16. #16
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor sıvı soğutmalı olduğundan o su haznesi falan ortada kalmış ninjalar çıplakken baya çirkin oluyomuş
    Aslında 600ve 1000lik motorların çıplak halleride güzel oluyor, onlarda böyle dışarda kalan bişe olmuyo ama vardır kawanın bi bildiği
    Zaten ninja ve cbr daha ince bi şaseye sahip olduğundan çıplak olmak hertürlü yakışmaz.(inceden kastım genişlik)
    Cbr da buna benzer bi görüntü sunacaktır.
    Kıssadan hisse güzele herşey yakışır diyorum, Gt250r diyorum.
    makina zaten ufak tefek tıfıl bi şey sökülen her kapağın altından bir şey çıkıyor sen bi de sele altında akü, sigorta ve beyinin olduğu yeri göreceksin yok yok ) alarm ile sireni nereye koyacağımı şaşırdım )
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  17. #17
    safakk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2011
    Şehir
    İstanbul
    hyo nun çıplak hali güzelmiş ninja çok dağanık duruyor cbr ın da fotoğrafını merakla bekliyorum

  18. #18

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    geçen gün bir cbr 250 r kullanıcısı sayfasında okudum.ve şöyle yazmış.


    35 yıllık tecrübeme dayanarak diyorumki CBR 250 R ye tek silindirli olmasına rağmen titreşim var diyen adamın motor tecrübesi yok veya (vibrasyonun) yani titreşimin ne olduğunu bildiğine pek sanmıyorum . Veya bu motora binmeden iş olsun diye yazı yazmış olmak için titreşim var dediğine inanıyorum .


    bu gün motoron dergisini şöyle gözden geçirirken şu yazıları okudum.

    ancak maksimum hızı sınırlı. başka deyişle hemen güçlü bir çekiş performansı sunuyor ve vitesleri hızla büyütmenize gerek kalmıyor, ama hız yükseldikçe TİTREŞİMLER BAŞLIYOR ve belli bir noktada kesiliyor.
    yani her zaman hızlı seyirler yapma merakına ve fazla deneyimi olmayan sürücüler için ideal.


    diye yazılmış. peki bunu test eden insanlar yukarıda belirtilen yazıya göre yalancı sayılıyor. yada birileri yalan söylüyor. ne gerek varki sırf motorunu övmek için bu şekilde yazmaya.
    ve yine süspansiyon ve denge konusunda yazılan ise. cbr nin ninjaya göre asvaltta bozukluk başladığında ninjaya göre daha fazla SALLANMA başlıyor. diye yorum yapılmış.
    kawasaki, gaza biraz yüklendiğinizde daha sağlam ve dengeli bir gövdeye sahip olduğunu belli ediyor.

    diye yazılmış. buda cbr 250 nin ninjaya göre dengesinin az olduğu anlamına geliyor sanırım.
    sizinde belirttiğiniz gibi iki kişi binince ön teker yarı boşta hissi veriyor.

  19. #19
    afatsum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Kasım 2011
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    MT 07
    hocam öncelikle şunu belirtmek isterim cbr 250 sana öyle süper hızlar süper ivmelenmeler zaten vaat etmiyor böyle bişide olamaz !
    ninja gibi hızlı gidemez belki , (tek silindir) , hyosung gibi kaslı duramaz (daha hafif) HONDA MÜHENDİSLERİ bunu ss merakı olan yada güzel denilebilecek (başkalarına göre çok güzel bende dahil) bir motor
    yapmışlar
    zaten başlangıç motoru 250 cc çok bir şey beklememek lazım ama emin ol herşeyini karşılar 140-150 km/h sürat yapıyor buda tatmin edici yinede
    durum böyle

    @wolky-ksk arkadaşımızın dediği gibi bunula ilgilide herşey cbr 250 kullanıcıları sayfasında var

    saygılar

  20. #20

    Üyelik
    21 Haziran 2010
    Şehir
    Iraq Ebabil...
    Motosikleti
    Scoo AngeL...
    Alıntı acun0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçen gün bir cbr 250 r kullanıcısı sayfasında okudum.ve şöyle yazmış.


    35 yıllık tecrübeme dayanarak diyorumki CBR 250 R ye tek silindirli olmasına rağmen titreşim var diyen adamın motor tecrübesi yok veya (vibrasyonun) yani titreşimin ne olduğunu bildiğine pek sanmıyorum . Veya bu motora binmeden iş olsun diye yazı yazmış olmak için titreşim var dediğine inanıyorum .


    bu gün motoron dergisini şöyle gözden geçirirken şu yazıları okudum.

    ancak maksimum hızı sınırlı. başka deyişle hemen güçlü bir çekiş performansı sunuyor ve vitesleri hızla büyütmenize gerek kalmıyor, ama hız yükseldikçe TİTREŞİMLER BAŞLIYOR ve belli bir noktada kesiliyor.
    yani her zaman hızlı seyirler yapma merakına ve fazla deneyimi olmayan sürücüler için ideal.


    diye yazılmış. peki bunu test eden insanlar yukarıda belirtilen yazıya göre yalancı sayılıyor. yada birileri yalan söylüyor. ne gerek varki sırf motorunu övmek için bu şekilde yazmaya.
    ve yine süspansiyon ve denge konusunda yazılan ise. cbr nin ninjaya göre asvaltta bozukluk başladığında ninjaya göre daha fazla SALLANMA başlıyor. diye yorum yapılmış.
    kawasaki, gaza biraz yüklendiğinizde daha sağlam ve dengeli bir gövdeye sahip olduğunu belli ediyor.

    diye yazılmış. buda cbr 250 nin ninjaya göre dengesinin az olduğu anlamına geliyor sanırım.
    sizinde belirttiğiniz gibi iki kişi binince ön teker yarı boşta hissi veriyor.
    Yazan nede güzel anlatmış 2 kişi binildiği zaman öndeki arkadaş biraz zayıf arkadaki arkadaş kilolu oldugu zaman ön tarafta bi dengesizlik başlıyor özellikle 'U' Dönüşleri yapılırken bu çok belli oluyor.
    [COLOR="Red"][B]Motosiklet bir özgürlük ve keyif aracıdır. Bu özgürlük ve keyfin en önemli ve öncelikli koşuluysa kask kullanımıdır.
    Kask, motosiklet sürüş güvenliğinin en önemli ve olmazsa olmaz koşuludur.[/B][/COLOR]


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)