CBR250R Yakından Gördüm İnceledim Test Ettim :/
-
AzRaİL42 adlı üyeden alıntı
Yazan nede güzel anlatmış 2 kişi binildiği zaman öndeki arkadaş biraz zayıf arkadaki arkadaş kilolu oldugu zaman ön tarafta bi dengesizlik başlıyor özellikle 'U' Dönüşleri yapılırken bu çok belli oluyor.
Süspansiyonu ayarlamayınca her motor aynı şeyi yapar.
Reklamlar
-
AzRaİL42 adlı üyeden alıntı
Arkadaş yeni bir motor arayışına girdim 2-3 gündür gidip bayilerde motor felan araştırıyorum neyse dün bi arkadaş cbr250r almış motoru biraz inceleyim dedim size de görüşlerimi aktaraym öncelikle olarak motorun ön taraftan bakıldıgında taaa motor bloguna kadar göre bileceğiniz şekilde ön maşaların arasında aacayip bi boşluk var ben anlam veremedim ön taraf fazlasıyla yüksek kalmış 2.olarak motorun deposu çok alakasız bi biçimde şekilsiz duruyor yakından bakıldıgında yada bana öyle geliyor eksoz olayına gelince eksoz tamamiyle sanki sonradan bi eksoz koyalım dmeişler gibi duruyor kocaman bir eksoz bir o kadarda tipsiz bir eksoz koymuşlar üzerine oturuş pozisyonuna gelince tam anlamıyla SUPER SPORT değil hatta bna göre hiç değil biraz daha touring bi oturuş tarzına sahip gibi ve motora 2 kişi bindiğiniz zaman arkaya 70-80kg bi arkadaş oturdugu zaman ön lastik resmen boşluğa çıkıyor gibi oluyor motorun önü şahlanıyor kontrolda biraz sıkıntı yaratıyor bunlar benim şahsi görüşüm alıcak arkadaşlar öyle internetten göründüğü gibi kocaman bişey değil yanına gidince ufak tefek bişey kalıyo internette ki resimlere göre kıyaslayınca son olarak fiyat olarak in ideal 250lik olsada bence hayla kawasaki ninja250r sıfının en ideal motoru sürüş sürat,oturuş konforu açısından bu arada SS merakı olan arkadaşlar emin olun 2 motorunda oturuş pozisyonu TAM OLARAK SS oturuş pozisyonuna sahip değil.
Konu tartışmaya dönmesin CBR250R Alan arkadaşlara hayırlı ugurlu olsun Allah kaza bela vermesin.Bunlar benim şahsi fikrim neticede.
Motorun performansı hakkında görüşleriniz nelerdir?
Son hızı, ivmelenmesi, vites geçişleri mesela?
Benzin göstergesi olması ve dijital gösteleri sizce bir artı katar mı bu motora?
Oturuş pozisyonu SPORT TOURING diye geçiyor bu arada. Bu da şehiriçi trafiğinde kolları ve beli yormuyor.
Fiyat performans değerlendirmesini de yapsaydınız daha iyi objektif olurdu kanımca.
Zira, Ninja ile arasında yaklaşık 4.000 TL gibi bir fark var.
"Cahillerle tartışmaya girmeyin çünkü ben hiç yenemedim!"
İmam-ı Gazâli Hazretleri (k.s)
-
stepfunk adlı üyeden alıntı
Motorun performansı hakkında görüşleriniz nelerdir?
Son hızı, ivmelenmesi, vites geçişleri mesela?
Benzin göstergesi olması ve dijital gösteleri sizce bir artı katar mı bu motora?
Oturuş pozisyonu SPORT TOURING diye geçiyor bu arada. Bu da şehiriçi trafiğinde kolları ve beli yormuyor.
Fiyat performans değerlendirmesini de yapsaydınız daha iyi objektif olurdu kanımca.
Zira, Ninja ile arasında yaklaşık 4.000 TL gibi bir fark var.
işte budur
-
fiyat performans kıyaslaması yapıldığında ne cbr 250 nede başka 250 cc kesinlikle bu paraları hak ettiğini düşünmüyorum. verilen 9 bin lira az para değil. ne altınlar var. 9 bine alınacak
illa 250 cc olacaksa cbr nin sıfırını alacağıma ninjanın 2011 az km olanını alırdım. buda kesin bir ninja 250 ye bin sonra anlarsınız.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...70318448/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...46384112/detay
-
acun0 adlı üyeden alıntı
Sıfır motora binmeyi tercih ederim. İsterse 2011 Model 1 km'de olsun.
Ayrıca ikinci ilan uzun zamandan beridir satılamıyor. Niye acaba?
Üşenmemişsiniz ilan bulup koymuşunuz buraya.
"Cahillerle tartışmaya girmeyin çünkü ben hiç yenemedim!"
İmam-ı Gazâli Hazretleri (k.s)
-
bu modelleri fazla kıyaslamaya gerek yok aslında. neler sunacakları aşağı yukarı belli.
zaten her modeli zevkine göre meraklısı olan insanlar alıyor.
acun'un dediğine bir yerde katılıyorum 0 km'sine 9bin yada 0 km'sine 12bin vermek yerine 600cc güzel makinalar alınabilir tabi bunu motora yeni başlayanlar için değil belli bir tecrübeye sahip kişiler için söylüyorum.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
overcloud adlı üyeden alıntı
bu modelleri fazla kıyaslamaya gerek yok aslında. neler sunacakları aşağı yukarı belli.
zaten her modeli zevkine göre meraklısı olan insanlar alıyor.
acun'un dediğine bir yerde katılıyorum 0 km'sine 9bin yada 0 km'sine 12bin vermek yerine 600cc güzel makinalar alınabilir tabi bunu motora yeni başlayanlar için değil belli bir tecrübeye sahip kişiler için söylüyorum.
Evet doğru söylüyorsunuz, bende yeterli tecrübeye sahip olsaydım bu paraya direk 600 cc alırdım.
Bunu almamdaki amaç hem sıfır olması, hem keseme uyması hem de ileride cc yükseltmek istediğim zaman rahat
satılcak bir motor olması. Bakım onarım masrafları da etken tabi.
Genelde de şehir içi kullanıyorum, bir comuter kadar kıvrak olmasada performansı beni
mutlu ediyor şimdilik. Dediğim gibi sıfır motor almanın tadını yaşadım şükürler olsun.
Yeterli maddi olanağım olsaydı Kawa almazmıydım, tabii ki alırdım, hem de yeşilini
Ama biliyorum ki bir sene bile dolmadan kurtlanacağım. Hatta şimdiden hedefleri belirledim bile.
"Cahillerle tartışmaya girmeyin çünkü ben hiç yenemedim!"
İmam-ı Gazâli Hazretleri (k.s)
-
aslında dün bir ilan görmüştüm 2011 model ninja 900 km de 9000 e malesef o satılmış onu koyacaktım.
cbr 250 tek silindir. ilk günden beridir olmazzzzz diye haykırıyorum. yinede olmaz. kusura bakmayın ama bu tecrubeyle sabit.
-
Çok güzel oluyor acun kardeş. Her gün tepesindeyim ve hiç inesim gelmiyor.
Aramıza girme lütfen
"Cahillerle tartışmaya girmeyin çünkü ben hiç yenemedim!"
İmam-ı Gazâli Hazretleri (k.s)
-
ninja sını satılığa çıkaranlar fazer sattıklarını sanıyorlar o garibime gidiyor hep.
-
overcloud adlı üyeden alıntı
makina zaten ufak tefek tıfıl bi şey
sökülen her kapağın altından bir şey çıkıyor
sen bi de sele altında akü, sigorta ve beyinin olduğu yeri göreceksin
yok yok
) alarm ile sireni nereye koyacağımı şaşırdım
)
evet ömerin motoruna alarm takmıştım ordan biliyorum ninjanın ne kadar tefaruatlı olduğunu adamlar kapağın üstüne bi kapak daha yapmaktan hiç çekinmemişler sadece aküye ulaşmak için sökülenlerin vaktinde ben hyoyu belden aşağı soyabiliyorum
Ninjada elektrik tesisatını çok iyi saklamışlar ona hayran kaldım.
sireni bi yere koymuştuk biz ömere sorarsan tarif eder ben şimdi tam hatırlamıyorum yaz başında yapmıştık.Baya güzel oldu ama hiç kablo kesmeden monte ettik alarmı.
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
forza46 adlı üyeden alıntı
ninja sını satılığa çıkaranlar fazer sattıklarını sanıyorlar o garibime gidiyor hep.
ninja ile vedalaşmak zor o yüzden
stepfunk adlı üyeden alıntı
Evet doğru söylüyorsunuz, bende yeterli tecrübeye sahip olsaydım bu paraya direk 600 cc alırdım.
Bunu almamdaki amaç hem sıfır olması, hem keseme uyması hem de ileride cc yükseltmek istediğim zaman rahat
satılcak bir motor olması. Bakım onarım masrafları da etken tabi.
Genelde de şehir içi kullanıyorum, bir comuter kadar kıvrak olmasada performansı beni
mutlu ediyor şimdilik. Dediğim gibi sıfır motor almanın tadını yaşadım şükürler olsun.
Yeterli maddi olanağım olsaydı Kawa almazmıydım, tabii ki alırdım, hem de yeşilini
Ama biliyorum ki bir sene bile dolmadan kurtlanacağım. Hatta şimdiden hedefleri belirledim bile.
İyice alışınca commuterdan bile daha kıvrak gelecektir
Benim aklımdaki en büyük soru işareti bu kıvraklık olayı. ninja ile ybr125/cbf150 gibi motorların girdiği her yere girip çıkıyorum, aynaların sığabildiği her yerden geçirebiliyorum motoru. tabi bunu akan trafikte yapmıyorum ama 600 - 650 - 800cc bir motora geçince şehir içi sıkışık trafikte nasıl yaparım diye sürekli düşünüyorum...
gsx750f katana - XX kullanan arkadaşlarım şehir içinde kullanacaksan ninja'yı hiç satma diyorlar.
kullanışlı ve işlevsel olduğu için cbf600 istiyorum (abs - 3'lü çanta seti, uzun ön cam vs..) ama motor çok tipsiz. 2 tane ayrı ön far ikiside şaşı, farklı yönlere bakan gözler gibi.. hele o kafa grenajı yok mu eblek eblek bakıyor ööyyllee.... kalbimdeki motor ise vfr800 ama o da şehir içinde sıkışık trafikte adamı yorar diye düşünüyorum....
ninja'yı satamadım zaten.. ne zaman arasalar içim cız ediyor isteksiz isteksiz konuşuyorum arayan bir daha aramıyor haha
Felon adlı üyeden alıntı
evet ömerin motoruna alarm takmıştım ordan biliyorum ninjanın ne kadar tefaruatlı olduğunu
adamlar kapağın üstüne bi kapak daha yapmaktan hiç çekinmemişler sadece aküye ulaşmak için sökülenlerin vaktinde ben hyoyu belden aşağı soyabiliyorum
Ninjada elektrik tesisatını çok iyi saklamışlar ona hayran kaldım.
sireni bi yere koymuştuk biz ömere sorarsan tarif eder ben şimdi tam hatırlamıyorum yaz başında yapmıştık.Baya güzel oldu ama hiç kablo kesmeden monte ettik alarmı.
biz alarmı çoktan taktıkta baya sıkışık oldu orası. siren, alarm beyni, alarm için takılan röle hepsi aynı yerde. çukura girip çıkınca sesler geliyor ordan onu halledemedim bir türlü. ne zaman açıp yapayım diye düşünsem üşeniyorum yapmaya
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)