Selamlar,
Aranızda hiç Aprilia Pegaso kontağını MZ kontağıyla değiştirmiş olan var mıdır acaba?
Teşekkürler
Selamlar,
Aranızda hiç Aprilia Pegaso kontağını MZ kontağıyla değiştirmiş olan var mıdır acaba?
Teşekkürler
http://www.motorla.co
Bir ihtimal bilen biri olur diye konuyu güncelleyeyim...
Aslında sorun büyük oranda çözüldü... Aklımı kurcalayan tek mesele var. Kablo uçları birbirini tutmadığı için kontaktan motora giden kabloları kesip sonra elektrik bantıyla bantladım. Şimdi burada aşırı ısınma olup da bantlar yanar mı diye şüpheleniyorum. Ne dersiniz?
görmeden yorum yapamam ama ben virago 535 kontağının içini tornada oyup içine cg 125 serisi kontağı oturtturup sorunsuzca kullanmıştım..soketliydi ama kablo kesimi yapmamıştım..
Peki normal çıplak kablonun ucuna soket bağlanabilir mi?
italyanlardan ziyade avusturyalılar'a selam yollamak lazım.
bir birine monte edilen kablolardan elektrik sadece geçiş yaptığından sorun olmayacaktır,
sağlıklı olacağına eminim,
yeterki dışarıda kablo ucu kalmayacak şekilde sıkıca bantlayın yeterli olacaktır,
Peki şöyle bir durum var... Pegaso ve karedeşi F650'deki kontak sorununun nedeni de bu. Kontağın dönen ve temasın olduğu parça inanılmaz ısınıyor ve kontağın plastik parçaları bu yüzden eriyor. Kontağın bu bölgede gerçekleştiği için bu ısınmanın olduğunu düşünüyorum. Kablo kısmında o kadar ısınma olmaz diye tahmin ediyorum. Doğru mu bu sizce?
Yakında kendi motosiklet atölyemi açacağım valla...
baskı uygulanmıyor.. çünkü metalin üstündeki yayı tutan ince plastik erimiş.
ama o plastik de öyle ince ki.. 2 milimetre falan
apriliabikers.net ...
bunun uygun boyda dişi ve erkeklerinden kablo uçlarına sıkıştırarak kullanabilirsiniz. üzerine makaron geçirerek çevre yalıtımı yaparsınız.
http://www.sarksogutma.com/urunler/urun-goster/4323/
kablo uçlarını bükerek birbirine bağlama yöntemini sağlıklı bulmuyorum. zamanla kir ve oksitin etkisiyle temassızlık yapabiliyor.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)