Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

hangisi daha iyidir

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    30 Ekim 2018
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    yamaha MT25
    s.a arkadaşlar iki motor var almayı düşündüğüm kararsız kaldım bilgisi olan yardımcı olutsa sevinirim. gsx600r 2005 model 67 bin km de. diueri nc700x 2013 model 87 bin km de. hangisi daha kullanışlı her anlamda?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    30 Mayıs 2015
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    pulsar ns200
    A.s ikisi çok farklı motorlar bildiğiniz gibi, ben hondayi tercih ederdim çünkü aralarında 8 yaş fark var kmler ikisinin de yüksek tamirat gerektirirse hondanin daha hesaplı olacağını düşünüyorum, bu arada sectiginizin motorunu mutlaka gösterin zira aldıktan iki gün sonra 5 10 bin lira daha harcamayin

  3. #3
    hasangazili - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar RS 200
    gsx-r eski model yüksek devirli çalışan bir motor. Bildiğiniz gibi motor ömrü kilometreye göre değil. Devir sayısına göre ölçülür. İki motoru kullanmadım ama motor ömrüyle ilgili olarak eğer kilometreleri doğru ise şunu hatırlatmak isterim. Gsx-r ın kilometresini 2,5 veya 3 le çarparak nc 700 le karşılaştırmak gerekir. Yürüyen aksamı karşılaştırabilirsiniz ama motor bloğu ömrü çok farklı olur kilometre cinsinden.

  4. #4

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    biri touring biri ss neyin kıyaslamasını yapıcaksınki apayrı dünyaların motorları..

    biriyle ortalama 140-150 km lerde gidersin uzun yolda 180 -185 ide görür ama o işin motoru değildir.. tamamen ekonomi için tasarlanmış bir motor.. uslu uslu ortalama hızlarda az yakıtla artçınla çantan yükün varsa onlarla az yakarak git diye düşünülmüş bir motor..

    diğer tam tersi 105 beygirlik bir canavar stock 250 km hızları çok rahat görebiliceğin biraz oynadınmı 280-290 ları görenler var .. zaten ekonomi falan hak getire öyle ibr motorda konuşmak yersiz..

    Tam zıt tercihler bunlar içinde bir öneri söylenmez..

    bu kutuplara gidicem short mayomu giyiyim yada hawaiye gidicem hangi kar tulumunu giyiyim demek gibi bir şey..

  5. #5
    hasangazili - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar RS 200
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    biri touring biri ss neyin kıyaslamasını yapıcaksınki apayrı dünyaların motorları..

    biriyle ortalama 140-150 km lerde gidersin uzun yolda 180 -185 ide görür ama o işin motoru değildir.. tamamen ekonomi için tasarlanmış bir motor.. uslu uslu ortalama hızlarda az yakıtla artçınla çantan yükün varsa onlarla az yakarak git diye düşünülmüş bir motor..

    diğer tam tersi 105 beygirlik bir canavar stock 250 km hızları çok rahat görebiliceğin biraz oynadınmı 280-290 ları görenler var .. zaten ekonomi falan hak getire öyle ibr motorda konuşmak yersiz..

    Tam zıt tercihler bunlar içinde bir öneri söylenmez..

    bu kutuplara gidicem short mayomu giyiyim yada hawaiye gidicem hangi kar tulumunu giyiyim demek gibi bir şey..
    Anlaşılan adamın 25 bin lira civarı parası var. İki motora da bakabilir. Gayette güzel karşılaştırma yapılabilir. Sonuçta ikiside motosiklet. Sorun arkadaşın ne istediğini, beklentilerini belirtmemesi.

  6. #6

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı hasangazili adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anlaşılan adamın 25 bin lira civarı parası var. İki motora da bakabilir. Gayette güzel karşılaştırma yapılabilir. Sonuçta ikiside motosiklet. Sorun arkadaşın ne istediğini, beklentilerini belirtmemesi.
    bakmasına laf eden yok sorun bakış şekli... ikisi motorsiklet değil yanlış algı...

    biri ss biri touring burdan bakmanız lazım.. birini gazı açdınmı ne olduğunu anlamadan 250 yi görürsün hatta kn aprakoviç birazda remap varsa 280-290 ı görürsün diğerinde up uzun yolu bulursan ancak görüceğin ağır ağır 180-185 olur.. birinde çok rahat artçınla çantalarla uzun yol yaparsın gayet keyifli diğeri gazlama motorudur hiç bir şey koyamassın..

    birinde bozuk yollara girebilirsin hafif on road yollarda ilerleyebilirsin diğeri kaymak gibi asfalt ister asfalt motorudur , birinde yağmurda çamurda hatta üstünde iyi lastikler varsa sulu karlı havada bile gidebilirsin diğerinde slick lastikler vardır birazcık suyu görse arkasını atıverir..

    şimdi bu ikiside motorsa o zaman cupda 2 lastikli bir motor cbr600rr da iki lastikli bir motor neticede bunlarda o zaman kıyaslana bilir..

    kıyaslamanın bir dengi dengesi olması gerekirki kıyaslansın.. gidipde iphonex ile nokia 3310 u kıyaslayamassınız ikiside telefon neticede deyip..

  7. #7

    Üyelik
    30 Ekim 2018
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    yamaha MT25
    arkadaşlar değerli yorumlarınız için teşekkürederim. logaritma nın dediği gibi beklentilerimi söylemedim hız tutkunu değilim benim için önemli olan her koşulda rahatlıkla kullana bileceğim bir motor olsun. 1,65 boyum var ama ne hikmetse heybetli motorlar daha çok ilgimi çekiyor bu boyda gösterişli motora binemem ama enazından honda nc700 x ve 750 x serilerini denedim kullana bilirim. suziki gsx600r ı kendimce tok sesinden dolayı ilgimi çektiği için sizlerden kıyaslama yapmanızı rica ettim. motor konusunda sizler kadar tecrübeli değilim ki zaten sizlerden böyle bir kıyaslama yapmanızı rica ettim. bu yüzden aklımda şuanda benim için daha keyfli ve uygun ola bileceğini düşündüğüm nc700x oluştu. km biraz fazla alacağım motorun ama şansa artık gerekli yerlerde kontrollerini yaptırdıktan sonra sorun çıkmazsa alıcam inşallah. bu arada bütçe olarak şöyle düşünüyorum 2016 model 13 bin km de temiz bir makinam var onu takasla üste maxsimum 3 bin verip almayı düşünüyorum. tekrar değerli yorumlarınız için tşekkürederim.
    logaritma bunu beğendi.

  8. #8
    3RE3RA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2018
    Şehir
    karaman
    Motosikleti
    hyo250gt - cbf150-mt25
    arkadaşlar merhaba. ben 3-4 yıl 250lik ss kullandıktan sonra 1 yıldır (mecburiyetten) cbf 150 kullanıyorum. eşimle birlikte binince motor güçsüz kalıyor. biz çadır madır toplayıp kamp yapan çiftiz. şimdi sormak istediğim 2011 ve sonrası 250 cc inazuma mı yoksa 2007-08 model dl 650 mi? bu ikisi arasında kararsız kaldım. iki kişiyle çantalarla birlikte yollarda ve kamp alanlarına giderken yokuşlarda motor bayılmasın, araçların arasında kaldığımda gazın tepkimesi olsun istiyorum. inazumadan yeterli verim alabilir miyim, dl650 10 yaşından büyük ve km si yüksek olması kafamı kurcalayan yer. bana yardımcı olur musunuz hangisi beni uzun bir süre sorunsuz götürür,

  9. #9
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Alıntı 3RE3RA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar merhaba. ben 3-4 yıl 250lik ss kullandıktan sonra 1 yıldır (mecburiyetten) cbf 150 kullanıyorum. eşimle birlikte binince motor güçsüz kalıyor. biz çadır madır toplayıp kamp yapan çiftiz. şimdi sormak istediğim 2011 ve sonrası 250 cc inazuma mı yoksa 2007-08 model dl 650 mi? bu ikisi arasında kararsız kaldım. iki kişiyle çantalarla birlikte yollarda ve kamp alanlarına giderken yokuşlarda motor bayılmasın, araçların arasında kaldığımda gazın tepkimesi olsun istiyorum. inazumadan yeterli verim alabilir miyim, dl650 10 yaşından büyük ve km si yüksek olması kafamı kurcalayan yer. bana yardımcı olur musunuz hangisi beni uzun bir süre sorunsuz götürür,
    İnazuma cbf'den biraz hallice, 20 km daha hizli gidebilecek pek de seri olmayan ama cok rahat bir motosiklet.
    Cbf'den sonra inazuma da kisa vadede şu andaki düşüncelere sevk eder. Temiz pek kilometre yapmamiş 10 yaşında bir DL650 her zaman inazumadan daha iyidir. Lakin işletme maliyeti, benzin sarfiyatı olarak zorlanacaksaniz, yinede inazuma iyi bir seçenek.
    3RE3RA bunu beğendi.
    Legends may sLeep.. But they never diE..!


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)