yamaha hondadan bıle ıyıdır yamaha alında ne alırsanız alın
yamaha hondadan bıle ıyıdır yamaha alında ne alırsanız alın
motor teknolojisine göre
DOST VURULUNCA DEGIL, UNUTULUNCA KAHRINDAN OLUR. BIZ SEVDIKLERIMIZI KIR CICEGI GIBI AVUCUMUZDA DEGIL, KURSUN YARASI GIBI GONLUMUZDE SAKLARIZ.
dip not vereyim başlığı açan arkadaş 2.cbf ini aldı 2012 model yapmayın etmeyin cbf böyle bir motor işte forumlarda sallamakla olmuyor
hem dünyadaki en büyük motor üreticisi honda acın vikipedia yı okuyun
ancak son yıllarda gerçekten bi üretim kalitesi düştü buda bir gerçek
Mustafa Kemal Atatürk
Burada içi boş yorumları okumayı çok seviyorum(!)
Arkadaşım bu motosikletlerden herhangi birini kullandın mı?
Motosikletin var mı hatta ehliyetin var mı sormak istiyorum.
yoksa başkalarının yorumlarına göre mi tavsiye veriyorsun.
Ybr in daha dayanıklı bir motosiklet olması motor teknolojisinin daha iyi olduğunu göstermez malzeme kalitesini gösterir. Düşük maliyet düşük parça kalitesi, ama kesinlikle teknoloji değil.
Hoş honda almasın kimse konuşulacak bişey de kalmaz. Zerre kadar da sevmem ama arkadaşın teknik olarak ve kendi fikirlerini söylediği böyle bir başlıkta temeli olmayan yorumlar hiç hoş değil.
Arkadaşlar ben yazıyı tamamen tarafsız yazdım. Zaten yukarıda yazan özelliklere göre herkes kendine uyanı alacaktır. Ben 30000km cbf kullandım, sattım, tekrar 2012 model 0 aldım. Benim tercihim böyle. Bugün arkadaşın apacheyle ufak bir tur attım. Ancak; istisnalar kaideyi bozmaz:
- CBF yağ yakıyor.
- Apache çok seri, ancak konforsuz tir tir titriyorsunuz cbfin yanında.
- CBF oturuş bakımından, rahatlık bakımından Apache'yi de YBR'yi de sollar.
- YBR'nin mekanik parçalarının hepsi Honda'dan ve TVS'den kalitelidir.
- YBR'ye binmeyen yorum yapmasın altınızda HONDA veya TVS'ye göre bisiklettir.
- Honda serviste fiyatta geçirir ancak yedek parça sorunu yaşamazsınız.
- CBF yaktığı yağ ve buna takiben kullanıcı hataları yüzünden motor kısa ömürlüdür.
- Apachenin servisleri 20000km garanti veriyor motora nedenini anlamış değilim.
Gene genel bir özet geçtim. Hala benim motorum senin motoru döver kavgası var. Özet geç p.ç diyenlere lafım.
Fakirseniz YBR alın. 5 sene masraf çıkartmaz. Malzeme kalitesi 10 numaradır. Ivırı zıvırı yedek parçası sudan ucuzdur, en az yakanı da odur. Yalnız bisiklettir.
Zenginseniz CBF alın. Benzini diğerlerine göre fazla yakar, aynı zamanda yağ da yakar. Parçasıda ateş pahası. Ama popo keyfine düşkünsen her türlü adresin CBF.
Serseriyseniz Apache alın. Gazı açtığınızda bende dahil olmak üzere bütün CBF'çiler hayran hayran baksın. Ancak uzun yola çıkınca elim uyuştu, ayağım titriyor, yahu ineli 10 dakka oldu hala dizlerim titriyor derseniz orasını bilemem. Servisin verdiği 20000kmlik garantiyide anlamış değilim. Motoruna güvenmiyor mu bu adamlar?
Bu kadar realist yaklaşımdan sonra hala kendi motorunu birinci ilan eden, diğer motorlara tü-kaka diyenler çıkarsa gitsin gerçekten bisiklete binsin! Yahu yazıyor işte her motorun kendine has güzellikleri var neyine restleşiyorsun. Yazıyor işte oku bak hangisi uyuyorsa al. Bıktım bu commuter sınıfı triplerinin kavgasından aaa
ybr'nin 2009 modelinden sonraki bütün modelleri tubeless lastiğe sahiptir. ilk serisi hariç (çünkü tel jant) diğerleri de tubeless yapılabiliyor. ayrıca ilk seri 12 bg, ikinci seri 10.5 beygir, son seri 10 beygirdir. 1.86 ve 80 kiloyum, bir tur camı takarak ybr city ile inanılmaz mesafeler yaptım. hiç te bisiklet gibi kalmadı altımda, hatta 0 alıp 2 yıl bindiğim city'i sattım ve 2012 esd aldım.
bu arada cbf 11.5 beygir değil miydi?
bu arada cbf te ybr de sürdüm;
cbf'in aydınlatması ybr city'e göre rezalet. cbf'nin koltuğu çok sert ve manevra kabiliyeti ybr kadar iyi değil. ama performansını kabul ediyorum, ve cbf, nerdeyse hiç titremeyen ybr'ye göre daha az titriyor.
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
sağol Fatih'çim. biliyosunybr topiğine yazmıyorum artık. o yüzden haberin olmaması normal... sana bir önerim var eğer maddi imkanın el verirse H4 tip ampüllü (2009 model yani) kare kafaya çevir motorunu. aydınlatma abartı artmasa da gece sürüşüne yetecek düzeye geliyor
Amin, Allah sizlere daha iyisini nasip etsin... bizi kazadan beladan korusun
var. karbüratörlü sonuçta
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:03 ----------
arkadaş commuterle hız yapmayı apache'liğe bağlamış bence. hak veriyorum ona bu konuda, ama her apache alan apaçi değildir...
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
ben dalga geçmiyorum cbf te çalışınca birkaç dakika gaz vermezsen motor gitmiyor jikle olsa neden gaz verecek ki vatandaş
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
güzel bir yazı olmuş yeni arkadaşlar bundan fayda görebilir bı daha bu konular için başlık acmaz derken elinde bu motosıkletlerden bulunan arkadaşları nasıl susturacağız anlayamadım içiniz rahat olsun diye
hepinizin motosıkletı kötü benım ki iyi
aşağı yukarı fıyatları aynı olan 150 cc ye sahıp motor işte bunlar öncelıkle bız bu motosıkletlerden ne beklediğimizi bilmemız lazım nedense benım ilgimi ekonomık olan motosıkletler cekiyor fakat bu motosıkletler ile 140 km re hızları görmek modfye etmek profosyonel olmayan anlamda ve onlar cok şey beklemek akıl işi değil
motosıklet modellerının eksi ve artı yönlerını bilmek elbette iyi hatta ve hatta karşılaştırmada yapmak iyi ama bunları yaparken kırıcı olmak bır markayı babasının markası gıbı cebıne para gırıyormuş gibi yukarılara cıkarıp diğer arkadaşının motorunu kötülemek aşağılamak hiç yakışık alan bır durum değil bızler öncelıkle bunlardan kurtulmamız lazım
YBR almışssın hayırlı uğurlu olsun. Çeşitli yazım hataları oldu haklısın. Benimde bazı yanlış bildiğim birşeyler var. Zaten bir üstte motosikletlerin teknik özelliklerini verdim. YBR inan bana çok ama çok güzel bir motosiklet. Hele yeni kasasıyla biraz daha derli toplu birşey yapmışlar. Bisiklet konusunda zaten boyun 1.70 üstünde olması kıstasını belirttim. CBF ve Apache'ye göre daha küçük ve gerçekten hacim olarak uzun boylu birisiyle beraber bisiklet gibi duruyor.
---------- Post added at 01:54 ---------- Previous post was at 01:52 ----------
Yemin ediyorum sana bu soruyu bekliyordum. Serserilikten kastım hız tutkusunu belirtmekti. Hovarda gezen hippiler değil. Yeri geliyor bende serserileşiyorum CBF ile 130 görmeye çalışıyorum. Ayrıca her motorcu biraz serseri değilmidir zaten? Yoksa 0 derece soğukta kışlık montla ne işimiz var bu iki teker üzerinde?
sol elciğin ordagaz kolunun çalışma yönünün tersine itilen bir zamazingo olması lazım...
bu resimde tam ucundan gözüküyor. hatta sol kütükte cikle işareti var.
sağol... ama bisiklet gibi durduğu konusuna katılmıyorum. cub motorlar cidden bisiklet gibi ama ybr o kadar da küçük değil -bence-
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)