Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 123

mt 03 mü er 6n mi lütfen yardım

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    ilkantek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2005
    Şehir
    iZMiT MERKEZ !
    Motosikleti
    21’Honda Dio,22’NC750X,22’CL-X250,22’CL-X700
    Alıntı Khutuck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yahu ben Fazer'la 180'le sabir uzun yol gidemiyorum! Memlekette öyle yol mu var? İstanbul-Edirne dışında kim kaybetmiş 180'le sabit uzun yolu da biz bulalım?
    Motosiklet ile 180km süratle gidebilmek istanbul trafiği dışında çok kolay.İzmit'e girdikten sonrasında çok rahat 180-200 km ile bursa veya düzce istikametinde çok rahat seyredebilirsiniz.
    Saygılar
    4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIR ! 93>XT600 - 08>CBF150 - 04>GS500 - 99>GS500EX - 05>ER5 - 98>XT600 - 02>XT600E - 05>ER5 -04 >GS500 - 04>FZS1000EXUP - 05>KAWASAKi ER5


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    eroldayı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2006
    Şehir
    Turgutlu/Ama Malatyalı
    Motosikleti
    Yoktur
    lüleburgaz girişi 20tl benzin aldım çorlu çıkışı ışık yaktı devam ettim silivri girişi benzin aldım ekonomik gidersen 5bin devir de gidersen yanılmıyorsam 115km sürat yapar birazda şanslıysan rampa aşşagı denk gelirse 125 km yol alırsın ful depo istanbul yuvacık gemlik 260km de benzin ışığı yandı hemen benzin aldım benzinle yol alabilmek kullanıcıdan kullanıcıya değişir havaalanı kavşağından ikitelli istikametine döndüm o düzlükte ikiyizbeşi gördüm
    SADAKAT NEDİR BİLMEM KİMSENİN GÖLGESİNDEN GEÇİNMEM HİÇ KİMSEYEDE EYVALLAHIM YOKTUR BU CANI ALLAH VERDİ ANCAK ALLAH ALIR EMİR OLUNDUĞUNDA VAKTİ GELDİĞİNDE KOŞA KOŞA GİTMEK NASİP OLUR İNŞAALLAH

  3. #43
    jönysf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2008
    Şehir
    ADANA
    benim er6f kullanma şansım oldu harika bir makina idi. er6 n de aynı şase ve aynı motor var. kesinlikle er6n derim.

  4. #44
    mertsnsz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2011
    Şehir
    İSTANBUL / SARIYER
    Motosikleti
    VFR1200x CROSSTOURER
    erol abicim peki sen bi er 6n kullanıcısı olarak bana motorunun sevdiğin ve sevmediğin yönlerini anlatabilirimisin
    VE TANRI MOTORU YARATTI

  5. #45
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı eroldayı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    lüleburgaz girişi 20tl benzin aldım çorlu çıkışı ışık yaktı devam ettim silivri girişi benzin aldım ekonomik gidersen 5bin devir de gidersen yanılmıyorsam 115km sürat yapar birazda şanslıysan rampa aşşagı denk gelirse 125 km yol alırsın ful depo istanbul yuvacık gemlik 260km de benzin ışığı yandı hemen benzin aldım benzinle yol alabilmek kullanıcıdan kullanıcıya değişir havaalanı kavşağından ikitelli istikametine döndüm o düzlükte ikiyizbeşi gördüm
    Abi yazmışsın eline sağlık ama ben 2 kere okudum, yine bişey anlamadım. Neyi nerde aldın, kaç yaptın... Hani anladım da benzin-tüketim hesabı yapmaya çalışıyorum 2 saattir.
    #sürenadam

  6. #46
    SilentScream - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2015 Yamaha MT-09 Tracer
    Alıntı onuRRtas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Er5 motorlarının arızalı olduğunu söyler birçok abim. Yağa su karıştırma vs vs. Krankın düz değilde ters çalıştığını falan duymuştum. Eğer yanılmıyorsam ER6 Er5 in motor kısmının geliştirilmiş hali ama hala aynı teknoloji diye biliyorum. Çift silindirden 76 beygir güç çıkartıyor o makina. Bence MT03 den daha az ömürlü olacak ve daha çok yakıt tüketecektir.

    Şahsi görüşüm Yamaha Mt03 olur sorunuza.
    Öncelikle şunu söyleyeyim ER6N ve ER6F 2006 senesinde sıfırdan yaratılmış bir motordur. Üstündeki paralel çift silindir motor daha önce hiç bir motorda kullanılmadı, sıfırdan dizayn edildi. Bunun haricinde ER6N 72 beygir ve 66 NM tork'a sahip.

    Bu bilgiler haricinde MT03 pek tutmadı Türkiye de çünkü tek silindir bir makine ve fiyatı çok yüksek. Çok fazla titreşim üreten bir motor tek silindirli olmasından dolayı. ER6N ise çift silindir ve daha torklu bir motor, yaklaşık 11 bin km kullandım ve çok memnundum gerçekten. Hiç bir kronik sorunu felan da yoktur, vitesleri kemikli geçer o kadar. Kesinlikle ER6N diyorum...

  7. #47
    eroldayı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2006
    Şehir
    Turgutlu/Ama Malatyalı
    Motosikleti
    Yoktur
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi yazmışsın eline sağlık ama ben 2 kere okudum, yine bişey anlamadım. Neyi nerde aldın, kaç yaptın... Hani anladım da benzin-tüketim hesabı yapmaya çalışıyorum 2 saattir.
    100kmde 4,5 lt gibi düşün makina torklu gaz kolu emirlere hemen cevap veriyor gaza asılırsanda benzini yakıyor ama hakkını veriyor üstte belirtiğim sürat yaptığımdan dolayı benzini bitirmesidir motor agırlık hissi vermiyor şehir içindede rahat kullanılır
    SADAKAT NEDİR BİLMEM KİMSENİN GÖLGESİNDEN GEÇİNMEM HİÇ KİMSEYEDE EYVALLAHIM YOKTUR BU CANI ALLAH VERDİ ANCAK ALLAH ALIR EMİR OLUNDUĞUNDA VAKTİ GELDİĞİNDE KOŞA KOŞA GİTMEK NASİP OLUR İNŞAALLAH

  8. #48
    ketchup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul Levent
    Motosikleti
    Kawasaki ER6 N, Derbi GPR125 Nude
    sevdiğim yönlerini yazmıştım. sevmediğim yönleri,

    abs'li modelinde abs, çok etkili çalışmıyor. panik frende hayat kurtarıyor ama sıkışık trafik ve yürüme hızında konforu kötü etkiliyor.
    artçı koltuğu pek rahat değil. galiba sele yekpare olduğu için, özellikle yokuş aşağı artçı sizinle baya samimi oluyor.
    cam takmayınca rüzgar alıyor (bütün naked'larda olduğu gibi)
    arkası çok hafif kalmış bu nedenle hızlı kalkışlarda patinaja çok meyilli. Artçı ile çok daha konforlu viraj alıyor.
    vites geçişleri aynı hacimdeki motorlara göre biraz sert oluyo. boştan bire inince falan hissediliyo epey.
    GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!

  9. #49

    Üyelik
    11 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    pcx 125 / 2018
    kesinlikle er6-n derim...kullanma fırsatım oldu ve önümüzdeki sezon kesinlikle almayı düşündüğüm bir makina...kıvraklık,denge,güç ve hız olarak sınıfının en iyi değerlerine sahip...ayrıca kimse kusura bakmasın ama er-5 kullanıcısı olarak, yok efendim kawasaki sorunlu motordur sıkıntı yaşarsın vs.diyenlere katılmıyorum ben hiç sorun yaşamadım,yaşamıyorum..aldırma yani yok öyle bişey...paralel çift silindir safkan japon motoru, yağına suyuna dikkat et bakımlarını aksatma binicisine nasıl sadık bir marka ve makina gör...mt03 e gelince er6-n le kıyas dahi edilemez ben er-5 imle bile kendisi ile yolda dalga geçiyorum ki düşün er6-n, er5 ten 22 bg daha güçlü ve yeni nesil bir motor.

  10. #50
    gs500inanc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Şubat 2007
    Şehir
    marmaris
    Motosikleti
    Honda Beat e kaldı :)
    Alıntı srhtsglm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kesinlikle er6-n derim...kullanma fırsatım oldu ve önümüzdeki sezon kesinlikle almayı düşündüğüm bir makina...kıvraklık,denge,güç ve hız olarak sınıfının en iyi değerlerine sahip...ayrıca kimse kusura bakmasın ama er-5 kullanıcısı olarak, yok efendim kawasaki sorunlu motordur sıkıntı yaşarsın vs.diyenlere katılmıyorum ben hiç sorun yaşamadım,yaşamıyorum..aldırma yani yok öyle bişey...paralel çift silindir safkan japon motoru, yağına suyuna dikkat et bakımlarını aksatma binicisine nasıl sadık bir marka ve makina gör...mt03 e gelince er6-n le kıyas dahi edilemez ben er-5 imle bile kendisi ile yolda dalga geçiyorum ki düşün er6-n, er5 ten 22 bg daha güçlü ve yeni nesil bir motor.
    Mt3 ile er 5 i kıyaslaman yazık oldu.. aynı kefede değiller, aynı sınıfta bile değiller biri binek biri zevk motoru... Arkadaşımda 1700 km de er6n var güzel motor.ama bence imkan varsa er5 gs 500 gibi motorlardan sonra fazer bandit gibi ekonomik 4 silindire geçilebilir.
    suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer)

  11. #51

    Üyelik
    11 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    pcx 125 / 2018
    aynı kefede ve sınıfta olmadığını bilecek kadar bilgili bir sürücüyüm dostum yazık olmaz merak etme...orada kinaye var kıyas yok,500 cc-50 bg bir motor, 650 cc-48 bg ve neredeyse 2 katı pahalı bir motordan daha güçlü ve hızlı manasında...ayrıca er6-n neticede er-5 in devamı niteliğinde ve aynı sınıfta (naked) bir motor...o zaman kıyas kafadan yanlış olmalı bence???

  12. #52
    eroldayı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2006
    Şehir
    Turgutlu/Ama Malatyalı
    Motosikleti
    Yoktur
    Alıntı mertsnsz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    erol abicim peki sen bi er 6n kullanıcısı olarak bana motorunun sevdiğin ve sevmediğin yönlerini anlatabilirimisin
    8bin km dir kullanıyorum 200cc motordan geçiş yaptım daha tecrübeli arkadaşlar cevap verir ama ben tek koltuğundan şikayetciyim uzun yolda kaba etlerim acıyor
    SADAKAT NEDİR BİLMEM KİMSENİN GÖLGESİNDEN GEÇİNMEM HİÇ KİMSEYEDE EYVALLAHIM YOKTUR BU CANI ALLAH VERDİ ANCAK ALLAH ALIR EMİR OLUNDUĞUNDA VAKTİ GELDİĞİNDE KOŞA KOŞA GİTMEK NASİP OLUR İNŞAALLAH

  13. #53
    mertsnsz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2011
    Şehir
    İSTANBUL / SARIYER
    Motosikleti
    VFR1200x CROSSTOURER
    koltuk rahatlığı dışında şikayetçi olan varmı peki ???
    VE TANRI MOTORU YARATTI

  14. #54
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    ikiside ekonomik ve güçlü motorlar ama şu sele ile gidon mesafesi kısalınca bana fazla yakınmış gibi geliyor bide yüksek gidon olunca
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  15. #55

    Üyelik
    22 Temmuz 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    xciting250i
    Alıntı srhtsglm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynı kefede ve sınıfta olmadığını bilecek kadar bilgili bir sürücüyüm dostum yazık olmaz merak etme...orada kinaye var kıyas yok,500 cc-50 bg bir motor, 650 cc-48 bg ve neredeyse 2 katı pahalı bir motordan daha güçlü ve hızlı manasında...ayrıca er6-n neticede er-5 in devamı niteliğinde ve aynı sınıfta (naked) bir motor...o zaman kıyas kafadan yanlış olmalı bence???
    er5le mt03 gerçekten kıyaslanmaz er5 yanımdan geçse ybr125le karıştırabilir ya da umursamam ama mt03 geçse uzun süre bakakalırım heralde

  16. #56

    Üyelik
    11 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    pcx 125 / 2018
    er5 le ybr125 karıştırılabilir mi? yok artık daha neler

  17. #57
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Alıntı srhtsglm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    er5 le ybr125 karıştırılabilir mi? yok artık daha neler
    125 değil ama YBR250'yle karıştırdığım oldu.

  18. #58

    Üyelik
    11 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    pcx 125 / 2018
    o daha makul :p

  19. #59

    Üyelik
    09 Eylül 2011
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    YAMAHA MT-03
    yamaha mt-03 kullanıcısıyım bence müthiş bi makina.tork canavarı.bulabilirsen git yakından gör zaten beni anlıycaksın.bende arkadaş tavsiyesi ile gittim bakmaya ve aynı gün aldım aynı zamanda ekonomik,biraz titreşim var ama öyle bi makina her şeyi unutturuyor ne hikmetse bütün gözlerde üstünde oluyor nazara gelmeyelim


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)