Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Lider Çıplaklar

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    ezme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha XSR 900
    Bahsettiğin motorlardan kötü olan yok ki! Hatta sana önerilen motorlarda gayet güzel. Zevk senin ama ben olsam kawasaki yada bmw F800R alırdım. Ama sana şunu söylemeliyim daha 1 hafta oldu italyadan geleli orada bile TRUİMPH çok revaçta hani ducatinin anavatanında. Keza barkında ballandıra ballandıra anlatmıştı truimp'u hatta bmw yi de anlattı. Bence barkını youtube dan izle faydalanırsın!
    07 EEE 31


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    20 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT250R '11-Vespa ET4 '01-Mondial 150ZC '09
    Alıntı ezme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bahsettiğin motorlardan kötü olan yok ki! Hatta sana önerilen motorlarda gayet güzel. Zevk senin ama ben olsam kawasaki yada bmw F800R alırdım. Ama sana şunu söylemeliyim daha 1 hafta oldu italyadan geleli orada bile TRUİMPH çok revaçta hani ducatinin anavatanında. Keza barkında ballandıra ballandıra anlatmıştı truimp'u hatta bmw yi de anlattı. Bence barkını youtube dan izle faydalanırsın!
    Herkes farkli bi motoru ovmus TRUİMPH e gittim bugun yedek parca biraz sorunmus gsr600 e yarisci ehliyeti sayesinde 25.000 TL fiyat aldik Z 750R DA BMW ile gorusmedim ama oda 12.000 euroya indirir cok araba alindi ordan ama 2 silindir bi makine 4 silindir sesi torku gucu verir mi eglendirir mi acaba monster cok kalipsiz ve benzin gostergesi yok hornete filan bakmadim BKİNG de buyuk bi motor zapdetmesi zor olur onu ne yazikki elemek zorundayim ben mirildayan bi motor bakiyorum daha cok ducati cok hos ama 2 silindirin sesi ne kadar iyi cikabilir

  3. #23
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Alıntı Goktug adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkes farkli bi motoru ovmus TRUİMPH e gittim bugun yedek parca biraz sorunmus gsr600 e yarisci ehliyeti sayesinde 25.000 TL fiyat aldik Z 750R DA BMW ile gorusmedim ama oda 12.000 euroya indirir cok araba alindi ordan ama 2 silindir bi makine 4 silindir sesi torku gucu verir mi eglendirir mi acaba monster cok kalipsiz ve benzin gostergesi yok hornete filan bakmadim BKİNG de buyuk bi motor zapdetmesi zor olur onu ne yazikki elemek zorundayim ben mirildayan bi motor bakiyorum daha cok ducati cok hos ama 2 silindirin sesi ne kadar iyi cikabilir
    Ducati iscilik kalitesi ile rakiplerinden cok ilerde bir motor. Her daim insanlarin donup bakacagi bir motor. Egzozlarin kesinlikle degismesi gerekli Ducatinin pazar taktigi boyledir. Orjinal egzozlari degistirdiginde motorun tum karakteri degisiyor.

    Ducati ayni bir Ferrari gibidir. 1982 model Ferrai yada 2011 model Ferrari fark etmez her daim insanlari heycanlandirir sesi harikadir. Ducatide boyledir.
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  4. #24
    kanucan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Şehir
    Bursa
    Alıntı zeda3000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ducati iscilik kalitesi ile rakiplerinden cok ilerde bir motor. Her daim insanlarin donup bakacagi bir motor. Egzozlarin kesinlikle degismesi gerekli Ducatinin pazar taktigi boyledir. Orjinal egzozlari degistirdiginde motorun tum karakteri degisiyor.

    Ducati ayni bir Ferrari gibidir. 1982 model Ferrai yada 2011 model Ferrari fark etmez her daim insanlari heycanlandirir sesi harikadir. Ducatide boyledir.
    Ducati bir aşktır diyebilir miyiz?

  5. #25
    İHTİYAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SUZUKI GS-500 E
    Pist değil cadde sokak motorudur nakedler.

    O yüzden sıralı düz kısa biyel kollu kısa stroklu düşük tork yüksek devirli makinalar pist için daha uygundur.

    Ancak düşük devir, dur kalkın çok olduğu, koparmanın gerektiği durumlarda tork ön plana çıkar.

    Şöyle söyliyeyim, 2. viteste motoru stop ettirmeden ya da debriyajı yemeden, bağırmadan ve kafa kaldırma riski olmadan hangi makina daha rahat kalkış yapar sizce?

  6. #26
    airhead - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2010
    Şehir
    gecegondu
    Motosikleti
    BMW R80
    çıplaksa ducatidir o
    Atari kolum buzuldugunda böyle üzülmüştüm.
    Bide motorumu sattıgımda...

  7. #27
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Ağustos 2011
    bazı arkadaşların motordan anlamadıgı ne kadar çabuk kendini gösteriyor,4 silindir değilse almam gibi triumph 3 silindirdir ve motosiklet tarihindenki en egzotik motor dur sıralı 3 hem torku yüksektir hem beygiri hemde devirli ve çok çok faklı bir sesi vardır zaten senelerdir nakedların tek lideri konumundadır.Bir mühendislik harikasıdır o motor ama tabi burası türkiye dimi 4 silindir olmazsa almam hahahaha

  8. #28
    gti_king - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul Bayrampaşa
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250
    Şunu söylemeliyim ki, bu motorların hepsinde farklı tatlar var, hepsini denemek gerekir. Siz her ne kadar 2 silinidiri istemeseniz de onun da bambaşka ve keyifli bir karakteri vardır. Sıkı ve kaliteli bir iki silindir ile çok keyifli sürüş yapılabilir. Sesi da 4 silindir gibi ortalığı yıkacak şekilde değil, her devirin hissedildiği hoş bir tonda çıkar. Bu sebepten Ducati tercih edilebilir diyorum ısrarla. Shiver'ın sıfırı yok sanırım, ikinci elde de çok az var hadi onu elediniz diyelim, arkasından Street Triple ve Hornet gelir.

    Yerinizde olsam zerre tereddüt etmezdim, bir Ducati ile GSR'ı yan yana koyun lütfen, sizce çok araştırılacak bir seçim mi?
    Eğer maksat en iyi motosikleti seçmekse şayet Duc denir geçilir.
    En iyi fiyat/performans denirse Hornet öne çıkar mesela.
    3 silindir ile Triumph farklı bir olay.
    Z750, GSR, Fazer tarzı motosikletler de genelde birbirlerini andırdıkları için benzeşirler. Hepsi de standart olarak tutulan modellerdir.

    Kolay gelsin.
    Seçiminizi de burayla paylaşırsanız seviniriz.

  9. #29

    Üyelik
    20 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT250R '11-Vespa ET4 '01-Mondial 150ZC '09
    Alıntı gti_king adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şunu söylemeliyim ki, bu motorların hepsinde farklı tatlar var, hepsini denemek gerekir. Siz her ne kadar 2 silinidiri istemeseniz de onun da bambaşka ve keyifli bir karakteri vardır. Sıkı ve kaliteli bir iki silindir ile çok keyifli sürüş yapılabilir. Sesi da 4 silindir gibi ortalığı yıkacak şekilde değil, her devirin hissedildiği hoş bir tonda çıkar. Bu sebepten Ducati tercih edilebilir diyorum ısrarla. Shiver'ın sıfırı yok sanırım, ikinci elde de çok az var hadi onu elediniz diyelim, arkasından Street Triple ve Hornet gelir.

    Yerinizde olsam zerre tereddüt etmezdim, bir Ducati ile GSR'ı yan yana koyun lütfen, sizce çok araştırılacak bir seçim mi?
    Eğer maksat en iyi motosikleti seçmekse şayet Duc denir geçilir.
    En iyi fiyat/performans denirse Hornet öne çıkar mesela.
    3 silindir ile Triumph farklı bir olay.
    Z750, GSR, Fazer tarzı motosikletler de genelde birbirlerini andırdıkları için benzeşirler. Hepsi de standart olarak tutulan modellerdir.

    Kolay gelsin.
    Seçiminizi de burayla paylaşırsanız seviniriz.
    Truimphle gorustum dun yedek parcada sorun yasandigini soyledi 3 hafta civari bekleme yasanabiliyomus. Ducati guzel hos ama 2 silindirden inip yine ki silindire binmek degisik geliyo acikcasi istenen sesi ve gucu saglamiycak sonucta 2 silindir 80 hp digerleri 100 hp den fazla ve 3-4 silindir siz daha iyi bilirsiniz gerci ses konusunu cunku hic ducati kullanmdim

  10. #30
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Ağustos 2011
    yedek parça sorunu hepsinde var belli başlı bir motor almıyorsan yani transalp ybr cbr gibi diğerbütün motorların parçasını 1 ay la 2 ay arası beklersin.triumph daha kısa zamanda gelir çünkü jponyadan gelmiyor ingiltereden gelicek sana parçalar.Triumph ü ilada yere düşürücem diyede binme zaten hiçbir motora öyle binme kaza yapıcam parça lazım diye motora binilmez.

  11. #31
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    sen sırf sesinden dolayı zaten triumph ve ducati'yi elemişsin, yapacağın tercihleri japonlar arasında yapsan daha iyi olucak. öncelikle naked seçerken yaptığı son hızı değil sahip olduğu torka bakmalısın, adı üstünde naked son hızında ne kadar üzerinde dayanabilirsin ki ? kawasaki z750'i bende seviyorum , hatta cep telefonum çaldığında cbf900 ve z750'nin kapışmasında mermi gibi çıkan sesleri çalıyor. ama tercihim yinede o tok ve güçlü bir şekilde çıkan 2 silindirli sesidir. hem psikolojik bişeymidir bilemem 4 silindirli motorların sesi tehlikeli insanda daha çok gaza yüklenme etkisi yaratıyor, 2 silindirlilerin en güzel sesin çıktığı an düşük ve orta devirlerde olduğu için pek yüklenesi gelmiyor motora..
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  12. #32
    mtcrss - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2011
    Şehir
    Lefkosa - Kibris
    Motosikleti
    Yamaha & Kawasaki
    en iyisi ducati

  13. #33
    kanucan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Şehir
    Bursa
    Alıntı Goktug adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Truimphle gorustum dun yedek parcada sorun yasandigini soyledi 3 hafta civari bekleme yasanabiliyomus. Ducati guzel hos ama 2 silindirden inip yine ki silindire binmek degisik geliyo acikcasi istenen sesi ve gucu saglamiycak sonucta 2 silindir 80 hp digerleri 100 hp den fazla ve 3-4 silindir siz daha iyi bilirsiniz gerci ses konusunu cunku hic ducati kullanmdim
    Ducati ile Hyosung'u kıyaslanamaz.Termignoni egzoz ile gümbür gümbür gezersin.

  14. #34
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    08 Ağustos 2011
    Rasyonel bir insan sesi için motor almaz......

  15. #35
    DarkSeleCT93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2011
    Şehir
    balıkesir
    Motosikleti
    Rks rocca 100 max
    suzuki gsx1300r namı değer hayabusa yı eklememişsiniz

  16. #36
    kanucan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Şehir
    Bursa
    Alıntı DarkSeleCT93 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    suzuki gsx1300r namı değer hayabusa yı eklememişsiniz
    Hayabusa naked tarzında mı sence?

  17. #37
    Hann_Ist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2010
    Şehir
    Almanya
    Motosikleti
    MT-09.TRACER
    Alıntı DarkSeleCT93 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    suzuki gsx1300r namı değer hayabusa yı eklememişsiniz
    O Giyinik olanı





    Buda çıplağı..

  18. #38

    Üyelik
    20 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT250R '11-Vespa ET4 '01-Mondial 150ZC '09
    Alıntı harleytamir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rasyonel bir insan sesi için motor almaz......
    4 silindirin sesi ile 2 silindirin sesi farkli hiz vs vs acisindan nerdeyse hepsi ayni fiyat olarakta kafa kafaya sayilirlar 3-4 sene kullanicagim bi motor ariyorum o yuzden ses cekis gosterge konfor aksesuar hersey onemli


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)