Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 123

Traşlanmış Asfalt tehlikelimidir?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    Tolga Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2010
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Kymco Xciting 250i
    Bizim burda yollar 2 şeritli bir de emniyet şeridi var.
    sol şeritten michael schumacher kılıklı abiler gidiyor.
    Sağ şeritten tırtıklı yerden de titreye titreye biz gidiyoruz. Arkamızda da Fredy Kruger gibi kamyon şöförleri.
    Emniyet şeridinin emniyetli bir hali yok. Çünkü genelde emniyet şeridinde lastik, akis, kasa, demir, köpek ölüsü, insan ölüsü, vb bir çok cisim bulunuyor.
    Aslında yollar bizi profesyonel yapıyor. iyi olan kazansın. Şansı olmayanın yaşamaya hakkıda yok.
    Kerem Akın bunu beğendi.
    2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
    2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    herşeyin traşsızı makbül değil tabi...yolda traş ters...bizi bozuyo...

  3. #43
    anaconda84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ocak 2011
    Şehir
    Akhisar/Manisa
    Motosikleti
    Mondial Z-One S 180
    asfalttaki traş olayı nedir bilmem ama başımdan bir olay geçmişti anlatayım.bende bir zamanlar motorumla yaklaşık 90 - 100km/h ile giderken yolun sağından yolda sanki paletli bir araç geçmişte asfaltta iz bırakmışçasına izler vardı ben de farkedemedim bir an ve o hızla oraya girdim girmemle motorun sağa sola kayması bir oldu zaten hemen hızımı düşürmeye başladım ve kendimi kenara atabildim o anki halimi görebilseydim eğer heralde bu kadar beyaz insan olurmu der düşer bayılırdım. çünkü baya korkmuştum, heyecanlanmıştım. o duyguyu Allah kimseye yaşatmasın ve yolları bu şekilde rezil halde bırakanların Allah cezasını versin...
    TAKARIM KASKIMI GİYERİM MONTUMU VERİRİM GAZIMI ALIRIM YOLUMU

  4. #44
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    Aynı traşlanmış yol Fazer'la giderken etkilemiyor pek de, CBF150'yle giderken çok tehlikeli oluyor.

  5. #45
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Bu traşlı yol kesiminleri, sert hamurlu ve ince taban lastiğe sabip genellikle ufak cc grubu ve scooterler için çok çok tehlikeli. Virajı geçtim, bahsettiğim kriterlerdeki motosikletlerin düz yolda bile çizgisini kaybetmesine sebep oluyor.

  6. #46
    skystar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2011
    Şehir
    İZMİR/BORNOVA
    Motosikleti
    Honda CB 125 E
    Geçende az daha düşüyordum bu lanetli traşlı yol yüzünden bildiğin dengem tamamen kayboldu hızımda biraz yüksekti tam sola düşecekken ani refleksle sol ayağımla sertçe yere basarak dengemi sağladım çok şükür düşmekten son anda kurtuldum.
    Böyle saçma şey olamaz arkadaş hay ben bu karayollarının yapacağı yolların ..................
    Toplanılan verginin haddi hesabı yok üstüne üstlük...
    Şeytan İcadı

  7. #47
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı Khutuck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynı traşlanmış yol Fazer'la giderken etkilemiyor pek de, CBF150'yle giderken çok tehlikeli oluyor.

    +1...........
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  8. #48

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlginiz için teşekkür ederim. Her yolun bir güvenli hızı var ben de o hızda sürdüğüme inanıyorum, ancak 0km aldığın motoru 4-5 bin km sürdükten sonra insan motorunun gidişine baya bir bağlanıyor, 40 la girdiğin viraja 70'le girmeye başlıyorsun, ancak bu tür aşırılıkları sadece her gün geçtiğim yollarda gösteriyorum, onun dışında aşırı derece temkinliyim emin olun.
    Hergün geçtiğin yol bile olsa, virajı normal hızda dönmek lazım. Sınırlarda dönersen iş senin elinde olmaktan çıkabiliyor. Şöyle ki CBR'ım 2250 km'deyken artık iyice motosiklet kullanma işini çözdüm vs. gibi düşüncelere kapılmıştım. Honda GS 1-2'ye katılmıştım o vakitler, yani eğitim olarak da iyiydim. Eve dönüş yolunda hergün döndüğüm yol 30-40 km/h ideal. 60 km/h'yle de döndüğüm olmuştu. 2250 km'deyken yine eve dönüyorum, tır yolu kapamış, sağından geçtim, hemen ilerisi sağa doğru viraj. Bir de tırı hızlı geçeyim diye hızım yüksekti. Viraja gelince, düşündüm ki ben bu hızımla dönerim. Viraja yatmış dönerken, o gün geçen tırlar sağolsun yolun üzerindeki kapakları içeri göçürmüş. Kapağın üzerinden geçerken arka tekerlek koptu. Motor bir yana, ben bir yana sürüklendik. Karşı şeride geçti motor ama neyse ki geçen araba yoktu, kimseye vurmadı. İlk kazam böyle olmuştu kısacası. O vakitten beri daha hızlı dönebileceğimi bilsem de, asla sınırlarda viraj dönmüyorum, yoldaki bu tür sorunlar için hata payı bırakmak lazım, hep geçtiğiniz yer bile olsa.

    Topic'le ilgili yazacak olursak tıraşlanmış yol tam bir baş belası. Gidon sürekli sarsılıyor, nefret ettiğim bir uygulama.

  9. #49
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı seigen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hergün geçtiğin yol bile olsa, virajı normal hızda dönmek lazım. Sınırlarda dönersen iş senin elinde olmaktan çıkabiliyor. Şöyle ki CBR'ım 2250 km'deyken artık iyice motosiklet kullanma işini çözdüm vs. gibi düşüncelere kapılmıştım. Honda GS 1-2'ye katılmıştım o vakitler, yani eğitim olarak da iyiydim. Eve dönüş yolunda hergün döndüğüm yol 30-40 km/h ideal. 60 km/h'yle de döndüğüm olmuştu. 2250 km'deyken yine eve dönüyorum, tır yolu kapamış, sağından geçtim, hemen ilerisi sağa doğru viraj. Bir de tırı hızlı geçeyim diye hızım yüksekti. Viraja gelince, düşündüm ki ben bu hızımla dönerim. Viraja yatmış dönerken, o gün geçen tırlar sağolsun yolun üzerindeki kapakları içeri göçürmüş. Kapağın üzerinden geçerken arka tekerlek koptu. Motor bir yana, ben bir yana sürüklendik. Karşı şeride geçti motor ama neyse ki geçen araba yoktu, kimseye vurmadı. İlk kazam böyle olmuştu kısacası. O vakitten beri daha hızlı dönebileceğimi bilsem de, asla sınırlarda viraj dönmüyorum, yoldaki bu tür sorunlar için hata payı bırakmak lazım, hep geçtiğiniz yer bile olsa.

    Topic'le ilgili yazacak olursak tıraşlanmış yol tam bir baş belası. Gidon sürekli sarsılıyor, nefret ettiğim bir uygulama.
    Arka teker mi kopmuş ? motor CBR değil çin malı olsaydı yerden yere vurulurdu hemen

  10. #50

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Haha koptu derken tekerleğin yerle teması kesildi, tekerlek çıkıp gitmedi allasen.

  11. #51
    soccer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2011
    Şehir
    denizli
    Motosikleti
    suzuki inazuma
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim cub'da 2.25-17 ön 2.50-17 arka lastikler var, pazar günü traşlanmış asfalta girdim, önce hızım 40 falandı baktım motor süper gidiyo, 75-80'e kadar çıktım biraz gittim kavşak geldiği için yavaşladım. Motor fıstık gibi gidiyo sağa sola çekmiyo, İnce lastik yoktur acemi sürücü vardır.
    Ankara'daki traşlamanın dozajını bilmiyorm açıkçası fakat benim girdiğim yol çalışmasında kazıma makinası tırtırların yanında bazı bölgeleri neredeyse tam bir lastik girecek kadar genişlikte yola paralel hatlar çizmiş. bu da şayet tekerin o hattın içine girerse artık hat nereye giderse motosikletin de o yöne gideceği anlamına geliyor. 2 şeritli bir yolda yasal sınır olan 70 km ile giderken motosikletin bu yerdeki çizikler nedeniyle 20-30 cm sola veya sağa yalpa yapması kaza için yeterli bir ortamı doğurur.

    çok usta sürücü olduğumu iddia edemem ama şu sözü de aklımdan çıkarmam "düşmeyen motorcu yoktur, henüz düşmemiş motorcu vardır"


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)