Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
5. sayfa BirinciBirinci ... 345

KUBA CG 150: cc yükseltme,yapılanlar,masraflar +resimler

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #81
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    silindir üst kapagı sök muhtemelen silindir piston bozulmustur da sıkıyordur.

    daha sonra biel kolunu tut salla eger dönme yönüne değilde saga sola oynama varsa biel de yada krankta dedğin dogru bilyaları bozulmustur.

    yok sallanma bosluk yoksa sadece piston silindiri depişirsin, sökerken videoya alıp da tekrar geri takarken sasırmazsan sende yapabilirsin.

    ama subab ayarına dikkat etmen lazım piston üst ölü noktadayken ne gevsek ne de cok sıkı olmalı

    ama baktın krankta sorunlu o zaman cc büyüterek yeniden toplasan da olur ama karteli acınca içinde bircok ayrıntı var sanzıman dişlileri ve onların aralarında ki pullar vs

    onların sırasını karıstırmaman gerek

    bence sen önce silindiri söküp kontrol et umarım sorun ondadır

    şimdiden kolay gelsin


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82

    Üyelik
    29 Ağustos 2011
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    cg 200 + chopper cg 150
    Merhaba cenkito kardeş. Sana bir konu hakkında danışmak istiyorum. Benim de bir cg 100 üm vardı. Ben bunu 8 bin km önce 125 cc yaptım. Haojin marka silindir piston, Zongshen marka üst silindir katalizörlü... Değişen parçalar sadece bunlar... ne piyano takımı ne krank ne karbüratör değişti. Tamircime güvendim diye 150 cc yapamadım. Ama sonrasında krank vs siyle uğraşmadan da 150 cc yapıldığını gördüm. Bizim tamirci ise krank kaldırmaz diye 125 cc yaptık aksi takdirde masraf yapmışken 150 olmasını isterdim. Anlayacağın yanlış bilgilendirilmişiz. şimdi ise böyle bir niyet doğdu içime. Dreamwalker arkadaşımız da yapmış zaten. Burada sana asıl sormak istediğim şey; sadece 150 cc silindir piston değişsem olur mu. üst silindiri değiştirmesem... üst silindiri bir görsen çok büyük 200 zannedersin. veya 125 lik üst silindiri nasıl 150cc silindir ile çalışır hale getirebilirim. ayrıca katalizör hakkında ne düşünüyorsun.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:45 ----------

    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    silindir üst kapagı sök muhtemelen silindir piston bozulmustur da sıkıyordur.

    daha sonra biel kolunu tut salla eger dönme yönüne değilde saga sola oynama varsa biel de yada krankta dedğin dogru bilyaları bozulmustur.

    yok sallanma bosluk yoksa sadece piston silindiri depişirsin, sökerken videoya alıp da tekrar geri takarken sasırmazsan sende yapabilirsin.

    ama subab ayarına dikkat etmen lazım piston üst ölü noktadayken ne gevsek ne de cok sıkı olmalı

    ama baktın krankta sorunlu o zaman cc büyüterek yeniden toplasan da olur ama karteli acınca içinde bircok ayrıntı var sanzıman dişlileri ve onların aralarında ki pullar vs

    onların sırasını karıstırmaman gerek

    bence sen önce silindiri söküp kontrol et umarım sorun ondadır

    şimdiden kolay gelsin



    Merhaba cenkito kardeş. Sana bir konu hakkında danışmak istiyorum. Benim de bir cg 100 üm vardı. Ben bunu 8 bin km önce 125 cc yaptım. Haojin marka silindir piston, Zongshen marka üst silindir katalizörlü... Değişen parçalar sadece bunlar... ne piyano takımı ne krank ne karbüratör değişti. Tamircime güvendim diye 150 cc yapamadım. Ama sonrasında krank vs siyle uğraşmadan da 150 cc yapıldığını gördüm. Bizim tamirci ise krank kaldırmaz diye 125 cc yaptık aksi takdirde masraf yapmışken 150 olmasını isterdim. Anlayacağın yanlış bilgilendirilmişiz. şimdi ise böyle bir niyet doğdu içime. Dreamwalker arkadaşımız da yapmış zaten. Burada sana asıl sormak istediğim şey; sadece 150 cc silindir piston değişsem olur mu. üst silindiri değiştirmesem... üst silindiri bir görsen çok büyük 200 zannedersin. veya 125 lik üst silindiri nasıl 150cc silindir ile çalışır hale getirebilirim. ayrıca katalizör hakkında ne düşünüyorsun.

  3. #83

    Üyelik
    03 Haziran 2011
    Motosikleti
    Yamaha
    Otoban Faresi de yazdır depoya, tam olsun

  4. #84

    Üyelik
    23 Mayıs 2014
    kardeşim bu 200cc lik bişe degil gel sen kilise bir 200cc lik gösterim sen dersin beninki bunun yanında halt yemiş motorun üstündekileri bildigim kadarıyla 250 cc 8,5 stronk krank sadece bu kranga 800TL para ödendi 200 cc 8,5 storonk eksentirik 200cc üskapak delta force malı 200cc sarı silindir 200cc biyenkolu 250cc şanzıman yani sana şunu söyleyeyim full 200cc lik motor yani seninki bunun yanında fos yemiş

  5. #85

    Üyelik
    09 Nisan 2014
    Motosikleti
    Kuba Çita 150 r
    ustalıkla beraber mi 385 civarı mı ne tutuyorr 460 mı oldu ustalıkla

  6. #86

    Üyelik
    14 Temmuz 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tabana kuvvet
    s.aa bende honda cgl 125 var 200 cc yapabılırmıyım sorun olurmu masraf ne olur bilgilerinize

  7. #87
    HONDAANTALYA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2014
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    CBF 150
    Bildiğim kadarıyla Kuba Gaziantepte üretiliyor veya toplanıyor.Güzel bi çalışma başarılı.Sen yakında ona Radyatörde taktırırsın , Anteplilerden korkulur walla
    Espirinin sebebi , çok değerli ustalarımız var orda.
    A.Volkan bunu beğendi.

  8. #88
    A.Volkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2014
    Motosikleti
    2016 HONDA CBF 150
    Cenkito bey Kuba cg 100 lerden hangisi 125cc ye yükseltiliyor.Bu cg motor sadece kubada mı var?Yakıt olarak 100 km de kaç litre yakar modifiye sonrası cevaplarsanız sevinirim

  9. #89

    Üyelik
    06 Aralık 2014
    Motosikleti
    Çita 150-R
    Selamun aleyküm kardeşim,bendede çita 150-R var, 3-4 ayda bir baskı balata yenilemek gerekiyo, sürekli debriyaj kaçırıyo, kesinlikle yarım debriyaj yada tek tekere kalkmıyorum, 6lı baskı balata yapsam 200lük karbüratör yapsam, randuman alabilirmiyim kardeşim.

  10. #90
    pasa216 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Eylül 2009
    Şehir
    Gaziantep/Nizip
    Motosikleti
    Asya AS 100 2012 Kırmızı :)
    Alıntı İsmail01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamun aleyküm kardeşim,bendede çita 150-R var, 3-4 ayda bir baskı balata yenilemek gerekiyo, sürekli debriyaj kaçırıyo, kesinlikle yarım debriyaj yada tek tekere kalkmıyorum, 6lı baskı balata yapsam 200lük karbüratör yapsam, randuman alabilirmiyim kardeşim.
    Öncelikle herkese Merhaba beyler uzun zamandır burada değildim.

    Konu açılımında Bahsettiğim Siyah kuba motorumu sene 2011/Aralık ayında sattım..
    Yerine Asya As-100 aldım. o tarihten beri de motorum bende, aynı şekilde modifiyesi, eski kuba'ma göre daha sağlam. 150 cc

    6 lı baskı Senin debriyaj sorununu çözmez kardeşim bunun yerine daha kaliteli debriyaj plağı kullanmanı öneririm.

    200cc karbüratör ile Debriyajda bir randıman alamazsın tabiki :D
    ama zaten motorun 150 olduğu için krank silindir üst kapak vs. değişmedikten sonra Karbüratörün çok fazla bi etkisi olmaz.
    cenkito bunu beğendi.
    Tehlikeleri nasıl dibine kadar bertaraf edeceğini bilemiyorsan sakın motosiklete binme, çünkü o zaman bu işi beceremezsin demektir.

  11. #91

    Üyelik
    04 Haziran 2013
    Alıntı pasa216 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle herkese Merhaba beyler uzun zamandır burada değildim.

    Konu açılımında Bahsettiğim Siyah kuba motorumu sene 2011/Aralık ayında sattım..
    Yerine Asya As-100 aldım. o tarihten beri de motorum bende, aynı şekilde modifiyesi, eski kuba'ma göre daha sağlam. 150 cc

    6 lı baskı Senin debriyaj sorununu çözmez kardeşim bunun yerine daha kaliteli debriyaj plağı kullanmanı öneririm.

    200cc karbüratör ile Debriyajda bir randıman alamazsın tabiki :D
    ama zaten motorun 150 olduğu için krank silindir üst kapak vs. değişmedikten sonra Karbüratörün çok fazla bi etkisi olmaz.
    Slm paşa216 üstad ben motora 6 lı debriyaj attım ama tas hariç. sadece yaylar balatalar ve göbek. 25 tl ye almıştım camgözden,taktım motora motorda değişen bir şey olmadı atılgan olmadı .kavrama zayıf .daha önceden 125 likti ondayken iyiydi baya.şimdi 65.5 attık acaba büyük mü geliyor silindir, debriyaj fırlatmıyor motoru.ikinci ihtimal tas ile beraber hepsini set olarakmı takmam gerekirdi .marka değil diyemi böyle oldu acaba

  12. #92
    Sado39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ktm Adventure & Ktm Duke
    İlk motorum bu tipti. Eminim motorunuz düzde çok gidiyordur iyi kalkış yapıyordur. Fakat bir şey sormak isterim. Ben 80 km/h hızlayken bile frenlere asılınca durmak bilmiyordu. Siz bu tip sorunlarla nasıl başa çıkıyorsunuz? Gördüğüm kadarıyla kampana frenler.

  13. #93

    Üyelik
    21 Aralık 2016
    Bende de 150cc kuba pars var balansörlü resmi olarak sıkıntı çıkarmayacak şekilde yükseltmek istiyorum. Ybr ye benziyor zaten. Gaz yemesi 8 devire kadar iyi ondan sonra gitmemeye başlıyor meret. Arka dişli 42 olmasına ragmen 12 devire kadar gidiyo ipre fakat yolda görmüyor yanına yaklaşmıyor. 9 devir son düzde

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:04 ----------

    110km hıza çıkıyor düz yolda. inişte 120 125 ancak görüyor. Yapabilirmiyiz ne kadar çıkar tahminin


    REKLAM ALANI
5. sayfa BirinciBirinci ... 345

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)