Şehirlerarası Yolların Rezilliği!
-
Herkese selam ve sevgiler.
İnanın bana sizlere selam vermekten ve burada olmaktan çok mutluyum. Çünkü şu an burada olduğuma inanamıyorum! Hani derler ya, Allahtan... işte aynen öyle.
Şimdi belki de merak ettiniz bu nedir? diye.
Anlatayım;
Bundan bir hafta önce Bursadan Kuşadasına honda innova ile yola çıktım. Beni eleştirebileceğiniz tek nokta bu. Yaklaşık gidiş geliş 900 km lik bir yola innova ile çıkılır mı? Ben çıktım ve olumsuzluklarını göğüsledim. Tek olumsuzluğu motorun küçük olmasından dolayı rüzgarda fazla savrulmasıydı. Onun dışında motor tık bile demeden çalışkan bir japon işçi karınca gibi beni dağlardan o ıssız yollardan rahatça taşıdı garibim.
Ama arkadaşlar inanın yollar berbat ötesi rezildi. Bursadan Balıkesire kadar sanki medeniyetler ülkesinde yolculuk ediyorsunuz. Ama sonra o lanet Akhisar yoluna giriyorsunuz ve film kopuyor. İnanılmaz tehlikeli hale geliyor yolculuk. Tek şeride düşürmüşler yolları. Karayolları çalışma yapıyor.
KARAYOLLARININ ALLAH BELASINI VERSİN!
Bu ne rezillik ya! Her sene temmuz ayında mı bu yolllar kapatılıp tek şeride düşürülür?
Ve dönüşte yine Akhisar Balıkesir arasında ölmediğime inanamıyorum! Yani size o yolu tarif etmeme imkan yok.
Yahu arkadaş zaten motor zor iş, rüzgarı, kamyoncusu tırcısı, arabası. Yahu 15 senedir şu İzmir yolunda temmuz ağustos aylarında mı çalışma yapılır? Neden mayıs, haziran değil de milletin vasıtasına atlayıp tatile gittiği bu iki ay!
Bir daha tövbe diyorum arkadaşlar. Bu ülkede asla uzun yola çıkmam. Ve tekrar ediyorum. KARAYOLLARININ ALLAH BELASINI VERSİN! Bu adamlar nice arkadaşımızın ve insanın katilidir.
Utanmadan sıkılmadan aldıkları maaşlar bu kurumu yönetenlerin boğazında kalsın!
Reklamlar
-
Geçen sene ben de o rezilliği Soma - Akhisar arası çektim. Hayatımın önemli hatalarından biriydi bence o yola girmek.
Hala mı öyle bu rezil durumda o güzergah? Gerçekten lanet olsun o zaman
-
ön tekerim çok şekerim o yolları kamyon otobüs tır ile çok çekerim..... o rezillik bitmez..... hemi devamlı tek şerite düşen yollar yüzünden direksiyon başında uyulmuyor.....
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
Avrupada yada Amerikada tamir olan asfalti cok nadir gorursunuz. Turkiyenin asfaltinin tamiri ile yeni bir ulkenin oto yollari yapilirdi. Neden bir devlet gorevlisi cikipta arkadasim bu asfalt neden bu kadar cabuk bozuluyor diye sormuyor.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
asfalt ince ve tonajlı arabaların tonajı aşması engellenemediğinden bana göre çabuk bozuluyor....
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
cuma günü mersin - gaziantep - samsun yaptım motorla, benzer yollarla karşılaştım. Bende sizin gibi düşünüyordum bu asfaltları kışın neden yapmöazlar diye ama olay öyle değilmiş. asfaltın dökülebilmesi için 30 derece olmalıymış zemin ve yağmur olmamalıymış. gidiş gelişli yollar motorsiklet kullanıcıları için çok tehlikeli oluyor. İyi tarafından bakarsak 1-2 seneye kalmaz duble olmayan sehirlerarası yol kalmaz güvenliğimiz dahada artar.
Ömür dediğin üç gündür. Dün geldi geçti, yarın meçhuldür.Demekki ömür bir gündür, o da BUGÜN dür.
-
Ve bir rüyaydı herşeyy,
Ötv , Kdv vs nin bu kadar yükselmesi ...
Ehliyeti her alanın kendini kral zannetmesi...
Halen sinyal vermeyi bilmemesi,
Şehir içinde kendi kurallarını kendisinin koya bilmesi
Bir rüyaydı
Asfaltı sulamak,alkollü araç kullanmak
Kaza olunca kaçmak , Zevk uğruna canlara kıymak ...
Bir rüyaydı ...
Trafik ışıklarının ne olduğunu bilmemek
Trafik işaretlerinin Manzara resmi olduğunu sanmak
Otobanda Anayolda Zamanlı zamansız Ani fren yapmak,
Şehir içinde oyun oynayan çocukların üzerine arabayı sürmek
Bilerek Ve isteyerek :
-Bende YOK ondan Neden olsun Deyip karşı tarafın Aracına zarar vermek,
Bir Rüyaydı ...
Her rüya mutlu sonla bitecek diye bir kaide yok Bizim rüyamız Kâbusa döneli çok oldu ..
Daha fazla söze gerekte yok umarım bir kaç bişey açıklaya bilmişimdir..
''Bir adamı sabah gördüğümde tesadüf olarak kabul ederim, öğlen aynı adamı bir daha görürsem kuşkulanırım. Akşam karşılaştığımızda tereddütsüz silahımı çekip vururum. Tesadüflere inanmam '' Al Capone
-
Bizim_ilker adlı üyeden alıntı
cuma günü mersin - gaziantep - samsun yaptım motorla, benzer yollarla karşılaştım. Bende sizin gibi düşünüyordum bu asfaltları kışın neden yapmöazlar diye ama olay öyle değilmiş. asfaltın dökülebilmesi için 30 derece olmalıymış zemin ve yağmur olmamalıymış. gidiş gelişli yollar motorsiklet kullanıcıları için çok tehlikeli oluyor. İyi tarafından bakarsak 1-2 seneye kalmaz duble olmayan sehirlerarası yol kalmaz güvenliğimiz dahada artar.
Şimdi, bu konuda tam olarak bilgili değilim ama... Aklıma rusya, ingiltere gibi ülkeler geliyor. Hergün yağmur yağan ve hava sıcaklığının 30 lara pek çıkmadığı memleketler çok dünyada. Ben, bu işin farklı olduğunu düşünüyorum. Ülkemizde tıpkı karayolları gibi her iş adamakıllı yapılmıyor. Sonra da maliyetinin on katına sürekli tamir ediliyor. Şehirlerin sokakları caddeleri her zaman kazılıyor. Aynı misaldir.
E hadi diyelim öyle olsun. Bu lanet herifler 10 yıldır niye düzeltmemişler bu yolları? Heryıl aynı mevzu, yollar tek şerit ve tamir veya asfalt dökme çalışmaları. Olmadı mucur sıvıyorlar yollara. Bu adamlar ölen nice insanın vebalini alıyorlar. Şimdi motorla Akhisardan Balıkesire gitmek motorcu için yarı yarıya ölüm tehlikesidir, bunu net söylüyorum. Bu durum hiçbir şekilde kabul edilemez...
-
O dediğin yolu geçen hafta bende yaptım... İzmir Bursa Gemlik.... Ama o kadar kötü bir yol görmedim... SAdece birkaç noktada 3-5 km lik yapımlar vardı... Ama tedbiri almışlardı.... Geri kalan yol için kötü diyemeyeceğim....
Çünkü daha kötülerinde her zaman yolculuk yapıyorum....
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
12 Temmuz 2011, 22:47
#10
alp_tunay adlı üyeden alıntı
O dediğin yolu geçen hafta bende yaptım... İzmir Bursa Gemlik.... Ama o kadar kötü bir yol görmedim... SAdece birkaç noktada 3-5 km lik yapımlar vardı... Ama tedbiri almışlardı.... Geri kalan yol için kötü diyemeyeceğim....
Çünkü daha kötülerinde her zaman yolculuk yapıyorum....
Öyle mi? İlginç doğrusu!
Yani Balıkesire gelirken bir 50 km kadar aynı şekilde devam eden yol sence normal mi? Artık yolda kamyon lastikleri oyuk oluşturmuş heryeri çukur çukur. Yani belki senin yeteneğin fazladır, bu yol seni zorlamaz, o ayrı konu. Ama böyle bir yola "kötü değil" denemez. Bu yol resmen ölüm yolu şu anda...
-
12 Temmuz 2011, 23:37
#11
zeda3000 adlı üyeden alıntı
Avrupada yada Amerikada tamir olan asfalti cok nadir gorursunuz. Turkiyenin asfaltinin tamiri ile yeni bir ulkenin oto yollari yapilirdi. Neden bir devlet gorevlisi cikipta arkadasim bu asfalt neden bu kadar cabuk bozuluyor diye sormuyor.
sorması gereken devlet görevlisi o yolu yapan firmanın ortağı yada beslemesi olursa, sorması gerekenlere ancak sandık başında soracak olanlar sandığa gittiğinde yetmedi bidaha derse daha çooooooooooookkkkkkkkk o yollar öyle olur. Not: artık türkiyede asvaltı karayolları dökmüyor, o işte özelleşti. hatta daha iyi götürebilmek için yollar 3er 5er km lik parsellerle ihale edilip ihale kanunundan muhaf hale getiriliyor.
---------- Post added at 22:37 ---------- Previous post was at 22:18 ----------
Bizim_ilker adlı üyeden alıntı
cuma günü mersin - gaziantep - samsun yaptım motorla, benzer yollarla karşılaştım. Bende sizin gibi düşünüyordum bu asfaltları kışın neden yapmöazlar diye ama olay öyle değilmiş. asfaltın dökülebilmesi için 30 derece olmalıymış zemin ve yağmur olmamalıymış. gidiş gelişli yollar motorsiklet kullanıcıları için çok tehlikeli oluyor. İyi tarafından bakarsak 1-2 seneye kalmaz duble olmayan sehirlerarası yol kalmaz güvenliğimiz dahada artar.
dostum sizin dediğiniz olay da haklılık payı var ama , altyapı adam gibi yapılmadan, asvalt gerektiği gibi atılmadan, işi yapanlar eş dost olursa değil 30 derece cehennem sıcağında döksen olmaz sonuç değişmez. Karayollarının 10 yıl önce döktüğü asvalt kalitesine hala ulaşılamadı ve ulaşılamayacak. soüuk asvalt denen sistemle asvalt dökülüyor. çoğu yerde zift yola yayılıyor üstüne mıcır dökülüyor, yola 3-5 levha astınmı yavaş taş sıçrar diye olay tamamdır. ondan sonra bekle, hava ısınsın, asvalt erisin üstünden geçen araşların ağırlığı ile mıcır zivtin içine gömülsün. hava ısınır sen giderken aracın yola sığmaz olur sanki yol oynar. zift eriyip üste çıkar araçlara sıçrar yol gevşer. yetkililer önlem alır üstüne 3-5 kürek kum serper. kışın araçlar kayıyor diye asvaltın bazı yerleri traşlanır . özelliklede otoyol çıkışları yada virajlarda. kaçınız o tür yerde tehlike atlatmadınız?
93-94 te açılan atatürk yolu var yozgat- boğazlıyan arasında. bazı yerlerine yeniden asvalt dökmüşler. eskisi 20 senedir cillop gibiydi hala öyle. yenilenen kısımlarmı? yenilemeseler daha iyiydi. ramço sen bilirsin o yolu. hırsızlık her dönemde yapıldı bu ülkede ama bu dönem ustalık dönemi.
yağmur mazgalları yola paralel, bisiklet tekeri içine girecek kadarda geniş . yenileme yapılıyor durdum yetkili elemana anlattım durumu bu nedenle kazalar oluyor deyip uygulamalı gösterdim yüzüme salak salak bakarken. sonuç ne mi oldu? incek bulvarında hala o mazgallar yola paralel. dük koysalar sorun olmayacak. ama o zaman o yolda bisikletli daha rahat edecek melih başkan yalancı duruma düşecek . nedenmi ? kendisi dedi ankara bisiklet kullanımına uygun bir şehir değil diye. deveye sormuşlar boynun neden eğri diye devede sanane demiş.
Tekerlek döndüğü sürece hedefine varırsın. Önemli olan hedefe ulaşabilmektir, erken varmak değil. CBF 150[/COLOR]
-
13 Temmuz 2011, 00:06
#12
Seçimden 4 gün önce Ayvalığa giderken o yolu arabayla gece geçtim. Geçerken de hepsinin kulağını çınlattım, turizm ülkesinde tam sezonda en pahalı benzini depomuza koydurup üstüne canımıza kastedenler aynı yollarda cezalarını bulurlar inşallah...
Anadilini kaybedersen bağımsızlığını da tamamen kaybedeceksin. Dilini kaybeden toplumlar köle olmaya mahkumdurlar.
Mustafa Kemal ATATÜRK
-
13 Temmuz 2011, 00:52
#13
siz yine yatın kalkın şükredin geniş asfalt yol bizim artvinin yollarını bi görseniz tövbe edersiniz heralde
-
13 Temmuz 2011, 02:05
#14
Artvinde bu kadar kamyon,tır ve fırtına yoktur herhalde... Özellikle Karacabey Bandırma arası rüzgar sörfü,tamamen yamayla kaplı komple zift dökülüp bırakılmış yol.İnanın bol virajlı ve toprak yolda gitmek bundan daha kolay.
-
13 Temmuz 2011, 02:12
#15
O yolları bilmiyorumda şu yozgatın yolları kaç yıldır aynı artık tabela koymuşlar şu kadar km yol bozuk diye,birde tek şerit...
Göze Giren Şemsiye Açılmaz:cat:
-
13 Temmuz 2011, 02:27
#16
arkadaşlar yolları kime nasıl yaptırırlar bilemem fakat asfalt atılması için havanın sıcak olmasına da gerek yok o zaten 180 derece sıcaklıkta gelir dökülür fakat zemin düzgün ve kuru olması gerekli eger yerler ıslaksa o asfalt tutmaz zaten bu işler o yüzden havalar sıcak olduğunda yapılır hamd olsun yollar süper birkaç km yol çalışması var diye boşuna sinirlenmeyin o yollar üzerinde çalışma olmadan nasıl düzeltilir çok merak ediyorum o asfaltı halı gibi düşünmeyin hani bir şantiyede hazırlanıp getirilip serilmiyor yani o işçilerde sıcak ta çalışmaya inanın hiç istemiyor fakat yapılması gereken zaman bu zaman diye çalışıyorlar
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
13 Temmuz 2011, 08:46
#17
Elin yabancısı yarım mt kalınlığında asfalt döker, altına da 1 mt kalınlığında stabilize bunun ömrü 100 yıl gider, bizdee 10 cm asfalt dökülür, stabilize hak getire, her 2 senede bir yenilenir, neden sizce
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
-
13 Temmuz 2011, 09:59
#18
F54 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar yolları kime nasıl yaptırırlar bilemem fakat asfalt atılması için havanın sıcak olmasına da gerek yok o zaten 180 derece sıcaklıkta gelir dökülür fakat zemin düzgün ve kuru olması gerekli eger yerler ıslaksa o asfalt tutmaz zaten bu işler o yüzden havalar sıcak olduğunda yapılır hamd olsun yollar süper birkaç km yol çalışması var diye boşuna sinirlenmeyin o yollar üzerinde çalışma olmadan nasıl düzeltilir çok merak ediyorum o asfaltı halı gibi düşünmeyin hani bir şantiyede hazırlanıp getirilip serilmiyor yani o işçilerde sıcak ta çalışmaya inanın hiç istemiyor fakat yapılması gereken zaman bu zaman diye çalışıyorlar
Hamd edilecek yerde şükür yapmak, şükredilecek yerde Hamd etmek caiz değildir, hemde tehlikelidir...
-
13 Temmuz 2011, 10:25
#19
izmir istanbul arası duble olacak otoban olacak 4 şerit 8 yol olacak seçimden önce ne muhabbetler döndü istanbula gelirken gördüğüm hatta gördüğümüz manzara yazık diyoruz normalde duble olan yollar bile tek şeride düşürülüp gidiş geliş yapılmış bi ara zaten trafik durdu bi baktık bi arabalık yol var bi bize yol veriyorlar bi karşıdan gelene dedim yok artık iyice şaşırmış bunlar ama tabi ordaki görevlilerde işlerini yapıyorlar onlarada bir şey diyemiyorsun içinde kalıyor..
kymco agility 50 5700km >> honda cbx 250 2100km >> honda cb 125 ..?
Demirden korksak motora binmezdik..
-
13 Temmuz 2011, 10:34
#20
Arkadaşlar, tamamen yorum yapmadan bir bilgiyi paylaşmak istiyorum...
Alt ve üst yapı çalışmaları yazın yapılır. Bunun sebebi ise, bu çalışmaların yapılacağı yollardaki hava şartlarının en iyi olduğu, ve buna ek olarak trafik yoğunluğunun en az olduğu dönem olmasıdır. Genellikle insanların tatile çıktığı dönemlere denk geldiği için herkes feveran eder, ancak insanların tatile çıkması demek, genel olarak sanayinin yavaşladığı ve ticari trafiğin azaldığı dönem demektir. Ne yazıkki bunlarla sürekli karşılaşıyor ancak, yollar ve altyapı çalışmaları bizim tatile çıktığımız dönemlerde yapılmaya devam edecekler. Bunun olması gerekeni ve normal olanı budur.
Ha, trafik kontrolünün daha düzgün yapılması gerekir doğru, işaret ve işaretçilerin düzgün ve yeterli olması gerekir o ayrı, tek şeride düşen yolların çok daha iyi denetlenmesi gerekir o ayrı... bir sürü eksik var sonuna kadar haklısınız ve karayolları katil gibi çalışıyor doğru. Ortalık mıcır dolu, ve millet bildiğin ölüyor bu mıcırlar yüzünden doğru. Karayolları işini çoğu zaman düzgün yapmıyor doğru. Ortaya çıkan sonuç iyi olsa da, (ki bence değil) takip edilen yol yanlış..
Yukarda yazdıklarımın hepsine katılıyorum ben de. Ancak tekrar etmek zorundayım. Yol yenileme çalışmaları genellikle Mayıs - Ekim arası yapılır... Ağırlıklı olarak da, Temmuz - Ağustos.
HAYATINDA 1dk ICINDE ARDINDA BIRAKIP GIDEMEYECEGIN HIC BIR SEY OLMASIN...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)