"Ben fren lambası yaktım!"
-
30 Haziran 2011, 03:31
#1
Reklamlar
-
30 Haziran 2011, 03:35
#2
şu bir gerçek ki kazaya karışan motorcu her zaman suçludur.
"laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."
-
30 Haziran 2011, 03:36
#3
Haklısın abi adam galiba aynaya hiç bakmıyor. O kadar da korna çaldım ama peeh
Gaza gelme. Gaza getirme. TriColor
-
30 Haziran 2011, 03:36
#4
Geçmiş olsun.
Neden sadece arka frene yüklendin Ön - arka aynı anda sıkılmaz mı? Sadece arkaya asıldın mı kıç atması kaçınılmaz olur ve ondan sonra sıkacağın ön fren zaten işleri daha da berbat eder.
Sinyali yakmadığı kanıtlandığında sonuçta kusurun tamamı değil 2/8 gibi bir hatası olur sanırım.
-
30 Haziran 2011, 03:36
#5
kardeşiim geçmiş olsun...
Allah daha beterlerinden korusun...
esas soru bu kuryelerin hali ne olacak...
kelle koltukta geziyorlar....
-
30 Haziran 2011, 03:40
#6
Levsy adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun.
Neden sadece arka frene yüklendin
Ön - arka aynı anda sıkılmaz mı? Sadece arkaya asıldın mı kıç atması kaçınılmaz olur ve ondan sonra sıkacağın ön fren zaten işleri daha da berbat eder.
Sinyali yakmadığı kanıtlandığında sonuçta kusurun tamamı değil 2/8 gibi bir hatası olur sanırım.
Abi sadece arka frene yüklendim değil. Aynı zamanda ön frenede yüklendim tabiki.
Ama baktım yine olmuyor en iyisi öne biraz daha yükleniyim dedim.(pompalayarak)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:38 ----------
-unnamed- adlı üyeden alıntı
kardeşiim geçmiş olsun...
Allah daha beterlerinden korusun...
esas soru bu kuryelerin hali ne olacak...
kelle koltukta geziyorlar....
-unnamed- Haklısın valla.. Allah hepsinin yardımıcısı olsun. Ben geçici olarak yapıyorum bu işi. Geçen gün bir yağmur başladı siparişten dönerken. Lanet ettim yaa.. Dediğim gibi Allah hepsine yardım etsin yaz kış bu işi yapanların..
Gaza gelme. Gaza getirme. TriColor
-
30 Haziran 2011, 04:00
#7
1. si freni asla pompalama . o şekilde bi frenleme yöntemi yoktur . 2.si motosikleti /
%70 ön % 30 arka fren durdurur .yani ön freni öncelikli olarak kullanmalısın . bu tarz durumlardada ön fren ağırlıklı olarak ikisini birden kullan . sen ön fren kullanmaya alıştır kendini sürekli pratik yap önle cok hassas basman lazım frene ,kesinlikle pompalamadan . pompalarsan dengenı kaybedersın .geçmiş olsun . bide frenlerken gazı tamamen bırakmış ol acil durumlarda el gaza basılı kalıyor genelde
-
30 Haziran 2011, 05:19
#8
ben 150 zcmde dört kere başıma gelen olayı aynen yazmışsın. 2si bayandı, biri yaşlı bir memurdu. biri ise tam apaçi, e36 kasa bmwli.
fren konusuna gelince, önce arkayı biraz sıkıp yavaşlatmaya başladığı anda arkayı sıktığım kadar biraz daha ve aynı anda önü de arkayı ilk sıkarkenki kadar sıkıyorum. 90la giderken bile dümdüz bir çizgide kaya kaya gidebiliyorum böylelikle. biraz da motoru dengede tutmaya çalışırsan otomobil gibi durursun ve sıkıntı çıkmaz; en azından bende böyle. arkayı 2 cmsıkarken önü de 1 cm sıkmak lazım.
-
30 Haziran 2011, 09:33
#9
-
30 Haziran 2011, 09:54
#10
-
30 Haziran 2011, 16:16
#11
7/8 veya 8/8 suçlusun
bir hızım 80km/sa diyorsun şehiriçi hız limitin 50 hız sınırını aştığın için suçlusun ayrıca ceza yersin.
öndeki araba ile takip mesafesi bırakmadan gittiğin için gene suçlusun. 40 m mesafe bıraksaydın adam hınk diye durunca senin çok rahat duırman gerek.
üçüncüsü şehir içinde hiç bir aracı tampon tampona takip etmemek gerek. yola aniden bir çoçuk fırlayabilir. köpek çıkabilir. adam çarpmamak için ani fren yapar. ama sen duramazsın. araştırmaya göre şehir içindeki trafik kazalarının bir çoğu takip mesafesinden kaynaklanıyor.
aslında burada forum arkadaşlarımızın senin kulağını çekmeli. evet ucuz atlatmışsın. ama trafik kurallarına uymayan sensin. kendine kızman gerek. ya ben bu hatayı nasıl yaptım demen gerek. sürüşünü geliştirmek için. her kazada arabalar suçlu diye bir şey yok. bence bu konuda kendini geliştirmelisin.
her zaman şansın gülmez. yola düşüp üstünden bir arac geçebilir.
buradaki tecrübeli abilerimizin dediği gibi sağlam eve dönmek önemli.trafik canlı ve kanlı. her saniyede durum ve pozzisyonun değişebilir.
şimdi tersten örnek alalım. bakalım. sen caddede 80 le gidiyorsun. arkanda da clio geliyor. takip mesafesine uymadan. bir anda yolun kenarında bekleyen çocuk senin önüne atlıyor. sen hemen frene basıyorsun. duruyorsun. oh çok şükür atlattık derken. arkadan gelen clio ikinize de çarpıyor. hadi bakalım suçlu kim.
çok yazdım. ama bu yazdıklarım senin için. eğer hatam olmuşsa affola
-
30 Haziran 2011, 16:23
#12
KUVVETMİRA adlı üyeden alıntı
şu bir gerçek ki kazaya karışan motorcu her zaman suçludur.
Malesef ki Bu tabuyu yıkamadık ..
''Bir adamı sabah gördüğümde tesadüf olarak kabul ederim, öğlen aynı adamı bir daha görürsem kuşkulanırım. Akşam karşılaştığımızda tereddütsüz silahımı çekip vururum. Tesadüflere inanmam '' Al Capone
-
30 Haziran 2011, 17:04
#13
Doğru anladıysam otomobil aniden önüne kırmamış, aynı şeritte ilerliyormuşsunuz. Otomobil fren yapmış, sen duramayıp çarpmışsın. Durum bu ise tüm hata senin.
I'm all alone, I smoke my friends down to the filter...
-
30 Haziran 2011, 17:10
#14
1. KARTAL
2. ŞAHİN
3. CLİO
4. TİPO
Gördün mü ayağını denk alıcan
harley is making love with
davidson
-
30 Haziran 2011, 17:29
#15
jackonbir adlı üyeden alıntı
1. KARTAL
2. ŞAHİN
3. CLİO
4. TİPO
Gördün mü ayağını denk alıcan
ekleme yapmak gerekirse buna bmw de dahil...
hızını alamayan bmw alır oldu nedense...
-
30 Haziran 2011, 17:37
#16
%95 sen hatalısın, %5 diğer araç. Boş bir alanda bol bol fren çalışman lazım.
-
30 Haziran 2011, 18:09
#17
geçmiş olsun orhan aman dikkat et
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
30 Haziran 2011, 18:10
#18
şimdi 2 durum var burada;
1- adam hiç olmadık bir şekilde frene basmış ve arkasından sinyalsiz bir şekilde senin şeridine çıkmış. bi kere seni trafikte şaşırttığı için ve sinyalsiz şeridine geçtiği için suçlu kendisi ama
2- 2 sn kuralına göre ilerliyordum demişsin. motosiklette iyi bir sürücü olmadığın sürece 2sn kuralına göre durman biraz zordur 3 sn bırakman gerekir en az. takip mesafesine rağmen çarpıyorsan hatanın bir kısmı sendede var demektir.
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
30 Haziran 2011, 21:50
#19
herif mal evet kabul yol ortasında cart diye fren yapmış dönmeye kalkmış
ama duramamışsın arkadan çarpmışsın yasal olarak sen suçlusun
takip mesafeni iki saniye değil de "durabileceğin" mesafede tutman gerekir frenleri/lastikleri tutmayan bir araç 4 saniye de geriden takip etse sonuç kaçınılmaz
fren kullanmayı öğren yazanları dikkate al pratik yap, fren maneti kademeli sıkılır ön ile başlarsın hemen arkasından arka ile birkaç kademe geriden takip edersin... bununla ilgili videolar bulabilirsin biraz araştır uzmanların yorumlarına kesinlikle ulaşırsın
-
01 Temmuz 2011, 00:00
#20
tekerleri büyük olan araçlarda ön frene bastığında ön fren kitler ve seni atar motor üzerinden.
ama scooterlarda durum böyle değil. ön teker küçük, motorun ön tarafı çok kaba. ağırlıkta arka tarafta kaldığı için kitlese bile normal şartlarda dengeyi kurman lazım.
ben çin malı mondialde bile 70km/h altında giderken toyota yaristen daha kısa fren mesafesinde durabiliyorum.
öncelikle kullandığın fren ön fren olmalı. hatta ani durumlar olmadıkça arka fren kullanmamaya çalış kendini alıştır derim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)