Hızlı gitmeyin , kurallara uyun , farkedilmek için farlarınız açık olsun
Hızlı gitmeyin , kurallara uyun , farkedilmek için farlarınız açık olsun
Hayat 3,5 ile 4 arasıdır;
ya üçbuçuk atar, ya da dört dörtlük olursunuz.
Bu husus birçok defa televizyonlarda ana haber bültenlerinde ve motosiklet federasyon/dernekleri yöneticilerinin katıldığı canlı yayınlarda da dile getirilmesine rağmen halen yeterli bir gelişme yok.
Toplu halde meclise dilekçe bile faksladık ancak yine de hız limitleri istenilen seviyeye gelemedi ve trafikte tehlike arz etmeye devam ediyor.
Sayın milletvekillerimizin motosikletlerin hız limitlerinden daha önemli bir dünya işi var. Tüm vurdumduymazlıklara istinaden, işimiz Allah'a kalmış demek yanlış olmaz sanırım..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:40 ----------
Sollamazsan ölürsün.
Olması gerekeni legalleştirmek, kağıt üzerindekini gerçek hayata; trafik kurallarını çağa adapte etmek amaç zaten.
Ağlanacak halimize gülüyoruz, ne kadar trajikomik değil mi?..
yav arkadaşlar hep üst hız limitinden bahsediyorsunuz.hız sınırı limiti 90 diye illa 90 la mı gitmemiz gerekiyor.yol,trafik ve yağış durumu değiştirir.güvenli sürüş hangi hızı gerektiriyorsa o hızla gidilir.bu arabalar için de geçerlidir.bunun bir de alt limiti var.
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
bilemiyorum, sanki çözüm olmaz. tüm motorlu taşıtların hız limitlerini 10-20 km daha arttırmak gerektiği düşüncesindeyim; ANCAK sıkı denetlenmeli ve bunu aşanların canı ciddi biçimde yakılmalı...
siz hiç tem yolunda yasal hız limitine uyan kamyon gördünüz mü? şehir içinde 50 km'yi geçmeyen belediye otobüsü? peki, tem'de trafik ekibini son ne zaman gördünüz? ben söyleyeyim, abd başkanı'nın istanbul seyahati sırasında, yol kesiyorlardı.
çözüm, büyük araçların hız limitlerine uymalarını sağlamaktan geçiyor! bunu sağlamak için polisin yollarda denetim yapması şart ! güya ağır taşıtlar elektronik takograf kullanır, fakat takograf tamircisinin çırağı bile, hile yöntemlerini çok iyi bilir.
90'la giden otomobil, 80'le giden motosiklete sorun yaratmaz ki zaten; esas sorun en sağ şeritte 130'la giderken arkamızdan havalı korna çalan damperli kamyonlar; 200'le emniyet şeridine makas atan kendini bilmezler.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)