Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Motosiklet hız tahtidlerini komuoyuna duyurma

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    dombay35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Suzuki DL 1000 VStrom (2010)
    Hızlı gitmeyin , kurallara uyun , farkedilmek için farlarınız açık olsun
    Hayat 3,5 ile 4 arasıdır;
    ya üçbuçuk atar, ya da dört dörtlük olursunuz.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Bu husus birçok defa televizyonlarda ana haber bültenlerinde ve motosiklet federasyon/dernekleri yöneticilerinin katıldığı canlı yayınlarda da dile getirilmesine rağmen halen yeterli bir gelişme yok.

    Toplu halde meclise dilekçe bile faksladık ancak yine de hız limitleri istenilen seviyeye gelemedi ve trafikte tehlike arz etmeye devam ediyor.

    Sayın milletvekillerimizin motosikletlerin hız limitlerinden daha önemli bir dünya işi var. Tüm vurdumduymazlıklara istinaden, işimiz Allah'a kalmış demek yanlış olmaz sanırım..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:40 ----------

    Alıntı erro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hız limitleri otomobillerle aynı değil diye kimse otomobil sollamıyo sanki..çok güldüm valla...
    Sollamazsan ölürsün.

    Olması gerekeni legalleştirmek, kağıt üzerindekini gerçek hayata; trafik kurallarını çağa adapte etmek amaç zaten.

    Ağlanacak halimize gülüyoruz, ne kadar trajikomik değil mi?..

  3. #23

    Üyelik
    13 Ekim 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2011cbf150 ve mr150 vulture.
    yav arkadaşlar hep üst hız limitinden bahsediyorsunuz.hız sınırı limiti 90 diye illa 90 la mı gitmemiz gerekiyor.yol,trafik ve yağış durumu değiştirir.güvenli sürüş hangi hızı gerektiriyorsa o hızla gidilir.bu arabalar için de geçerlidir.bunun bir de alt limiti var.

  4. #24
    Kocaeli İl Temsilcisi piyanist_irf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2011
    Şehir
    kocaeli- karamürsel
    Motosikleti
    kawasakı versys,honda wın-go
    Alıntı kurubuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hangimiz o hız sınırına uyuyoruz ki ? Kaçınız devlet karayolunda 70 le gidiyor.
    zaten istesemde 100 km yi geçemiyorum çift şeritli yolda 70 le 80 le sıkıyosa git kamyon arkadan gemi kornası gibi dürtüyor

    konu bu değildir anlıyorum fakat türkiyede zor iş , ben bilinçlendim diyelim peki geri kalan kitle ?
    | ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
    |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/

  5. #25
    myagdi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul, Göztepe
    Motosikleti
    Honda FES 250 Foresight; CBF 150, NC750S
    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bunun yerine hız sınırları en azından otomobillerle aynı seviyeye yükselitilse daha iyi olmaz mı?
    bilemiyorum, sanki çözüm olmaz. tüm motorlu taşıtların hız limitlerini 10-20 km daha arttırmak gerektiği düşüncesindeyim; ANCAK sıkı denetlenmeli ve bunu aşanların canı ciddi biçimde yakılmalı...

    siz hiç tem yolunda yasal hız limitine uyan kamyon gördünüz mü? şehir içinde 50 km'yi geçmeyen belediye otobüsü? peki, tem'de trafik ekibini son ne zaman gördünüz? ben söyleyeyim, abd başkanı'nın istanbul seyahati sırasında, yol kesiyorlardı.

    çözüm, büyük araçların hız limitlerine uymalarını sağlamaktan geçiyor! bunu sağlamak için polisin yollarda denetim yapması şart ! güya ağır taşıtlar elektronik takograf kullanır, fakat takograf tamircisinin çırağı bile, hile yöntemlerini çok iyi bilir.

    90'la giden otomobil, 80'le giden motosiklete sorun yaratmaz ki zaten; esas sorun en sağ şeritte 130'la giderken arkamızdan havalı korna çalan damperli kamyonlar; 200'le emniyet şeridine makas atan kendini bilmezler.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)