Kawasaki Ninja 250R veya S&T Kanuni GT250R
-
1)Motoru 1-2 sene kullanicam sifir alicam hangisi secmeliyim daha dogrusu s&t sorun cikarir mi bana bu 1-2 sene icin?
Ben tercihimi S&T Kanuniden yana kullandım. Bakımlarını zamanında düzenli olarak yaptığında sorun çıkarmayacaktır. Kawasaki tabiki yabana atılacak bir model değil ama tam bir racing değil. Bu konuda S&T nin avantajı ters maşalar, çift disk fren, tam racing oturuşu, daha geniş tabanlı lastik.
2)Egzos sesi nasildir karsilastirirsak?
Hemen hemen aynı. Çift silindirli motosiklet işte. Kawasakide sıralı 2 silindir var, S&T de V şeklinde.
3)Yakit tuketimleri nasil s&t nin
3.5 5 arası
4)Yeni basliyan biri bu motora hakim olabilir mi?
İlk kullanacağın vitesli motorsa hakim olmak zor. Eğitimden sonra uygun olur
2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
Reklamlar
-
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
-
-
Otopsici senin bir ara mondial 250 cc motor yazıların vardı, hayrola?
-
Kawasaki tabi ki daha iyi makinadır da (biraz daha iyi çok değil), o fiyat farkona değer mi ona bakmak lazım.
Bence ikisi arasındaki en önemli seçim kriteri oturuş pozisyonu olmalı. İkisine de oturup denersen kararı anında verebilirsin. Performansları aynı sayılır zaten.
-
ben gt250r kullanıyorum 2011 kasa yeni aldım ve bu konunun seviyeside iyice düşmüş hyo kullananlar ezikmiş aradaki 3 milyar farka bakın ve herşeyden önce iki motoruda kullanmış biri olarak değil 3 milyar 300tl farka bile değmez ki st kanuni olarak bahsedilen hyosunggayet kaliteli bir racing ayrıca bu iki motosiklet kıyaslanmaz bile biri arada kalmış ne olduğu belirsiz racing mi yoksa touring belli olmayan ninja diğeri tamamiyle ne için yapıldı belli olan bir gtr
::tutkuy:: ::thanks: ::cheeeeer
GÖKTUĞ TÜREL
-
priapi adlı üyeden alıntı
Otopsici senin bir ara mondial 250 cc motor yazıların vardı, hayrola?
valla kardeş bu aralar aklımda v-strom dl650 var eğer olmazsa bmw f650 gs i de ciddi ciddi düşünüyorum
bu arade destroyu benim bi arkadaş almakta çok ısrar ettiği için o alsın diye vazgeçtim şu an şehir içi için küçük cc bakıyorum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:30 ----------
Goktug adlı üyeden alıntı
ben gt250r kullanıyorum 2011 kasa yeni aldım ve bu konunun seviyeside iyice düşmüş hyo kullananlar ezikmiş aradaki 3 milyar farka bakın ve herşeyden önce iki motoruda kullanmış biri olarak değil 3 milyar 300tl farka bile değmez ki st kanuni olarak bahsedilen hyosunggayet kaliteli bir racing ayrıca bu iki motosiklet kıyaslanmaz bile biri arada kalmış ne olduğu belirsiz racing mi yoksa touring belli olmayan ninja diğeri tamamiyle ne için yapıldı belli olan bir gtr
sen sus bakim daha yeni aldın motoru
kalite konusunda kawasaki iyidir diyenlere çok kızıyorum üstelik bunları söyleyen arkadaşların çoğu hayatında kawasaki bir motoru you tube dışında görmemiş insanlardır
ulem hayatında kawasaki görmemişsin nerden biliyon
bu arada ben markayı kötülemem arkadaş ama dilim yandı kawasakiden allah kullanıcısına ağrıza göstermesin valla çok masraflı çoook
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
-
arkadaşlar en azından kendi adıma bir düzeltme yapmak isterim,
hyosung kullanan arkadaşları hor görmek gibi bir düşüncem asla olmadı, olmazda.
hyosung kullanmadım ama bir çok kere farklı modelerini inceleme şansım oldu ve genelde ikinci el alınan modellerdi bunlar. genel olarak yıpranmış modellerdi ve kötü bakılan gt250'lerle ilgili bir çok sıkıntı çeken bir çok arkadaşın yazılarını okuyan birisi olarak bu yönde yorum yaptım. (özellikle gaz kesme ve rolanti problemi)
genel olarak farkettiğim bir diğer ayrıntı ise hyosung'un 650'liklerindeki kalite 250'lik kardeşlerine göre daha yuksek. bilmiyorum belki bana oyle denk gelmiş olabilir kullanıcı farkı yuzunden.
gt250r ile ninja250r arasındaki fiyat farkı yuksek evet, ama motorlar arasında farklarda var. kaliteden ziyade ninja'nın 6 vites ve su soğutmalı olmasından dolayı bir nebze fiyat farkı olabilir, ek olarak birde markayı koyunca fiyat ister istemez yukseliyor. yanlış anlaşılmasın. aynı kalitede iki kot alıyorsunuz birinin markası diesel diğeri mavi.. doğal olarak diesel daha pahalı.
sonuçta herkesin kendi tercihi. bu markalar arasındaki kalite farkı uçurumlar kadar değil ama maalesef ülkemizdeki fiyat farkı haddinden fazla.. geriside biraz şans birazda zevk meselesi.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
-
hyo al...
walla kawa'ya 11.000 vereceğine hyo al..... gayet güzel motordur... 1-2 sene sorun çıkarmaz ( tabii sen kastırmazsan aleti ).. 2.200 TL kadar paran cebinde kalır... ikinci elde de ucuz olan çabuk satılır ..... ileride canın 600'lük almak isteyecektir...sana 2200 tl artı para kalır....
amma motosiklet kullanmaya devam edeceksen ve
race tarzıyla devam etmek istiyorum dersen Hyo daha doğru olur... ama sport turing yada enduro tarzında devam ederim dersen kawa daha mantıklı olur....
-
overcloud adlı üyeden alıntı
arkadaşlar en azından kendi adıma bir düzeltme yapmak isterim,
hyosung kullanan arkadaşları hor görmek gibi bir düşüncem asla olmadı, olmazda.
hyosung kullanmadım ama bir çok kere farklı modelerini inceleme şansım oldu ve genelde ikinci el alınan modellerdi bunlar. genel olarak yıpranmış modellerdi ve kötü bakılan gt250'lerle ilgili bir çok sıkıntı çeken bir çok arkadaşın yazılarını okuyan birisi olarak bu yönde yorum yaptım. (özellikle gaz kesme ve rolanti problemi)
genel olarak farkettiğim bir diğer ayrıntı ise hyosung'un 650'liklerindeki kalite 250'lik kardeşlerine göre daha yuksek. bilmiyorum belki bana oyle denk gelmiş olabilir kullanıcı farkı yuzunden.
gt250r ile ninja250r arasındaki fiyat farkı yuksek evet, ama motorlar arasında farklarda var. kaliteden ziyade ninja'nın 6 vites ve su soğutmalı olmasından dolayı bir nebze fiyat farkı olabilir, ek olarak birde markayı koyunca fiyat ister istemez yukseliyor. yanlış anlaşılmasın. aynı kalitede iki kot alıyorsunuz birinin markası diesel diğeri mavi.. doğal olarak diesel daha pahalı.
sonuçta herkesin kendi tercihi. bu markalar arasındaki kalite farkı uçurumlar kadar değil ama maalesef ülkemizdeki fiyat farkı haddinden fazla.. geriside biraz şans birazda zevk meselesi.
hay ağzın bal yesin
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)