Hyosung GT250R kronik vites sorunu yardım??
-
Arkadaşlar motor çalırsır durumdayken eger hareket halinde degilsek bos a geçmiyor durmaya yakın bosa alıyorum buda işgence gibi....Kullanan kime sorduysam yapcak bişi yok hepsinde var diyolar. bu yuzden servise gittim yagı degıstı ve duzeldi 2. gun yine bosa gecmeme sorunu başladı bunun cozumunu bilen halleden biri varsa yardım etsin lutfen
[I][B][COLOR="Blue"]Azraille yatakta yaşlılık ağrıları çekerken değil, asfalt üzerinde alçaktan uçarken karşılaşma tercihi bizimkisi....[/COLOR][/B][/I]
Reklamlar
-
road_ends adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar motor çalırsır durumdayken eger hareket halinde degilsek bos a geçmiyor durmaya yakın bosa alıyorum buda işgence gibi....Kullanan kime sorduysam yapcak bişi yok hepsinde var diyolar. bu yuzden servise gittim yagı degıstı ve duzeldi 2. gun yine bosa gecmeme sorunu başladı bunun cozumunu bilen halleden biri varsa yardım etsin lutfen
Çözümü pek yok hocam bildiğim kadarı ile buna alışmak lazım. En güzel yol dururken devri 3000 RPM civarına çıkarıp boşa almayı denemek. Benim motorda genelde böyle hallediyordum ben.
-
Saol dostum yarın denicem cok sıkıcı bi durum 1 motor yapıolar hiçmi test etmiyorlar lanet okudugumuz çin mallı en dandik markalar bile bunu yapmazken bu fiyata alınan bi motorun bunu yapması ilginc.Artık herkese hyo ve kanuniden uzak durun 90 model japon racing al bunu alma dicem abilerimin dedigi yere geldim sinirim cok bozuldu.
[I][B][COLOR="Blue"]Azraille yatakta yaşlılık ağrıları çekerken değil, asfalt üzerinde alçaktan uçarken karşılaşma tercihi bizimkisi....[/COLOR][/B][/I]
-
arkadaş niye bu kadar dert ettin bu durumu anlamadım vitesli motorlarda durdugun yerde vites 1deyken zaten boşa almak zor oluyo ayrıca hyosung kullandım tamam boşa zor atılıyo ama ne kadar ihtiyac duyulurki buna bide hiçmi atamıyosun boşa?
bence kendi hatanı motorun üstüne atıyosun
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
road_ends adlı üyeden alıntı
Saol dostum yarın denicem sanırım devir dusmeden hemen degistircem cok sıkıcı bi durum 1 motor yapıolar hiçmi test etmiyorlar lanet okudugumuz çin mallı en dandik markalar bile bunu yapmazken bu fiyata alınan bi motorun bunu yapması ilginc.Artık herkese hyo ve kanuniden uzak durun 90 model japon racing al bunu alma dicem abilerimin dedigi yere geldim sinirim cok bozuldu.
çok hasas bir şekilde yukarı kaldırman lazım ozaman geçer bunada ayaklarını alıştırman lazım ama bazende taş gibi kesiliyor ozamanda elin devriyajdayken hafif gaz ver düzeliyor ve son olarak motor tam durmadan boşa almayı dene işe yaricaktır.Ben bu şekillerde çözüyorum olayımı
-
durduğun yerde mesela 1. vitesteyken çok hafif kalkar gibi yapıp (yürümeden yarım saniyelik bi olay) boşa almaya çalışırsan başardığını ve bir süre sonrada ne kadar kolay olduğunu göreceksin...
birde debriyajının tam olarak ayırdığından emin olabiliyormusun???
Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...
-
Felon adlı üyeden alıntı
arkadaş niye bu kadar dert ettin bu durumu anlamadım vitesli motorlarda durdugun yerde vites 1deyken zaten boşa almak zor oluyo ayrıca hyosung kullandım tamam boşa zor atılıyo ama ne kadar ihtiyac duyulurki buna bide hiçmi atamıyosun boşa?
bence kendi hatanı motorun üstüne atıyosun
Calısmazken atıyorum rahatca ama calısırken hareket halinde (20-30km) 3-5 denemede atabiliyorum saga cekip bişeye bakiim ne bilim kası duzltiyim desem stopmu edicem ayarlayarak durması bile sıkıntı olduki araba cıktı bi anda oraya giricen ayakla ittirerekmi sokucan yada tekrar hızlıanıp ilerden u cekipmi gelicem??? cok saçma degilmi????
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:44 ----------
sametagir adlı üyeden alıntı
durduğun yerde mesela 1. vitesteyken çok hafif kalkar gibi yapıp (yürümeden yarım saniyelik bi olay) boşa almaya çalışırsan başardığını ve bir süre sonrada ne kadar kolay olduğunu göreceksin...
yapıyorum disliler karsılamıyodur diye aynı arabadaki gibi ama işe yaramıyor=( ewt bakımdanda yeni cıktı debriyajım ayarlı guzel ilk 2 gun duzgundu hiç kıpırdamadan bosa alıyodum calısırken sora tekrar boyle oldu:S
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:47 ----------
mancuryalı adlı üyeden alıntı
çok hasas bir şekilde yukarı kaldırman lazım ozaman geçer bunada ayaklarını alıştırman lazım ama bazende taş gibi kesiliyor ozamanda elin devriyajdayken hafif gaz ver düzeliyor ve son olarak motor tam durmadan boşa almayı dene işe yaricaktır.Ben bu şekillerde çözüyorum olayımı
hassas oldugun biliyorum ilk defa motor kullanmıyorum=) ama diger dedikleriyarın deniycem dostum saol
[I][B][COLOR="Blue"]Azraille yatakta yaşlılık ağrıları çekerken değil, asfalt üzerinde alçaktan uçarken karşılaşma tercihi bizimkisi....[/COLOR][/B][/I]
-
Bende de aynı sorun var. 15W50 koydum şimdi umarım fark eder.
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
-
muratcan7 adlı üyeden alıntı
Bende de aynı sorun var. 15W50 koydum şimdi umarım fark eder.
yok dostum yok ben gittim yetkili bayi-servise vites balata yaylar ıvır zıvır hersey iyi durumda yagından degıstırek gecer dedi hakketen gecti 2 gun boyunca ohhh calısmıyorken vites atıyodum sanki cok rahattı 3. gun eski haline dondu sinirimi bozdu anca...
[I][B][COLOR="Blue"]Azraille yatakta yaşlılık ağrıları çekerken değil, asfalt üzerinde alçaktan uçarken karşılaşma tercihi bizimkisi....[/COLOR][/B][/I]
-
Debriyaj ayarını biraz yukarıya almayı denermisin ? Çok aşağıda kavramıyor değil mi debriyajın? Havalar ısındığından tel uzuyor biraz. Debriaj ayarımız kaçıyor. Ona da bir bakın derim. Benimde balatalar değişti. Motor yatıyor şuan sanayide cuma günü teslim alacağım.
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
-
Acemi olduğunu kastetmemiştim sadece çok hafif dokundurup o ince çizğiyi tutturman gerekiyor bazen Yani pedala dokunmak ile dokunmamak arası gibi bir hassaslıkta oluyor bazen.
-
muratcan7 adlı üyeden alıntı
Debriyaj ayarını biraz yukarıya almayı denermisin ? Çok aşağıda kavramıyor değil mi debriyajın? Havalar ısındığından tel uzuyor biraz. Debriaj ayarımız kaçıyor. Ona da bir bakın derim. Benimde balatalar değişti. Motor yatıyor şuan sanayide cuma günü teslim alacağım.
yok yeterınce yukarda kavraması herkes de aynı problem olması gosteriyorki bu kronik bir sorun gtr larda...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:10 ----------
mancuryalı adlı üyeden alıntı
Acemi olduğunu kastetmemiştim sadece çok hafif dokundurup o ince çizğiyi tutturman gerekiyor bazen
Yani pedala dokunmak ile dokunmamak arası gibi bir hassaslıkta oluyor bazen.
soyle deiyim dostum senin tabirinle kaskatı kesiliyo sanki ben cektikce asagıdan bi yerden yere civilenmiş gibi
[I][B][COLOR="Blue"]Azraille yatakta yaşlılık ağrıları çekerken değil, asfalt üzerinde alçaktan uçarken karşılaşma tercihi bizimkisi....[/COLOR][/B][/I]
-
Bu arada pedalın taş kesildiği zaman gaz verdiğinde elinide hafiften devriyajdan çek ama motoru hareket ettirmeyecek şekilde sadece kımıldasın ozaman tekrar devriyaja basarak dene buda işe yaricaktır ;)
-
Hyosungların bildiğim kadarıyla tümünde (comet 250-650, gv 250-650, rt 125) boşa geçmelerde bir farklılık vardır.
Bakınız sorun vardır demiyorum. sadece bir farklılık vardır.
Hafif gaz vererek veya sametagir'ın dediği gibi kalkacakmış gibi yaparak vitesin tüy gibi boşa geçtiğini göreceksiniz.
-
neyse arkadaslar ilgi-alkasnız icin cok tesekkurler yatıyorum ben yarın dedıklerınızın hepsini deniycem hepinize iyi geceler
[I][B][COLOR="Blue"]Azraille yatakta yaşlılık ağrıları çekerken değil, asfalt üzerinde alçaktan uçarken karşılaşma tercihi bizimkisi....[/COLOR][/B][/I]
-
Bu olayı motor trafikteyken bana yaşatıyor sana saydığım olayları deniyorum hangisini yerse artık.Ben alıştım ve sorun yaşamıyorum ilk zamanlarda trafikteyken parmaklarım kopuyordu.Sanırım sende yeni aldın Hyonu zamanla çözersin olayı.
-
mancuryalı adlı üyeden alıntı
Bu olayı motor trafikteyken bana yaşatıyor sana saydığım olayları deniyorum hangisini yerse artık.Ben alıştım ve sorun yaşamıyorum ilk zamanlarda trafikteyken parmaklarım kopuyordu.Sanırım sende yeni aldın Hyonu zamanla çözersin olayı.
Aynen yeni aldım uzun zamandır hayalimdi o yuzden biraz keyfim kactı cok tesekkur ediyorum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:19 ----------
Osbourne adlı üyeden alıntı
Hyosungların bildiğim kadarıyla tümünde (comet 250-650, gv 250-650, rt 125) boşa geçmelerde bir farklılık vardır.
Bakınız sorun vardır demiyorum. sadece bir farklılık vardır.
Hafif gaz vererek veya sametagir'ın dediği gibi kalkacakmış gibi yaparak vitesin tüy gibi boşa geçtiğini göreceksiniz.
saolasın yarın dediklerinizi bir bir deniycem cok teşekkur ediyorum
[I][B][COLOR="Blue"]Azraille yatakta yaşlılık ağrıları çekerken değil, asfalt üzerinde alçaktan uçarken karşılaşma tercihi bizimkisi....[/COLOR][/B][/I]
-
Keyfin kaçmasın alıştıktan sonra sıkıntın kalmaz.Motorun keyfini çıkarmaya bak biraz yorucudur ama yakıt,görüntü ve 250cc performansı bakımından tatmin edici bir motordur İyi uykular dostum.
-
olayı çok sorun etme. motosikletlerin %76.87'sinde boşa geçirme sorunu vardır. hafif hareket halindeyken boşa almaya alış. diğer türlü ne yaparsan yap durduğun yerde bi aşağı bi yukarı bi hafif bi sert boşu arar durursun.
bak ben de harley iron 883 var. onda bile var bu sorun merak etme.
tam durma noktasına biraz kala debriyaj hafif sol ayak yukarı, baktın olmadı hafif aşağı baktın olmadı yine yukarı öyle devam. durduğun zaman da eğer çevre baskısı varsa ( :D ) direk kapat motoru gitsin dert etme :D
-
dostum bu sorun değildir aslında.anladığıma göre bu motoru yeni aldın.şimdi bu motorların vites geçişleri kemiklidir.her markanın kendine has bu gibi farklılıkları vardır.bunu bir problem olarak görmeyeceksin.buna alışacaksın.motor dururken vitesi boşa alabilirsin,problem yok.20-30 km/s hızlarda da her türlü boşa alabilirsin.durmuş halde de boşa alabilirsin ama bu biraz alışkanlık istiyor.zamanla alışınca bu şikayetin ortadan kalkacak ve markayı kötülemeyi bir kenara bırakacaksın.
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)