Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Hyosung GT250R kronik vites sorunu yardım??

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    26 Şubat 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Hyosung GT250R (07 NYA 11)
    Arkadaşlar motor çalırsır durumdayken eger hareket halinde degilsek bos a geçmiyor durmaya yakın bosa alıyorum buda işgence gibi....Kullanan kime sorduysam yapcak bişi yok hepsinde var diyolar. bu yuzden servise gittim yagı degıstı ve duzeldi 2. gun yine bosa gecmeme sorunu başladı bunun cozumunu bilen halleden biri varsa yardım etsin lutfen
    [I][B][COLOR="Blue"]Azraille yatakta yaşlılık ağrıları çekerken değil, asfalt üzerinde alçaktan uçarken karşılaşma tercihi bizimkisi....[/COLOR][/B][/I]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    skyblade - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2009
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    Yok
    Alıntı road_ends adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motor çalırsır durumdayken eger hareket halinde degilsek bos a geçmiyor durmaya yakın bosa alıyorum buda işgence gibi....Kullanan kime sorduysam yapcak bişi yok hepsinde var diyolar. bu yuzden servise gittim yagı degıstı ve duzeldi 2. gun yine bosa gecmeme sorunu başladı bunun cozumunu bilen halleden biri varsa yardım etsin lutfen
    Çözümü pek yok hocam bildiğim kadarı ile buna alışmak lazım. En güzel yol dururken devri 3000 RPM civarına çıkarıp boşa almayı denemek. Benim motorda genelde böyle hallediyordum ben.

  3. #3

    Üyelik
    26 Şubat 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Hyosung GT250R (07 NYA 11)
    Saol dostum yarın denicem cok sıkıcı bi durum 1 motor yapıolar hiçmi test etmiyorlar lanet okudugumuz çin mallı en dandik markalar bile bunu yapmazken bu fiyata alınan bi motorun bunu yapması ilginc.Artık herkese hyo ve kanuniden uzak durun 90 model japon racing al bunu alma dicem abilerimin dedigi yere geldim sinirim cok bozuldu.
    [I][B][COLOR="Blue"]Azraille yatakta yaşlılık ağrıları çekerken değil, asfalt üzerinde alçaktan uçarken karşılaşma tercihi bizimkisi....[/COLOR][/B][/I]

  4. #4
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    arkadaş niye bu kadar dert ettin bu durumu anlamadım vitesli motorlarda durdugun yerde vites 1deyken zaten boşa almak zor oluyo ayrıca hyosung kullandım tamam boşa zor atılıyo ama ne kadar ihtiyac duyulurki buna bide hiçmi atamıyosun boşa?
    bence kendi hatanı motorun üstüne atıyosun
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  5. #5

    Üyelik
    20 Aralık 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyosung gt250r
    Alıntı road_ends adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Saol dostum yarın denicem sanırım devir dusmeden hemen degistircem cok sıkıcı bi durum 1 motor yapıolar hiçmi test etmiyorlar lanet okudugumuz çin mallı en dandik markalar bile bunu yapmazken bu fiyata alınan bi motorun bunu yapması ilginc.Artık herkese hyo ve kanuniden uzak durun 90 model japon racing al bunu alma dicem abilerimin dedigi yere geldim sinirim cok bozuldu.
    çok hasas bir şekilde yukarı kaldırman lazım ozaman geçer bunada ayaklarını alıştırman lazım ama bazende taş gibi kesiliyor ozamanda elin devriyajdayken hafif gaz ver düzeliyor ve son olarak motor tam durmadan boşa almayı dene işe yaricaktır.Ben bu şekillerde çözüyorum olayımı

  6. #6
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    durduğun yerde mesela 1. vitesteyken çok hafif kalkar gibi yapıp (yürümeden yarım saniyelik bi olay) boşa almaya çalışırsan başardığını ve bir süre sonrada ne kadar kolay olduğunu göreceksin...

    birde debriyajının tam olarak ayırdığından emin olabiliyormusun???
    Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
    Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...

  7. #7

    Üyelik
    26 Şubat 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Hyosung GT250R (07 NYA 11)
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaş niye bu kadar dert ettin bu durumu anlamadım vitesli motorlarda durdugun yerde vites 1deyken zaten boşa almak zor oluyo ayrıca hyosung kullandım tamam boşa zor atılıyo ama ne kadar ihtiyac duyulurki buna bide hiçmi atamıyosun boşa?
    bence kendi hatanı motorun üstüne atıyosun
    Calısmazken atıyorum rahatca ama calısırken hareket halinde (20-30km) 3-5 denemede atabiliyorum saga cekip bişeye bakiim ne bilim kası duzltiyim desem stopmu edicem ayarlayarak durması bile sıkıntı olduki araba cıktı bi anda oraya giricen ayakla ittirerekmi sokucan yada tekrar hızlıanıp ilerden u cekipmi gelicem??? cok saçma degilmi????

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:44 ----------

    Alıntı sametagir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    durduğun yerde mesela 1. vitesteyken çok hafif kalkar gibi yapıp (yürümeden yarım saniyelik bi olay) boşa almaya çalışırsan başardığını ve bir süre sonrada ne kadar kolay olduğunu göreceksin...
    yapıyorum disliler karsılamıyodur diye aynı arabadaki gibi ama işe yaramıyor=( ewt bakımdanda yeni cıktı debriyajım ayarlı guzel ilk 2 gun duzgundu hiç kıpırdamadan bosa alıyodum calısırken sora tekrar boyle oldu:S

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:47 ----------

    Alıntı mancuryalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok hasas bir şekilde yukarı kaldırman lazım ozaman geçer bunada ayaklarını alıştırman lazım ama bazende taş gibi kesiliyor ozamanda elin devriyajdayken hafif gaz ver düzeliyor ve son olarak motor tam durmadan boşa almayı dene işe yaricaktır.Ben bu şekillerde çözüyorum olayımı
    hassas oldugun biliyorum ilk defa motor kullanmıyorum=) ama diger dedikleriyarın deniycem dostum saol
    [I][B][COLOR="Blue"]Azraille yatakta yaşlılık ağrıları çekerken değil, asfalt üzerinde alçaktan uçarken karşılaşma tercihi bizimkisi....[/COLOR][/B][/I]

  8. #8
    muratcan7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2008
    Şehir
    Kırklareli / Lüleburgaz
    Motosikleti
    KMT Duke 250
    Bende de aynı sorun var. 15W50 koydum şimdi umarım fark eder.
    Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...

  9. #9

    Üyelik
    26 Şubat 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Hyosung GT250R (07 NYA 11)
    Alıntı muratcan7 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende de aynı sorun var. 15W50 koydum şimdi umarım fark eder.
    yok dostum yok ben gittim yetkili bayi-servise vites balata yaylar ıvır zıvır hersey iyi durumda yagından degıstırek gecer dedi hakketen gecti 2 gun boyunca ohhh calısmıyorken vites atıyodum sanki cok rahattı 3. gun eski haline dondu sinirimi bozdu anca...
    [I][B][COLOR="Blue"]Azraille yatakta yaşlılık ağrıları çekerken değil, asfalt üzerinde alçaktan uçarken karşılaşma tercihi bizimkisi....[/COLOR][/B][/I]

  10. #10
    muratcan7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2008
    Şehir
    Kırklareli / Lüleburgaz
    Motosikleti
    KMT Duke 250
    Debriyaj ayarını biraz yukarıya almayı denermisin ? Çok aşağıda kavramıyor değil mi debriyajın? Havalar ısındığından tel uzuyor biraz. Debriaj ayarımız kaçıyor. Ona da bir bakın derim. Benimde balatalar değişti. Motor yatıyor şuan sanayide cuma günü teslim alacağım.
    Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...

  11. #11

    Üyelik
    20 Aralık 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyosung gt250r
    Acemi olduğunu kastetmemiştim sadece çok hafif dokundurup o ince çizğiyi tutturman gerekiyor bazen Yani pedala dokunmak ile dokunmamak arası gibi bir hassaslıkta oluyor bazen.

  12. #12

    Üyelik
    26 Şubat 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Hyosung GT250R (07 NYA 11)
    Alıntı muratcan7 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Debriyaj ayarını biraz yukarıya almayı denermisin ? Çok aşağıda kavramıyor değil mi debriyajın? Havalar ısındığından tel uzuyor biraz. Debriaj ayarımız kaçıyor. Ona da bir bakın derim. Benimde balatalar değişti. Motor yatıyor şuan sanayide cuma günü teslim alacağım.
    yok yeterınce yukarda kavraması herkes de aynı problem olması gosteriyorki bu kronik bir sorun gtr larda...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:10 ----------

    Alıntı mancuryalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Acemi olduğunu kastetmemiştim sadece çok hafif dokundurup o ince çizğiyi tutturman gerekiyor bazen Yani pedala dokunmak ile dokunmamak arası gibi bir hassaslıkta oluyor bazen.
    soyle deiyim dostum senin tabirinle kaskatı kesiliyo sanki ben cektikce asagıdan bi yerden yere civilenmiş gibi
    [I][B][COLOR="Blue"]Azraille yatakta yaşlılık ağrıları çekerken değil, asfalt üzerinde alçaktan uçarken karşılaşma tercihi bizimkisi....[/COLOR][/B][/I]

  13. #13

    Üyelik
    20 Aralık 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyosung gt250r
    Bu arada pedalın taş kesildiği zaman gaz verdiğinde elinide hafiften devriyajdan çek ama motoru hareket ettirmeyecek şekilde sadece kımıldasın ozaman tekrar devriyaja basarak dene buda işe yaricaktır ;)

  14. #14
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Hyosungların bildiğim kadarıyla tümünde (comet 250-650, gv 250-650, rt 125) boşa geçmelerde bir farklılık vardır.
    Bakınız sorun vardır demiyorum. sadece bir farklılık vardır.

    Hafif gaz vererek veya sametagir'ın dediği gibi kalkacakmış gibi yaparak vitesin tüy gibi boşa geçtiğini göreceksiniz.

  15. #15

    Üyelik
    26 Şubat 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Hyosung GT250R (07 NYA 11)
    neyse arkadaslar ilgi-alkasnız icin cok tesekkurler yatıyorum ben yarın dedıklerınızın hepsini deniycem hepinize iyi geceler
    [I][B][COLOR="Blue"]Azraille yatakta yaşlılık ağrıları çekerken değil, asfalt üzerinde alçaktan uçarken karşılaşma tercihi bizimkisi....[/COLOR][/B][/I]

  16. #16

    Üyelik
    20 Aralık 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyosung gt250r
    Bu olayı motor trafikteyken bana yaşatıyor sana saydığım olayları deniyorum hangisini yerse artık.Ben alıştım ve sorun yaşamıyorum ilk zamanlarda trafikteyken parmaklarım kopuyordu.Sanırım sende yeni aldın Hyonu zamanla çözersin olayı.

  17. #17

    Üyelik
    26 Şubat 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Hyosung GT250R (07 NYA 11)
    Alıntı mancuryalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu olayı motor trafikteyken bana yaşatıyor sana saydığım olayları deniyorum hangisini yerse artık.Ben alıştım ve sorun yaşamıyorum ilk zamanlarda trafikteyken parmaklarım kopuyordu.Sanırım sende yeni aldın Hyonu zamanla çözersin olayı.
    Aynen yeni aldım uzun zamandır hayalimdi o yuzden biraz keyfim kactı cok tesekkur ediyorum

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:19 ----------

    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hyosungların bildiğim kadarıyla tümünde (comet 250-650, gv 250-650, rt 125) boşa geçmelerde bir farklılık vardır.
    Bakınız sorun vardır demiyorum. sadece bir farklılık vardır.

    Hafif gaz vererek veya sametagir'ın dediği gibi kalkacakmış gibi yaparak vitesin tüy gibi boşa geçtiğini göreceksiniz.
    saolasın yarın dediklerinizi bir bir deniycem cok teşekkur ediyorum
    [I][B][COLOR="Blue"]Azraille yatakta yaşlılık ağrıları çekerken değil, asfalt üzerinde alçaktan uçarken karşılaşma tercihi bizimkisi....[/COLOR][/B][/I]

  18. #18

    Üyelik
    20 Aralık 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyosung gt250r
    Keyfin kaçmasın alıştıktan sonra sıkıntın kalmaz.Motorun keyfini çıkarmaya bak biraz yorucudur ama yakıt,görüntü ve 250cc performansı bakımından tatmin edici bir motordur İyi uykular dostum.

  19. #19
    kenrox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2011
    Şehir
    Silivri
    Motosikleti
    Iron 883
    olayı çok sorun etme. motosikletlerin %76.87'sinde boşa geçirme sorunu vardır. hafif hareket halindeyken boşa almaya alış. diğer türlü ne yaparsan yap durduğun yerde bi aşağı bi yukarı bi hafif bi sert boşu arar durursun.
    bak ben de harley iron 883 var. onda bile var bu sorun merak etme.

    tam durma noktasına biraz kala debriyaj hafif sol ayak yukarı, baktın olmadı hafif aşağı baktın olmadı yine yukarı öyle devam. durduğun zaman da eğer çevre baskısı varsa ( :D ) direk kapat motoru gitsin dert etme :D
    yol iyidir.

  20. #20
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    dostum bu sorun değildir aslında.anladığıma göre bu motoru yeni aldın.şimdi bu motorların vites geçişleri kemiklidir.her markanın kendine has bu gibi farklılıkları vardır.bunu bir problem olarak görmeyeceksin.buna alışacaksın.motor dururken vitesi boşa alabilirsin,problem yok.20-30 km/s hızlarda da her türlü boşa alabilirsin.durmuş halde de boşa alabilirsin ama bu biraz alışkanlık istiyor.zamanla alışınca bu şikayetin ortadan kalkacak ve markayı kötülemeyi bir kenara bırakacaksın.
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)