Ben daha motorumu bulamadım!Ya siz?
-
Buhardan içerisi gözükmüyor.Işık var ama...Camı çalıyorum orta boylu ,sakallı ,yelekli biri kapıyı açtı..
-Selamın aleyküm..
-Aleykümesselam..Buyur.dedi.
Geçtim içeriye tüplü katalitiğin yanında derisi yırtık bir koltuk.Hani şu eskilerden kalanlardan.
-Gazetedeki ilanınızdan buldum burayı.Kredi kartına taksitte varmış.dedim
-Evet,Kredi kartına peşin fiyatına 10 taksit yapıyoruz.İstersen ruhsatıda çıkarırız.
-Yok !dedim.Ben çıkartıcam.(uyanığız ya.)
-Oluuur. dedi.Ama sen ne alacaksın? diye sordu sakalını kaşırken.
-Valla pahalı olmasın memurum dedim.
-Kt 125 verelim daş gibi motor.
Gösterdi motoru yanına bir heyecanla gittim.bakınıyorum.
- Ne kadar?
- iki küsür..
-Ne diyorsun ağam sen memurum dedik ya.
-Köylü motoru verelim çatlayana kadar bin..
Ters ters suratına baktım.100 senelik istanbullu olmanın verdiği güvenle..
-Yok yahun adı öyle,yani öyle diyorlar,UAG bu UAG..
Başladım içimden gülmeye.çektik slipimizi.Yarın gel al dedi.Lan bende ehliyet yok ,Kartal dünyanın öbür ucu.Dayı dedim sen hazırla ben yarın minübüsle gelir alırım.Babamla zar zor yükledik,bende arkaya oturdum.Sağa sola çarpmasın diye.Babamın yüzü bir karış.Hayat boyu söyledi binme motora diye.Ben ne yaptım 32 yaşında motor aldım.Yolda söylendide söylendi.İndirirken motoru baktım yumuşamaya başladı.Güzelmiş bende ara sıra binerimler falan...Oh be dedim bunu da bağladık.Ama içimden beni bir kurt kemirmeye başladı.Ulan insan 20 sinde alırdı bari şunu bak adamda yumuşadı.Neyse o gece yatamadım.Sabah kahvaltıdan sonra fırladım motorun yanına ,yaldır yaldır be kerata diyorum kendi kendime.Hemen atladım üstüne.biraz turladım.1,2,3,4,5 tutmayın beni uçuyorum.Kenan mısın bee.Ulan odane! Freni nerde ulan bunun.Yokuş aşağı koyverdim ama vitesi küçülte küçülte durdum anca .Hayır frenin yerini bilmediğimden değil, acemilikten elim ayağıma dolaştı..İlk kazamızı atlattık bu arada.Neymiş Ustalaşmadan gaz açılmazmış.Birde resim çekelim şöyle motor üstünde.Heeeehhh!Oda ne küçük bu motor.Bir daha bakıyorum .Evet evet motor bana küçük.Bende bir gam bir tasa sormayın eve zor geldim.Olurmu be diyorum kendi kendime Seneler sonra motor al hemde sıfır küçük gelsin.İştah miştah hak getire.Neyse 12 taksitide yaptık.Ruhsat plaka derken oldu motor 300 km.Kabullenicez artık.
İşe gidip gelir böylece parasını çıkarınca satarım.İş yerinin kapısından içeri girdiğimden itibaren motorlupisiklet diyen mi istersin,bisiklete niye motor taktırdın abi diyenmi istersin.1100 km civarı motoru sattım.Arkadaş gazına geldik gitti motor.Şimdi Söyleyin bakalım site ahalisi.Ucuz olacak, az yakacak,Yedek parçası bol olacak birde 1,90 lık ben binince küçük kalmayacak ben daha motorumu bulamadım.
Reklamlar
-
Aynı dertlerden muzdaribiz..Kimisi hız için kimisi gösteriş için kimisi de bizim gibi boyu boyuma olsun diye motor alıyor..
Ama bildiğim bir şey var ki eğer ayna karşısında veya fotoğraflarda kendisine motor üstünde bakıp da yav bu bana küçük yav diye düşünenlerdenseniz (ki öylesiniz ve öyleyim) bize göre motor;
Suzuki'nin 1100 cc ve üstündeki cruiser modelleri ve Aprilia'nın Caponord'u..Güleceksiniz belki ama BMW'nin Varadero'su bile "lan acaba?" dedirtti bana boyut olarak..
Başka motor yok, hepsi küçük geliyor emin olunuz pek çok modele şu veya bu şekilde bindim, kendimi tarttım..
Saydığım iki tanesi harici gerisi küçük geldi hep gözüme..
-
bende 1.91 boyundayım ve uag kullanıyorum ve gayet memnunum hiçte kucuk kalıo diyen olmadı yani abi sen eninede varsın heralde neyse cbf al derim yine touring tarzı bşi arıyosan tabi.
Uçurtma, rüzgardan güç aldığı için değil, rüzgara karşı durduğu için uçar!!
-
Önümüzdeki 10 yıl para biriktirirsem alabilirim. ama o zamanda yaş 45 olur.Yukarıdaki hikaya 2 sene önceki olaylar.45 yaşından sonra motorum olsa ne olmasa ne zaten o zamanda romatizma başlar.Şu çin 200 lük cross ları için ne diyorsunuz Osborne bey?
-
çin 200 cc krosları sizi ebat olarak tatmin eder bende vardı skygo epeyce kullandım bir sıkıntısını görmedim titreşim vardı onu da tüm civatalarını söküm lastik pul takarak epeyce azaltmıştım hatta sonra motor koruma demirini yeniden kalın bir demirden büktürüp şaseyi ve motoru bu demirle sıkıştırdığımda iyice azalmıştı.boyut olarak sizi tatmin edebilir onu söyleyeyim.
Biz hepimiz, Gök ananın içinde dönen tek bir çocuğuz.
-
sıradışıbiri adlı üyeden alıntı
Önümüzdeki 10 yıl para biriktirirsem alabilirim. ama o zamanda yaş 45 olur.Yukarıdaki hikaya 2 sene önceki olaylar.45 yaşından sonra motorum olsa ne olmasa ne zaten o zamanda romatizma başlar.
Şu çin 200 lük cross ları için ne diyorsunuz Osborne bey?
Zongsen gibi bir markanın ZY ya da GY 200 diye cross bir modeli olacaktı..Onun kullanıcısı ve seven çoktur memnuniyet açısından ama eğer hem boy hem enden standartların üstündeyseniz altınzıda afedersiniz cücük gibi kalır o..İncedir zira..
Bize cross gelmez açıkçası
En mantıklısı gene bir enduro motor..Transalplerin XL 600 leri olabilir..Tombul ve boylu motorlardır nispeten..1996 model ve sonrasına bakın alacaksanız..
Bir de 1000 cc ve üstü suzukiler sandığınızdan çok çok daha ucuzdur..Elbette 6000-7000 TL nin üstündeler..
-
Kanuni enduro 200 olabilir mi?
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
-
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
-
35 milyar bana bir çıksın.Motorun kralını alacağım..Aaahhh ahhh para var huzur var.Allah sıhatimizden etmesin.
-
27 Aralık 2010, 21:02
#10
Böyle konular açanlardan ve onlarla aynı sorunları yaşayanlardan nefret ediyorum
Ben motora yaklaşırken "ulan ayağım yere yetişirmi bunda " diye düşünürken sizin derdinize bak arkadaş.
F650 dakara oturdum az daha kalsam komplekse girecektim.
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
-
27 Aralık 2010, 21:05
#11
Boy varsa v motorlu virago kopyaları uygundur.
-
27 Aralık 2010, 21:08
#12
-
27 Aralık 2010, 21:09
#13
-
27 Aralık 2010, 21:18
#14
Valla doğru söylediniz.Sayın motor hocam biz 2,00 metreden 10 cm kısayız.yani schopper olmuyor bize.Kollar, ayaklar, eller büyük geliyor.
-
27 Aralık 2010, 21:31
#15
Gv 250 desek o da çin değil Kuba var yeni çıkacak kuba Str 250.
http://www.kubamotor.com/new2/tr/mod...z/cross/str250
-
27 Aralık 2010, 21:34
#16
Osbourne adlı üyeden alıntı
Aynı dertlerden muzdaribiz..Kimisi hız için kimisi gösteriş için kimisi de bizim gibi boyu boyuma olsun diye motor alıyor..
Ama bildiğim bir şey var ki eğer ayna karşısında veya fotoğraflarda kendisine motor üstünde bakıp da yav bu bana küçük yav diye düşünenlerdenseniz (ki öylesiniz ve öyleyim) bize göre motor;
Suzuki'nin 1100 cc ve üstündeki cruiser modelleri ve Aprilia'nın Caponord'u..Güleceksiniz belki ama BMW'nin Varadero'su bile "lan acaba?" dedirtti bana boyut olarak..
Başka motor yok, hepsi küçük geliyor emin olunuz pek çok modele şu veya bu şekilde bindim, kendimi tarttım..
Saydığım iki tanesi harici gerisi küçük geldi hep gözüme..
abi ayıptır söylemesi senin neticede tank tamponu gibi maşallah
(çaktırma senle aynıyız)
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
-
27 Aralık 2010, 21:42
#17
-
27 Aralık 2010, 21:48
#18
Osbourne abicim sen mctye hiç artçılı bindin mi yazıları okurken ya çok abartıyolar filan dedim ama cidden sizin boy ve kiloya göre motor yokmuşanca R 1150 GS Adventure gibi motorlar paklar sizi
-
27 Aralık 2010, 21:54
#19
mücahit_89 adlı üyeden alıntı
Osbourne abicim sen mctye hiç artçılı bindin mi yazıları okurken ya çok abartıyolar filan dedim ama cidden sizin boy ve kiloya göre motor yokmuş
anca R 1150 GS Adventure gibi motorlar paklar sizi
MCT ile artçılı bindim binmesine de artçı ne kadar rahat etti bilemeyeceğim artık
Ben onu bunu bilmem valla kilo görüntüyü boy ise rahatlığı olumsuzlaştırıyor..Bacakların kırılma açısı arttıkça motosiklet üzerinde rahatsızlaşmaya başlıyor sürüş..
O yüzden enduro en rahatı olacaktır..
-
27 Aralık 2010, 21:59
#20
Albenden de oadarr ama sıra -dışı arkadaşım en güzelii
kanuni enduro al hem kalite hem fiyat tatmin edecektir ben çok inceledim bende boy 183 bizi anca bu paklar söylediğimi hafife alma incele sitede test bölümünde var..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:55 ----------
Osbourne adlı üyeden alıntı
MCT ile artçılı bindim binmesine de artçı ne kadar rahat etti bilemeyeceğim artık
Ben onu bunu bilmem valla kilo görüntüyü boy ise rahatlığı olumsuzlaştırıyor..Bacakların kırılma açısı arttıkça motosiklet üzerinde rahatsızlaşmaya başlıyor sürüş..
O yüzden enduro en rahatı olacaktır..
senin dürüm işleri noldu askıyamı aldın..
kişisel neyimiz varki iletimiz olsun...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)