Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kle500 alma sakın! çünkü...

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    kardeşim sen kle 500 ü enduro olarak mı kullanacaksın yani dağ taş çıkıp hoplayıp zıplamak için mi alacaksın?
    yoksa
    arkadaş ben uzun yolda rahat sürecwğim arada belki stabilizeye gireceğim bir motor istiyorum mu diyorsun?
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Mali durumumdaki belirsizlikler nedeniyle acele etmek istemediğimden ötürü 1-2 aydır enduro modelleri sakin sakin araştırmaktayım..Fırsat buldukça da bulduğum motosiklete binmekteyim..

    KLE 500'e de Transalp'e de bindim..(sürmedim, bindim)
    Sele testi için binmiştim zaten..
    İki motorun seleleri arasında kesinlikle dağlar taşlar kadar fark var..KLE 500 kesinlikle sele açısından sınıfta kaldı benim açımdan..Korkunç rahatsız ve dar..Uzun yol hayal olur gibime gelmişti benim için..
    İki motoru da 50-100 metre sürdüm ve insan KLE üzerinde o kadar yüksekte oluyor ki her frende istisnasız bir şekilde öne kaykılma yaşadım..Transalp ise eski cadillac lardaki gibi çökerek duruyor idi..
    KLE 500 üzerinde 187 cm olan ben, iki ayağımla %50 oranında ancak yere basabiliyordum..
    Transalp XL600 ve XL650 üzerlerinde ise KLE'ye nazaran daha büyük oranda ve güvenli bir şekilde ayaklarımı yeer basabiliyordum..

    Bir de anektod, facebook profilimde paylaştığım KLE üstündeki bir fotomun altına nereden eklediğimi bilmediğim bir vatandaş şiddetle almamamı, parça sorunlarının had safhada olduğunu söyleyerek can-ı gönülden vageçirmeye çalışmıştı..

    Son aktardığım anektod önemsiz ama ilk yazdığım sele farklılığı beni büyük ölçüde vazgeçirmişti KLE'den..

    Beri yandan arazi performansını gözlerimle gördüğümden dolayı arazide tabanca gibi bir motor olduğunu yetersiz bilgilerime bakarak söyleyebilirim..

    Aktaracaklarım bitmiştir

  3. #23

    Üyelik
    16 Aralık 2010
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    ybr125
    Alıntı otopsici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardeşim sen kle 500 ü enduro olarak mı kullanacaksın yani dağ taş çıkıp hoplayıp zıplamak için mi alacaksın?
    yoksa
    arkadaş ben uzun yolda rahat sürecwğim arada belki stabilizeye gireceğim bir motor istiyorum mu diyorsun?
    ikincisi dostum

  4. #24
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    KLE 500 Sakın alma

    Cunku

    Eger E-bayden 1950 den 2010 kadar her motorun en ucuz parcasi nasil alinir bilmiyor isen

    Insanlarin yorumu ile degil kendi tutkun ile motora binmiyor isen

    Kawasaki bu kadar kotu bir motor firmasi oldugunu dusunuyor ama USA de en cok satan Japon firmasi oldugunu aciklayamiyor isen

    Sonucta elinde iyi bir usta ve kendi becerin var ise her motoru cozebilecegine inanmiyor isen

    Bence ne KLE al ne baska bir motor
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  5. #25

    Üyelik
    16 Aralık 2010
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    ybr125
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mali durumumdaki belirsizlikler nedeniyle acele etmek istemediğimden ötürü 1-2 aydır enduro modelleri sakin sakin araştırmaktayım..Fırsat buldukça da bulduğum motosiklete binmekteyim..

    KLE 500'e de Transalp'e de bindim..(sürmedim, bindim)
    Sele testi için binmiştim zaten..
    İki motorun seleleri arasında kesinlikle dağlar taşlar kadar fark var..KLE 500 kesinlikle sele açısından sınıfta kaldı benim açımdan..Korkunç rahatsız ve dar..Uzun yol hayal olur gibime gelmişti benim için..
    İki motoru da 50-100 metre sürdüm ve insan KLE üzerinde o kadar yüksekte oluyor ki her frende istisnasız bir şekilde öne kaykılma yaşadım..Transalp ise eski cadillac lardaki gibi çökerek duruyor idi..
    KLE 500 üzerinde 187 cm olan ben, iki ayağımla %50 oranında ancak yere basabiliyordum..
    Transalp XL600 ve XL650 üzerlerinde ise KLE'ye nazaran daha büyük oranda ve güvenli bir şekilde ayaklarımı yeer basabiliyordum..

    Bir de anektod, facebook profilimde paylaştığım KLE üstündeki bir fotomun altına nereden eklediğimi bilmediğim bir vatandaş şiddetle almamamı, parça sorunlarının had safhada olduğunu söyleyerek can-ı gönülden vageçirmeye çalışmıştı..

    Son aktardığım anektod önemsiz ama ilk yazdığım sele farklılığı beni büyük ölçüde vazgeçirmişti KLE'den..

    Beri yandan arazi performansını gözlerimle gördüğümden dolayı arazide tabanca gibi bir motor olduğunu yetersiz bilgilerime bakarak söyleyebilirim..

    Aktaracaklarım bitmiştir
    teşekkürler hocam... 173 boyu olan biri için kle500 demek ki çok yüksek... en başta sormam gereken soruyu en sonda sormuşum...

  6. #26
    Arjantinli69 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    İstanbul-Kadıköy TAMER
    Motosikleti
    SUZUKİ GSF 600 S BANDİT
    bacak boyun kısa ise kle 500 alma
    fazla hız yapmak istemiyorsan kle 500 alma
    tamirci arkadaşlarından uzak kalmak istemiyorsan kle 500 alma
    tombul bir arkadaşsan koltuk rahatsız eder kle 500 alma
    ekonomik olmasını istemiyorsan kle 500 alma
    fiyatı uygun olmasın diyorsan kle 500 alma
    Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER

  7. #27

    Üyelik
    16 Aralık 2010
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    ybr125
    Alıntı Osbourne adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mali durumumdaki belirsizlikler nedeniyle acele etmek istemediğimden ötürü 1-2 aydır enduro modelleri sakin sakin araştırmaktayım..Fırsat buldukça da bulduğum motosiklete binmekteyim..

    KLE 500'e de Transalp'e de bindim..(sürmedim, bindim)
    Sele testi için binmiştim zaten..
    İki motorun seleleri arasında kesinlikle dağlar taşlar kadar fark var..KLE 500 kesinlikle sele açısından sınıfta kaldı benim açımdan..Korkunç rahatsız ve dar..Uzun yol hayal olur gibime gelmişti benim için..
    İki motoru da 50-100 metre sürdüm ve insan KLE üzerinde o kadar yüksekte oluyor ki her frende istisnasız bir şekilde öne kaykılma yaşadım..Transalp ise eski cadillac lardaki gibi çökerek duruyor idi..
    KLE 500 üzerinde 187 cm olan ben, iki ayağımla %50 oranında ancak yere basabiliyordum..
    Transalp XL600 ve XL650 üzerlerinde ise KLE'ye nazaran daha büyük oranda ve güvenli bir şekilde ayaklarımı yeer basabiliyordum..

    Bir de anektod, facebook profilimde paylaştığım KLE üstündeki bir fotomun altına nereden eklediğimi bilmediğim bir vatandaş şiddetle almamamı, parça sorunlarının had safhada olduğunu söyleyerek can-ı gönülden vageçirmeye çalışmıştı..

    Son aktardığım anektod önemsiz ama ilk yazdığım sele farklılığı beni büyük ölçüde vazgeçirmişti KLE'den..

    Beri yandan arazi performansını gözlerimle gördüğümden dolayı arazide tabanca gibi bir motor olduğunu yetersiz bilgilerime bakarak söyleyebilirim..

    Aktaracaklarım bitmiştir
    Alıntı zeda3000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    KLE 500 Sakın alma

    Cunku

    Eger E-bayden 1950 den 2010 kadar her motorun en ucuz parcasi nasil alinir bilmiyor isen

    Insanlarin yorumu ile degil kendi tutkun ile motora binmiyor isen

    Kawasaki bu kadar kotu bir motor firmasi oldugunu dusunuyor ama USA de en cok satan Japon firmasi oldugunu aciklayamiyor isen

    Sonucta elinde iyi bir usta ve kendi becerin var ise her motoru cozebilecegine inanmiyor isen

    Bence ne KLE al ne baska bir motor
    dostum bahsettiğin hasletlere haiz olmadığım için bunları es geçiyorum... mesele zaten farklı yerlere geldi iyice... boyum yetmiyormuş da haberim yokmuş...

  8. #28

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Alıntı Arjantinli69 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bacak boyun kısa ise kle 500 alma
    fazla hız yapmak istemiyorsan kle 500 alma
    tamirci arkadaşlarından uzak kalmak istemiyorsan kle 500 alma
    tombul bir arkadaşsan koltuk rahatsız eder kle 500 alma
    ekonomik olmasını istemiyorsan kle 500 alma
    fiyatı uygun olmasın diyorsan kle 500 alma
    Tamer Abi bu Kle 500 tam benlikmiş 175 boy var sadece.Bacaklarım uzun. Hangisi daha mantıklı olur Kle 500 mü Str 250 mi.
    Çılgın arazileri severim o yüzden kafam karıştı.
    http://www.kubamotor.com/new2/tr/mod...z/cross/str250

  9. #29

    Üyelik
    16 Aralık 2010
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    ybr125
    Alıntı Arjantinli69 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bacak boyun kısa ise kle 500 alma
    fazla hız yapmak istemiyorsan kle 500 alma
    tamirci arkadaşlarından uzak kalmak istemiyorsan kle 500 alma
    tombul bir arkadaşsan koltuk rahatsız eder kle 500 alma
    ekonomik olmasını istemiyorsan kle 500 alma
    fiyatı uygun olmasın diyorsan kle 500 alma
    tombul değilim de boy 173 hocam, sıkıntı olabilir... bacaklarım kısa değil aslında ama bilmiyorum... deneme şansımda yok burada

  10. #30
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Alıntı kaan.c.kale adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum bahsettiğin hasletlere haiz olmadığım için bunları es geçiyorum... mesele zaten farklı yerlere geldi iyice... boyum yetmiyormuş da haberim yokmuş...
    Seninle benim boyum ayni ben BMW GS650 rahatlikla kullaniyorum. KLE nin eski kasasini kullanmistim 1990 modeldi. Yenileri yukselmis olabilir. BMW odaklan hic sikinti yasamazsin
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  11. #31

    Üyelik
    16 Aralık 2010
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    ybr125
    Alıntı zeda3000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Seninle benim boyum ayni ben BMW GS650 rahatlikla kullaniyorum. KLE nin eski kasasini kullanmistim 1990 modeldi. Yenileri yukselmis olabilir. BMW odaklan hic sikinti yasamazsin
    tek silindir olması çok mu farkediyo sahiden titreşim olayında... bir de kronikleşmiş sorunlardan bahsediyo boyuna bmwler için... of ki ne offf

  12. #32
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı kaan.c.kale adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tombul değilim de boy 173 hocam, sıkıntı olabilir... bacaklarım kısa değil aslında ama bilmiyorum... deneme şansımda yok burada
    Bu işin esası zaten denemeden hiçbir motora karar vermemekten, araştırmamaktan geçiyor..

    İmkan yoksa dahi bir şekilde imkan yaratıp niyetli olunan motorlara binmek gerek..

  13. #33
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    birader sorduğum sorunun ikincisi dediğin için
    seçeneklerini iyi gözden geçir
    sana benim yaptığım şeyi söyleyeyim
    ben hyosung gt 650 naked aldım
    lastikleri enduro lastikle değiştirdim
    asfaltta gayet iyi sürüyorum ve canım sıkıldığında stabilizeye giriyorum
    kle enduro olarak fazla zahmetli motordur
    kawasakinin 500 lüklerinin kronik hararet sorunu bundada mevcuttur fazla zorlandığında direk şişer ve stop eder
    seni inanamayacağın kadar üzer
    bmw f650 gs lerde titreşim sorunu var
    fakat anca 120 kmh dan sonra rahatsız etmeye başlıyor denilmekte
    (ben sürmedim sürenlerin yalancısıyım)
    paran varsa eğer sana keninlike suzuki v strom tavsiye ederim
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  14. #34
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Alıntı kaan.c.kale adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tek silindir olması çok mu farkediyo sahiden titreşim olayında... bir de kronikleşmiş sorunlardan bahsediyo boyuna bmwler için... of ki ne offf
    Bir motosiklet sirali 2 yada 4 silindir olmadigi surece her zaman titresim olacaktir. Bu kacinilmazdir

    Ama BMW gibi iyi bir motor aldiginda bu titresim minimal boyutlarda oldugundan bunu hisetmeyecek ve dusunmeyeceksin bile

    Acikcasi BMW benim bildigim en az kronik sorunu olan motosiklet. Suzuki ve Honda daha fazla kronik sorunlari bulunmaktadir.

    Sorunsuz motosiklet diye bir sey yok, ama sen motoruna duzenli bakar , kitaba gore parca degisimine sadik kalir isen. Sorun yasaman cok dusuk bir ihtimal.
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  15. #35

    Üyelik
    16 Aralık 2010
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    ybr125
    Alıntı otopsici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    birader sorduğum sorunun ikincisi dediğin için
    seçeneklerini iyi gözden geçir
    sana benim yaptığım şeyi söyleyeyim
    ben hyosung gt 650 naked aldım
    lastikleri enduro lastikle değiştirdim
    asfaltta gayet iyi sürüyorum ve canım sıkıldığında stabilizeye giriyorum
    kle enduro olarak fazla zahmetli motordur
    kawasakinin 500 lüklerinin kronik hararet sorunu bundada mevcuttur fazla zorlandığında direk şişer ve stop eder
    seni inanamayacağın kadar üzer
    bmw f650 gs lerde titreşim sorunu var
    fakat anca 120 kmh dan sonra rahatsız etmeye başlıyor denilmekte
    (ben sürmedim sürenlerin yalancısıyım)
    paran varsa eğer sana keninlike suzuki v strom tavsiye ederim
    ayırabileceğim bütçe maksimum 8bin hocam... onun için vstrom beni aşar... yaklaşık fiyattaki enduroları inceleyeciğim artık... ilgin için çok teşekkür ederim

  16. #36
    Arjantinli69 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    İstanbul-Kadıköy TAMER
    Motosikleti
    SUZUKİ GSF 600 S BANDİT
    Alıntı motorhocası adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tamer Abi bu Kle 500 tam benlikmiş 175 boy var sadece.Bacaklarım uzun. Hangisi daha mantıklı olur Kle 500 mü Str 250 mi.
    Çılgın arazileri severim o yüzden kafam karıştı.
    http://www.kubamotor.com/new2/tr/mod...z/cross/str250
    valla Gökhan şimdi bacaklar uzun diyorsan sıkıntı yok.bu arada kuba motor'da baya güzelmiş 250 cc olması'da güzel ama fiyat ne durumda onu öğrenelim senden ona göre seçim yaparız kle 500 2 kere kullandım kısa mesafe motoru zaten benim er 5 in motoruyla aynı sadece dişli farklılığı var enduro oldugu için gerisi aynı tam bir canavar fiyatta uygun diğerlerine göre + 2 silindir

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:52 ----------

    Alıntı kaan.c.kale adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tombul değilim de boy 173 hocam, sıkıntı olabilir... bacaklarım kısa değil aslında ama bilmiyorum... deneme şansımda yok burada
    benim boyumda senden pek farklı değil 1.76 ve 95 kg bana çok rahat geldi kle 500 hatta bir ara transalp alıcaktım ayaklarım limitte yetişti ama yukardan bakmak zevkli oluyor,ve daha çok arazi kullanımı için ideal,öyle asfaltta gideyim hız yapayım diyorsan enduro pek bakılacak tarz değil f 650 gs dahil belli süratten sonra sıkıntı yapmaya başlıyor lastik yere pek basmıyor.ondan dolayı naked motoru tercik ediyorum ve Japon olması ayrı bir yeri var.birde yükseklik pek dert etme çünkü amörtisör boyu ayarlanıyor

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:00 ----------

    Alıntı otopsici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kawasakinin 500 lüklerinin kronik hararet sorunu bundada mevcuttur fazla zorlandığında direk şişer ve stop eder
    seni inanamayacağın kadar üzer

    (ben sürmedim sürenlerin yalancısıyım)
    merak ettiğim buydu işte kronik bilmediğiniz motor hakkında sallama bilgiler.
    birde kronik demezmisiniz anlamıyorum böyle yorumları.ben o kadar zorladım er 5'i ama gayet doğal olarak fan açıyor ve yoluna tam yol devam ediyor.belkide benim er 5'te bir sorun vardır hararet yapmadığı için
    merak ediyorum kullandıgınız motor sizi ne kadar üzdü.bir arkadaşımda var 3 aydır kullanıyor 650 cometi illallah diyor ve satılık ilanını koymuş
    Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER

  17. #37
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Tamer'in yazdıklarını okuyunca benim aklıma bindiğim KLE'nin yüksekliğiyle oynanmış olma ihtimali geldi şuan..
    Şimdi geldi aklıma, alttaki resim KLE 500 ve 187 cm lik ben..Ayaklara dikkat ediniz..O anda iki ayağımda yerde..Topuklarım havada biraz..Transalp daha alçak gelmişti bana..

  18. #38

    Üyelik
    16 Aralık 2010
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    ybr125
    toparlarsak; 8bine yapılacak en mantıklı seçim yüksek model kle500 mü olur, -haliyle- daha düşük tek silindir gs650mi?

  19. #39
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    kaan ben senin motosiklet alabileceğine inanmaz oldum.
    her topiği karıştırmışsın ama en çok kendi aklını karıştırmışsın.
    bugün bu konu,yarın" transalp alma sakın çünkü"..öbürgün "afrikatwin alma sakın çünkü"...sonraki gün R1 mi R1200 mü...hangisini tercih edersiniz falan olacak,alıp başını gidecek.
    Her motor hakkında olumsuz intibalar edinmişsin ama ne yapmak istediğini de unutmuşsun
    bence sen bir kaç ay ertele bu motor alma fikrini.
    İyi görmüyorum halini.
    Takıntılar obsessif kompulsif bozukluğa dönüşür böyle durumlarda
    Hepimizin başından az ya da çok geçmiştir zamanında.Sabahlara kadar forumdan foruma,ilandan ilana koşarken,yemeden içmeden kesiliriz,hayatta binmem dediğimiz motorların bile sesine kulak veririz,sonunda elimizde kalan sadece kafa karışıklığı olmuştur.
    bu durumda yapılacak en iyi iş motor ararken incelerken kaybettiğimiz zamanı telafi etmek ve ihmal ettiğimiz eğitim/işi yapmaktır,
    Bence ara ver,kendini yorma
    en iyi motor hiç bir zaman üretilmemiştir

  20. #40
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı kaan.c.kale adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    toparlarsak; 8bine yapılacak en mantıklı seçim yüksek model kle500 mü olur, -haliyle- daha düşük tek silindir gs650mi?
    1997 ve üstü model 38mm karbüratörlü, ön tekerleri çift arka tek disk frenli, çift silindirli Transalp XL600 en mantıklı seçim olur

    Kızma hemen tamam..
    Bana göre tamamen marka antipatisinden ötürü BMW yerine KLE 500 derim..Dediğim gibi tamamen distrübitör aymazlığından dolayı BMW istemem..


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler