kardeşim sen kle 500 ü enduro olarak mı kullanacaksın yani dağ taş çıkıp hoplayıp zıplamak için mi alacaksın?
yoksa
arkadaş ben uzun yolda rahat sürecwğim arada belki stabilizeye gireceğim bir motor istiyorum mu diyorsun?
kardeşim sen kle 500 ü enduro olarak mı kullanacaksın yani dağ taş çıkıp hoplayıp zıplamak için mi alacaksın?
yoksa
arkadaş ben uzun yolda rahat sürecwğim arada belki stabilizeye gireceğim bir motor istiyorum mu diyorsun?
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
Mali durumumdaki belirsizlikler nedeniyle acele etmek istemediğimden ötürü 1-2 aydır enduro modelleri sakin sakin araştırmaktayım..Fırsat buldukça da bulduğum motosiklete binmekteyim..
KLE 500'e de Transalp'e de bindim..(sürmedim, bindim)
Sele testi için binmiştim zaten..
İki motorun seleleri arasında kesinlikle dağlar taşlar kadar fark var..KLE 500 kesinlikle sele açısından sınıfta kaldı benim açımdan..Korkunç rahatsız ve dar..Uzun yol hayal olur gibime gelmişti benim için..
İki motoru da 50-100 metre sürdüm ve insan KLE üzerinde o kadar yüksekte oluyor ki her frende istisnasız bir şekilde öne kaykılma yaşadım..Transalp ise eski cadillac lardaki gibi çökerek duruyor idi..
KLE 500 üzerinde 187 cm olan ben, iki ayağımla %50 oranında ancak yere basabiliyordum..
Transalp XL600 ve XL650 üzerlerinde ise KLE'ye nazaran daha büyük oranda ve güvenli bir şekilde ayaklarımı yeer basabiliyordum..
Bir de anektod, facebook profilimde paylaştığım KLE üstündeki bir fotomun altına nereden eklediğimi bilmediğim bir vatandaş şiddetle almamamı, parça sorunlarının had safhada olduğunu söyleyerek can-ı gönülden vageçirmeye çalışmıştı..
Son aktardığım anektod önemsiz ama ilk yazdığım sele farklılığı beni büyük ölçüde vazgeçirmişti KLE'den..
Beri yandan arazi performansını gözlerimle gördüğümden dolayı arazide tabanca gibi bir motor olduğunu yetersiz bilgilerime bakarak söyleyebilirim..
Aktaracaklarım bitmiştir
KLE 500 Sakın alma
Cunku
Eger E-bayden 1950 den 2010 kadar her motorun en ucuz parcasi nasil alinir bilmiyor isen
Insanlarin yorumu ile degil kendi tutkun ile motora binmiyor isen
Kawasaki bu kadar kotu bir motor firmasi oldugunu dusunuyor ama USA de en cok satan Japon firmasi oldugunu aciklayamiyor isen
Sonucta elinde iyi bir usta ve kendi becerin var ise her motoru cozebilecegine inanmiyor isen
Bence ne KLE al ne baska bir motor
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
bacak boyun kısa ise kle 500 alma
fazla hız yapmak istemiyorsan kle 500 alma
tamirci arkadaşlarından uzak kalmak istemiyorsan kle 500 alma
tombul bir arkadaşsan koltuk rahatsız eder kle 500 alma
ekonomik olmasını istemiyorsan kle 500 alma
fiyatı uygun olmasın diyorsan kle 500 alma
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
Tamer Abi bu Kle 500 tam benlikmiş 175 boy var sadece.Bacaklarım uzun. Hangisi daha mantıklı olur Kle 500 mü Str 250 mi.
Çılgın arazileri severim o yüzden kafam karıştı.
http://www.kubamotor.com/new2/tr/mod...z/cross/str250
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
birader sorduğum sorunun ikincisi dediğin için
seçeneklerini iyi gözden geçir
sana benim yaptığım şeyi söyleyeyim
ben hyosung gt 650 naked aldım
lastikleri enduro lastikle değiştirdim
asfaltta gayet iyi sürüyorum ve canım sıkıldığında stabilizeye giriyorum
kle enduro olarak fazla zahmetli motordur
kawasakinin 500 lüklerinin kronik hararet sorunu bundada mevcuttur fazla zorlandığında direk şişer ve stop eder
seni inanamayacağın kadar üzer
bmw f650 gs lerde titreşim sorunu var
fakat anca 120 kmh dan sonra rahatsız etmeye başlıyor denilmekte
(ben sürmedim sürenlerin yalancısıyım)
paran varsa eğer sana keninlike suzuki v strom tavsiye ederim
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
Bir motosiklet sirali 2 yada 4 silindir olmadigi surece her zaman titresim olacaktir. Bu kacinilmazdir
Ama BMW gibi iyi bir motor aldiginda bu titresim minimal boyutlarda oldugundan bunu hisetmeyecek ve dusunmeyeceksin bile
Acikcasi BMW benim bildigim en az kronik sorunu olan motosiklet. Suzuki ve Honda daha fazla kronik sorunlari bulunmaktadir.
Sorunsuz motosiklet diye bir sey yok, ama sen motoruna duzenli bakar , kitaba gore parca degisimine sadik kalir isen. Sorun yasaman cok dusuk bir ihtimal.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
valla Gökhan şimdi bacaklar uzun diyorsan sıkıntı yok.bu arada kuba motor'da baya güzelmiş 250 cc olması'da güzel ama fiyat ne durumda onu öğrenelim senden ona göre seçim yaparız kle 500 2 kere kullandım kısa mesafe motoru zaten benim er 5 in motoruyla aynı sadece dişli farklılığı var enduro oldugu için gerisi aynı tam bir canavar fiyatta uygun diğerlerine göre + 2 silindir
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:52 ----------
benim boyumda senden pek farklı değil 1.76 ve 95 kg bana çok rahat geldi kle 500 hatta bir ara transalp alıcaktım ayaklarım limitte yetişti ama yukardan bakmak zevkli oluyor,ve daha çok arazi kullanımı için ideal,öyle asfaltta gideyim hız yapayım diyorsan enduro pek bakılacak tarz değil f 650 gs dahil belli süratten sonra sıkıntı yapmaya başlıyor lastik yere pek basmıyor.ondan dolayı naked motoru tercik ediyorum ve Japon olması ayrı bir yeri var.birde yükseklik pek dert etme çünkü amörtisör boyu ayarlanıyor
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:00 ----------
merak ettiğim buydu işte kronik bilmediğiniz motor hakkında sallama bilgiler.
birde kronik demezmisiniz anlamıyorum böyle yorumları.ben o kadar zorladım er 5'i ama gayet doğal olarak fan açıyor ve yoluna tam yol devam ediyor.belkide benim er 5'te bir sorun vardır hararet yapmadığı için
merak ediyorum kullandıgınız motor sizi ne kadar üzdü.bir arkadaşımda var 3 aydır kullanıyor 650 cometi illallah diyor ve satılık ilanını koymuş
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
Tamer'in yazdıklarını okuyunca benim aklıma bindiğim KLE'nin yüksekliğiyle oynanmış olma ihtimali geldi şuan..
Şimdi geldi aklıma, alttaki resim KLE 500 ve 187 cm lik ben..Ayaklara dikkat ediniz..O anda iki ayağımda yerde..Topuklarım havada biraz..Transalp daha alçak gelmişti bana..
toparlarsak; 8bine yapılacak en mantıklı seçim yüksek model kle500 mü olur, -haliyle- daha düşük tek silindir gs650mi?
kaan ben senin motosiklet alabileceğine inanmaz oldum.
her topiği karıştırmışsın ama en çok kendi aklını karıştırmışsın.
bugün bu konu,yarın" transalp alma sakın çünkü"..öbürgün "afrikatwin alma sakın çünkü"...sonraki gün R1 mi R1200 mü...hangisini tercih edersiniz falan olacak,alıp başını gidecek.
Her motor hakkında olumsuz intibalar edinmişsin ama ne yapmak istediğini de unutmuşsun
bence sen bir kaç ay ertele bu motor alma fikrini.
İyi görmüyorum halini.
Takıntılar obsessif kompulsif bozukluğa dönüşür böyle durumlarda
Hepimizin başından az ya da çok geçmiştir zamanında.Sabahlara kadar forumdan foruma,ilandan ilana koşarken,yemeden içmeden kesiliriz,hayatta binmem dediğimiz motorların bile sesine kulak veririz,sonunda elimizde kalan sadece kafa karışıklığı olmuştur.
bu durumda yapılacak en iyi iş motor ararken incelerken kaybettiğimiz zamanı telafi etmek ve ihmal ettiğimiz eğitim/işi yapmaktır,
Bence ara ver,kendini yorma
en iyi motor hiç bir zaman üretilmemiştir
1997 ve üstü model 38mm karbüratörlü, ön tekerleri çift arka tek disk frenli, çift silindirli Transalp XL600 en mantıklı seçim olur
Kızma hemen tamam..
Bana göre tamamen marka antipatisinden ötürü BMW yerine KLE 500 derim..Dediğim gibi tamamen distrübitör aymazlığından dolayı BMW istemem..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)