Masraflı bir işlem sanırım ama denemeye değer.
Masraflı bir işlem sanırım ama denemeye değer.
Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.
yok be korkut 2 aylık yakıt parasından çıkarırsın masrafı,denemekte fayda var.http://gastechproducts.com/gasconverter.html
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
Arkadaşlar birde illaki çekişte hızda bir değişme olacak acaba ne kadar etkiler..
Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.
bişi olmaz en fazla 500 cc olur motorun o da sana yeter gazlamaya
bak takan takana Korkut
http://www.lpghaber.com/html/phpbb2/...pic-37391.html
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
Senin fayzer enjeksiyonlumu karbüratörlümü
ben karbüratörlü motoruma takmıştım 250 regal baya bir kullandım şimdi gv 650 hyosunga takacam taktırmak istersen gel takarız
arabalarda ivmede azalma oluyor ama 250 motorda olmamıştı sogukta filanda jigle çekmeden filan rahat çalışıyordu 120 krş tan 80 krş düşmüştü yakıt sarfiyatı
benzinde üretilen enerjiyle lpgde üretilen enerji bir deil evet ama arabalarda soyle bir olay war araç ornegin şehir içi 6lt yakıosa lpgde 7lt yakıo ve o yakış kalitesini bir nebze kapatıyo nerede fark ediyo yokuşlarda ve araçta aşırı yük olunca iger durumlarda benzin neyse oda o bence..
Uçurtma, rüzgardan güç aldığı için değil, rüzgara karşı durduğu için uçar!!
Motorsiklette çok fazla bir değişiklik olacağını sanmam. Aslında LPG benzinden daha yanıcı bir madde bu iş ayar işi
Senin motor km' de ne kadar yakıyor?
Tvs Apache '09 , Piaggio X9 250 '05 , Yamaha XT600 '94 , Honda CBF150 '11
Benzine göre lpg daha fakir bir yanıcı maddedir. Litre cinsinden yaktığın yakıt %40 artar.
Örneğin 100 km de 7 litre benzin tüketiyorsan 100 km de 9.8 litre lpg tüketirsin.
7 litre benzin 28.0 TL ( litre fiyatı 4.00 tl )
9.8 litre lpg 22.5 TL ( litre fiyatı 2.29 tl )
Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........
[COLOR="Red"][B]"Ne Günlere Kaldık Eyy Gazi Hünkar. Eşşek Vezir Olmuş Katır Hükümdar... "[/B][/COLOR]
Tvs Apache '09 , Piaggio X9 250 '05 , Yamaha XT600 '94 , Honda CBF150 '11
Son hızda ve çekişte bir değişiklik olacağını pek sanmıyorum neden?
Çünkü lpg benzinden daha güçlü bir yanıcıdır.
Lpg sistemi düzgün monte edildiği zaman sorun yaşanmaz.
Önemli olan sistemin düzgün çalışması gazı kesiklik olmadan motora direk iletmesi.
Sorunlu sistemlerde gaz motora giderken kesiklik yapıyor ve araç tekliyor yakıtı tam alamıyor çekiş düşüyor.
Bu sorunlar yaşanmazsa hiç bir şekilde çekişte de düşme olmaz.
[B]Bahadır Şenonar[/B] [COLOR="Red"]A rh(+)[/COLOR]
[B]Sözcüklerin gücünü anlamadan insanların gücünü anlayamazsınız.[/B] :bounce:
enjeksiyonlu motora sıralı sistem takılır genelde sıralı sisitem maliyeti biraz fazla ama karbüratörlü olsaydı daha uygun bir maliyetle takılırdı ancak seninkine ikisde uygulanır sıralı sistemi ben takamam onu bir araştır bakalım yapacakvarmı digerini istersen o nu takarız
Konu ile direk alakalı değil ama, elektrikli araçlar dönemi bence gümbür gümbür geliyor, bknz geçen autoshow fuarı. Ayrıca geçenlerde de sanayi bakanının elektrikli araçlar için kafalardaki en büyük soru olan vergi mevzuatı durumunda makul kalınacağını hatta birkaç aracın da en düşük vergi diliminden ithal edilip tescil aldığını dinledim.
Motosikletlerde scooter hariç çok ciddi bir gelişme gözükmüyor gibi. Büyük cüsseli scotter olmayan elektrikli motosikletler şu an var ama ne seri üretiminden, hatta olabilse, dönüşümünden bahseden yok gibi. Bilgisi olan var mı?
kısmetindir gezdiren yer yer seni...
Önerin varsa yaz kardeşim yoksa maydonoz olma konuya Git sen scooterınla mutlu yaşa
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:28 ----------
250krş. ile300krş civarı yakıyor.
Eyvallah Güzel istatistik
Evet şimdiki Teknoloji bayağı ilerledi bundan 10 sene önce takılanlarla şimdikiler arasında dağlar kadar fark var.
Sağol Kardeşim.
Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.
Aslında takılsa çok güzel olur. Fakat ülkemizde motosiklete lpg takmak yasal değil. Muayeneden geçemezsin. Polis çevirmesinde sorun çıkabilir. Benim tavsiyem daha az yakan bi motor almanızdır.
2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
korkut 250 kardeş lpg tanklarını yan çantalara takacağım demişsin kaza anında allah korusun motor yan yatarsa patlama falan tehlikeli olmazmı_?
mesajların tümünü okudum, bazı arkadaşlara biraz ters cevap vermişsiniz, açıkçası bu mesajı yazarken biraz çekindim o yüzden
lpg konusunda bir tavsiyede bulanamayacağım ama şöyle bir izlenim edindim mesajlarınızdan.
doğal olarak çekişten ve sağlayacağı yakıt tasarrufundan yana bazı çekinceleriniz var.
fazer gibi bir motora bunu yapmaktansa, neden yakıt tasarrufu yapabilmek için er-6f gibi bir motora geçiş yapmayı düşünmüyorsunuz
lpg bildiğim kadarıyla araçlarda motor senkronunu bozabiliyor. yani uygulayabilseniz bile ileride sorun yaratıp yaratmayacapı yada başınıza daha fazla masraf açmayacağı bilinmiyor. ruhsata işletmek ve trafik muayenesi gibi sıkıntılarda var..
izmir'de suzuki burgman'a lpg takan biri vardı ama forumda bulamadım..
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)