Klasman konusunda kararsızlık
-
Reklamlar
-
EXC ve SX sınıfları special makinelerdir. EXC lere plaka çıkartabilirsin yasal olarak ama bu makinelerden hiçbiri cadde kullanımına uygun değildir. Hele ki uzun yol
Hoş exc 500lerle 7k kmlik bir geziye çıkan ikili var, ama orjinal selesi ile rahat etmeyi bekleme. SX lerde artcı pegi bile sanmıyorum ki olsun. Ayrıca eğer iki zamanlı ise(ki 250cc de büyük ihtimal) çıkmayı planladığın yolun ortasında falan bloktan parçe değiştirmen gerekebilir
Toprak konusunda beğenmemek de kolay değil. Ben virajı ne kadar seviyorsam toprak da o kadar çekiyor, ama giremiyorum
-
-
ErknOzyurt adlı üyeden alıntı
Şimdi donanımdan hiç anlamam
Vatan bilgisayarda OEM 'de olmama rağmen motor donanımı hiç ilgimi çekmiyor
Yani işe gidip gelemedikten sonra ne yapacam ben bu SX-F 'İ ? Artçı pegini bırak artçı için ayaklık bile yok bosver artçıyı hadi
Bloktan parça değiştirmek dediğin anda dağda mahsur kaldığımın habercisidir.
GT-R 250 kafamda %70 oranında
Virajı bende severimde.Kurtköy İnterCityPark bana çok uzak Bursada desen sağlam viraj yok.Doğanca barajının oralar var.Uludağ yolları var.Karşıdan hatalı sollama yapsa biri çok büyük risk
hiçbir lezzet ölümü tattıracak kadar lezzetli değildir
O kadar ekipmanım olsa dahi tedirgin oluyor insan.Başıma gelmedi değil doğanca barajının o yollarında sliders eritmişliğim var
2 zamanlı ile dağ başında parça değişmez ama o makinelerin ömrü kilometre ile değil kullanım saatiyle ölçülür
gt250 de 5k kmde 1 yapacağın yağ değişimini bunda artık kaçsa o kadar saatte bir yapacaksın
işe gidemedikten sonra sx-f ile şöyle şeyler yapabilirsin işte
buradaki 4 zamanlı, 2 zamanlılar çok çok daha asabi makinelerdir
viraj konusunda karşıdan adam gelse risk demişsin. o konuda da yol eğitimi denen naneyi önereceğim
nane limon tadında ilaç gibi gelecektir tedirginliklerine. eğer enduro denemek için istanbula gitmeyi göze alıyorsan, yol eğitimi için koşa koşa gitmelisin
-
umurcan adlı üyeden alıntı
2 zamanlı ile dağ başında parça değişmez ama o makinelerin ömrü kilometre ile değil kullanım saatiyle ölçülür
gt250 de 5k kmde 1 yapacağın yağ değişimini bunda artık kaçsa o kadar saatte bir yapacaksın
işe gidemedikten sonra sx-f ile şöyle şeyler yapabilirsin işte
http://www.youtube.com/watch?v=n2eUucG4gwU
buradaki 4 zamanlı, 2 zamanlılar çok çok daha asabi makinelerdir
viraj konusunda karşıdan adam gelse risk demişsin. o konuda da yol eğitimi denen naneyi önereceğim
nane limon tadında ilaç gibi gelecektir tedirginliklerine. eğer enduro denemek için istanbula gitmeyi göze alıyorsan, yol eğitimi için koşa koşa gitmelisin
Amann enduro uzak olsun Dik oturup rüzgardan dayak yiyip yol yapmak en sevmediğim şey.Benim dediğim olay yol eğitimi ile ilgili değil karşıdan gelen adam üstüne gelirken şanstan daha hızlı olman refleks ile alakalı bir durum.Bunuda böyle olaylarla karşılaşmadığın sürece aşmak çok zor.Ne eğitimi alırsan al karşı taraf hatalı ise kurtulma oranı eğitime değilde reflekse ve soğukkanlılığa bakıyor biraz.Yol eğitimi viraja surdan gir su açıyı al gaz kesme yön kontrolü ile alakalı.Uğur hocanın eğitimlerine tanık olmakla beraber videolarını bol bol izlemisliğim var.Bu adamların işi buda o yüzden bunları almışlar Adam kereste üstünde gidip ayak koymadan yere indirdi makinayı Sanırım SX-F bir anlık hayaldi
-
Crosscular ne diyorsunuz kitleme olayına ne derece doğrudur ?
-
-
benim bildiğim 2 zamanlı makinaları kompresyona bırakmican zira yağlamayı benzinle yaptığından sen gaz verdikçe yağlıyolar tabii teknolojisi farklı olanları bilmem anafikir bu hal böyleyken çok fazla kompresyona bırakırsan yağsız çalışıp kitlenebilir ama o kadar dik yokuşu sırf frenle nası iniyolar anlamıyorum yetenek abi ben bütün frenlememi kompresyonla beraber yaparım ( yani kesin kitlerim çok canım çekiyo benimde ama uzaktan saygıyla izliyorum arkadaşları
-
Drift 150 al arkadaşım almış çok sağlammis
Ne hyosu 15000 e ne motorlar bulursun ar zaman lazım tabii
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)