Hyosung alacağım fakat çok endişeliyim :(
-
12 Ağustos 2011, 20:26
#1
selam arkadaşlar ben kıbrıs ta ikamet ediyorum malum burda hyosung pek bilinmeyen 1 marka 2007 model gt250 r buldum motor cok temiz 5000tl gibi 1 fiyata anlaştık fakat kime sorsam sakın alma 2 günde elinde kalır gibi yorumlar alıyorum aynı fiyata 94 95 model 4 silindir cbr 250 400RR alma imkanım da var fakat arıza açma ihtimali yüzünden korkuyorum malum çok zorlanıyor bu motorlar şimdi sormak istediğim bu hyosung ların Türkiye de tutulma nedeni sağlamlığı mı yoksa 600 lük gibi büyük 1 kasaya sahip olması mı yardımcı olursanız çok memnun olurum arıza açma ihtimali ne kadar yüksektir örneğin 1 mondial e göre ? çok teşekkürler
Reklamlar
-
12 Ağustos 2011, 20:31
#2
Sanırım hyosung markasındaki şehir efsanesine dönen krank kırma muhabbeti 2007 kasalarda vardı daha sonra düzeltilmişti.Oyüzden 2007 model olduğu için kırank muhabbeti var diye alma diyor olabilirler.Hyosung çin malı motorlar ile japon malı motorlar arasında bir yerdedir kalite olarak.Yani bir çinli motor gibi sürekli arıza çıkaracak bir motor değildir.Ama bir japon malı gibi zorlarsan dert alırsın başına.Mondial gibi bir marka ile hyosungu karşılaştırman bile yanlış olur.Hyosung ondan çok çok üstün bir alettir.
-
12 Ağustos 2011, 20:38
#3
Bu tartışılması gereken bir konu değil bence.
2007 model Hyosung'u 94 model, her türlü yolda sıkıştırılmış 250 cc kısa ömürlü bir motosiklete tercih ederim.
Tereddüte bile gerek yok eğer motosiklet temizse.
-
12 Ağustos 2011, 22:18
#4
YORUMSUZ .. !!!
Allah aşkına biraz araştırma Yapın dostlar Yüzlerce Konu Binlerce Sayfa Yüz binlerce kullanıcı bulabilirsiniz.
Ben GT250r Kullanıcısıyım ST Kanuni..
Servis : % 100
Motor Randıman % 100
Sarsıntı,çukur,kasisler vs : % 60-70 ( Kasislerden Geçerken öndeki içi sorun yok ama artçı hissediyor Güzelce )
Krank bilmem ne vs : '' DÜZGÜN devrinde kullanılır '' APAÇİ '' lik yapılmaz ise Motor uzun ömürlü olur ..
Tekerler : hoca Islak Zeminde %200 daha dikkatli sürmek lazım abartıldığında Arka zigzaglara başlıyor .
Frenler : Arka fren Muntazam ön Fren ise şahane Tek Derdim ayarı kaçırınca Arka teker kitleniyor ya :D o
Biraz araştırma yapalım ..
''Bir adamı sabah gördüğümde tesadüf olarak kabul ederim, öğlen aynı adamı bir daha görürsem kuşkulanırım. Akşam karşılaştığımızda tereddütsüz silahımı çekip vururum. Tesadüflere inanmam '' Al Capone
-
12 Ağustos 2011, 22:46
#5
Free_AnGeL adlı üyeden alıntı
YORUMSUZ .. !!!
Allah aşkına biraz araştırma Yapın dostlar Yüzlerce Konu Binlerce Sayfa Yüz binlerce kullanıcı bulabilirsiniz.
Ben GT250r Kullanıcısıyım ST Kanuni..
Servis : % 100
Motor Randıman % 100
Sarsıntı,çukur,kasisler vs : % 60-70 ( Kasislerden Geçerken öndeki içi sorun yok ama artçı hissediyor Güzelce )
Krank bilmem ne vs : '' DÜZGÜN devrinde kullanılır ''
APAÇİ '' lik yapılmaz ise Motor uzun ömürlü olur ..
Tekerler : hoca Islak Zeminde %200 daha dikkatli sürmek lazım abartıldığında Arka zigzaglara başlıyor .
Frenler : Arka fren Muntazam ön Fren ise şahane Tek Derdim ayarı kaçırınca Arka teker kitleniyor ya :D o
Biraz araştırma yapalım ..
aga araştır diyonda milletin yorumları seven adeta tapıyor...eleştirende adeta yerin dibine sokuyor...ortası yok...az yaksa bir 250 comet neden almayayım ama namussuz yakıyor deli gibi...250 r da yanlış anlamayın ama apaçi işi...felon kızmasın ama bu makinayı 600 rr sanıp kökleyen var...dip gaz gitmeye ne lüzum var..hep limitlerde kullananda var...ağır gidip sağa sola hava basma peşinde olanlarda...ama bence bu motor bir heves makinası...hevesini alan hemen satıyor...ama yatırmadan hasarsız satarsa ne güzel...ama yatırırsa .ıçtı...full masraf...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
12 Ağustos 2011, 23:01
#6
mete_han adlı üyeden alıntı
aga araştır diyonda milletin yorumları seven adeta tapıyor...eleştirende adeta yerin dibine sokuyor...ortası yok...az yaksa bir 250 comet neden almayayım ama namussuz yakıyor deli gibi....
Full depo 90-100 km/hz ile 490 km yol gittim desem almaya teşvik etmiş olurmuyum ? hatta 0.9 lt depo da kalmıştı.
şöyle de belirteyim sallıyorsun demesinler
ağva da depoyu doldurdum ve esenyurtta oturuyorum dolanmalarla birlikte 150 km eve döndüm..
Günlük işe gidip gelmem kapımdan iş hanının garajına 40 gidiş 40 dönüş 80 km, cuma sabahı depomu tekrar mahmutbey taraflarında doldurdum..
Hyosung'u ekonomik kullanırsanız ekonomik olur , agresif olursanız cebinizi boşaltır...
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
12 Ağustos 2011, 23:26
#7
yorumlar için teşekkürler gt250R bilgi paylaşım topiğini ilk sayfadan itibaren 866 ya kadar okudum zaten ama olur ya çin malı topiclerinde de kimisi kendi malı diye falan fazla övüyor o yüzden bilgi almak istedim malesef burda kime danışsam pişman oluyorum ayrıca merak ettiğim 1 şey var bu motor 30 40 km gibi hızlarda tek tekere kalkıyor mu acaba
-
12 Ağustos 2011, 23:41
#8
Chronix adlı üyeden alıntı
Full depo 90-100 km/hz ile 490 km yol gittim desem almaya teşvik etmiş olurmuyum ? hatta 0.9 lt depo da kalmıştı.
şöyle de belirteyim sallıyorsun demesinler
ağva da depoyu doldurdum ve esenyurtta oturuyorum dolanmalarla birlikte 150 km eve döndüm..
Günlük işe gidip gelmem kapımdan iş hanının garajına 40 gidiş 40 dönüş 80 km, cuma sabahı depomu tekrar mahmutbey taraflarında doldurdum..
Hyosung'u ekonomik kullanırsanız ekonomik olur , agresif olursanız cebinizi boşaltır...
Abicim sen kanunıye bindin...ben bu Coşkun (babaçi) kardeşimizin hyosunda bayağı dolandım...muhtemelen fark var aralarında...ve cbf150 den gelme biri olarak biraz kökledim itiraf ediyorum...hani görmemişin torku olmuş hesabı ver Allah ver...yani alışmamış .ıçda don durmuyor abi olay bu...ben 150 de elimdekiyle idare ediyorum yetini,yorum...yoksa bu kalıba bir comet tarzı makina şart oldu artık...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
12 Ağustos 2011, 23:54
#9
bu motorun en büyük sorunu kullanıcılarıdır. kasasına bakan makinayı 600 rr zannediyor çünkü. o kadar sıkıstırmaya 250 cc motorların hepsinin krankını eline alırsın bunda şaşılacak birşey yok. ben bu motorun adam gibi kullananı cok fazla üzeceğini zannetmiyorum.
fakat tabiiki, asla japon ya da avrupalı konforu ve performansı beklememek, ayrıca marka kanuniye geçtiğinden beri, servis noktasında tekrar tekrar düşünmek gerek.
-
13 Ağustos 2011, 00:58
#10
Hyosung yada S&T Kanuni GT250R fiyatına göre çok iyi bir motor. Hakkını veriyor. Ben beğeniyorum ve önümüzdeki sene böyle bir makine düşünüyorum. Kullanıcı motorun herşeyidir. Abi makine krank kırdı diye birşey söyleyemezsin zaten. Her viteste motoru redline'a sokarsan kırar tabi. O kadar sıkıştırmaya dayanır mı? Dayanması gerekir mi bilmiyorum ama. Limitlerinde kullanıldığı zaman yersiz arıza yapıcağını sanmıyorum. Görünüş olarakta diğer emsallerinden kat ve kat üstün. Tabi bu benim görüşüm.
~ - 2012 Skoda Octavia TDI DSG - 2011 Palio Sole 1.4 Premio ~
-
13 Ağustos 2011, 01:09
#11
mete_han adlı üyeden alıntı
aga araştır diyonda milletin yorumları seven adeta tapıyor...eleştirende adeta yerin dibine sokuyor...ortası yok...az yaksa bir 250 comet neden almayayım ama namussuz yakıyor deli gibi...250 r da yanlış anlamayın ama apaçi işi...felon kızmasın ama bu makinayı 600 rr sanıp kökleyen var...dip gaz gitmeye ne lüzum var..hep limitlerde kullananda var...ağır gidip sağa sola hava basma peşinde olanlarda...ama bence bu motor bir heves makinası...hevesini alan hemen satıyor...ama yatırmadan hasarsız satarsa ne güzel...ama yatırırsa .ıçtı...full masraf...
örnek: ben
Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır
-
13 Ağustos 2011, 01:39
#12
valla ben 3 bin km dir kullanıyorum herhangi bi kötülenecek yönünü görmedim o paraya alınabilecek en iyi motor olduğu konusunda iddalıyım . yerin dibine sokanlar bence bu motoru sadece kıskanıyorlar . kullanıcıları neden hep memnun peki . kedi ciğer mevzusu olduğunu düşünüyorum . adam okadar para verıo cbf 250 alıyo performans desen yok gosterıs desen yok parça fiyatları kazzık ,sonra yanına bi hyo gelıyo yanında bisiklet gibi kalıo hyonun , ninjacılar desen aynı ,yanyana koyduğun zaman arada 2-3 siklet fark var sankı tayyip le kılıçdaroğlu yanyana gelmiş gibi duruyo eziyo resmen ,psikolojik baskı yaratıo karşı tarafta performans desen oda var ,fiyatıda iyi ,parçasıda var ee daha ne olsun mubarekler marka takıntısını bırakın artık marka yoktur model vardırr. tek sorun insanı içindeki büyük motor hevesini kabartıyor . ben büyütmeyi düşünüyorum uygun bı gt 650 cıbıldak bulursam hiç düşünmem almak için
-
13 Ağustos 2011, 01:47
#13
Biz halk olarak kasayı büyük görünce 600 lük muamelesi yaptığımız için genelde motoru zorluyoruz tabi.250cc olduğunu bilerek aklı başında kullanırsak hyonun büyük bir sorun çıkaracağına inanmıyorum
-
13 Ağustos 2011, 01:54
#14
Boşver Hyosung'u onun yerine 2. el Kawasaki KLE 500, Kawasaki ER-5 veya BMW F 650 ST al
-
13 Ağustos 2011, 01:56
#15
Zippo's adlı üyeden alıntı
Biz halk olarak kasayı büyük görünce 600 lük muamelesi yaptığımız için genelde motoru zorluyoruz tabi.250cc olduğunu bilerek aklı başında kullanırsak hyonun büyük bir sorun çıkaracağına inanmıyorum
Kesinlikle katılıyorum.
~ - 2012 Skoda Octavia TDI DSG - 2011 Palio Sole 1.4 Premio ~
-
14 Ağustos 2011, 00:18
#16
sevgili ferad..
sana Hyosung'u öneririm neye göre öneriyosun dersen ben Hyosung 250 comet kullandım 9000 binde aldım 16000 binde sattım motor tork ve hız bakımından senı mutlu eder sıkıstırmadan rahat 160 kmhz la gidersin benım satma sebebım ben bufecıgım paket servısımde var ve yerı gelıyor bazen motor olmayınca bunuda paket servisinde kullandım ve bnmkı 2006 modeldi enjeksiyon yoktu malum yakıtın pahalı oldugu bu dönemde ekonomı çok önemli işlerde kullanılan motorlarda ve ben motoru mu sattım parça konusunda ise merkezmotor.com burdan siterket sahibi motor konusunda her turlu yardımı oalcaktır parçayı rahatlıkla temın edebilirsin yanlız bekleme yapabilirsin motor bugun honda ya suzuki ye yamaha ya parça üreten taşören bir firmadır kaliteli ve sınıfının en iyi modelidir 29 beygir gücündedir krank kırma sebebı ise arkadaşlar size soruyorum ferrari ile dogan yarısırsa ne olur bunu kafanızda bir yer edinin 250 cc bir motorla 600RR yarısıyor kafa kafaya gitmeye çalısıyor buna söylede bakabiliriz 29 beygir le 70 beygit kafa kafaya gidebilirmi potensiyel belli onun için motoru kötülemeyelim motor on numara kullanıcısını yormayan bir motordur yeterkı sen onu üzme
-
14 Ağustos 2011, 00:40
#17
yorumlar icin cok tesekkurler haftaya kismetse aliyorum motoru bankadan kredi onaylaninca insallah
-
14 Ağustos 2011, 01:01
#18
allah utandırmasın insallah güle güle iyi seyirler
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)