gerçekten güzel makineler zamanına göre tabi bu arada son resimdeki dede'nin taktığı kask değil baret gibi daha çok.plajda güneşlenirken atlamış motora hız denemesi yapıyor herhalde
gerçekten güzel makineler zamanına göre tabi bu arada son resimdeki dede'nin taktığı kask değil baret gibi daha çok.plajda güneşlenirken atlamış motora hız denemesi yapıyor herhalde
1950 de kanadinin Ingiliz yonetiminde oldugu donemdeki otoban polisinin araci
Son hiz 120
Motoru yakalamak icin 3 gun evelinden yola cikmasi lazim
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
Rx 115 Mavi (2004) Rx 135 King Yeşil (2002), Rx 135 King Yeşil-Siyah (2003) Ford Fiesta Flair Bordo (2000) Ford Fiesta Ghia Gri (2000) Peugeot 206 Xt Gümüş Gri (2005) Ybr Esd Siyah 125 (2012) Ford Fiesta (2006) Ford Fiesta (2009) Yamaha R6 (2013 ) Vınn Vınnn
Motorun zaten mekanik aksamına indiğimizde, beynini de çıkardığımızda geriye zaten bu eski motorlar kalıyor Gelişen teknoloji ile ilerleyen performans tabi ki var ancak, asıl ilerleyen şey bu performansı kaldırabilecek yapı ve güvenlik. Bu fren mesafesi, yol tutuşu ve aerodinami. Yoksa V motoru tak, büyük CC ile benzini içine bas, zaten motor illa ki uzar gider Hani teknoloji yerinde saymıyor ama performans olarak gidilebilecek nokta belli aslında, ilerleyen ana unsurlar aslında çoğu zaman pek de dikkat etmediğimiz özellikler. Biz genelde "bu araç kaç saniyede/ne kadar mesafede durabiliyor" sorusu yerine hemen "bu araç kaç yapıyor?" diye dalıyoruz mevzuya
Sevgili Dostlar ,
Asıl hızlı dede unutulmuş sanırım onuda ben hatırlatayım.
Yeni Zelandalı Burt Munro ve efsane İndian'ı Munro Special ile 1967 yılında 206 mph (yaklaşık 330 km/s) ile rekor kırmıştı. Ee ne var bunda şaşılacak o yılllarda motosiklet teknolojisi epey ilerlemişti diyebilirsiniz ama Efsane dedemiz bu rekoru kırdığında 67 yaşındaydı ve 1920 (yazı ile bindokuzyüzyirmi) model olan ve tamamı ile kendisi tarafından modifiye edilmiş İndian Scout kullanıyordu.
Boneville e rekor denemesi için geldiğinde onu ve motorunu görenler epey bir gülmüştü.
En bayıldığım nokta ise kurallar gereği rekor denemesi yapabilmesi için ilk turda 200 km gibi bir sürati geçmesi gerekiyordu , ilk geçişi yaptı ve saatte 200 km yi geçti , hakemlerin yanına geldiğinde hayretler içinde bağırışıp çağırışan insanlar onu karşıladılar ve kutlamaya başladılar , ancak o hiçmi hiç mutlu değildi çünki mekanik bir arıza yüzünden şanzuman 1. viteste takılı kalmış ve deneme esnasında 2. vitese bile geçememişti. Yani sadece birinci viteste 200 km yi devirmişti
Detaylı hikaye aşağıdaki linkte
http://www.indianmotorbikes.com/feat...unro/munro.htm
En bayıldığım nokta ise kurallar gereği rekor denemesi yapabilmesi için ilk turda 200 km gibi bir sürati geçmesi gerekiyordu , ilk geçişi yaptı ve saatte 200 km yi geçti , hakemlerin yanına geldiğinde hayretler içinde bağırışıp çağırışan insanlar onu karşıladılar ve kutlamaya başladılar , ancak o hiçmi hiç mutlu değildi çünki mekanik bir arıza yüzünden şanzuman 1. viteste takılı kalmış ve deneme esnasında 2. vitese bile geçememişti. Yani sadece birinci viteste 200 km yi devirmişti
Detaylı hikaye aşağıdaki linkte
http://www.indianmotorbikes.com/feat...unro/munro.htm[/QUOTE]
yuhhh demekten alamıyorum kendimi..demekki sadece 2 vitesi varmış.5-6 olsa mazallah 500-600 km/saat iş değilmiş.
şaka bi yana akılalmaz şeyler yahu.helal olsun...
Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...
bsa veya r25 nerde yav...
2020 'Tracer 900 İcon Blue
üstüne yatan adam varya harbi zeki. agırlıktan kazanmak için sadece don bırakmış üstünde.
Acikcasi bilerek Burt Munro yu koymadim cunku o motor standart uretimin cok disinda bir motor, fakat benim koydugum motorlar zamaninda satilan ve sadece supercharger eklentisi ile bu hiza ulasan motorlar. Onuda fabrika cikisi alabiliyorsunuz.
Burt Munro bir efsanedir, ama o motorun her parcasini yeniden tasarladigindan orjinal bir motora bindigini soylemek cok zor.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
Antony Hopkins 2005 yapımı "The World's Fastest Indian" adlı filmde de Burt Murno'yu oynamıştır. Seyretmeyenler varsa kesinlikle tavsiye ederim, mükemmel bir filmdir. Denemelerinden birinde motoru hafifletmek için ısı izolasyonu yapan parçalardan birisini söktüğü için bacakları yanıyor ama ona rağmen vazgeçmeyip tamamlıyor Mr. Murno
http://www.imdb.com/title/tt0412080/
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:43 ----------
http://www.imdb.com/video/screenplay/vi1878393113/
acayip merak ettim filmi müsait olduğum anda ilk işim bulup izlemek sağol
motorlar süper hele ki yaptıkları acayip o hızla bu frenle bu adamlar nasıl duruyormuş orası daha acayip şaka gibi..
bu tip motorla çarşıda gezdiğini düşünsene heleki uygun bi yolda R 6 yada Cbr a falan kapışma teklif ettiğini... kim bilir neresiyle güler ama sonunda etraftakiler ve sen nasıl gülersin güzel konu olmuş elinize sağlık
İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..
o mini eteklı Türkiyede sürse neler olacağını tahmin edemiyorum
Rx 115 Mavi (2004) Rx 135 King Yeşil (2002), Rx 135 King Yeşil-Siyah (2003) Ford Fiesta Flair Bordo (2000) Ford Fiesta Ghia Gri (2000) Peugeot 206 Xt Gümüş Gri (2005) Ybr Esd Siyah 125 (2012) Ford Fiesta (2006) Ford Fiesta (2009) Yamaha R6 (2013 ) Vınn Vınnn
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)