şöyle kocaman sanayi tüpünün motorun arkasına dikildigini düşünüyorumda :D
şöyle kocaman sanayi tüpünün motorun arkasına dikildigini düşünüyorumda :D
bana tüp işi mantıklı gelmiyor.. hemi güven yönünden hemi motorun 250 lik olması bakımından...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
aslan besliyorsan ne yediğine bakmayacaksın diye bir atasözümüz var...
o halde kediğillerden başka bir şey bulmaısın
sorununu anlıyorum, keşke daha farklı yöntemlerimiz olsaydı. mesela kıbrısta yaşasaydık. o vakit türkiyeden gelen benzini 1,5 tl ye kullanırdık
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
taktır tabi takmadığın hata
Yolver gitsin .
05428381357 mustafa minyas kahraman maraş merkez şimdiye kadar motor geçmişi +++ mobilet +mz 150cc++150cccelik coper +250cc regal rabtor+vf750c honda magna++er6 n++125cckymco++er5++şimidlik suziki bandit650s ve 150cckmt çelik sport
bende araştırmıştım bi aralar ama uzun iş bakın yanlış hatırlaıyorsam bu arkadaştı görüştüğüm biraz uğraşmış alın size lpg li motosiklet:http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...scooter/detay?
buda BMW 1100:http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...-makina/detay?
[QUOTE=Khutuck;2193944] O da çok geliyorsa bisiklet alın, 1lt benzinle istediğiniz kadar gider, sonra da benzini istediğinize verirsiniz.[/QUOTE
bu çok mantıklı
JAWA = ilk aşk , Monster696 = hala kalbimde , hypermotard 1100 = unutulmaz , MT07 = Mantık evliliği , XV950 = güzel ama kesmiyor
eğer seni 250 cc nin yaktığı canını sıkıyorsa vay halimize... ama ben öyle birşeyi asla tavsiye etmem.. düşme ve patlama olasılığı çok fazla bunun yanında güç kaybı çok fazla olur bununla beraber ince ve hassa olan motor duvarlarına zarar verebilir..
Önclikle otomobilimde lpg kullanan biriyim bunu belirtiyim. Bir çok otomobilde belirli kilometrelerden sonra sübap ayarladında düzensizlik, sübaplarda aşınma, sübap lastiklerinde erken deformasyıon ve bunun beraberinde getirdiği yağ yakma gibi sorunlar olabiliyor, çok büyük maliyetlere girmeden çözüşüyor.
Bunun sebebi, lpg gazı nın yanma esnasında benzinden daha fazla ısı ortaya çıkarması, motosikletlerde daha çok deviri sağlayan daha hızlı yanma ise, bunun önüne nasıl geçilebilir bilemiyorum. Otomobil üzerine daha çok yeni yeni sadece 1 marka extra yağlama sistemi geliştirmişken, motosikletlerde tamamen sanayi işi, atmasyın uygulamalar yapılıyorken hiççç bulaşmayın, motorunuzu satıp daha küçük hacimli bişeylr alın derim.
GKN MOTORS
düştüğün zaman ölümün eğlenceli bir hal alır zekice bir buluş
::sapkaa::[COLOR="Red"][COLOR="Red"]Rodeo (Biri beni durdursun)[/COLOR]!!![/COLOR] ::sapkaa::
Sakın öyle bir hataya düşme derim.En ufak bir kazada patlama yapabilir.Bence uzak dur
Her Zaman Kötüyü Söyle. O Zaman Kahin Olma Şansın Artar.
Benzin olayı madem canını çok sıkıyor satacaksın motosikletini cub tarzı alacaksın.
Ben Haziran'da Yamaha Crypton aldım ve yakıt yönünden çok rahatladım..
İşte Karadeniz kıyılarından bir fotoğrafı;
Kullanım tarzına bağlı olarak 100 km.de 2.0-2.2 veya 2.5 lt. civarı benzin yakıyor.
lpg patlar havaya uçar diyenler kaç tane kazada patlayan lpg gördü allahaşkına?
bir kere nedeni bilinmeyen bir sebepten kapalı otoparkta patlama oldu otoparklara girmek yasaklandı. ne yani lpg kapalı ortamda patlıyor mu? hayır, sadece yanında bir patlama olursa kapalı ortamda onun vereceği zarar daha fazla olur düşüncesiyle önlem alıyor devlet.
geçenlerde televizyonda bir kaza haberi izledim mercedes s serisi neredeyse tanınmayacak hale gelmişti ama lpg tüpü sapasağlam duruyor, ezilme bile yok. mmo kolay kolay izin vermez zaten öyle dandik bir tüpe.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)