gorunuş aynı bir fark goremedim aradakı fark nedir
gorunuş aynı bir fark goremedim aradakı fark nedir
Görünüşleri aynı değil.
600 rr ın torku ve beygiri daha yüksek.
RR ın oturuş pozisyonu biraz daha eğik.
600f 98 hp, 600f sport 110 hp dir. bir de kuyruk tasarımları farklıdır.
kanucan cbr600f sport ile cbr 600rr aynı makina degil =)
v-for racing
3 arkadasda yanlis seyleri yazmis bikere, soruyu iyi okuyum bakayim
ben cbr600rr felan göremiyorum beyler, nerden cikarttiniz.
deo kardes 2 motor arasindaki tek fark kuyruk tasarimi farkidir, motor gücü vs vs vs herseyiyle aynidir. birde sanirim sport modeli 1 kg kadar daha hafif ;) kuyruktan dolayi.
http://difm :cat:
Orta sehpa ve kuyruk dışında hiçbir fark yok aralarında
GKN MOTORS
bir taş da ben atsam kuyuya... bahsedilmiş gerçi yukarda ama biraz karışmış sanki karşılaştırmalar.
600rr ile 600f arasındaki fark?...
600RR 118 beygir, 600F 109 beygir güç üretir.
600RR 167 kg. , 600F 171 kg. kuru ağırlığa sahiptir.
Motor teknolojisi olarak 600RR çok noktalı enjeksiyon sistemine, 600F tek nokta enjeksiyon sistemine sahiptir.
600F daha yumuşaktır, 600RR kullanımı daha sert bir motordur.
600RR'ın Gidon pozisyonu daha aşağıda, kullanımı daha spor, amortisörleri daha sert, gaz tepkisi 600F'e göre daha tepkilidir.
600RR da artçı geberir, 600F'de daha rahattır.
600RR caddeden çok pistler için üretilmiş bir makinadır.
600F günlük kullanım için daha uygundur; daha az yorucudur.
İki motor arasındaki performans farkı çok fazla değildir; hatta kullanıcı faktörüyle kolayca kapatılabilir.
İkisi de birbirine oldukça yakın, Honda teknolojisiyle üretilmiş 4 silindirli 600cc supersport tarzı motosikletlerdir. Ortalama hızlanma ve son sürat verileri arasında çok aşırı fark yoktur, standart kullanımda 600RR genel de 1-2 sn. önde götürür yarışı.
dreamdark'tan alıntı.
'' Honda CBR 600RR '' :joker:
arkadaşlar 600 RR nerden çıkardınız soruyu iyi okuyun 600 F ile 600 F sportu sormuş arkadaşımız soruya gelince ikiside aynı güçte 109 hp ama sportun kuyruğu farklı
gerçekleri tarih yazar tarihide GALATASARAY
Teknik Farklarından Bahsedeyim:
600 F ile 600 RR arası bir Motor Diyebilirim. Üretimi kalktı. RR lardan önce Eski Nesil RACİNG Kategorisindeki Bir motor..
Cbr 600 F: 109 Beygir
Cbr 600 F Sport : 125 Beygir
Çok daha agresif ve Torklu bir makina. Yedek Parça Konusunda fazla bir bilgim yok. Motorun Üretimi Durdurulduğu için Yedek Parça konusu bi nebze sıkıntılı olabilir.
Görsel Farklar:
Cbr 600 F
600 F Sport :
Son noktayı koyuyorum :
CBR600F-Sport :
Engine and transmission
Displacement: 599.00 ccm (36.55 cubic inches)
Engine type: In-line four, four-stroke
Power: 111.00 HP (81.0 kW)) @ 12500 RPM
Torque: 63.00 Nm (6.4 kgf-m or 46.5 ft.lbs) @ 10000 RPM
Compression: 12.0:1
Bore x stroke: 67.0 x 42.5 mm (2.6 x 1.7 inches)
Valves per cylinder: 4
Fuel system: Injection
Gearbox: 6-speed
Transmission type,
final drive: Chain
Chassis, suspension, brakes and wheels
Front suspension travel: 120 mm (4.7 inches)
Rear suspension travel: 120 mm (4.7 inches)
Front tyre dimensions: 120/70-ZR17 58W
Rear tyre dimensions: 180/55-ZR17 73W
Front brakes: Dual disc
Front brakes diameter: 296 mm (11.7 inches)
Rear brakes: Single disc
Rear brakes diameter: 220 mm (8.7 inches)
Physical measures and capacities
Dry weight: 169.0 kg (372.6 pounds)
Power/weight ratio: 0.6568 HP/kg
Seat height: 810 mm (31.9 inches) If adjustable, lowest setting.
Overall height: 1,135 mm (44.7 inches)
Overall length: 2,100 mm (82.7 inches)
Overall width: 685 mm (27.0 inches)
Ground clearance: 135 mm (5.3 inches)
Wheelbase: 1,385 mm (54.5 inches)
Fuel capacity: 18.00 litres (4.76 gallons)
Reserve fuel capacity: 3.00 litres (0.79 gallons)
CBR600F :
Motor Sıvı soğutmalı 4-zamanlı 16 sübaplı DOHC sıralı 4 silindirli
Motor hacmi (cc) 599
Silindir çapı& strok (mm) 67 x 42.5
Sıkıştırma oranı 12 : 1
Yakıt sistemi PGM-FI elektronik yakıt ateşleme sistemi
Max güç (hp @ dev/dak) 109 hp / 12.500 dev/dak
Max tork (Nm @ dev/dak) 63 Nm / 10000 dev/dak
Ateşleme Elektronik avanslı bilgisayar kontrollü dijital transistörlü
Çalıştırma Elektrikli
Şanzıman 6 vites
Güç Aktarımı O-Ringli zincirli
Boyutlar (UxGxY)(mm) 2065 x 685 x 1135
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1390
Sele yüksekliği (mm) 805
Yerden açıklık (mm) 135
Yakıt kapasitesi (litre) 18 (3,5lt rezerv dahil)
Tekerlekler
Ön/Arka 3 kollu alüminyum döküm
Lastikler Ön 120 / 70 ZR17 M/C (58W)
Arka 180 / 55 ZR17 M/C (73W)
Süspansiyon Ön 43 mm´lik tamamen ayarlanabilir kartuşlu tip teleskobik çatal, 120mm esneme aralıklı
Arka Gaz şarjlı amortisörlü, ayarlanabilir yay ön yükleme ve açılma sönümlemeli pro link , 120 mm esneme aralıklı
Frenler Ön Karşılıklı 4 piston kaliperli 296x4,5mm´lik çift hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
Arka Tek piston kaliperli 220x5mm´lik hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
Ağırlık 171 kg.
Sonuç :
- F-Sport 2 HP daha güçlü
- F-Sport 2 Kg. daha hafif
- F-Sport'da dişli oranı "15-45" ve 600F'de dişli oranı "16-45"
- Bir de kuyruk tasarımı farklıdır.
Ben 600rr sandım afedersiniz.
Bu aralar kafa 4-5 karış havada mazur görün.
konu acıklıga kavuştu tum cevap veren arkadaşlara tesekkurler
Tşk ler ark lar
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:45 ----------
Bir de ark lar rica etsem avatarımdaki resmin orjinalini bulamıyorum yani orjinal resmini yardımcı olursanız sevinirim
soru neydi :D
**dede** derki azraili gıcık etmek ıstıyorsan kask tak
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)