Sizce hangisi? Derbi Gpr125-HyosungGt250r
-
merhaba sayın abilerim ben cok kararsız kaldım sizce Derbi 125Gpr mi ? Hyosung(st kanunide olabilr)gt250r mı ? son hızları nerdeyse aynı gpr nin yakıt tüketiminden pek yanaşamıyorum ama hyo nun çıkardıgı sorunlardan pek yanaşamıyorum 600lük eski bi makina alsam diyorum ölüme davetiye cıkarırırm gaza gelirim diye istemiyorum sonuçta genciz kanımız kaynıo acelemiz yok napcagımı şaşırdım diceksinizki hepsi ayrı kategoride ama racing ve 5,500 6000 civarlarında ss motor istiyorum aslında ninja istiyorum 250r ama o kdar fazla bütceye çıkamıyorum 19 yaşındayım ehliyetim var tavsiyelerinizi bekliyorum...
Reklamlar
-
Kardes öncelikle sunu söyleyeyim,Hyosung ya da s/t kanuni gt 250 r Çift silindirli bi makina.Gpr 125 i tek silindirli diye biliyorum onun için gpr 125 ten uzak dur derim.(yanlıs da biliyor olabilirim lütfen yanlıssam düzeltin arkadaslar).Gpr 125 seridir,gt250 den geri kalmaz,ama görünüş ve ses olarak..Hiç önermeyeceğim bir modeldir.Motoru 2 zamanlı(4 zamanlı cıkcak diye duymustum ama suan haberim yok),cabuk yıpranan ve parçaları pahalı olan bir motordur.Gt 250 R ise çift silindirli,4 zamanlı,250 CC olması büyük bi avantaj,görünüş olarak da bayaa tatminkar.Hyo Gt 250 R derim ben...
Tehlikeleri nasıl dibine kadar bertaraf edeceğini bilemiyorsan sakın motosiklete binme, çünkü o zaman bu işi beceremezsin demektir.
-
eğer gerçek anlamda haz almak ve bir ss replikasına yakın birşeyler düşünüyürsan kesinlikle rs125 yada derbi 125gpr derim gt250r sadece görüntüden ibaret...
-
cvplar için teşekkür ederim ama heryönden düşündüm az cok motor bilgim var ayırt edebiliyorum ama edemediğim noktaları sizin yorumlarınızdan cıkarmak için buraya bole bi konu açtım..nyse rs125de aklıma geldi ama parça sorunu olabilir derbidede olabilir ama hyoda heybetli görüntüsyle dikkatimi çekio derbi 2zamanlı ve atik ama ck yakıyo sanırım hala karasızım ama ya :s birazdaha maddi imkanım olsa gözüm kapalı alıcam ninjayı ama malesef..:S
-
Derbi, 2 zamanlı tek silindirli motoruyla yakıt tüketimi oldukça yüksek ve kısa ömürlü bir motordur, ayrıca parçaları da pahalıdır. Bu nedenlerden ötürü 2. el piyasası pek hareketli değildir. Selesi sert, oturuşu rahatsız, ama kullanması son derece keyifli, 125cc sınıfında safkan bir Racing makinadır. Caddelerden çok pistler için yaratılmıştır.
GT250R çift silindirli, 4 zamanlı ve uzun ömürlü bir motora sahiptir, Derbi'ye göre daha rahat, yumuşak kullanımlı, dış görünüm olarak 600'lüğe yakın heybette ve makul yakıt tüketimiyle, 2. el piyasası hareketli bir makinadır. İlk 2 viteste Derbi kadar hafif ve seri değildir ancak, sonrasında 250cc'lik motoru farkını ortaya koyar. Sınıfına göre performansı tatminkardır ve Ninja 250 yerine rahatlıkla tercih edilebilir, iyi bakılırsa kolay kolay kullanıcısını üzmez ve 600cc öncesi geçiş motoru olarak idealdir. Ninja 250 ve GT250R için tam olarak racing değil de, Sportbike desek daha doğru bir tanımlama olur.
Artı ve eksileri ortada, tercih senin.
-
hm cok teşekkür ederim abi güzel bi karşılaştırma yapmışsın...uygun bi ninja bulamazsam sanırım hyo falan alıcam parçaları ve servisten dolayı derbiye pek ısınamamıştım zaten...peki yakıt tüketimi nedir biliyomusnuz ? benim bi yakınım ninja250r ın 140 150kr demişti hyoların nedir acaba ?
-
Hyo'nun da aynı, 140-150 civarı ortalama.
-
dreamdark adlı üyeden alıntı
Derbi, 2 zamanlı tek silindirli motoruyla yakıt tüketimi oldukça yüksek ve kısa ömürlü bir motordur, ayrıca parçaları da pahalıdır. Bu nedenlerden ötürü 2. el piyasası pek hareketli değildir. Selesi sert, oturuşu rahatsız, ama kullanması son derece keyifli, 125cc sınıfında safkan bir Racing makinadır. Caddelerden çok pistler için yaratılmıştır.
GT250R çift silindirli, 4 zamanlı ve uzun ömürlü bir motora sahiptir, Derbi'ye göre daha rahat, yumuşak kullanımlı, dış görünüm olarak 600'lüğe yakın heybette ve makul yakıt tüketimiyle, 2. el piyasası hareketli bir makinadır. İlk 2 viteste Derbi kadar hafif ve seri değildir ancak, sonrasında 250cc'lik motoru farkını ortaya koyar. Sınıfına göre performansı tatminkardır ve Ninja 250 yerine rahatlıkla tercih edilebilir, iyi bakılırsa kolay kolay kullanıcısını üzmez ve 600cc öncesi geçiş motoru olarak idealdir. Ninja 250 ve GT250R için tam olarak racing değil de, Sportbike desek daha doğru bir tanımlama olur.
Artı ve eksileri ortada, tercih senin.
doğru söze ne hacet
2006BWS100-2007CBF150-2010CBF150-2007FZ6SFAZER-2006CBF600-2012CBF150-2012AGİLİTYCİTY125-2005CBF600-2006Z750S-2008GSXR600-2014CRF250L-2014JOYMAX 250-2013İNAZUMA250-2018S3 250-2014TGBX-MOTİON250
-
dreamdark adlı üyeden alıntı
Derbi, 2 zamanlı tek silindirli motoruyla yakıt tüketimi oldukça yüksek ve kısa ömürlü bir motordur, ayrıca parçaları da pahalıdır. Bu nedenlerden ötürü 2. el piyasası pek hareketli değildir. Selesi sert, oturuşu rahatsız, ama kullanması son derece keyifli, 125cc sınıfında safkan bir Racing makinadır. Caddelerden çok pistler için yaratılmıştır.
GT250R çift silindirli, 4 zamanlı ve uzun ömürlü bir motora sahiptir, Derbi'ye göre daha rahat, yumuşak kullanımlı, dış görünüm olarak 600'lüğe yakın heybette ve makul yakıt tüketimiyle, 2. el piyasası hareketli bir makinadır. İlk 2 viteste Derbi kadar hafif ve seri değildir ancak, sonrasında 250cc'lik motoru farkını ortaya koyar. Sınıfına göre performansı tatminkardır ve Ninja 250 yerine rahatlıkla tercih edilebilir, iyi bakılırsa kolay kolay kullanıcısını üzmez ve 600cc öncesi geçiş motoru olarak idealdir. Ninja 250 ve GT250R için tam olarak racing değil de, Sportbike desek daha doğru bir tanımlama olur.
Artı ve eksileri ortada, tercih senin.
Abicim sonuna kadar katılıyorum yalnız motor ömrü azdır demişsin. Sadece piston gömlek atılıyor.Motor açısından pek bi sorunu yok.
-
ben ninja 250 öneririm kardeş.
-
2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
-
-
bence Derbi Gpr125-HyosungGt250r almalısın
-
yahabibucikl adlı üyeden alıntı
bence Derbi Gpr125-HyosungGt250r almalısın
Birde yanına ninja alsın istediğine binsin değilmi
-
cbr125cbr adlı üyeden alıntı
Birde yanına ninja alsın
istediğine binsin değilmi
aynen sorduğu sru tam bi klasik 2 zamanlı tek silindire karşı 4 zamanlı çift silindir kimse şu ya da bu iyi diyemez kulvarları farklı zaten parası da yok eminim .harçlıklarınlan mı alıcan o motoru
-
Rs125 al hem hyosung a yakın heybette hem emin ol çoooooooooooooook daha kaliteli ve hiç üzmez. Yakıt tüketimide sanıldığı kadar ekstrem değil. Çift zamanlı motor kullanmakta başka bi güzellik çünkü yanına 600ler gelip dalga geçtiğinde bi gaz açıyosun bikaç saniye tam gaz bile gelemiyolar çok eğleniyosun 3. vitese kadar 600RR tokatlayan arkadaşım vardı valla Rs125le. Sana tavsiyem her yeni başlayana söylerim bende yeni başlamıştım ve bu konuları yaladım yuttum kendimde 2 sene araştırma yaptım hem üzülmemek hemde 2.elde çok para kaybetmemek istiyosan ya Rs125 yada 250R çünki Ninja250R piyasada en aşşa 7.500 a satarsın Rs125ide nerdeyse o paralara. Hyo alırsın yarı fiyatına satarsın. Sen beni dinle bu konuda tecrübem bol.
Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)