Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

İç lastikli tekeri dubleks yapabilirmiyiz

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    cesur509 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2008
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Çok yakında...
    Merhaba arkadaşlar size bir sorum olacak benim motorun ( kanuni windy s 125 ) ön lastiği iç lastikli , arka tekeri ise dubleks neden ikisinide dubleks yapmamışlar daha iyi olmazmıydı
    2. olarakta ön tekeri dubleks yapmak için lastik dışında jantıda değiştirmek gerekirmi
    Şimdiden herkese yardımlarından dolayı teşekkür ederim , tekeriniz düz bassın


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    y.infernal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2008
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    VW Polo
    Aynı ölçüde dublex dış lastik takarak olabilir..

  3. #3
    ferhatdm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2009
    Motosikleti
    tvs apache
    jantını dobleks sıbobu takmak ıcın sadece delmen lazım bıde dubleks lastık bence delme oyle kullan genelde hep arka teker patlar nadırdır on teker patması bıde dubleksse uygun degılse kacırırır lastıgın sureklı hava vurursun

  4. #4
    cesur509 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2008
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Çok yakında...
    Teşekkür ederim cevaplarınız için Peki neden ikisinide dubleks yapmamışlar

  5. #5

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    yazdıgın yazıdan ve baslıktan anlatmak ıstedıgın tam anlasılamıyor radyal yanı ıc lastıklı bır lastıgı celık jant'ta taktıgında yanaklarında kacıracaktır
    nedenı ıse iç lastıksız (tubeless)lastıklerın yanak kısmı celık tellıdır ve hava bastıkca dısarı dogru bombe yaparak hava kacırmasını engeller.deneyebılecegın en basıt yontem radyal lastıge takılabılen yanak'ı dublex lastıge takmayı denedıgınde yanagı dısarı dogru attıgını goreceksın...
    son sorunun cevabına gelınce kanunı yetkılelırıne sormak lazım
    tahmınen arka lastık dubleks olmasının nedenı sokme takmanın zahmetlı olmasından
    on tarafta ıse ıc lastıklı kullanılıyor ornegın harley davıdson

  6. #6
    cesur509 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2008
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Çok yakında...
    Alıntı greyhorse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yazdıgın yazıdan ve baslıktan anlatmak ıstedıgın tam anlasılamıyor radyal yanı ıc lastıklı bır lastıgı celık jant'ta taktıgında yanaklarında kacıracaktır
    nedenı ıse iç lastıksız (tubeless)lastıklerın yanak kısmı celık tellıdır ve hava bastıkca dısarı dogru bombe yaparak hava kacırmasını engeller.deneyebılecegın en basıt yontem radyal lastıge takılabılen yanak'ı dublex lastıge takmayı denedıgınde yanagı dısarı dogru attıgını goreceksın...
    son sorunun cevabına gelınce kanunı yetkılelırıne sormak lazım
    tahmınen arka lastık dubleks olmasının nedenı sokme takmanın zahmetlı olmasından
    on tarafta ıse ıc lastıklı kullanılıyor ornegın harley davıdson
    Teşekkür ederim bu konuda beni aydınlattığın için

  7. #7
    by1302 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2008
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 eNeS
    bende ybr125 va benimde arka lastiğim iç lastikliydi ustama söyledim dış lastikte bir sıkıntı yoksa dublekse çevirebilirm demişti bende verdim lastikte hiçbir sıkıntı yoktu aynı lastiği dubleks olarak kullandım şimdide başka bir lastik kullanıyorum jantla pek fazla bir ilgisi yok bir sıkıntıda olmadı şimdiye kadar

  8. #8
    cesur509 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2008
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Çok yakında...
    Alıntı by1302 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende ybr125 va benimde arka lastiğim iç lastikliydi ustama söyledim dış lastikte bir sıkıntı yoksa dublekse çevirebilirm demişti bende verdim lastikte hiçbir sıkıntı yoktu aynı lastiği dubleks olarak kullandım şimdide başka bir lastik kullanıyorum jantla pek fazla bir ilgisi yok bir sıkıntıda olmadı şimdiye kadar
    Arkadaşım Çok teşekkür ederim verdiğin bu güzel bilgi için Aklıma takıldı oyüzden sizi meşgul ettim

  9. #9
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    Alıntı y.infernal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynı ölçüde dublex dış lastik takarak olabilir..
    olmaz abicim jantın da dubleks lasiğe uyumlu olması lazım
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  10. #10
    efsars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2010
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    fz8,hayabusa, ybr125 07,08
    kardeş ön teker patlamaz bişi olmaz zaten değiştirme ön teker öyle kalsın ama illede değiştircem diyorsan 1 tane çelik sibop alıyorsun janta delik açıyorlar dublex laztiğini takıyorlar ..

  11. #11
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Temmuz 2006
    Şehir
    İst/Kozyatağı
    Motosikleti
    Salcano 150-T4
    Değerli Kardeşlerim,
    Böyle gelmiş ama böyle gitmesin diye hatırlatmak istedim.Dublex diye bir lastik cinsi yoktur.Dilimize yanlış yerleşmiş.Doğrusu TUBELESS (tuybles okunur)dir.İngilizce bir kelime olup içsiz anlamına gelir.
    Öğrenmenin yaşı yoktur.

  12. #12
    efsars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2010
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    fz8,hayabusa, ybr125 07,08
    bilgi için çok saol abicim ..

  13. #13
    cesur509 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2008
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Çok yakında...
    Alıntı _OLD_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Değerli Kardeşlerim,
    Böyle gelmiş ama böyle gitmesin diye hatırlatmak istedim.Dublex diye bir lastik cinsi yoktur.Dilimize yanlış yerleşmiş.Doğrusu TUBELESS (tuybles okunur)dir.İngilizce bir kelime olup içsiz anlamına gelir.
    Öğrenmenin yaşı yoktur.
    Teşekkür ederim yanlışımızı düzelttiğiniz için , dediğiniz gibi öğrenmenin yaşı yok

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:38 ----------

    Alıntı efsars adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardeş ön teker patlamaz bişi olmaz zaten değiştirme ön teker öyle kalsın ama illede değiştircem diyorsan 1 tane çelik sibop alıyorsun janta delik açıyorlar dublex laztiğini takıyorlar ..
    Yok değiştirceğimden değilde merak ettim hemde neden kanuni , ön lastiğide dubeless neden yapmamış diye kafama takıldı , mutlaka bildikleri bişey vardırda biz acizane düşünüyoruz

    Tekeriniz düz bassın

  14. #14
    efsars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2010
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    fz8,hayabusa, ybr125 07,08
    tekerimiz düz basarsa virajı nasıl alıcaz : )

  15. #15
    cesur509 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2008
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Çok yakında...
    Alıntı efsars adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tekerimiz düz basarsa virajı nasıl alıcaz : )

  16. #16
    sherrnova - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2006
    Şehir
    Zonguldak
    Motosikleti
    Honda CRF250L & Kawasaki Versys 650
    Alıntı _OLD_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Değerli Kardeşlerim,
    Böyle gelmiş ama böyle gitmesin diye hatırlatmak istedim.Dublex diye bir lastik cinsi yoktur.Dilimize yanlış yerleşmiş.Doğrusu TUBELESS (tuybles okunur)dir.İngilizce bir kelime olup içsiz anlamına gelir.
    Öğrenmenin yaşı yoktur.
    illede birisine Dublex diceksek oda Tubeless olan degildir. Çünkü Tubeless Olan tek katlı digeri ise yani içi "şamyel" li olan çift katlıdır. Tezat Üstü tezat bir şekilde yerleşmiş dilimize.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)