Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Buji Değişimi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Fr.Sante - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    SYM Jet X
    Arkadaşlar iyi bir buji motora ne gibi yararlar sağlar?

    İridyum buji almayı düşünüyorum bir buji her motora uyar mı?
    07


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    MrSharp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2009
    Şehir
    Mugla/Marmaris
    Motosikleti
    TVS Apache 150 RTR / BMW e30 3.20i #35 S0430
    Agızları var Belli ölçüde sanırım hepsi için üretmişler. Motorcuna danış Birazcık performans artar.
    Sarp Ögütlü Ab_Rh(+) TVS Apache 150 RTR '2010' / Your selection of Ride Or Die ? Feel Me ! #35 S 0430 BMW e30 3.20i This is Life,Life is Bmw e30

  3. #3
    Fr.Sante - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    SYM Jet X
    Teşekkür ederim
    07

  4. #4

    Üyelik
    02 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul sancaktepe
    Motosikleti
    CBR600RR
    Alıntı Fr.Sante adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar iyi bir buji motora ne gibi yararlar sağlar?

    İridyum buji almayı düşünüyorum bir buji her motora uyar mı?
    İyi bır buji ateslemenı cok fazla etkıler olumlu yonde motosıklet ının cekısı artar, yakıt tuketımın duser, mototosıklet ının calısması duzelır.

    İrıdium bujı cok kalıtelı bır malzemedır, dolayısı ıle normal bujı ye gore cok daha fazla verımlı olur.
    Sıcak ve soguk olmak uzere ıkı cesıt bujı vardır. Bujı lerın fızıksel olarakta cesıtlerı vardır her bujı her motora uymaz. Mesela kısa paso, uzun paso, kalem buji, normal paso buji, tek tırnak, cıf tırnak uc tırnak gıbı.

    Senın burda cok fazla dıkkat etmen gereken yer bujın kısa paso ıse kesınlıkle uzun paso takmamalısın.
    Kazara takacak olursan bujı nın ucu pıston a vurur ve buyuk ıhtımalle bujı nın ucu kırılır ve sılındırın ıcıne duser bu kucuk sorun bujı nın carpması ıle pıston a zararda verebılır.

    Bırde iridium bujı kullanıcaksan kesınlıkle tırnak ayarını yapmaya ugrasma ayarlı olacaktır zaten. Yapma dememın sebepı iridum kaplamasını zedeleyebılırsın.
    Moto43 bunu beğendi.
    Kaybedicek birşeyin yoksa asla (arkana) bakma...:cat:

  5. #5
    extrem_015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2010
    Şehir
    ☺ ßƲRĐƲR ☻
    Motosikleti
    EŞŞİZ TR'DE TEK CBR600F PC35 4 CİĞERLİ EŞEK ARISI
    senin atv lere boşuna iridyum buji falan alma tamam ömrü uzun olabilir ama küçük cc makinalarda iridyum pek fazla işe yaramaz normal ngknın bujilerden kullanabilirsin

  6. #6
    Fr.Sante - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    SYM Jet X
    Haklısınız sanırım bilgiler için teşekkür ederim.
    07

  7. #7
    TORAMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    Aprilia Scarabeo 200 ie
    Her motosikletin kendine uygun bujisi kitapçığında belirtilmiştir ona göre alıp kullanırsan sorun çıkmaz.

    Mesela benim motosikletim için kitapçık şöyle belirtmiştir; TORCH/A7RTC veya NGK/CR6HSA
    Buji tırnak aralığı; 0.6-0.7 mm.

    Üzerinde TORCH/A7RTC var ama en kısa zamanda NGK nın bujisiyle değiştirmeyi düşünüyorum marka olarak NGK sanki daha güvenli geliyor bana.

  8. #8
    McWarnaly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2009
    Şehir
    Antwerpen-BELGIUM
    Motosikleti
    Aprilia AF1+FZR 1000+YZFR6
    Dostum kaliteli bir buji motora buyuk olcude faydasi olabilir.performans bakimindan,ayrica iridyum bujilerin omrude daha uzun oluyor bildigim kadariyla.
    RIDE or DIE


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)