Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Motorsiklet tavsiyesi; HONDA VFR 800, DUCATİ 996....

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    ANTHYPATHY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2010
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Honda VFR 800 nasipse olucak...
    Arkadaşlar nasipse yaza doğru motorsikletimi büyütmek hevesindeyim. Elbette buna heveslenen herkes gibi her akşam motorsiklet bakıyorum. Herkesin muhakka hayalinde bişiler vardır. Bende Eninde sonunda bir Ducati almayı istiyorum özelliklede 996 hayallerimi süslüyor.
    Belki sizlerden anlamsız diyebileceğiniz bir karşılaştyırma isteyecek gibi duruyorum ama amacım 996 ile VFR 800 ü karşılaştırmak değil.
    VFR 800 ü bu yaza almayı istiyorum. Ancak hayalimde bir racing var işin gerçeği. İncelemelerim sonucunda sport turinglerinde bana uyacağına karar verdim.
    Şimdi düşüncem şudur. Spor yönü daha ağır basan bir (Yani racinge mümkün olduğunca yakın) sport turing arıyorum. Ve VFR 800 bu konuda hem görsellik açısından hemde denemek nasip olmadı ama performans açısından iyi duruyor.
    Bu tarz önerebileceğiniz tavsiye edebileceğiniz tahminen 20 0000 TL ye kadar motorsiklet var mıdır?
    Şimdiden cevaplarınız ve ilginiz için teşekkürler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    poyraz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Nisan 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    F800ST ve Sym joymax
    Sana BMW F 800 ST öneririm.vfr den çok üstün tarafları var.örn.zincirsiz oluşu ve en önemlisi çok km yapmayı düşünüyorsan arada yarı yarıya yakıt sarfiyat farkı var.
    üstelik hem bmw hem de fiyatları vfr kadar,hatta daha da ucuza da bulabilirsin.
    Bu bilgiler kulaktan dolma değil. uzun süredir kullandığım makinadır kendileri..

  3. #3
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    VFR 800 Crossover beni 11den vurdu açıkçası. Ancak detaylarını bilmiyorum ve yeni olduğu için piyasası çok pahalıdır diye tahmin ediyorum
    #sürenadam

  4. #4
    ANTHYPATHY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2010
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Honda VFR 800 nasipse olucak...
    @Poyraz
    Elbette BMW güzel bir seçenek hiç aklımda değildi desem yalan olur açıkçası. Bakmadığım bir motorsiklet değil ve BMW sonuçta her zaman bir adım önde. İnceleyeceğim teşekkürler güzel tavsiyen için.
    @ SYanur
    Yok kasdettiğim yeni kasa vfr değil zaten bir önceki versiyon.
    Kusura bakmayın onu belirtmeyi unutmuşum.

    ---------- Post added at 19:39 ---------- Previous post was at 19:36 ----------

    Bu arada biraz inceledimde F 800 ST gayet güzel bir seçenek daha oldu. Peki motorunun perfprmansı nasıl. Birde kayış aktarmalı yanılmıyorsam bunun bana avantajı dezavantajı ne olur.
    Biraz daha makinan hakkında bilgi verirsen sevinirim.
    Çok güzel motorsikletin var açıkçası.

  5. #5
    t_erel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2008
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    honda VFR
    VFR nin klasmanı F800ST değil ki çok üstün tarafları olsun BMW sadece S1000RR ile supersportlar arasında bir adım önde,geri kalan modellerinde ADV lerde dahil hiçbir artıları yok,pardon Borusan'a ya da diğer BMW servislerine verilen fazla fazla paralar hariç.E tabi o elektronik devreler o kadar arıza çıkarıp bütün parayı servise verince 2 silindir ile daha az benzin yakmayı düşünebilirsin Çok güldüm ''Üstelik hem BMW,hem de fiyatları VFR kadar'' sırf bu kelime yeter,ne oluyor BMW olunca ??? Yapmayın allahaşkına,abartmayın bindiğiniz makinaları...

  6. #6
    ANTHYPATHY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2010
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Honda VFR 800 nasipse olucak...
    Hocam gördüğüm kadarıyla sende bir VFR kullanıcısısın hemde açıkçası düşündüğüm model. Sen kendi makinanın artılarını eksilerini bana biraz açıklayabilir misin? Gayet doğal olarak VFR 800 hem 4 silindirli olması hem tec olması ile daha performanslı. Zaten ben sport turingde mümkün olduğunca racinge yakın bir model istediğim için VFR 800 çok aklıma yattı.
    Ve açıkçası özellikle ş içi kullanımda VFR ile yakıtı pek düşünmüyorum. Neden derseniz altımdaki 250 MCT mondiali ş içi için zaten elimde tutmayı düşünüyorum. Elbette ara ara ikisinede binerim imkanım oldukça.
    Örneğin VFR de yol bilgisayarı var mı? Yada en önemli farkları olan kayış aktarmanın BMW ye avantajı belkide varsa dez avantajları nelerdir. Ve gene VFR gibi racinge yakın duruşu kullanımı olan sport turingler var mı önerebileceğiniz.

  7. #7
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    ST motosikletler de önerebileceğim marka kawasaki z1000sx
    (yorumu tam okumadan cevapladım sadece ST kategoride bu modelide dahil ediniz)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:24 ----------

    vfr de yol bilgisayarı yok
    sadece devir, km, saat, hava sıcaklık, benzin göstergeleri var. vites göstergesi yok!
    bmw yi tanımıyorum, ama şaftlı oluşu tabiki çok avantaj, fakat vfr zincir aktarmalı olmasına rağmen orta sehbası var ve tekerleği sökmek çok kolay...
    ağırlık performan teknoloji vs.... tartışılır. vfr800 ün frenlerini hiçbir motosiklette görmedim vfr1200 de aynı şekilde.

  8. #8
    ANTHYPATHY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2010
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Honda VFR 800 nasipse olucak...
    St de şaftlı değil zaten o da kayış aktarmalı. şaft olsa avantaj diyebilirdim ama açıkçası kayış hakkında bir fikrim yok. Bir ara Z1000 SX ide incelemeliyim.
    Tavsiyen için teşekkürler.

    PS:İnceledim Z1000 SX gayet görsel olarak başarılı ve performanslı duruyor ancak fiyatları biraz benim düşündüğüm bütçenin üzerinde malesef o yüzden şimdilk pek aklıma yatmadı. Hocam daha paralı askerlik yapıcaz.

  9. #9
    poyraz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Nisan 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    F800ST ve Sym joymax
    Alıntı t_erel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    VFR nin klasmanı F800ST değil ki çok üstün tarafları olsun BMW sadece S1000RR ile supersportlar arasında bir adım önde,geri kalan modellerinde ADV lerde dahil hiçbir artıları yok,pardon Borusan'a ya da diğer BMW servislerine verilen fazla fazla paralar hariç.E tabi o elektronik devreler o kadar arıza çıkarıp bütün parayı servise verince 2 silindir ile daha az benzin yakmayı düşünebilirsin Çok güldüm ''Üstelik hem BMW,hem de fiyatları VFR kadar'' sırf bu kelime yeter,ne oluyor BMW olunca ??? Yapmayın allahaşkına,abartmayın bindiğiniz makinaları...
    Sevgili t_erel:
    1-vfr ile f800 st aynı klasmandır.adından anlaşılacağı gibi,st=spor touring.1000RR ile falan hiç alakası yok...
    2-Servise verilen fazla paralar için sana hak verebilirim.Ama elektronik devreler için yaptığın yoruma katılmıyacağım..Ayrıca BMW 10 binde,honda 6 binde servis ister....Yani servisi de aynı para....
    3-bmw 2 silindirdir doğru..Yakıt önemli değilse,yol bilgisayarı,elcik ısıtma da önemli değilse,60 bin km de bir değişen kayışlı aktarma da önemli değildir.O zaman çok haklısın.
    4-Hem bmw hem de fiyatı vfr kadar.evet haklısın.bu laf bile yeter..çok aykırı..
    5-BMW olunca ne oluyor?bunu bilmiyen birine anlatacak kelime bulmak zor..
    Bak sevgili erel,Ben bindiğim motor olduğundan değil,çok motor tanıdığım için fikrimi söylüyorum.Benim başlama motorum (muhtemelen sen doğmadan önce)Honda idi.ama yine muhtemelen sen BMW kullanmadan fikir yürütüyorsun..Yanılmıyorum değil mi???

  10. #10
    ANTHYPATHY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2010
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Honda VFR 800 nasipse olucak...

    Sanırsam ateşli bir konuya bahane oldum. Elbette motorsiklet hayali kuran bir çok insan bile BMW amblemini ne derece sağlamlık ne derece güvenilirlik verdiğini bilir. Açıkçası piyasada hangi markanın 1965 1970 modelleri mevcut. Ama BMW de bu makinalar hala inadına ayakta.
    Şöyle bir bakarsan 80 model Japonlar artık hurdalıklarda bile çok nadir. Bu gerçek elbette. Ve çok önemli. Şunu belirteyim elbette bende BMW isterim ama ileride buna niyetim var. tabikide bu daha büyük hacimli bir touring yada racing BMW olur tahminim artık onu zamanla kullandıkça beklentilerimi gördükçe ben belirlerim.
    Bu arada Muhakkak elcik ısıtma ve yol bilgisayarı avantaj. Ama bakarsanız VFR 800 de yavana atılacak bir makina değil onunda kendine has avantajları var gördüğüm incelediğim kadarıyla.
    Neyse olayı tartışma havasında biraz daha çıkartıp kullandığımız motorsikletlere konsantre olup biraz daha bana yardımcı olursanız sevinirim.

  11. #11
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    daha önceden vfr800 model motosikletim vardı, çok memnundum sadece ağırlık konusunda dezavantaj olabilir SS modellere göre kıyasla, bu bir ST model, frenleri oldukça iyidir! çift kombine (yani arkayı sıksanız öne aktarır, önü sıksanız arkaya aktarır) bunun yanında abs destekli ve 3 piston sağ 3 piston sol arkada 3 pistonlu kaliper daha ne olsun...
    hatta vfr1200 le kıyaslarsak vfr800 daha sportif duruyor bence (görsel açıdan) ha tabi eleştiri ve isteklerin sonu yok keşke şaft aktarmalı olsa, traction control olsa, bixenon olsa, yol bilgisayarı, adaptif far vs. vs. vs.... BMW K1600GTL e kadar gider oda st değil... kawasaki z1000sx te 2. el uygun olabilir diye söylemiştim, tabiki bütçenizi aşabilir, bmw de ST kategoride k1200gt daha uygun gibi bence fiyatları nedir bilemicem.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:34 ----------

    pardon k1200s de olabilir.

  12. #12
    ANTHYPATHY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2010
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Honda VFR 800 nasipse olucak...
    Walla o makinaların çoğuna baktım ama VFR 800 görsellik açısından çok daha sportif duruyor. Sonuçta ben SS bakmıyorum bunun farkındayım en azından. Ama karşıdan bakınca VFR 800 ün o bakımdan bir eksiği yok. SS gibi bir duruşu var.
    Peki kullanımda beni zorlayabilecek yada bakımlarda sınıntı yaratabilecek birşeyler var mı? Siz neticede kullanıcısınız alırken bu makinanın nelerine dikkat etmeliyim.
    Nette pek çok VFR 800 mevcut.
    Bu arada hamginmiz 1200 yada 1300 cc bir BMW istemezki. Elbette günü geince onuda alırım ancak tercihim öyle bir makina alırken sıfır yada sıfıra çok yakın ikinci el bir motorsiklet seçmek olur. Tahminende onu aldıktan sonra daha satmam açıkçası.

  13. #13
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    vtec arızası olabiliyormuş, (bendeyken hiç olmadı)
    siz yinede honda servisinden profesyonel yardım alın, kaza vs... konusunda.
    vibrasyonlu gelebilir çünkü torklu çalışan V4 motora sahip özellikle soğukken.
    eksozu değişmiş ıvır zıvır konulmuş model almayın tavsiye etmem.

  14. #14
    ANTHYPATHY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2010
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Honda VFR 800 nasipse olucak...
    Yok açıkçası oynanmış makinaları sevmiyorum. Zaten şu ankullandığım 250 MCT yide o yüzden aldım. Bakmaya giderken alma gibi bir niyetim yoktu.
    Peki yüksek hızlarda ve ş dışında herhangi rahatsiz edici bir titreşim var mı?
    YOl tutuş karakteri nasıl?

  15. #15
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    yol tutuşu gayet iyi, yüksek hızlarda birçok motosiklet vibrasyona girer, vfr800le topspeed olarak 270+ km yapmanız mümkün buna rağmen oturaklı dengeli, cüssesi heybetli oluşundan SS ler gibi değil.

  16. #16
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı glock adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yol tutuşu gayet iyi, yüksek hızlarda birçok motosiklet vibrasyona girer, vfr800le topspeed olarak 270+ km yapmanız mümkün buna rağmen oturaklı dengeli, cüssesi heybetli oluşundan SS ler gibi değil.
    VFR800 ..................... +270 ??????????

    VFR yi uçaktan attığınızda yere çarpma hızından bahsediyorsunuz sanırım :D
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

  17. #17
    ANTHYPATHY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2010
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Honda VFR 800 nasipse olucak...
    Tecrübelerimke şunu sabitledim her zaman ağır motorsiklet daha güvenli bu gerçek. Aksini kimse idda edemez. Zaten motorsikletin görseli çok şahane. Eskişehirde satılıkta bir tane var canlı gözle görmek maksadıyla h sonu nasipse gitmeyi planlıyorum.
    Muhtemel senin titreşim dediğin benim mct dekini çok altındadır.
    :D

  18. #18
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı ANTHYPATHY adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tecrübelerimke şunu sabitledim her zaman ağır motorsiklet daha güvenli bu gerçek. Aksini kimse idda edemez. Zaten motorsikletin görseli çok şahane. Eskişehirde satılıkta bir tane var canlı gözle görmek maksadıyla h sonu nasipse gitmeyi planlıyorum.
    Muhtemel senin titreşim dediğin benim mct dekini çok altındadır.
    :D
    Eskişehirde satılık olan motoru Bursa - Eskişehir arasında kullanmıştım motor gayet iyi durumdaydı çok keyif almıştım . Sahibi pilottur ve çok sevdiğim bir dostumdur.
    Ama yinede VFR800 yokuş aşağı olmadığı sürece +270 göremezzzzz....
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

  19. #19
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    pardon!!!
    tamam biraz abartmışım, yalnız eğimli yolda 274 görmüştüm yeni aldığım zamanlarda...
    ama km/s olarak limitini hatırlamıyorum, yalnız 260 ı görüyor düz yolda.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:31 ----------

    tamam şimdi olmuş, sn.oocan evet aynen yokuş aşağı...
    hatta gördüğüm nokta tam olarak 2. köprü yolu kavacık sapağına gelmeden ki viyadüğe girişte (rampa aşağı olduğu için)...

  20. #20
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı glock adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    pardon!!!
    tamam biraz abartmışım, yalnız eğimli yolda 274 görmüştüm yeni aldığım zamanlarda...
    ama km/s olarak limitini hatırlamıyorum, yalnız 260 ı görüyor düz yolda.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:31 ----------

    tamam şimdi olmuş, sn.oocan evet aynen yokuş aşağı...
    hatta gördüğüm nokta tam olarak 2. köprü yolu kavacık sapağına gelmeden ki viyadüğe girişte (rampa aşağı olduğu için)...
    Birşeyi biliyoruzda söylüyoruz dimi
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)