Hiç biriniz bilemediniz. Kymco mxu 500 ATV.
Valla artcı olarak 200 kg biri bile oturabilir.
Toprak yolda değil karda gider. Ayagınızı yere basmassınız bile.
.....)))))
Hiç biriniz bilemediniz. Kymco mxu 500 ATV.
Valla artcı olarak 200 kg biri bile oturabilir.
Toprak yolda değil karda gider. Ayagınızı yere basmassınız bile.
.....)))))
Ya göründüğün gibi ol. ya da olduğun gibi görün.
Bence genel bir cevap vermek lazım. Mesela spor tarzı motorlar DEĞİL.. Onlarda artçı rahatsız.. Bence de ya chopper ya da touring motorlarından biri en rahat.
---
Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R
bir adet burmang al + 2000 tl daha ayır birde cross motor al arazıye gideceğin zaman crossu al arkcın rahat etsin istediğinde burmangı sür.
veya goldwing al 2 oda 1 salon . mübarek motosiklet değil karavan.
isviçre cakısı gibi motor almak yerine işlevine göre motosikletler almak bana daha cazip geliyor.
bmw F650gs alsan cok güzel endoru ama arkci için öyle ahim sahim rahat değil.
goldwing alsan 60 milyar lik makine toza toprağa sokulmaz hem vstorum un arka celik cant olduğu için pek endurodan saymıyorlar.
Arka yaslanma yeri olduğu için cruiser motosikletler de rahattır.
Buyur arkadaşım hem parçası ucuz, keyifli hemde artçının en rahat edeceği bir motor.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...28310494/detay
Bu arada motor benim motorumdur. Keyfime Göre Yaptım
çok uğraşmışsın . umarım istediğin fiyattan alıcı bulursun.
suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer)
teşekkürler. inan bu motordan çok memnunum aslında bu motoru satmadan yeni motor almayı düşünüyorum yeni dizaynlarım için bu motoru zevkime göre yaptım ve açıkçası zev için satıyorum. evet fiyat digerlerine göre yüksek ama eşi benzeri yok ve oldukça ilgi çekiyor, beyeniliyor. bu masrafa yakın maaliyeti vardır.
[COLOR="black"][B]Motorumun beygiri Senin Arabana yeter :bounce:
::kalbim:: Hayatımın Anlamı, Ömrüm, Vazgeçilmezim... Başak'ımmm::kalbim:: [/B][/COLOR]
1.70 den uzunsan DL650, yoksa CBF600
Sezai Rahmi YILDIRIM / Düzce / 1959 / T.Öğretmen
hacı abi ne yaptın öle o mct nin sıfırı 3050 lira yaf
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:31 ----------
abisi tdm hiç tavsiye ettiğim bi motosiklet değil çok aşırı elektronik var bi kaç kullanıcı arkadaşım garip garip arızalar veriyo yolda diyolar
v strom kesinlikle tavsiye ettiğim bir motosiklet kardeşim istersen sana facebok adrasimi verim gir fotoğraflarımıza bak adam v strom ile kros motosikletin çıktığı yerlere çıkıyor bizimle
dur buraya yerleştirim fotoları
kim demiş hysung gt 650 enduro yapamaz diye
gördüğünüz yer 3400 metre yükseklikte
kardeş sağda zor görünüyor motor ama çıçkanıs yaylası 3600 metreye çıktı oraya yol yok parikalardan geldi
arkadaşlar fotoğraflar çok oldu biliyorum hepinizden özür dilerim
dl 650 nin ne çeşit yollardan gittiğini göstermem gerektiğini düşündüğüm için yolların da fotolarını koydum umarım motosiklet hakkında bir fikir sahibi olmuşsunuzdur
(editör arkadaşlar biliyorum fotoları küçültmem gerekiyordu ama şu an işyerinde olduğumdan fazla vaktim olmadığından acele yaptım umarım anlayışla karşılarsınız)
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
DL650 sahibi Alfisti nickli Dr. Bahadır arkadaşıma Sezai hocadan selam olsun.
Sezai Rahmi YILDIRIM / Düzce / 1959 / T.Öğretmen
eğer dediğin gibi toprak yol da istiyorsan, kendi deneyimim, yamaha xt 660 a binmiştim artçı olarak, çok rahat olduğunu söyleyebilirim... sele altı ekzoz kullanan makineyi tavsiye etmem, toprak yolu silersen, v-strom, fazer, cbf 600 tavsiyemdir... naked motorda çok rüzgar yersin, tercih etmeyebilirsin o nedenle... hayırlı olsun şimdiden...
Kim Ağlarsa Yalan Ağlar, Beni Bi'tek Duca'm Anlar...
arkadaşlar hepinize teşekkür ederim. toprak yol derken, beni köy yollarında , yaylalara çıkan yollarda yolda bırakmayacak, tutup da motorla cross yapmayı düşünmüyorum. Bir de BMW R 1150 GT var. V-strom BMW R 1150 RT arasında bir tercih yapacak olsanız avantaj ve dezavantajlarını sorabilir miyim?
[COLOR="black"][B]Motorumun beygiri Senin Arabana yeter :bounce:
::kalbim:: Hayatımın Anlamı, Ömrüm, Vazgeçilmezim... Başak'ımmm::kalbim:: [/B][/COLOR]
Geçenlerde Adanadan Çanakkaleye gittik (2950 km), eşim ve ben hiç yorulmadık. Onun için tecrübelerimle CBF1000 tavsiye edebilirim
Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor
Öncelikle tavsiye için teşekkürler. Birkaç soru sormak istiyorum izninizle.
1- Uzun yol ve şehir içinde yakıt sarfiyatınız ne oluyor acaba?
2- Motosikletiniz üzerinden hiç inmeden artçıyla bu yolculuğunuzda en fazla kaç km gittiniz?
3- Motosikletiniz bugüne kadar hiç arıza verdi mi? Verdiyse nasıl bir arıza verdi?
Bu sorularımı yanıtlarsanız çok sevinirim
[COLOR="black"][B]Motorumun beygiri Senin Arabana yeter :bounce:
::kalbim:: Hayatımın Anlamı, Ömrüm, Vazgeçilmezim... Başak'ımmm::kalbim:: [/B][/COLOR]
1- arkadaşım şehirler arası 100 km de 5 şehir içi 5.7 ila 6.5 arası yakıt sarfiyatı var
2- yukarıda resimlerini verdiğim arkadaş iki ay önce artçısıyla beraber hiç durmadan 900 km gitmişler (sadece benzin almaya durmuşlar)
3- arkadaşım suzuki Türkiye de sattığı motosikletin arkasında duran tek firma 2007 v stromların piston sekmanında sorun varmış bütün 2007 v stromların piston sekmanını ücretsiz olarak değiştirdiler herhangi ufacık arızasında bile servisi sizi tatmininizden öte bir memnuniyetle karşılayacaktır bundan haberiniz olsun
yani suzuki aldığına zerre pişman olmayacaksın
Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez
[COLOR="black"][B]Motorumun beygiri Senin Arabana yeter :bounce:
::kalbim:: Hayatımın Anlamı, Ömrüm, Vazgeçilmezim... Başak'ımmm::kalbim:: [/B][/COLOR]
lastik tipiyle oynarsın endruo olur , artçı zaten rahat , turing cam + koruma demiri + geniş yan çantalar (kapaklarını değiştir sadece) + combine abs + 100km de 90km hızla 3.0lt 130-140km hızla 4.0lt-4.5arası (yakıt oranlarında gidilen hızı söylemeyi unutmayalım lütfen) yani ekonomik + çok amaçlı (yan rüzgar koruma kış için + şaft yağlama problemi yok + imoblizer + dengeli kıvrak + ağır (uzun yolda viyadük, tır, bölgesel iklim şartlarında süpriz çıkarmaz rüzgardan etkilenmez) torklu makinadır her vitesde üzmez .
her güzelin bir kusuru vardır ; 160 iyi hızdır hem sakin sakin geze geze gider GELİRSİN SAĞ SALİM önemli olanda budur.
şekil 10 numara daha görüpte kimseden 7den düşük not almadı
kışın daha çokça kullanırım 140 la yolların dere gibi aktığı yağlu havalarda arabaları sol şeritten sağa çok atmışımdır.
RUHLA BEDENİ AYIRIN , İKİSİNİN İHTİYAÇLARI FARKLIDIR.
darwin hakli evrim dogru ama insandan maymuna donusum.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)